آخرین اخبار

برانکو: اگر قهرمان نشويم، مقصر کي‌روش است بازي هاي ملي

برانکو: اگر قهرمان نشويم، مقصر کي‌روش است

  بزرگنمايي:

چه خبر -

برانکو : برگزاري اردوي تيم ملي عاقلانه نيست

برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين امروز (دوشنبه) تيمش در جمع خبرنگاران گفت: امروز 15 بازيکن در تمرين حضور داشتند و ربيع خواه هم مصدوميتش برطرف شده است. بقيه مصدومان به زودي آماده خواهند شد. شما خبرنگاران فردا هم مي‌توانيد تمرين تيم را از نزديک تماشا کنيد.

بازي دوستانه‌مان را لغو کرديم

وي با اشاره به برنامه‌هاي تيمش گفت: چهارشنبه بايد يک بازي دوستانه انجام مي‌داديم که آن را لغو کرديم و شايد شنبه يا يکشنبه آينده بازي کنيم.

متأسفانه نقل و انتقالات نيم‌فصل کوتاه است

سرمربي پرسپوليس در خصوص فصل نقل و انتقالات گفت: هنوز هيچ بازيکني جذب نکرديم، اما طبيعي است که به چند بازيکن نياز داريم. باتوجه به اينکه نيم‌فصل دوم کمي سخت خواهد بود، نياز است که به بازيکنان‌مان چند نفر اضافه کنيم. متأسفانه اين دوره نقل و انتقالات کوتاه است. شايد عملاً و تئوريک اين دوره بلند باشد، اما 10 روز ديگر بازي‌هاي‌مان آغاز مي‌شود. بازيکناني که مي‌خواهيم در آينده بگيريم، بالقوه براي ما نيستند و با تيم ملي هستند. وقتي هم برگردند، مذاکره و جذب بازيکن سخت‌تر خواهد شد.

بازيکناني که مي‌خواهيم دو دسته هستند

برانکو با اشاره به مشکلاتي که پرسپوليس براي نقل و انتقالات نيم فصل دارد، خاطرنشان کرد: براي جذب بازيکن در دو مسير کار مي‌کنيم. يک دسته بازيکناني هستند که در شرايط فعلي به آنها نياز داريم و دسته ديگر هم بازيکناني که براي فصل آينده مي‌خواهيم.

حيات تيم ملي دست باشگاه‌هاست

وي با اشاره به صحبت‌هاي روز گذشته خود که گفته بود درباره اردوي تيم ملي امروز (دوشنبه) صحبت خواهد کرد، گفت: روز گذشته در مورد اردوي تيم ملي صحبت نکردم، چون نمي‌دانستم آنها به خواهند رفت يا نه. باتوجه به اينکه اکنون به دبي رفته‌اند، براي آنها آرزوي اوقات خوشي را دارم و اميدوارم در اين اردو خوب کار کنند. چيزي که مي‌خواهم بگويم اين است که تيم ملي ما مهم‌ترين بخش فدراسيون فوتبال محسوب مي‌شود. طبيعي است ما به عنوان پرسپوليس و من به عنوان سرمربي سابق تيم ملي و فعلي پرسپوليس براي تيم ملي کار و زندگي مي‌کنيم. اکنون هم افتخار مي‌کنيم که بيشترين بازيکن ملي‌پوش را داريم، اما فوتبال فقط تيم ملي نيست و کار کردن هم فقط براي تيم ملي نيست. رده‌هاي ديگر هم اهميت دارند، مانند فوتسال، فوتبال بانوان و باشگاه‌ها که تيم ملي حيات خود را مديون باشگاه‌هاست.

در آسيا موفق نشويم و قهرماني ليگ را کسب نکنيم، مقصر کي‌روش است

برانکو با اشاره به اردوي تيم ملي تصريح کرد: اگر پرسپوليس و ساير تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارند، موفق نشوند و به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا نروند و اگر ما در ليگ قهرمان نشويم مقصر اصلي کي‌روش است. مقصر اصلي سازمان ليگ است که اين برنامه را داده است. نمي‌دانم چه آقايي اين برنامه را داده و فدراسيون هم مقصر است که اين برنامه را پذيرفته است.

