آخرین اخبار

7 ايده براي اضافه کردن در آمد ماهانه!! کار و زندگي

7 ايده براي اضافه کردن در آمد ماهانه!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - 7 راه کسب درآمد اضافه حتي در کنار شغل تمام وقت

انجمن روانشناسان امريکا يک نتايج يک پژوهش را منتشر کرده است که نشان مي‌دهد استرس پول بر سلامت مردم امريکا در سراسر اين کشور تاثير مي‌گذارد. و بر اساس پژوهش‌ها، آدم‌هاي پولدار هم به استرس پول دچار هستند – يعني اين مشکل فقط گريبان‌گير خانواده‌هاي کم‌درآمد نيست.

مي‌توانيد برخي از اين استرس‌هاي مالي را با يک راه کسب درآمد اضافه از بين ببريد، حتي اگر به يک کار تمام‌وقت مشغول هستيد. استيو چو از وب‌گاه mywifequitherjob از جمله افراد مشهوري است که علي‌رغم ادامه‌ي کار روزانه‌اش، دو کسب و کار با درآمدهاي نجومي را نيز راه‌اندازي کرده است.

چه براي راه‌اندازي يک استارت‌آپ (نوبنياد) يا انجام سرمايه‌گذاري جديد به دنبال پول نقد باشيد، و چه در جست‌وجوي راهي براي سر و سامان دادن به بدهي‌هاي‌تان، چند صد يا چند هزار دلار درآمد اضافه مي‌تواند زندگي‌تان را تغيير دهد. در ادامه به شما مي‌گوييم چگونه بايد شروع کنيد.

يک کسب و کار خدماتي راه بيندازيد

يک کسب و کار خدماتي را مي‌توانيد بدون نياز به يک شبکه‌ي گسترده، حضور آنلاين (برخط) يا خرج هزينه‌هاي زياد راه‌اندازي کنيد. بهترين راه شروع اين‌گونه کسب و کار‌ها اين است که آدم‌هاي موجود در شبکه‌ي محدودتان را از آن‌چه قصد ارائه‌اش را داريد، مطلع کنيد و از آنها بخواهيد به ديگران نيز خبر دهند.

نوحا کِيگن، بنيان‌گذار appsumo اين ايده را به خوبي درک کرد و به کار برد. وي قصد داشت ببيند آيا مي‌تواند از صفر و در طول 24 ساعت 1000 دلار به‌دست بياورد. وي در نهايت توانست کسب و کار موفقي بر پايه‌ي آبونمان گوشت‌هاي خشک‌شده راه‌اندازي کند و اداره‌ي آن را به يکي از دانشجويان خود سپرد.

شما هم مي‌توانيد اين ايده را از آن خود کنيد، و کسب و کارهايي نظير تهيه‌ي غذا، نويسندگي يا بازاريابي آنلاين (برخط) راه‌اندازي کنيد. مهارت‌هاي ارسال رايانامه‌هاي تبليغي را فرا بگيريد تا در طول چند روز بتوانيد کمي خود را بالا بکشيد و کارتان را روي روال بيندازيد.

در املاک و مستغلات سرمايه‌گذاري کنيد

صاحب‌خانه شدن هميشه براي آن‌هايي که به صورت تمام‌وقت در يک اداره يا شرکت کار مي‌کنند و در به در به دنبال پول هستند، به راحتي عملي نيست.

ولي مي‌توانيد به دنبال خريد يک آپارتمان يا ملک کوچک در يک کشور خارجي باشيد تا حتي بتوانيد گاهي اوقات براي تفريح به آن‌جا سر بزنيد. قيمت اين املاک معمولا ارزان‌تر از املاک داخل کشورتان است؛ تا جايي که حتي مي‌توانيد از يک گروه مديريت املاک محلي بخواهيد در غيبت شما، امور اجاره‌ي ملک‌تان را مديريت کند.

خريد املاک و مستغلات تجاري نيز مي‌تواند راه پر درآمدي براي سرمايه‌گذاري و کسب درآمد منفعل (بي‌نياز از فعاليت) باشد که حتي به پيش‌پرداخت‌هاي زياد هم نيازي ندارد.

مي‌توانيد از طريق وب‌گاه‌هاي مختلف و تنها با سرمايه‌گذاري کم‌تر از 5000 دلار در املاک و مستغلات تجاري کارتان را آغاز کنيد. البته پيش از آغاز بايد کمي در مورد افراد طرف معامله‌تان تحقيق کنيد و تنها با يک نفر وارد مذاکره نشويد.

