آخرین اخبار

سورپرايز شبکه يک براي مخاطبان: پخش بهترين فيلم هاي ايراني و خارجي در نوروز96 تلويزيون

سورپرايز شبکه يک براي مخاطبان: پخش بهترين فيلم هاي ايراني و خارجي در نوروز96

  بزرگنمايي:

چه خبر - فيلم هاي سينمايي شبکه يک براي نوروز 96

به نقل از روابط عمومي شبکه يک، فيلم‌هاي سينمايي دکل، سرآشپز، حرکت پنگوئن، باديگارد، ايپ من 3، غول پول و جنون رقابت 2 از جمله اين فيلم ها است که هر روز راس ساعت 16 از شبکه يک پخش مي شود.

دکل

اين فيلم حادثه اي با نام اصلي Deepwater Horizon محصول 2016 هنگ کنگ و آمريکاست که پيتر برگ آنرا کارگرداني کرده است. مارک والبرگ، کيت هادسن، کرت راسل و جان مالکويچ در اين فيلم ايفاي نقش کردند. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: "مايک ويليامز" که بر روي دکل نفتي ديپواترهورايزون در خليج مکزيک کار مي کند عازم ماموريت مي شود. اين دکل بزرگترين دکل اکتشاف نفت شناور آمريکاست که در سواحل مکزيک مشغول به کار است. شرکت نفت و چند شرکت سرمايه گذار تصميم مي گيرند دکل را که از قطعات سرهم ساخته شده جمع آوري کرده و به جاي ديگري منتقل نمايند. مايک مهندس ارشد برق در اين دکل است و به مافوق خود آقاي جيمي خبر مي دهد که دکل به لحاظ فني مشکلات زيادي دارد و آنها بايد قبل از جمع کردن دکل نقايص فني را رفع نمايند که .... فيلم سينمايي دکل 24 اسفند 95 پخش مي شود.

سرآشپز

فيلم سينمايي سرآشپز محصول سال 2015 آمريکا است که جان ولز اين اثر را کارگرداني کرده است. در خلاصه داستان اين فيلم حادثه اي آمده است: آدام جونز سرآشپز با استعدادي است که پس از ترک اعتياد به مواد مخدر تصميم مي گيرد به دنياي آشپزي بازگردد. او به رستوران دوستش توني مي رود و او را مجبور مي کند تا در آشپزخانه اش به او فرصتي دوباره دهد. توني با اکراه اين موضوع را مي پذيرد و آدام از چند آشپز ديگر از جمله زني به نام هلن که در کار آشپزي استعداد دارند دعوت مي کند تا به او بپيوندند. آدام با تمام انرژي کارش را آغاز مي کند و لي ... بردلي کوپر، سيئنا ميلر و دنيل برول در اين فيلم 90 دقيقه اي بازي کردند. فيلم سينمايي سرآشپز 27 اسفند پخش مي شود.

حرکت پنگوئن

The Pinguin Move نام اصلي اين فيلم ايتاليايي است که در سال 2013 کلوديو امن دولا آن را کارگرداني کرده است. ادواردو لئو، ريکي ممفيس و اينو فانتاستي چيني در آن بازي کردند. اين فيلم در ژانر ورزشي است و در خلاصه آن آمده است: برونو که با همسرش ايو و پسرش يوري زندگي مي کند در يک موزه به عنوان نظافتچي مشغول کار است. او و دوستش سالوادر که در موزه با هم همکارند هر شب پس از اتمام نظافت، تلويزيون تماشا مي کنند. يک شب مسابقات جهاني کرولينگ در حال پخش است و مفسر مسابقه خبر مي دهد که دور جديد رقابتها در اين رشته ورزشي در کشور ايتاليا برگزار مي شود و از علاقمندان دعوت مي کند تا در اين رقابتها شرکت کنند. برونو که مردي خيالپرداز است تصميم مي گيرد... اين فيلم 28 اسفند به روي آنتن مي رود.

طلاي سياه

علاقه مندان مي توانند اين فيلم سينمايي ايراني را 29 اسفند همزمان با روز ملي شدن صنعت نفت از شبکه يک تماشا کنند. محمدرضا ورزي کارگردان طلاي سياه است که خلاصه اي از سريال معماي شاه درباره ماجراي ملي شدن صنعت نفت ايران مي باشد.