بازيکنان اين فصل بيشتر در اختيار تيم ملي بوده‌اند

سرمربي پرسپوليس در ادامه انتقادهاي خود از برنامه‌هاي تيم ملي گفت: براي صحبت‌هاي خود دلايلي دارم. در خصوص مشکلات نقل و انتقالات گفتم که ما چه مشکلاتي داريم. برنامه‌اي که براي باشگاه‌ها تهيه شده است، طوري بوده که بازيکنان بيشتر با تيم ملي بوده‌اند. از هفت ماهي که ليگ و تمرينات آماده‌سازي باشگاه‌ها شروع شده، بازيکنان ملي‌پوش 100 روز در اختيار تيم ملي بوده‌اند و باشگاه‌ها کمتر اين بازيکنان را در اختيار داشتند. شايد کمتر از 100 روز بازيکنان را در اختيار داشتيم، در حالي که بايد باشگاه‌ها اين بازيکنان را آماده کنند.

برنامه انجام شده براي تيم ملي وحشتناک است

برانکو با بيان اينکه برنامه انجام شده براي تيم ملي وحشتناک است، يادآور شد: با اين برنامه‌ريزي جاي هيچ استراحتي براي بازيکنان نگذاشته‌اند، در حالي که بازيکنان واقعا نياز دارند تا در نيم‌فصل و اين تعطيلي 15 روزه استراحت داشته باشند. آنها بايد خودشان را براي نيم‌فصل دوم بسيار سنگين آماده کنند. نيم‌فصلي که ما هر 4-5 روز يک بار بايد بازي کنيم به شکلي که ما در نيم‌فصل دوم بيشتر از اينکه تمرين داشته باشيم بايد در هواپيما در حال سفر باشيم. ما نمي‌توانيم در آن مقطع تمرينات تاکتيکي داشته باشيم و بيشتر بايد ريکاوري کنيم.

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: چيزي که بيش از هر چيزي مهم است سلامتي بازيکنان است و با اين برنامه‌ريزي واقعا هيچ فکري به اين مسئله نشده است. اين برنامه‌ريزي يعني اينکه بازيکنان عملا هيچ تعطيلي نخواهند داشت و آنها بايد منتظر باشند تا عيد نوروز که به اجبار ما 2-3 روز به آنها استراحت دهيم. مورد ديگري که اين اردو باعث شد ما نتوانيم در فصل نقل و انتقالات با بازيکنان مدنظرمان مذاکره کنيم.

برگزاري اردوي تيم ملي عاقلانه نيست

برانکو در واکنش به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه کي‌روش از حاميان رسانه‌اي برخوردار است و در مقطعي در همين زمينه با مانوئل ژوزه به مشکل خورد و در نهايت اين مربي پرتغالي از تيم پرسپوليس به خاطر کسب نتايج ضعيف برکنار شد و به نظر مي‌آيد اين بار کي‌روش جنگ را با برانکو آغاز کرده است عنوان کرد: همه آنچه مي‌گوييد درست است اما من دوست دارم يکسري بيايند جواب بدهند و بگويند واقعا اين اردوي دبي درست و عاقلانه است يا نه. آن هم اردويي بدون بازي تدارکاتي چرا که رسانه‌هاي مراکش از لغو بازي ايران و تيم ملي اين کشور خبر دادند، حتي اگر بازي ديگري جايگزين اين بازي کنند باز هم من مي‌گويم برگزاري اين اردو عاقلانه نيست.

از سه ماه پيش مي‌دانستند در دبي اردو دارند اما نگفتند

وي اظهار داشت: من حرفي را مي‌زنم که فکرم مي‌گويد. مثل موقعي که من را مقصر عدم برگزاري اردوي تيم ملي معرفي کردند اما مطمئنم براي اين اردو 2 ماه پيش برنامه ريزي کرده بودند به اين جهت مي‌گويم که وقتي ما در امارات بوديم مدير باشگاه ايرانيان به من گفت براي تيم ملي از قبل براي برگزاري اردو در همين تاريخ آنجا را رزرو کرده‌اند. در حقيقت مربيان تيم ملي از 3 ماه قبل مي‌دانستند چنين مقطعي اردو خواهند داشت اما به کسي نگفتند چون خودشان مي‌دانستند که چه کار کردند.

