آخرین اخبار

کي‌روش: بازيکنان خودم را بزرگ مي‌کنم نه کره‌اي‌ها بازي هاي ملي

کي‌روش: بازيکنان خودم را بزرگ مي‌کنم نه کره‌اي‌ها

  بزرگنمايي:

چه خبر -

ايران و کره جنوبي در دور سوم مسابقات انتخابي جام جهاني 2018 فردا سه شنبه ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برابر هم قرار مي‌گيرند. کارلوس کي‌روش(Carlos Queiroz) سرمربي پرتغالي ايران در نشست خبري ديدار ايران با کره جنوبي در دور سوم مسابقات انتخابي جام جهاني 2018 اظهار کرد: شکي نداريم با توجه به تعداد رسانه هايي که اينجا هستند جذابيت اين بازي براي هر دو تيم بالا خواهد بود. بازي فردا مقابل کره بسيار دشوار خواهد بود.

کي‌روش در ادامه ‌اضافه کرد: مطمئنا بازي فردا (سه‌شنبه) قسمت ديگري از بازي‌هاي ما براي صعود به جام جهاني خواهد بود. تيم ما کاملا آماده و هماهنگ است و با انگيزه و اشتياق لازم آماده بازي فردا هستيم.

ايران هم در اين ايام بسيار خاص و باارزش براي جامعه ايراني است، ولي وظيفه ما اين است که فردا با انجام يک بازي خوب يک نتيجه‌ خوب براي مردم ايران به ارمغان بياوريم. فردا با حضور خود در ورزشگاه حتي با وجود اينکه اين ايام بسيار خاص است، اميدوارم که هواداران از ما حمايت کاملي را انجام دهند.

سرمربي پرتغالي تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: من از طرف خودم، اعضاي کادرفني و بازيکنان اين ايام را به مردم بزرگ ايران تسليت مي گويم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که کره‌اي‌ها جنگ رواني را پيش از آغاز مسابقه آغاز کرده‌اند، گفت‌: بايد بگويم که تک تک بازيکنانم همين طور در ديدار برابر ازبکستان هم از آمادگي لازم برخوردار بودند، براي اين بازي هم بازيکنانم کاملا آماده هستند. متاسفانه و يا خوشبختانه اين موضوع باعث سردرد من شده است که چگونه بازيکنان نهايي را براي بازي فردا انتخاب کنم.

اميدوارم که با کمک خداوند بزرگ بتوانم فردا بهترين انتخاب را انجام بدهم، اما درباره موضوع جنگ رواني کره‌اي‌ها بگويم که اين مساله نه براي ما فرصت و نه تهديدي محسوب مي‌شود. ما به عنوان يک فوتباليست فقط به دنبال کسب نتيجه‌ لازم هستيم. ما در تجارت سرگرمي هستيم و وظيفه ما اين است که تلاش کنيم تا مردم خوشحال شوند.

تمام تلاش ما بر اين است که در اين مسير به برد دست پيدا کنيم. شما نمي توانيد يک بازي را بيرون از زمين و در روزنامه‌ها برنده شويد،‌ بلکه پيروزي تنها با عملکرد خوب در زمين مسابقه به دست مي‌آيد. اميدوارم که بتوانيم عملکرد لازمه را در زمين داشته باشيم و توجهي به صحبت‌هاي رسانه‌اي نداشته باشيم.

سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال تصريح کرد: براي ما بازي برابر کره حکم يک چالش را دارد. هميشه تلاش ما بر اين بوده که مقابل کره ياد بگيريم. کره‌اي‌ها تيمي هستند با سنت قديمي و کشوري که ميزبان جام جهاني بوده و نتايج خوبي هم گرفته است و حتي ميزباني بسيار خوبي در جام جهاني داشته‌اند.

به همين خاطر ما چيزي براي از دست دادن مقابل کره نداريم. آنها هستند که به اينجا مي آيند و چيزهاي زيادي براي از دست دادن دارند. ما نگاه خاصي به اين بازي نداريم و تلاش مي‌کنيم به اين بازي به عنوان يک ديدار در مسير جام جهاني نگاه کنيم. در پايان مطمئن هستم که در ساير ديدارهايمان يک بازي خوب را شاهد خواهيم بود.

سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران در ادامه درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادي هم تصريح کرد: مسائل بليت فروشي به من ارتباطي ندارد و نمي‌خواهم درباره آن صحبت کنم، اما اميدوارم که فردا هواداران در ورزشگاه آزادي حاضر باشند. نه تنها به خاطر حمايتي که از ما دارند ،‌ بلکه اين فرصت را دارند تا يک بازي خوب را تماشا کنند.

مساله‌اي که حائز اهيمت است اين است که فردا بازيکنان ما با انگيزه، بازي خوبي را انجام دهند. يک بار براي هميشه اين مساله را مي گويم که در فوتبال نمي توانيد با جنگ‌هاي رواني پيروز باشيد. بايد درون زمين عملکرد خوبي داشته باشيد تا بتوانيد پيروز ميدان باشيد. در انتها از بازيکنانم اين توقع را دارم که در درون زمين زجر بکشند و تلاش کنند تا تيم نتيجه‌ لازم را کسب کند.

