آخرین اخبار

براي رابطه جنسي با دختران و زنان از آنها پول مي گرفتم ... اجتماعي

براي رابطه جنسي با دختران و زنان از آنها پول مي گرفتم ...

  بزرگنمايي:

مرد روسپي: ازمتقاضيان مبلغ کلان مي گرفتم

متاسفانه اين روزها برخي از افراد درگير اعتياد جنسي مي شوند. اعتيادي که از سر ناآگاهي به وجود مي آيد و به مرور زمان به حدي مي رسد که که فرد معتاد غرق در اميال جنسي مي شود و به هيچ چيز ديگري فکر نمي کند.در واقع معتاد جنسي قدرت کنترل ميل جنسي خود را ندارد، شهوت برايش تبديل به عادت مي شود و به حالتي مي رسد که نه مي‌تواند شهوت را تحمل كند و نه مي‌تواند آن را متوقف كند.

در اين ميان جلساتي براي اين دسته از افراد برگزار مي شود. اما لازم به ذکر است که معتادان جنسي گمنام براي كساني است كه مي دانند هيچ راه حل ديگري بجز متوقف شدن ندارند وآگاهي دروني شان بايد اين را به آنها گفته باشد.

به همين منظور گفتگويي با يکي از معتادان جنسي انجام شده است که در ادامه مي خوانيد:

براي رابطه جنسي با زنان از آنها چند صد هزار تا چند ميليون تومان پول مي گرفتم!مرد 37 ساله، معتاد جنسي که 2 سال است ترک کرده و دلش نمي خواست با ما صحبت کند. او نگران بود که صحبت از گذشته باعث شود که لغزش کند و به دوران اعتيادش بازگردد. اما در نهايت راضي شد که با ما به گفتگو بنشيند.

اين مرد مي گويد: من را قضاوت نکن. هر کسي بايد جاي شخصي که قضاوت مي کند قرار بگيرد و بعد او را مورد نقد قرار دهد. شرايط زندگي من اصلا مناسب نبود. نمي خواهم خودم را تبرئه کنم، اما شرايطي که داشتم تاثير زيادي در مسيري که گرفتار آن شدم داشت.

وي ادامه مي دهد: حال و روز امروز ما و خصوصيات اخلاقي مان منشا در دوران کودکي دارد. اينکه شرايط و محل زندگي شما کجاست؟ چه کساني در اطراف شما زندگي مي کنند؟ در چه محيط اجتماعي رشد مي کنيد؟ يا با چه کساني رفت و آمد داريد؟ امروز شما را مي سازد. متاسفانه در کودکي من همه چيز زشت بود. از همان ابتدا که يادم مي آيد، پدر و مادرم از هم جدا شدند و تا امروز که من 37 ساله شدم، هيچ گاه محبت مادري نديدم. مادرم از همان دوران کودکي باعث شد که من در زندگي، خلا بزرگي را احساس کنم. يادم مي آيد روزي که با يکي از بچه هاي محله مان دعوايم شده بود. مادرش به حمايت از او من را دعوا مي کرد و آن روز بيشتر از هر روزي خلا نبود مادرم را احساس کردم.

اين مرد 37 ساله عنوان مي کند: بي معرفتي مادرم راجع به اينکه من را ترک کرده بود باعث شد تا وقتي به سن بلوغ رسيدم از هر کسي محبت گدايي کنم. من به سني رسيده بودم که آزادي داشتم و مي توانستم هر وقت که دلم مي خواست به خانه بيايم، هر وقت که دلم مي خواست بيرون بروم. براي همين با دختران زيادي دوست مي شدم و به خاطر پر کردن خلاهايم روابط عاطفي و جنسي با آنها برقرار مي کردم. تا اينکه بعد از گذشت سه، چهار سال از مادرم و تمام دخترهايي که با آنها در ارتباط بودم متنفر شدم تا جايي که تصميم گرفتم از آن لحظه به بعد انتقام بگيرم. من در مسيري افتاده بودم که خودم هم از خودم متنفر شده بودم. به خاطر ظاهر مناسب و زيبايي که داشتم، مي توانستم به راحتي از دخترها سو استفاده کنم. دخترهايي که خلا عاطفي داشتند را طي مدت يک روز به خودم وابسته مي کردم و در نهايت آنها حاضر بودند براي با من بودن هر کاري کنند!

مرد اظهار مي کند: من براي رابطه جنسي با دختران و زنان از آنها پول مي گرفتم و مبلغ تعيين شده نيز بستگي به حماقت طرف مقابلم داشت. از چند صد تومان پول گرفته تا رقم هاي ميليوني بابت اين کار پرداخت مي شد!

او مي افزايد: کمي صحبت با خانم ها باعث مي شد که نياز عاطفي در برخي از آنها را درک کنم و همين موضوع باعث مي شد آنها را وابسته به خود کنم.

اين مرد روسپي مي گويد: به حدي در لجن زار فرو رفته بودم که ديگر هيچ چيز مرا راضي نمي کرد. چندين بار قصد پايان دادن به اين مسيري که در آن قرار گرفته بودم را داشتم اما باز هم ادامه مي دادم. از اين که با احساسات ديگران بازي مي کردم گاهي وجدانم به صدا در مي آمد و من را سرزنش مي کرد اما گاهي هم اعتياد جنسي که به آن مبتلا شده بودم دوباره من را وادار به انجام رابطه جنسي مي کرد.