بيايند مرا قانع کنند

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا اين اختلافش با کي‌روش به پرسپوليس لطمه نخواهد زد؟ گفت: من با کسي مشکلي ندارم، اگر اين حرف‌ها را هم مي‌زنم اعتقادم اين است که بيايند من را قانع کنند، کارشناسان، باشگاه‌ها دليل و مدرک بياورند و بگويند که آيا برگزاري اين اردو درست است يا نه، آيا بازيکني طاقت مي‌آورد که بدون پشت سر گذاشتن دوران آماده‌سازي در نيم‌فصل در ادامه بازي‌ها هر 4 روز يک بار به ميدان برود. من با کسي دشمني ندارم، از اول هم گفته‌ام ما به هر شکلي که شده از تيم ملي حمايت کرده و مي‌کنيم فقط محض اطلاع به شما مي‌گويم سال 2006، 15 روز مانده به جام جهاني باشگاه صباي قم به خاطر بازي نه چندان مهم، علي دايي، يحيي گل‌محمدي و سهراب بختياري‌زاده را به ما نداد!

کي‌روش، فتاحي و فدراسيون فوتبال مقصرند

برانکو در واکنش به نظر خبرنگار ديگري مبني بر اينکه همه باشگاه‌ها و مربيان ليگ برتري با برنامه‌ريزي کي‌روش مشکل دارند، تصريح کرد: من به خاطر همين مسئله مي‌گويم مقصر کي‌روش است، مقصر رئيس سازمان ليگ، فتاحي است. همين‌طور فدراسيون که اين نوع برنامه‌ريزي را پذيرفته است.

بازيکن مصدوم را به تيم ملي دعوت مي‌کنند که بگويند باشگاه براي او هيچ کاري نمي‌کند

در ادامه خبرنگار ديگري از برانکو پرسيد گويا کي‌روش به خاطر رابطه خوبي که با يکي از سرمربيان شاخص ليگ دارد، در تلاش است با زمين زدن پرسپوليس کاري کند تا تيم تحت هدايت آن مربي جان بگيرد، گفت: من توجه به اين حرف‌ها ندارم فقط مي‌دانم هيچ هماهنگي بين مربيان تيم ملي و مربيان ليگ وجود ندارد. بازيکن مصدوم را به اردوي تيم ملي دعوت مي‌کنند که اين‌طور به نظر بيايد در باشگاه براي اين بازيکن هيچ کاري انجام نمي‌شود. اين ارتباط سالم بين تيم ملي و باشگاه‌ها نيست. اينکه کي‌روش با کدام مربي خوب است يا نه به من ارتباطي ندارد، من با امير قلعه‌نويي رابطه خيلي خوبي دارم در حالي که تيم‌هاي ما براي قهرماني با هم جنگ مي‌کنند. اين بهترين بخش کار است که دو مربي چه قبل از بازي و چه بعد از بازي با هم رفيق باشند اما در عين حال هر يک از آنها براي موفقيت تيمش تلاش مي‌کند. اين قشنگ‌ترين رابطه است مثل بازيکني که قبل از بازي براي مربي پيشين خود گل مي‌آورد و اين رسم در ايران وجود دارد که به نظرم بسيار زيباست.

اگر بازيکن زير 22 سال دعوت مي‌کردند، حرفي نمي‌زدم

برانکو در پاسخ به اظهارات خبرنگار ديگري مبني بر دعوت چند بازيکن مصدوم به مانند وريا غفوري و مهدي ترابي با عصا به اردوي تيم ملي عنوان کرد: من حرفم را به طور کامل زدم و گفتم که مقصر کي‌روش است، مقصر سازمان ليگ و فدراسيون هستند. براي سومين‌بار اين جمله را تکرار مي‌کنم که آنها مقصرند. اگر بازيکن زير 22 سال به تيم ملي دعوت مي‌شد که بلکه مربيان بخواهند او را براي جانشيني برخي بازيکنان تيم ملي که در روسيه همراه اين تيم نخواهند بود انتخاب کنند، من در اين زمينه صحبتي نمي‌کردم چون مربيان تيم ملي اين بازيکنان جوان را در اين اردو امتحان مي‌کردند تا اگر به کارشان مي‌آيند آنها را براي آينده حفظ کنند اما مي‌بينيد که اينچنين نيست و چنين بازيکني در ليست جديد تيم ملي ديده نمي‌شود به اين خاطر است که من با برگزاري اين اردو مخالفم.