من هميشه به بازيکنانم مي گويم زماني که صاحب توپ هستيد آن بازي با کيفيت را که انتظارش را داريم ارائه دهيد، چون مردمي که اين بازي را تماشا مي‌کنند متوجه مي‌شوند که شما با تمام قوا تلاش مي کنيد.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش در پاسخ به خبرنگار کره‌اي که گفت شما از وقتي که سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتبال ايران شده‌ايد مقابل کره جنوبي خيلي خوب نتيجه‌ گرفته‌ايد و توانسته‌ايد در تمامي بازي‌ها کره را شکست دهيد که کي‌روش پاسخ داد: خوشبختم که بازيکنان زيبا و دوست داشتني در کنار من هستند. اينها نتيجه‌ تلاش هاي بازيکنانم است.

کي‌روش در سوال خبرنگار کره‌اي ديگري که پرسيد، شناخت شما از کره جنوبي چقدر است و بهترين بازيکن کره را چه کسي مي دانيد، در اين باره توضيح داد: کره جنوبي بازيکنان خيلي خوبي دارد، اما وظيفه من اين است که بازيکنان خودم را بزرگ کنم و نمي‌خواهم بازيکنان کره‌اي را بزرگ کنم، ولي شکي نداريم که ستاره کره جنوبي آقاي `کو` هستند. همان کسي که درباره اش صحبت کرديم.




منبع:isna.ir





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

شرح دقايق حساس / نتيجه ديدار استقلال و مس کرمان

محروميت سنگين براي نکونام، حاج صفي و آزمون/ فيفا ايران را نقره داغ کرد

واکنش سردار آزمون به جنجالي که فيفا به پا کرد

دعوت تيم ملي از حسين ماهيني

جريمه 45 هزار فرانکي فيفا به دليل شعارهاي مذهبي براي تيم ملي فوتبال ايران

دليل خط خوردن عليرضا حقيقي از تيم ملي

کي روش: براي 3 امتياز هر کاري مي کنيم

کي‌روش: درباره امکانات حرف بزنم، جريمه مي‌شوم

صحبت هاي کي‌روش سانسور شد !

برانکو: اگر قهرمان نشويم، مقصر کي‌روش است

کي روش دليل استعفايش را بدون ذکر نام اعلام کرد؛ برانکو!

لج بازي جديد کي روش؛ دو روز پياپي در را به روي نکونام باز نکرد

تنها بازيکن تراکتورسازي مدنظر کي روش براي حضور در اردوي تيم ملي

تيم ملي فوتبال ايران در بازي دوستانه با عراق شکست خورد

اخبار جديد از اردوي تيم ملي/ کي روش نام چند بازيکن را خط زد

عکس/ ژست معروف و جادويي کي روش در شب فرار بزرگ تيم ملي

هاليوود يک بازيگر مثل کي روش کم دارد!

عجله چيني ها براي گلزني به درد کي روش مي خورد

کي‌روش خواستار برکناري يک ايراني ديگر از تيم ملي

شاهکار جديد کي روش در تيم ملي ايران

اسامي 20 بازيکن دعوت شده به تيم ملي فوتبال

تيم ملي فوتسال جوانان ايران قهرمان آسيا شد

نتيجه ديدار تيم ملي فوتبال ايران و مونته نگرو

حسن روحاني براي نشان دادن امنيت ايران روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي حاضر مي شود

صعود مقتدرانه تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 2018 روسيه

تغيير ساعت ديدار ايران و کره جنوبي

تاريخ و ساعت بازي ايران و سوريه در مقدماتي جام جهاني

علي دايي: هم آبروي من رفت و هم آبروي فوتبال ايران!

پشيماني کي روش از دعوت ستاره پرسپوليس در بازي با کره

کي‌روش : اتهام تباني به ايران کثيف و بزدلانه است

ايران 2 - توگو 0؛ نمره قبولي براي تيم دوم ايران

نتيجه بازي ايران و روسيه

نتيجه بازي دوستانه ايران و پاناما

پيروزي دشوار تيم ملي فوتبال ايران مقابل ونزوئلا

مقايسه آماري تيم هاي ايران و مراکش؛ کدام تيم بهتر است؟

باخت پر از درس تيم ملي فوتبال ايران مقابل تونس

ايران 2 - الجزاير 1 / اولين برد 97

ساعت و مکان بازي هاي ايران در جام ملت هاي آسيا در امارات

ايران موفق به شکست ازبکستان شد

قطعي شدن بازي ايران و يونان + اعلام تاريخ بازي

هفت ملي پوش مشکل سربازي ندارند

برد ايران مقابل قطر؛ طارمي انتقام گرفت

جام ملت هاي آسيا: شروع توفاني ايران و يک وحشت بزرگ!

اتفاقي عجيب در دربي فوتبال عراق که باور نمي کنيد

جام ملت هاي آسيا: شروع توفاني ايران و يک وحشت بزرگ!

برد ايران مقابل قطر؛ طارمي انتقام گرفت

هفت ملي پوش مشکل سربازي ندارند

قطعي شدن بازي ايران و يونان + اعلام تاريخ بازي

ايران موفق به شکست ازبکستان شد

ساعت و مکان بازي هاي ايران در جام ملت هاي آسيا در امارات