آخرین اخبار

سياست هاي مردانه براي جادو کردن زنان!! روابط عاطفي

سياست هاي مردانه براي جادو کردن زنان!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - آقايان، اينگونه همسرتان را جادو کنيد

تا به حال به عجيب بودن زن ها دقت کرده ايد؟! در برابر مشکلات تمام قد مي ايستند اما طاقت کوچکترين مشکلات را ندارند! خود را فراموشکار جلوه مي دهند اما هيچ دروغ و اهانتي را فراموش نمي کنند! آنها خودشان را استوار جلوه مي دهند اما به همان اندازه با يک اشاره کوچک و بي محبتي فرو مي ريزند و دلشان مي شکند! زنها نبودنشان هم عجيب است و حکم خانه بي چراغ را دارد!
امان از آن روزي زنها بي حوصله و غمگين باشند. انگار دنيا را غم مي گيرد؛ شاه کليد سرزنده کردن زن ها و محکم کردن روابط زناشويي به دست مردان است اما چگونه؟

همسرتان غر مي زند؟!

حتما براي شما پيش آمده است که گاهي از غر زدن هاي همسرتان کلافه مي شويد. وقتي مي خواهيد با دوستانتان به تفريح برويد، وقتي دير از سرکار مي آييد، وقتي پاي تلويزيون مي نشينيد و خيره به آن مي شويد همسرتان احساس مي کند که براي او ارزش قائل نيستيد و دوست، کار و تلويزيون را به با او بودن ترجيح مي دهيد .
اکثر خانم ها ترس هاي دروني دارند و اين غر زدن ها تنها مختص همسر شما نيست! آنها ترس از تنهايي و تنها گذاشتن، ترس از اينکه از نظر ديگران به خصوص همسرشان جذاب نباشند، ترس از محبوبيت نداشتن و ... دارند به همين علت است که گاهي وقت ها به چيزهايي که از نظر مردان معمولي است به اصطلاح گير مي دهند و غر مي زنند اما بهترين راه اين است که در اينجور مواقع به جاي آنکه با همسرتان دعوا کنيد چند لحظه او را بغل کنيد و به او امنيت خاطر بدهيد که هيچ کس و هيچ چيز نمي تواند در زندگي جاي تو را براي شما بگيرد...

به او توجه کنيد

براي يک بانو اين امر دل آزار است که ببينند همسرشان در يک مهماني و با ديدن دوستان و اقوامشان به کل او را از ياد برده است! لذا آقايان توجه کنيد زماني که به دليل شرايط قادر به ابراز علاقه ظاهري به همسرتان نيستيد، به همسرتان نگاه کرده و لبخند گرمي نثارش کنيد.
وقتي مي خواهيد وارد مکاني شويد درها را برايش باز کنيد، شايد بعضي‌ها بگويند که اين کارها قديمي شده است، اما اين امر نشاني از احترام و ادب است که هيچ گاه رنگ کهنگي نمي گيرد. همچنين اين امر به عنوان نوعي نزاکت عمومي قلمداد مي‌شود.
دست‌هايش را هميشه در دست بگيريد و تا آنجايي که مي‌توانيد؛ نزديکش باشيد و مثل يک نجيب‌زاده با او برخورد کنيد.

ظاهر او را ببينيد!

خانم ها گاهي براي دل همسرشان با هزار شوق و ذوق دست به کارهايي مي زنند که اگر به خودشان بود هيچ وقت آن کارها را انجام نمي دادند مثل رنگ کردن مو که حاضر مي شوند ساعت ها زير دست آرايشگر بنشينند و بعد از مدتي هم آن زيبايي اوليه موي خود را از دست بدهند تا تنها مردشان لذت ببرد. از همان لحظه که تصميم مي‌گيرند تغيير و تحولي در ظاهر خود ايجاد کنند مدام به اين فکر مي کنند که همسرشان با ديدن او چه واکنشي نشان خواهد داد اما برخي از مردان نه از روي عمد بلکه با همان ديد کلي نگري خود هيچ گونه توجهي به تغييرات ايجاد شده در همسرشان نمي کنند واز کنار آن مي گذرند. بهتر است کمي با خود تمرين کنيد، همسرتان را از دور ببينيد تا متوجه تغييرات او شويد؛ او با هزار اميد براي شما لباس نو پوشيده ،آرايش کرده ، موهايش را رنگ کرده است تا از طرف شما ديده شود؛ به او بگوييد که چقدر جذاب شده است. مطمئن باشيد اين حرف به آنها آنچنان انرژي خواهد داد که اثر آن به زندگي خود شما بر مي گردد.