باديگارد

فيلم سينمايي «باديگارد» به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا محصول 1394 ايران است. پرويز پرستويي، مريلا زارعي، پريوش نظريه، بابک حميديان، شيلا خداداد، محمود عزيزي، اميرآقايي و فرهاد قائميان بازيگران اين فيلم سياسي هستند که قرار است 30 اسفند از شبکه يک پخش شود. موضوع اين فيلم درباره باديگاردي است به نام حيدر که وظيفه حفاظت از مسؤولان بلند پايه کشور را برعهده دارد. حيدر شخصيت آرمانگرايي است که مسائلي را در کارش مي‌بيند و اين مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و ترديد مي‌کند.

مردي به نام ايپ 3

اين فيلم به کارگرداني ويلسون ايپ، محصول مشترک دو کشور چين و هنگ کنگ است که در سال 2015 توليد شده است. اين فيلم موضوعي حادثه اي دارد که در آن داني ين، لين هونگ و جين ژانگ ايفاي نقش کردند. اين فيلم در سال 1959 و در هنگ کنگ اتفاق افتاده است. او مربي هنرهاي رزمي به ويژه کونگ فو به سبک وينگ چان است. روزي عده اي از اراذل و اوباش تحت رياست شخصي به نام فرانکي، به مدرسه اي که پسر ايپ من در آن درس ميخواند ميروند و آنجا را به هم ريخته و ميخواهند مدير مدرسه را مجبور به فروش ملک مدرسه بکنند. در اين موقع ايپ من که در آن نزديکي بوده و متوجه قضيه ميشود، وارد عمل شده و .... اين فيلم روز اول فروردين 96 به روي آنتن خواهد رفت.

در دل دريا

در دل دريا با نام اصلي In the Heart of the Sea محصول 2015 سه کشور استراليا، آمريکا و اسپانيا است که موضوعي حادثه‌اي دارد. ران هاوارد کارگردان و کريس همسورس، کيليان مورفي و براندن گليسون بازيگران اين فيلم سينمايي هستند. در دل دريا روز دوم فروردن پخش مي شود و در خلاصه داستان آن آمده است: در سال 1850 نويسنده معروف هرمن ملويل براي تکميل رمان خود به جزيره نانتاکت در نيوانگلند مي رود و با اصرار فراوان از آخرين بازمانده کشتي صيد نهنگ اسکس، توماس نيکلسون مي خواهد تا ماجراي غرق شدن کشتي را براي او بازگو کند. هرمن ملويل براساس سرگذشت توماس و همراهانش در اواخر سال 1850 رمان خود به نام موبي ديک را منتشر کرده و به موفقيت بزرگي دست مي يابد.

غول پول

غول پول فيلمي است حادثه‌اي که جورج کلوني، جوليا رابرتز و جک اوکانل در آن ايفاي نقش کردند. اين فيلم آمريکايي در سال 2016 توسط جودي فاستر ساخته شده است که در خلاصه داستان آن آمده است: لي گيتز يک مجري تلويزيوني مشهور است و هر هفته برنامه اي زنده به نام غول پول روي آنتن مي برد. او در اين برنامه سهام هاي در حال صعود را به جوانان معرفي مي کند تا از طريق اينترنت بر روي آن سرمايه گذاري کنند. يک شب در حين اجراي برنامه زنده جواني به نام کارل بودول به بهانه آوردن غذا وارد استوديو مي شود و روي او اسلحه مي کشد... سوم فروردين اين فيلم به روي آنتن خواهد رفت.

جنون رقابت 2

جنون رقابت 2 را هالوارد برين کارگرداني کرده است که آندرس باسمو کريستينسن، وگار هوئل و سون نوردين در آن بازي کردند. اين فيلم ماجراجويانه محصول 2016 آمريکاست که چهارم فروردين پخش خواهد شد. "روي" که يک راننده حرفه اي در مسابقات اتومبيلراني است پس از 2 سال از زندان آزاد مي شود. يک راننده حرفه اي و رقيب او در مسابقات شب آزادي او به سراغش آمده و پيشنهاد يک کورس زمستاني را مي دهد اما روي قبول نمي کند. او توسط همسر سابقش متوجه مي شود که دخترش نينا به همراه نامزد خود در اين مسابقه حضور دارد. او راهي اين مسابقه مي شود تا جلوي دخترش را بگيرد.