هواي دبي گرم است و سال نو هم هست!

وي در خصوص اينکه وزارت امور خارجه رفتن باشگاه‌ها به امارات را ممنوع کرده و با اين حال تيم ملي چرا در دبي اردو مي‌زند، گفت: الان هوا در آنجا خيلي خوب است. هوا گرم است و سال نو هم که هست!

سرمربي پرسپوليس پس از انجام اين صحبت‌ها از خبرنگاران سؤال پرسيد که «آيا کي‌روش به ايران آمده است؟» وي پس از اينکه با پاسخ «نه» خبرنگاران روبه‌رو شد، گفت: من فقط پرسيدم.

برنامه را طوري تنظيم مي‌کنند که استراحتي نباشد

وي در خصوص اينکه برخي مشکلات پيش‌روي پرسپوليس است و الهلال عربستان که حريف تيمش محسوب مي‌شود با رئال مادريد و تيم‌هاي بزرگ اروپايي ديدار تدارکاتي برگزار مي‌کند تا آماده ليگ قهرمانان آسيا شود و پرسپوليس با تيم‌هاي دسته اولي و دومي بازي کرده و آيا اين مسئله مشکلي ايجاد مي‌کند يا نه، گفت: بله، چون ما وقت نداريم. من همين را گفتم. به جاي اينکه 20 روز و يک ماه بين دو نيم فصل وقت باشد تا تيم را آماده کنيم، برنامه را طوري تنظيم مي‌کنند که استراحتي نباشد. چهار پنج بازي اول نيم فصل دوم هم به جاي اينکه هر هفت روز انجام شود تا وقت تکميل تيم را داشته باشيم، وقت کنيم بازيکنان جدي را با تيم تطبيق بدهيم، بلافاصله که تيم ملي از دبي به تهران برمي‌گردد، مستقيماً ليگ آغاز مي‌شود. هر پنج روز هم بازي داريم. فقط براي بازي با استقلال هفت روز فاصله است. طبيعي است زمان نداريم نه تيم را آماده و نه آن را تکميل کنيم.

هيچ‌کس درباره نواللهي و عاليشاه از من سؤال نپرسيد

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: براي نيم فصل دوم دو بازيکن ما بايد به سربازي مي‌رفتند و هيچکس از من سؤال نکرد و اميد عاليشاه و احمد نوراللهي را برداشتند و بردند! ما در نيم فصل دوم فشار زيادي را تحمل خواهيم کرد، احتمال مصدوميت بازيکنان افزايش پيدا خواهد کرد و هيچکس به فکر سلامتي بازيکنان نيست که مهم‌ترين مسئله است. بازيکنان به اردوي تيم ملي مي‌روند و خسته برمي‌گردند. اين را هم تا الان نگفته بودم که بازيکنان پس از هر اردو با دو سه کيلو اضافه وزن بر مي‌گردند.

بعد از بازي با قشقايي تقصير را گردن تيم ملي نينداختم

برانکو درباره اينکه در حالي مي‌گويد اگر قهرمان نشود تيم ملي مقصر است و از سوي ديگر کي‌روش هم گفته اگر تيم ملي به جام جهاني نرود باشگاه‌ها مقصر خواهند بود و آيا اين مسائل به ضرر فوتبال ايران نخواهد شد، گفت: ما براي قهرماني خواهيم جنگيد، اما مي‌گويم اگر اين اتفاق رخ ندهد، مقصر اصلي چه کسي خواهد بود. من هيچوقت کار خودم را توجيه نمي‌کنم. ما به قشقايي بدون ملي‌پوشان باختيم، اما اشتباه خودم بود و نگفتم تقصير تيم ملي است. من خودم اشتباه کردم و خواستم کار را آسان کنم، چون ديگر وقت نبود که بازي کنيم. من به اين دليل اين حرف‌ها را زدم که براي جذب بازيکن فقط ديروز فرصت صحبت کردن با بازيکنان را داشتيم و ا با اين اوصاف، چگونه بازيکن جديد بياوريم.