آرامش بخش خانه باشيد نه قدرتمند و زورگو...

يادتان نرود که بعد از ازدواج زن و مرد تنها تکيه گاه و سنگ صبور يکديگر مي شوند. معمولا مردها کمتر درد و دل مي کنند و بيشتر حرف ها و ناراحتي هايشان را در خود مي ريزند اما زن ها فقط با حرف زدن تخليه مي شوند. آنها فقط مي خواهند درد و دل کنند و گاهي هيچ منطقي پشت حرف هايشان نيست و حرف هايشان هيچ ربطي بهم ندارد اما آنها تنها مي خواهند تخليه انرژي کنند و با حرف زدن از شما انرژي مثبت دريافت کنند.
کدبانوي خانه تان براي مبارزه نيامده، او براي همدردي به سوي شما آمده است پس به حرف هايش گوش کنيد و وقتي مثلا مي گويد : چند وقت است که بيرون نرفتيم، برايش تعداد دفعاتي که او را به تفريح برده ايد را مثال نزنيد! به او بگوييد راست مي گويي! حق با توست! همين يک جمله او را آرام مي کند؛ آن وقت اين آرامش دوباره به خودتان هديه مي شود.

او را فقط براي رابطه جنسي مي خواهيد ؟!

ممکن است اين حرف را از همسرتان شنيده باشيد که" تو فقط منو براي رابطه ي جنسي مي خواهي" ؛ درجا ناراحت مي شويد و به قولي احساس سردي بهتان دست مي دهد اما بهتر است يه نگاهي به خود بيندازيد و جدي به اين حرف فکر کنيد که آيا واقعا زنتان را بخاطر برقرار رابطه جنسي مي خواهيد اگر جوابتان منفي است حالا به دليل اين حرف فکر کنيد که پس چرا همسر من چنين فکر ي را مي کند؟!
زناني که در طول روز از همسر خود نوازش و آغوش از روي عشق نبينند و فقط نوازش ها به رابطه جنسي ختم شود، به مرور نسبت به رابطه سرد مي شوند؛ براي زنان اين معني تداعي مي‌شود که آنها را فقط بخاطر رفع نياز جنسي خودتان مي‌خواهيد!
پس اگر نسبت به شما سرد شده است، سمتتان نمي آيد ، ابراز دلتنگي نمي کند، حتي خيلي مشتاق رابطه نيست تا زماني که شما بگويد، بدانيد يک جاي کارتان اشتباه است! بعضي وقت‌ها بدون در نظر گرفتن جنسيت، همسرتان را بغل کنيد. بدون گرفتن باج با توجه به زن بودنش او را به تفريح ببريد. با او باشيد تا او هم دلگرم شود و به سمتتان بيايد...

زنهاي عجيب را خوشحال کنيد

در ابتدا گفتيم زنها موجودات عجيبي هستند اما عجيب تر ازآن ها مرداني هستند که نمي توانند اين کارهاي خيلي ساده را انجام دهند.کل سياست هاي مردانه خلاصه مي شود در ابراز محبت و توجه بي اندازه به همسر . اصلا مغز زنان را اگر باز کنيد در آن پر از توجه و محبت و عشق است!
براي به دست آوردن قلب زن نياز نيست که رفتارهاي خارق العاده و شگرف انجام دهيد ؛دل زن ها را ميتوان با يک شاخه گل سرخ هم بدست آورد. تقريباً همه زنان نفوذ‌ پذيرند، به‌شرط آنکه شما نافذ خوبي باشيد.
سعي کنيد شيوه نفوذ در دل همسر خود را بشناسيد و با تأمل و سنجيده در اين مسير گام برداريد.خواسته زنان کوچک اما مهم است اگر ميخواهيد زندگيتان سرشار از عشق و ارامش باشد اين خواسته هاي مهم و کوچک را هيچگاه فراموش نکنيد.

گروه بک زندگي سيمرغ
منبع : tebyan.net



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