عبور

فيلم سينمايي عبور محصول مشترک چين و هنگ کنگ است که جان وو آنرا در سال 2015 ساخته است. فرانک. ام. آهرن، شان کونگ و تاکشي کانشيرو در اين فيلم حادثه اي ايفاي نقش کردند و در خلاصه داستان آن آمده است: يان زکون يک پزشک چيني اهل تايوان است که به جاي برادر مريضش به اجبار به جنگ مي رود. او در جنگ توسط ارتش ژاپن اسير مي شود. ارتش چين در اين جنگ پيروز شده و تايوان را به تصرف خود درمي آورد. همسر يان زکون به نام ماساکو که اصليتي ژاپني دارد از تايوان اخراج شده و وقتي که يان زکون از جنگ بازمي گردد خانه اش را خالي و پر از يادگارهاي همسرش مي يابد... علاقه مندان به فيلم هاي حادثه اي مي توانند روز پنج فروردين نظاره گر اين فيلم باشند.

هفت جنگجو

هوانگ يان يان کارگردان اين اثر تاريخي است که سال 2013 دو کشور هنگ گنگ و چين آنرا ساختند. از بازيگران اصلي اين فيلم سينمايي مي توان به اريک تي سانگ، فليکس وونگ و ژي ژي لئونگ اشاره کرد. خلاصه داستان 7 Assassins: تيت وان که برعليه حکومت ستمگر پادشاهي چين مبارزه مي کند در مرز با عده اي قاچاقچي اسلحه قرار مي گذارد تا در ازاي پرداخت مقدار زيادي طلا از آنها اسلحه بخرد و ارتش خود را در مقابل سربازان حکومتي تجهيز نمايد. شاهزاده اي که از طرف حکومت مسئول شهر مرزي است از اين قرار آگاه شده و به تيت وان و سربازانش حمله مي کند. تيت وان متواري شده و به روستايي کوچک در دل يک دره پناه مي برد. کدخداي روستا که خود از دلاوران جنگاوران قديمي بوده و به کمک تيت وان مي آيد تا... ششم فروردين 96 اين فيلم به روي آنتن شبکه يک خواهد رفت.

ماهي سياه کوچولو

اين فيلم در بستر تاريخي دهه شصت و مبارزات چريکي نيروهاي چپ در شمال کشور و در قيام آمل روايت مي‌شود و درباره يک زن به نام شهرزاد معروف به ماهي سياه کوچولو است که براي انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با دو شخصيت ديگر آشنا مي‌شود و مباحث ايدئولوژيک درباره مبارزه و نقد تفکر چپ ميان آنها در مي‌گيرد. اين فيلم سينمايي به کارگرداني مجيد اسماعيلي محصول 1394 ايران است که مريلا زارعي، مصطفي زماني، همايون ارشادي و جمشيد گرگين در آن بازي کردند. ماهي سياه کوچولو که ژانري سياسي دارد هفتم فروردين ساعت 16 پخش مي شود.

آخرين مهلت

آخرين مهلت با نام اصلي 3 Days to Kill به کارگرداني ام. سي. جي محصول سال 2014 دو کشور آمريکا و فرانسه است. کوين کاستنر، هايلي اشتاينفلد، کاني نيلسن از بازيگران اين فيلم حادثه اي هستند. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: اتان که يک آدمکش حرفه ايست در يک ماموريت زخمي شده و راهي بيمارستان مي شود. وقتي در بيمارستان به هوش مي آيد پزشکان به او خبر مي دهند که دچار بيماري ناشناخته اي شده و فقط سه ماه ديگر زنده است. اتان که سالها قبل همسر و دخترش را ترک کرده است به سوي آنها بازمي گردد تا سه ماه باقي مانده از عمرش را با آنها بگذراند اما... هشتم فروردين زمان پخش اين فيلم سيمايي جذاب حادثه اي – خانوادگي است.