منبع اطلاعاتي آنلاين راه‌اندازي کنيد

با راه‌اندازي دوره‌هاي آموزشي يا کتاب‌هاي الکترونيکي آنلاين، تخصص‌هاي‌تان را با ديگران به اشتراک بگذاريد و درآمد منفعل (بي‌نياز از فعاليت) کسب کنيد. مثلا، کتاب الکترونيکي خودم با نام رشد 100 روزه بيش‌تر از کار روزانه‌ام درآمدزايي کرد. در ابتدا بايد کارهاي زيادي انجام مي‌دادم، ولي هنگامي که آماده‌ي بهره‌برداري شد، ديگر به کار زياد نياز نبود و بايد فقط ميزان فروش را بالا نگه مي‌داشتم.

اگر به تاليف کتاب علاقه نداريد، مي‌توانيد ويدئوها يا تورهاي آموزشي تهيه کنيد. من نويسندگي کتاب را کنار نگذاشتم – ولي در کنار آن، از طريق contentmarketer.io يک تور آموزشي بازاريابي محتوا ايجاد کردم تا ظرف 10 هفته به مشتريان‌ام مهارت‌هاي بازاريابي محتوا آموزش دهم.

از قدرت آمازون وام بگيريد

راه‌اندازي فروشگاه آنلاين شخصي و ايجاد پايگاه مشتريان هميشه يک هدف عالي و مطلوب است، ولي همه مي‌دانيم اين کار مسئوليت‌ها و مشغله‌هاي فراواني دارد.

بايد در مورد محصولات تحقيق کنيد، توليدکننده‌ي مناسب پيدا کنيد، براي وب‌گاه‌تان بازاريابي کنيد و به دنبال راه‌هايي براي تحويل سفارش‌هاي مشتريان باشيد. و البته، خدمات مشتريان و پذيرش درخواست‌هاي بازپرداخت را هم فراموش نکنيد.

ولي در عوض، کار ديگري نيز مي‌توانيد انجام دهيد؛ مي‌توانيد بدون نياز به انجام اين همه کار، حضور خود را در آمازون پررنگ‌تر کنيد و محصولات‌تان را بفروشيد. حتي برخي فروشندگان محصولات‌شان را مستقيما به مرکز پاسخگويي آمازون مي‌فرستند و هرگز شخصا وارد فعاليت‌هاي بعد از آن نمي‌شوند.

به اقتصاد مشارکتي بپيونديد

با اشتراک‌گذاري چيزهاي اضافه‌تان مي‌توانيد به راحتي در يک ماه از چند صد تا چند هزار دلار درآمد داشته باشيد. ولي اين اشتراک‌گذاري فقط به آگهي اجاره‌ي اتاق و زيرزمين خانه‌تان در airbnb محدود نمي‌شود. خودروي‌تان را در turo اجاره دهيد و در عوض تا محل کار دوچرخه‌سواري کنيد يا از طرق ديگر به مقصدتان برسيد. تجهيزات فيلمبرداري را که در زيرزمين خانه‌تان خاک مي‌خورند، براي اجاره در cameralends، و دوچرخه يا اسنوبردتان را در spinlister و قايق‌تان را در sailo آگهي کنيد.

و اگر قصد داريد اتاق يا بخشي از خانه‌تان را براي اجاره در airbnb آگهي کنيد، شايد حتي به اين فکر بيفتيد که براي افزايش درآمدتان مي‌توانيد کل خانه‌تان را با تمام وسايل اجاره دهيد و مدتي در خانه‌ي دوستان و فاميل زندگي کنيد.

ميزبان يک رويداد باشيد

بدون نياز به امضاي قراردادهاي مختلف، ملاقات با فروشندگان مختلف و سخنرانان عالي‌رتبه‌ مي‌توانيد از ميزباني رويدادهاي مختلف کسب درآمد کنيد. در عوض، مي‌توانيد در مورد موضوعي که درباره‌ي آن صاحب‌نظر و مطلع هستيد، مثلا مقابله با هک، يک گروه ملاقات رايگان تشکيل دهيد و آن رويداد را ميزباني کنيد.

بعد از اين‌که دنبال‌کنندگان وفاداري پيدا کرديد، با دعوت از سخنرانان مشهور، از کساني که مي‌خواهند در اين ملاقات‌ها شرکت کنند پول بگيريد.

يک اتاق کنفرانس شيک و کوچک در نزديک‌ترين هتل محل اجاره کنيد، و به‌تدريج با ميزباني از رويدادهاي منحصربه‌فرد و پرطرفدار اعضاي ثابتي براي خود دست‌وپا کنيد که براي بهره‌مندي از محتواي فوق‌العاده‌ي رويدادهاي‌تان پول خرج کنند.