اين تيم ملي است که به افراد ديگر وابسته است

وي درباره اينکه خودش تجربه مربيگري در رده ملي و تيم ملي ايران را هم دارد و ديده مي‌شود که کي‌روش خودش زمين و کمپ و لباس انتخاب مي‌کند و اين مسئله کجاي دنيا اتفاق رخ مي‌دهد، گفت: من در اين مسائل خودم هم دوست دارم کمپ تمريني را ببينم، اما لباس و تجهيزات در اختيار فدراسيون است. البته به من ارتباطي ندارد که روش کي‌روش چيست و او چه کاري مي‌کند. همه ما اينجا هستيم که با دانش و تجربه‌مان به فوتبال ايران کمک کنيم، اما همه چيز فقط تيم ملي اصلي ما نيست. درست است، اين تيم اهميت زيادي دارد، اما اين تيم ملي است که به افراد ديگر وابسته است و افراد ديگر به تيم ملي وابسته نيستند. ما ليگ قهرمانان آسيا داريم، ليگ داريم، تيم‌هاي پايه داريم و تيم ملي هم از باشگاه‌ها تغذيه مي‌شود. تيم ملي ايران تغذيه شده و الهام گرفته از همه تيم‌هاست که تيم اميد، رده‌هاي پايه، فوتبال بانوان و همه مسائلي که مربوط به فوتبال مي‌شود، تيم ملي را مي‌سازند.

براي من اهميتي ندارد که روش کي‌روش چيست

سرمربي پرسپوليس يادآور شد: کي‌روش نظر خودش را دارد و من هم حرف خودم را زدم. من هم سرمربي تيم ملي ايران بودم و بعد از من قلعه‌نويي آمد. مي‌توانيد از او هم بپرسيد. ما در برلين همديگر را ديديم و هر اطلاعاتي که داشتم و مي‌توانستم به قلعه‌نويي دادم، چون هدف و خاص ما موفقيت تيم ملي ايران است. از بازيکنان من بپرسيد که آيا يک بار درباره تيم ملي صحبت کرده‌ام يا به آنها گفته‌ام که به تيم ملي نرويد. همين الان چند بازيکن ما استحقاق حضور در تيم ملي را دارند، اما براي من اهميتي ندارد که روش کي‌روش چيست.

برانکو در واکنش به اين موضوع که زمان رياست محمد دادکان در فدراسيون و حضور خودش در تيم ملي، سه چهار کشور از سوي او براي برپايي اردو معرفي مي‌شد و فدراسيون يکي را انتخاب مي‌کرد اما اکنون برعکس شده و فدراسيون در اختيار شخص قرار گرفته و مطيع يک نفر است، اظهار داشت: من نمي‌خواهم وارد اين ماجرا شوم. من چيزي که نظر خودم بود را گفتم و تمام!

با سوريه جنگ ‌زده مساوي کرديم

وي در ادامه انتقادهاي خود نسبت به برنامه‌هاي تيم ملي و با تأکيد بر همکاري باشگاه‌ها با اين تيم، گفت: تاکنون باشگاه‌ها چه چيزي بوده که کي‌روش خواسته و عمل نکرده‌اند؟ 100 روز بازيکنان در اختيار تيم ملي بوده‌اند. بپرسيد که بقيه تيم‌هاي ملي چند روز بازيکنان‌شان را در اختيار داشته‌اند. شايد فقط تيم ملي سوريه بوده که بازيکنانش را بيشتر در اختيار دارد، چون آنها هم درگير جنگ هستند و ليگي ندارند. بازيکنان آنها مسافرند و شايد هر روز هم منتظرند که تماسي به آنها برسد که خانواده آنها کشته شده است. آنها در جبهه هستند، اما ما با آنها صفر - صفر مساوي کرديم.