پليس هاي تقلبي

اين فيلم با نام اصلي Two Thumbs Up محصول 2015 کشور هنگ کنگ است که ژانري حادثه اي دارد. هو لئو لائو کارگردان و فرانسيس چون يو، سيمون يام و لئو کوو بازيگران آن هستند. خلاصه داستان: بيگ فا که تازه از زندان آزاد شده است با دوستانش قرار مي گذارد با پوشيدن لباس پليسها خود را پليس مرز معرفي کرده و با گشتن آمبولانس پول جاسازي شده را بدست آورند. دوستانش موافقت کرده و با تهيه لباس و ساخت ماشين پليس خود را براي انجام کار آماده مي کنند... اين فيلم روز نهم فررودين از شبکه يک سيما به روي آنتن خواهد رفت.

خانواده بي نظير

خانواده بي نظر محصول کشور ژاپن است که داستان يک خانواده را روايت مي کند. يوجي يامادا درسال 2016 آنرا ساخته است و ايزائو هاشي زوم، کازيکو يوشييوکي و ماساهيکو نيشيمورا از بازيگران اصلي آن هستند. در خلاصه داستان خانواده بي نظير آمده است: کازوکو به همراه شوهرش پس از 50 سال زندگي مشترک داراي سه فرزند و دو نوه مي شوند. آنها با پسر بزرگ، عروس و نوه هايشان در يک خانه ساکن هستند. کازوکو تصميم ميگيرد از همسرش ايسائو جدا شود. بچه ها از شنيدن اين خبر شوکه مي شوند. آنها که هريک درگير مشکلات مربوط به کار و زندگي خود هستند جلسه اي خانوادگي تشکيل مي دهند تا به اين مشکل رسيدگي کنند... پنج شنبه 10 فروردين زمان پخش خانواده بي نظير است.

بهترين ساعات

فيلم سينمايي The Finest Hours يا بهترين ساعات محصول 2016 کشور آمريکاست که گرگ گيل اسپاي آنرا کارگرداني کرده است. بهترين ساعات ساختاري خانوادگي – حادثه اي دارد که جمعه 11 فروردين از شبکه يک سيما پخش مي شود. کريس پين، کيسي افلک و بن فاستر از بازيگران اصلي اين فيلم سينمايي هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: برني وبر افسر گارد ساحلي از دختر مورد علاقه اش ميريام خواستگاري مي کند. ميريام که شغل او را بسيار پرخطر مي پندارد کمي در ازدواج با او ترديد دارد. برني با اصرار او را راضي مي کند. برني به دفتر گارد مي رود تا از رييسش ريچارد چند روزي مرخصي بگيرد و به کارهاي مربوط به ازدواجشان رسيدگي کند. ريچارد مي گويد که يک نفت کش در طوفان گرفتار شده است و برني بايد براي نجات جان افراد آن راهي دريا شود. شدت طوفان بسيار بالاست و برني و ساير اعضاي گارد ساحلي مي دانند که بازگشت از اين دريا غير ممکن است ولي ...

روباه

اين فيلم مرتبط با مسائل امنيتي و جاسوسي در حوزه انرژي هسته‌اي کشور است که بهروز افخمي آنرا در ژانري سياسي ساخته. روباه در سال 1393 شده است که حميدگودرزي، مرجان شيرمحمدي، آرش مجيدي و بابک حميديان در آن ايفاي نقش کردند. شنبه 12 فروردين همزمان با روز جمهوري اسلامي ساعت 16 اين فيلم سينمايي به روي آنتن شبکه يک خواهد رفت.

سفر به کوهستان

سفر به کوهستان با نام اصلي A Walk in the Woods محصول 2015 آمريکا است که روز سيزده فروردين از شبکه يک پخش مي شود. کن کاپيز کارگردان اين فيلم کمدي است که رابرت ردفورد، نيک نولت و اما تامسون در آن بازي کردند. در خلاصه داستان اين فيلم 88 دقيقه اي آمده است: بيل برايسون نويسنده اي است که مدتاست دست به قلم نبرده و در زندگي احساس رکود مي کند. او که در آستانه پيري است پس از حضور در مراسم ختم يکي از دوستانش تصميم مي گيرد قبل از مرگ کاري متفاوت در زندگيش انجام دهد. او مي خواهد در کوهستان آپالاچين به کوهنوردي بپردازد. در سفر آنها متوجه محدوديتهاي جسماني خود شده و سفرشان را نيمه کاره رها مي کنند. بيل با اينکه در سفر خود موفق نيست اما پس از بازگشت دست به قلم مي برد و داستان اين کوهپيمايي را مي نويسد.

گروه فرهنگ و هنر

منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)