از هر آن چه تاکنون ياد گرفته‌ايد، پول درآوريد

ببينيد در اوقات فراغت‌تان چه کارهايي انجام مي‌دهيد و در کدام‌يک از اين کارها کاملا مهارت داريد. مثلا آدم‌هايي که عاشق سقوط آزاد هستند مي‌توانند مدرک مربي‌گري آن را بگيرند و در آخر هفته‌ها هم لذت ببرند، هم آموزش دهند، و هم پول درآورند. از هر آن‌چه دوست داريد و از آن لذت مي‌بريد، پول درآوريد، اين هم يک راه کسب درآمد اضافه است.

حتي اگر به کارهاي زيادي علاقه نداريد و فقط دوست داريد لم بدهيد و وب‌گردي کنيد، باز هم مي‌توانيد با امتحان وب‌گاه‌هاي مختلف و ثبت نظرات‌تان در وب‌گاه‌هايي نظير usertesting پول در بياوريد.

بنابراين دست بجنبانيد. از تخيلات‌ و خلاقيت‌تان استفاده کنيد و از همين امروز يک راه کسب درآمد اضافه براي خودتان پيدا کنيد و کسب و کاري راه بيندازيد.



منبع : بازده



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

راههاي صرفه جويي در مصرف آب

روش هايي جالب براي صرفه جويي در مصرف برق

چگونه با جيب خالي سفر کنيم؟

خريدي راحت با فرزندان براي نوروز با نکات زير

ثروتمندها چگونه پس انداز مي کنند؟

چگونه در بحران هاي مالي سرپا بمانيم؟

چگونه به روش هاي ايراني پولدار شويم؟

چگونه در تابستان صرفه جويي کنيم؟

افراد موفق اين اشتباهات را در مورد پولشان انجام نمي دهند

چگونه در زندگي هاي امروزي صرفه جويي کنيم؟

هوشمندانه خرج کردن را ياد بگيريد

مشکلات مالي با همسرمان را چگونه حل کنيم؟

رمزهاي تجارت و کسب و کار در اينستاگرام

براي ثروتمند شدن آب بنوشيد!

با گراني هاي امروزي چگونه به موفقيت مالي برسيم؟

ثروتمند شدن به روش فاطمه دانشور

از خريد اين وسايل ارزان قيمت خودداري کنيد

به عنوان خانم خانه چگونه هزينه هاي زندگي را مديريت کنم؟

در زندگي هاي پرخرج امروزي چگونه پس انداز کنيم؟

چگونه يک کدبانوي مقتصد باشم؟

سرپا ماندن در بحران هاي مالي چگونه ممکن مي شود؟

پولدار شدن اين بار به روش بيل گيتس

با خواندن تاريخ انقضاي محصولات صرفه جويي کنيد

چگونه آخر ماه کفگيرمان به ته ديگ نخورد؟!!

بهترين روش پس انداز کردن، پس انداز با قلک هاي شيشه اي است!!

در بازار کسادي خانه، چگونه خانه مان را به قيمت بفروشيم؟

دانشجويان مراقب اين اشتباهات مالي باشيد!!!

از همين حالا آينده نگري را به کودک تان بياموزيد!!

اشتباهات مالي که نمي گذارد پس انداز کنيد!!

اعتياد به خريد را با اين ترفندها از سرتان بياندازيد!!

درست خرج کردن را ياد بگيريد!!!

قبل از سي سالگي اين 6 نکته را بايد بدانيد!!

براي پولدار شدن فقط کافي است اينگونه فکر کنيد!!!

نکته هاي امنيتي مهمي که در خريدهاي اينترنتي بايد بدانيد!!

7 راه ارزان براي خانه دار شدن

چگونه يک مونوپاد خوب و کاربردي بخريم؟

اگر موبايل تان خيس شد با اين روش دوباره آن را روشن کنيد

وضع مالي تان را با چند توصيه ساده بهتر کنيد

فوت و فن پس انداز کردن با حقوق کارمندي!!

11 راه صرفه جويي در هزينه هاي زندگي

6 نکته مهم براي خريداران طلا

با عادت هاي مالي جالب زنان موفق آشنا شويد

براي نوروز امسال چگونه خريد کنيم؟

پس انداز کردن پول در نوروز

11 نکته مالي مهم براي دهه 30 سالگي

چند نکته مهم در نوشتن سفته که بايد بدانيد

سه روش خريد خانه براي زوج هاي جوان!

چقدر به کودکم پول توجيبي بدهم؟

خريد تلويزيون با 3 قانون طلايي!!

حقوق ماهيانه ام را چگونه مديريت کنم؟