چرا کي‌روش ليگ را نگاه نمي‌کند؟

برانکو در ادامه صحبت‌هاي خود از خبرنگاران پرسيد: «آقاي کي‌روش در ليگ چند بازي را آمده و از نزديک تماشا کرده است؟» خبرنگاران وقتي گفتند او دربي را از نزديک تماشا کرد و در بعضي ديدارها نيز آناليزور او بازي‌ها را از نزديک ديده است، تصريح کرد: ساير بازي‌ها چه؟ آنها مهم نيست؟ ساير بازي‌ها را از طريق ماهواره آناليز کرده‌اند که متوجه شوند چه کسي آماده است و چه کسي نيست؟ اين موضوع را از کجا فهميده‌اند؟ چرا براي تماشاي بازي‌ها ليگ نيامدند؟

سرمربي پرسپوليس در ادامه در خصوص اينکه آيا نگران نيستيد به دنبال اين صحبت‌ها کي‌روش عليه او بيانيه بدهد، اظهار داشت: براي من مهم نيست. من نمي‌خواهم با کسي دعوا کنم و حق دارم عقيده و ايده‌ام را بگويم. من مسن‌ترين مربي ليگ هستم و حق دارم نظرم را بگويم. باتجربه هستم و در سه کشور قهرمان بوده‌ام. مربي‌اي را پيدا کنيد که قهرمان سه کشور بوده، برنز جام جهاني را دارد، با ايران به جام جهاني رفته، در بوسان قهرمان شده است و مسابقات غرب آسيا را هم حساب نمي‌کنم.

دم کي‌روش گرم!

برانکو در پاسخ به اين سؤال که کي‌روش اختلافي مانند اختلاف با شما را با مانوئل ژوزه، سرمربي وقت پرسپوليس هم داشت و با جنگ سرد بلايي سر اين مربي آورد که در ميانه فصل تيم را رها کرد و رفت و آيا ترس ندارد چنين بلايي را سر او او بياورد، گفت: من با کي‌روش جنگ سرد ندارم و اتفاقاً به او غبطه مي‌خورم. او به ما ياد داده که چطور کار کنيم و چگونه تيم‌مان را آماده کنيم. دم او گرم. اين را واقعاً مي‌گويم.

وي در واکنش به اين مسئله که ژوزه در مصر قهرمان شده بود و به پرسپوليس آمد و کي‌روش با او کاري کرد که در ميانه فصل پرسپوليس را رها کرد و رفت و آيا از اين بابت و ضربه خوردن به تيمش نگراني ندارد، گفت: من وارد اين بحث‌ها نمي‌شوم و وظيفه من حرفه‌اي‌گري با تمام به نفع باشگاه و هواداران پر شور و خوب‌مان است. اين بزرگ‌ترين رضايتمندي من است و بقيه هر چيزي که خدا بخواهد مي‌شود.

همه چيز مي‌تواند اتفاق بيفتد

سرمربي پرسپوليس در واکنش به اين مسئله که او در حالي مي‌گويد نگران تحرکات احتمالي از سوي کي‌روش نيست که فصل گذشته در بازي با ذوب‌آهن تيمش بدون برخي ملي‌پوشان حذف شد و برخي ملي‌پوشان او به صحبت‌هاي کي‌روش گوش دادند و همراه تيم به اصفهان نرفتند، گفت: همه چيز مي‌تواند اتفاق بيفتد، اما من خودم را درگير اين مسائل نمي‌کنم.

بايد يک نفر را به دبي بفرستيم

برانکو در پاسخ به اين سؤال که استقلال ليست خود را براي نيم‌فصل اعلام کرده و آيا پرسپوليس قصد اعلام ليست خريد خود را ندارد، اظهار داشت: هنوز نه، ما بايد مرحله به مرحله پيش برويم. بايد يکي را مأمور کنيم تا به دبي برود و با بازيکنان مدنظرمان مذاکره کند. البته شايد اين فرد هم نتواند وارد باشگاه ايرانيان (محل اردوي تيم ملي) شود، چون ممکن است فکر کنند او چه کاري انجام مي‌دهد و موضوع «سه» شود! ما هم در دبي بوديم، اما ورود به باشگاه و ديدن تيم را براي کسي محروم نکرديم.

سرمربي پرسپوليس در پايان در خصوص اينکه آيا با سروش رفيعي براي آمدن به اين تيم صحبتي کرده يا نه، گفت: شش ماه پيش با سروش رفيعي صحبت کردم که آن هم در مراسم برترين‌هاي ليگ پانزدهم بود. تراکتورسازي شنبه با ذوب‌آهن بازي داشت و وقتي هم رفيعي را ديدم، ديگر صحبتي با او نکردم. چون ما مي‌خواستيم نسبت به رفيعي و باشگاه تراکتورسازي محترمانه برخورد کنيم تا اين بازيکن بتواند تا آخرين لحظه با تمام تمرکز در اختيار باشگاه خودش باشد. اکنون هم به دبي رفته است و چگونه با او صحبت کنيم؟

منبع: تسنيم



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

شرح دقايق حساس / نتيجه ديدار استقلال و مس کرمان

محروميت سنگين براي نکونام، حاج صفي و آزمون/ فيفا ايران را نقره داغ کرد

واکنش سردار آزمون به جنجالي که فيفا به پا کرد

دعوت تيم ملي از حسين ماهيني

جريمه 45 هزار فرانکي فيفا به دليل شعارهاي مذهبي براي تيم ملي فوتبال ايران

دليل خط خوردن عليرضا حقيقي از تيم ملي

کي روش: براي 3 امتياز هر کاري مي کنيم

کي‌روش: درباره امکانات حرف بزنم، جريمه مي‌شوم

صحبت هاي کي‌روش سانسور شد !

برانکو: اگر قهرمان نشويم، مقصر کي‌روش است

کي روش دليل استعفايش را بدون ذکر نام اعلام کرد؛ برانکو!

لج بازي جديد کي روش؛ دو روز پياپي در را به روي نکونام باز نکرد

تنها بازيکن تراکتورسازي مدنظر کي روش براي حضور در اردوي تيم ملي

تيم ملي فوتبال ايران در بازي دوستانه با عراق شکست خورد

اخبار جديد از اردوي تيم ملي/ کي روش نام چند بازيکن را خط زد

عکس/ ژست معروف و جادويي کي روش در شب فرار بزرگ تيم ملي

هاليوود يک بازيگر مثل کي روش کم دارد!

عجله چيني ها براي گلزني به درد کي روش مي خورد

کي‌روش خواستار برکناري يک ايراني ديگر از تيم ملي

شاهکار جديد کي روش در تيم ملي ايران

اسامي 20 بازيکن دعوت شده به تيم ملي فوتبال

تيم ملي فوتسال جوانان ايران قهرمان آسيا شد

نتيجه ديدار تيم ملي فوتبال ايران و مونته نگرو

حسن روحاني براي نشان دادن امنيت ايران روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي حاضر مي شود

صعود مقتدرانه تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 2018 روسيه

تغيير ساعت ديدار ايران و کره جنوبي

تاريخ و ساعت بازي ايران و سوريه در مقدماتي جام جهاني

علي دايي: هم آبروي من رفت و هم آبروي فوتبال ايران!

پشيماني کي روش از دعوت ستاره پرسپوليس در بازي با کره

کي‌روش : اتهام تباني به ايران کثيف و بزدلانه است

ايران 2 - توگو 0؛ نمره قبولي براي تيم دوم ايران

نتيجه بازي ايران و روسيه

نتيجه بازي دوستانه ايران و پاناما

پيروزي دشوار تيم ملي فوتبال ايران مقابل ونزوئلا

مقايسه آماري تيم هاي ايران و مراکش؛ کدام تيم بهتر است؟

باخت پر از درس تيم ملي فوتبال ايران مقابل تونس

ايران 2 - الجزاير 1 / اولين برد 97

ساعت و مکان بازي هاي ايران در جام ملت هاي آسيا در امارات

ايران موفق به شکست ازبکستان شد

قطعي شدن بازي ايران و يونان + اعلام تاريخ بازي

هفت ملي پوش مشکل سربازي ندارند

برد ايران مقابل قطر؛ طارمي انتقام گرفت

جام ملت هاي آسيا: شروع توفاني ايران و يک وحشت بزرگ!

اتفاقي عجيب در دربي فوتبال عراق که باور نمي کنيد

جام ملت هاي آسيا: شروع توفاني ايران و يک وحشت بزرگ!

برد ايران مقابل قطر؛ طارمي انتقام گرفت

هفت ملي پوش مشکل سربازي ندارند

قطعي شدن بازي ايران و يونان + اعلام تاريخ بازي

ايران موفق به شکست ازبکستان شد

ساعت و مکان بازي هاي ايران در جام ملت هاي آسيا در امارات