مرد 37 ساله بيان مي کند: شهوت در وجود هر انساني قرار دارد . اما زياده خواهي شهوت منجر به شهوت راني مي شود. کسي که رابطه جنسي زيادي داشته باشد دچار تنوع طلبي مي شود و اين تنوع طلبي باعث مي شود که ديگر کسي را دوست نداشته باشي!

اين مرد روسپي تصريح مي کند: يک روز خانمي را ديدم که با بقيه دخترهايي که با آنها در ارتباط بودم، کاملا تفاوت داشت و همين باعث شد من تغيير کنم. بگذاريد برايتان مثالي بزنم! وقتي قيمت تعيين شده کالاي يک دست فروش،50 هزار تومان باشد، آن را تا ده هزار تومان هم به شما مي فروشد. اما کالاي ارزشمندي چون جواهر اينگونه به فروش نمي رسد. شما براي خريد آن بايد بهاي زيادي را بپردازيد. تا زماني که پول آن را ندهيد حتي نمي توانيد به آن جواهر دست بزنيد. اين کالاي ارزشمند در گاو صندوق و امن ترين جاي منزل شما نگه داري مي شود و براي آن ارزش زيادي قائل هستيد. اين جواهر همسر من است، کسي که با بقيه تفاوت داشت. کالاي دست فروش هم همان دختراني هستند که ارزش خود را نمي دانستند و براي با من بودن هر کاري مي کردند. من براي رسيدن به همسرم، بهاي زيادي پرداختم. همسرم باعث شد تا از مسيري که گرفتار آن شده ام بيرون بيايم و براي رسيدن به او در جلسات معتادان جنسي گمنام شرکت کردم و به بهبودي رسيدم. خوشبختانه امروز از آن منجلاب بيرون آمده ام و خدا به من پسري داده است که او را لبريز از محبت مي کنم.

مرد در پايان مي گويد: امروز من به بيش از 50 نفر از دوستان و آشنايان، بدون هيچ چشمداشتي محبت مي کنم. زيرا که منشا گرفتاري هاي من از کمبود محبت بود. مادرم، خانمي که منشا خلاهاي ايجاد شده در من بود و همسرم، خانمي که من را از اين گرفتاري، نجات داد.

آموزش و پرورش براي آگاهي رساني جنسي، عقب مانده است

در رابطه با اعتياد جنسي رو راهکار رهايي از آن به گفتگو با دکتر ابراهيم فياض، استاديار مردم شناسي دانشگاه تهران و عضو شوراي عالي فرهنگ عمومي کشور به گفتگو نشستيم که در ادامه مي خوانيد:

ابراهيم فياض در رابطه با به وجود آمدن اعتياد جنسي در افراد مي گويد: مردان نياز جنسي دارند و مردانگي به دنبال اين نياز مي گردد اما اگر از لحاظ ذهني تخليه نشود و ساديسم داشته باشد مسلما اين نياز تمام شدني نيست و به سمت خشونت هاي جنسي مي رود. در وجود مردان روسپي، عاطفه وجود ندارد و به همين دليل به تکرار اين روابط رو مي آورند. از سوي ديگر زناني در جامعه هستند که اين افراد را پيدا مي کنند و به دليل پاسخگويي به نيازهايشان به روابط جنسي با اين مردان روي مي آورند. برخي از اين مردان روسپي به دليل زيبايي ظاهري، حافظه جنسي اشتباهي برايشان به وجود مي آيد و مبتلا به بيماري ساديسم جنسي مي شوند.

عضو شوراي عالي فرهنگ عمومي کشور بيان مي کند: متاسفانه در کشور ما راجع به اين مسئله کار جدي انجام نشده و تا به حال براي تحليل حافظه اين افراد و شکل دهي درست آن، اطلاع رساني نشده است. در واقع بايد ابتدا اين حافظه غلط را از بين برد و حافظه جديدي جايگزين آن کرد تا عاطفه جنسي شکل پيدا کند. زيرا زماني که رابطه جنسي و عاطفي در کنار يکديگر به وجود نيايد اين مشکل، حل نمي شود.

وي مي افزايد: مهم ترين مکان براي آگاهي هاي جنسي، آموزش و پرورش است که متاسفانه در اين زمينه عقب مانده است. همچنين مدارس که محل مناسبي براي اين آگاهي رساني محسوب مي شوند، دچار نوعي خودشيفتگي هستند و اقدام جدي در اين رابطه انجام نمي دهند. بايد در مدارس متخصصان جدي داشته باشيم تا اطلاعات لازم را در اختيار دانش آموزان قرار دهند. خود ارضايي در دوران کودکي که تا دوره نوجواني ادامه دارد بررسي و رفع شود.

ابراهيم فياض عنوان مي کند: در شبکه افق، برنامه اي راجع به آگاهي هاي جنسي در دو قسمت 20 دقيقه اي پخش شد و کارشناسي اين برنامه به عهده من بود. متاسفانه صدا و سيما برنامه را متوقف کرد و اعلام کردند که اين بحث ها نبايد گفته شود. در صورتي که اگر افراد از سر نا آگاهي با اختلالات جنسي مواجه شوند، آسيب هاي آن جامعه را تحت تاثير قرار خواهد داد.

منبع: سايت فردا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد