آخرین اخبار

نتيجه ديدار واليبال ايران و آمريکا در ليگ جهاني 2016 ساير ورزش ها

نتيجه ديدار واليبال ايران و آمريکا در ليگ جهاني 2016

  بزرگنمايي:

چه خبر - نتيجه ديدار واليبال ايران و آمريکا:

تيم ملي واليبال ايران در دومين بازي خود در ليگ جهاني واليبال 2016 به مصاف آمريکا قهرمان دو دوره ليگ جهاني رفت و با نتيجه 3 بر يک مغلوب تيم ملي واليبال آمريکا شد.

تيم ملي آمريکا برخلاف ايران، بازي ابتدايي خود برابر آرژانتين را با پيروزي پشت سر گذاشت اما ملي‌پوشان خسته ايران مغلوب برزيل ميزبان شده بودند. بازي تيم‌هاي ايران و آمريکا از ساعت 45 دقيقه بامداد شنبه با قضاوت `جعفر ابراهيم علي` از بحرين و `لوييس جراردو` از مکزيک آغاز شد.

ايران بازي را با ترکيب شهرام محمودي، ميلاد عبادي‌پور، محمد موسوي، سعيد معروف، عادل غلامي، محمد جواد معنوي‌نژاد و مهدي مرندي (ليبرو) آغاز کرد.

ست اول 25-23 ايران

تيم ملي واليبال ايران اين ديدار را بهتر از حريف آغاز کرد و موفق شد توسط شهرام محمودي دو امتياز از حريف بگيرد و از اين تيم پيش بيفتد. در ابتداي بازي دفاع ايران نسبت به بازي گذشته برابر برزيل عملکرد بهتري داشت و همين موضوع باعث شد ايران 5 بر 2 از آمريکا پيش بيفتد.

با خطاي بازيکنان آمريکا امتياز 8 براي ايران به دست آمد و دو تيم با نتيجه 8-7 به وقت استراحت فني اول رفتند. بازيکنان ايران در اين بازي در توپ‌گيري‌ها بهتر کار کردند و ايران توانست تا امتياز 14 با تساوي برابر حريف پيش برود. محمد موسوي از خط سرويس امتياز مستقيم گرفت و بازي 15 بر 14 به نفع ايران شد. دفاع ديويد لي(David Lee) برابر عبادي پور به خارج از زمين رفت تا ايران زودتر از آمريکا به امتياز 16 برسد.

در اين ست بازيکنان هر دو تيم تعداد خطاهاي زيادي در جايگيري و حمل توپ داشتند. آمريکايي‌ها موفق شدند 18 بر 17 از ايران پيش بيفتند و همين باعث شد لوزانو(Raúl Lozano) درخواست وقت استراحت کند. عليرضا مباشري براي کمک به دريافت‌هاي عقب زمين به جاي معنوي‌نژاد به ميدان آمد.

حضور مهدوي به جاي معروف باعث شد اين بازيکن از خط سرويس امتياز مستقيم بگيرد و ايران در امتياز 21 به تساوي با آمريکا برسد. ضربه آرون راسل(Aaron Russell) به حارج از زمين رفت و ايران يک امتياز از حريف پيش افتاد تا `اسپرا` درخواست وقت استراحت براي تيم خود کند.

بعد از اين وقت استراحت آمريکايي موفق شدند دو امتياز پياپي کسب کنند تا لوزانو مجبور به گرفتن وقت استراحت شود. پايپ عليرضا مباشري روي پاس سعيد معروف ايران را 24-23 از حريف پيش انداخت.

دفاع ميرزاجانپور برابر آرون راسل امتياز 25 را نصيب ايران کرد تا ست اول 25-23 به نفع ايران به پايان برسد. مباشري در اين ست در کسب امتياز از اسپک صد درصد موفق بود و هر سه اسپک خود را به امتياز تبديل کرد.

ست دوم 25-13 آمريکا

ديويد لي باتجربه اولين امتياز را با دفاع برابر معنوي‌نژاد نصيب آمريکا کرد. در اوايل اين ست هم توپ به خوبي در اختيار معروف قرار گرفت با اين حال آمريکايي‌ها موفق شدند 8 - 4 از ايران پيش بيفتند و اولين وقت استراحت فني به دست بيايد.

آمريکايي‌ها موفق شدند 11 بر 5 از ايران پيش بيفتند تا لوزانو براي ايجاد وقفه در امتيازگيري آمريکايي مجبور به گرفتن وقت استراحت شود. سرمربي تيم ملي باز هم مباشري را براي توپ‌گيري به زمين فرستاد اما اين تعويض فايده نداشت و اختلاف امتياز به 10 رسيد و با نتيجه 16 بر 6 به نفع آمريکا دو تيم به وقت استراحت فني دوم رفتند.

مهدوي و ميرزاجانپور باز هم به زمين آمدند تا مهدوي بتواند با استفاده از سرويس‌هاي جهشي موجي اختلاف امتياز را کم کند اما اين آمريکايي‌ها بودند که اختلاف را بيشتر کردند و بازي 20-8 به نفع اين تيم شد.

12 اختلاف امتياز بين دو تيم تا پايان ست دوم حفظ شد و آمريکا در نهايت 25-13 ايران را شکست داد.

ست سوم 27-25 آمريکا

در ست سوم لوزانو، مباشري را به جاي معنوي‌نژاد از ابتدا به زمين فرستاد تا ايران عملکرد بهتري در دريافت‌ها داشته باشد. در اين ست هم تيم ملي آمريکا زودتر از ايران و با اختلاف امتياز 2 به وقت استراحت فني اول رفت.

آمريکا تا امتياز 10 اختلاف امتيازي خود با ايران را حفظ کرد اما در اين امتياز ايران کار را به تساوي کشاند. دفاع عادل غلامي در برابر راسل ايران 13-12 از حريف پيش افتاد.

در ادامه سرويس جهشي - موجي شهرام محمودي در زمين آمريکا با دريافتي همراه نبود و ايران با نتيجه 16 بر 15 به وقت استراحت فني دوم رفت. لوزانو در امتياز 19 که دو تيم مساوي بودند وقت استراحت گرفت و در اين وقت تاکيد زيادي روي دريافت‌هاي تيم داشت.

توپ‌گيري خوب بازيکنان ايران باعث شد مباشري در خط حمله صاحب موقعيت شود و ايران را 21 بر 19 پيش بيندازد و سرمربي آمريکا براي جلوگيري از افزايش اين اختلاف وقت استراحت بگيرد.

وقت استراحت فني `جان اسپرا` کارساز شد و آمريکا علاوه بر جبران امتيازهاي عقب افتاده ست دوم را 27-25 به نفع خود به پايان رساند. ست دوم در حالي نصيب آمريکايي‌ها شد که ايران 24-23 از حريف پيش بود.

ست چهارم 26-24 آمريکا

ست چهارم هم در ابتدا پاياپاي پيش رفت هرچند که ايران دو امتياز از حريف پيش افتاد اما در ادامه آمريکايي ها جبران کردند و بازي 7-6 به نفع اين تيم شد. تيم ملي آمريکا تا اين جاي بازي 12 دفاع را در طول چهار ست داشت و ايران 8 دفاع را به نام خود ثبت کرد.

باز هم اشتباه مباشري در زدن آبشار بازي را 9-7 به نفع آمريکا کرد و سرويس `گارت` امتياز 10 را به اين تيم داد. تيم آمريکا بعد از اين امتياز اختلاف خود را با ايران حفظ کرد تا بازي با نتيجه 16 بر 12 به وقت استراحت فني دوم برود.

در حالي که ايران مي توانست با کسب امتياز 16 اختلاف امتياز خود را با آمريکا به يک برساند اما با برخورد توپ عبادي پور به دفاع بازي 18 بر 15 به نفع آمريکا شد. با بيرون رفتن توپ ديويد لي بازي به تساوي 19-19 رسيد و سرمربي تيم ملي آمريکا درخواست وقت استراحت کرد. بعد از اين وقت استراحت هم ايران موفق به کسب يک امتياز شد و 20-19 از حريف پيش افتاد. اما اشتباه ميرزاجانپور باعث شد بازي 21-19 به نفع آمريکا شود.

در ادامه ايران اين امتيازها را جبران کرد و بازي 22-22 شد. ديويد لي موفق شد امتياز حساس23 را براي آمريکا به دست بياورد و بازي مساوي شود. در نهايت هم اين ست نزديک و حساس با نتيجه 26-24 به نفع آمريکا به پايان رسيد.

با پيروزي در ست چهارم آمريکا موفق شد ايران را سه بر يک شکست دهد و دومين پيروزي خود در اين رقابت ها را کسب کند. تيم ملي ايران در آخرين بازي خود در هفته نخست ليگ جهاني از ساعت 4 بامداد يکشنبه 30 خرداد به مصاف آرژانتين مي رود.




منبع:isna.ir





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

روز خوب ايران در دو و ميداني قهرماني آسيا

واقعيتي درباره مسابقه صدف خادم که نميدانيد

صدف خادم 24 ساله اولين دختر ايراني در مسابقات جهاني بوکس

قهرماني احسان حدادي در کاليفرنيا

محروميت مادام العمر مربي کشتي که گوش شاگردانش را مي شکست!

بازگشت آقاي ستاره به تيم ملي واليبال ايران

مهاجرت کشتي گير سرشناس و حضور در تيم ملي جمهوري آذربايجان

درگذشت قهرمان وزنه برداري در روز اول عيد

اعزام تيم ملي وزنه برداري زنان ايران به مسابقات آسيا 2019

خداحافظي جذاب ترين اسکي باز زن از مسابقات! عکس

سوژه شدن مرجان کلهر اسکي باز کشورمان بخاطر اقدام غيرمنتظره اش!

چند نکته درباره چهارمين دوره تورنمنت بين المللي جام فجر

پشت پرده استعفاي اميررضا خادم؛ تلاش پنهاني براي رياست کشتي!

وضعيت پيچيده کشتي بانوان ايران

ادامه رفتار هاي زشت سيد محمد موسوي در ليگ واليبال

شاکي شدن محمد موسوي؛ از اين واليبال مي روم

حرف هاي عجيب کيانوش رستمي در برنامه زنده

خودکشي غيرمنتظره قهرمان دوچرخه سواري زنان در 23 سالگي!! عکس

جنجالي شدن کشيدن کاريکاتور از حرکت سرنا ويليامز! عکس

حذف کاراته از المپيک و جايگزيني برک دنس Break Dance !!

بچه دار شدن محمد بنا در 60 سالگي! + نام فرزندش

ميترا فلاحي پور قهرمان مسابقات اتومبيلراني ايران! عکس

حجاب را در المپيک ممنوع کنيد!

4 سال محروميت کشتي گير کشورمان بخاطر دوپينگ

سوژه شدن حرکت ماتريکسي ورزشکار زن ايراني! عکس

حذف غيرمنتظره سرنا ويليامز از تنيس اوپن استراليا

بازگشت قدرتمندانه ماريا شاراپووا پس از دوپينگ و محروميت

شکست غيرمنتظره ماريا شاراپووا در تنيس اوپن استراليا

مصاحبه با دختري که يک قاتل ژاپني است! عکس

برنده مسابقه هيجان انگيز راجر فدرر با سرنا ويليامز که بود؟

2 برنز براي کشتي آزاد ايران در رقابت هاي جهاني

حمله تند سعيد معروف به رئيس فدراسيون واليبال! عکس

چهره ديگر سعيد معروف با ادبياتي زننده!

نتايج ضعيف کشتي فرنگي ايران در 4 وزن نخست قهرماني جهان

افشاگري هاي عجيب فرهاد ظريف در برنامه تلويزيوني درباره واليبال ايران

تيم جودو زنان و مردان پاري سن ژرمن را ببينيد! عکس

کتک زدن محمد موسوي در ديدار جنجالي شهرداري اروميه و پيام مشهد

معرفي سرمربي تيم ملي کشتي آزاد

احسان حدادي بي خيال طلاي المپيک 2020 شود!

احضار سرمربي تيم ملي بانوان براي پاسخگويي

رکوردشکني تيم واليبال بانوان ايران

بهترين خبر براي کشتي فرنگي: محمد بنا سرمربي ايران شد

ماجراي خيانت و ظلم رسول خادم از زبان شاگرد محمد بنا

آزمايش غيرمنتظره دوپينگ از احسان حدادي در منزلش!

قرعه دشوار در کشتي آزاد قهرماني جهان در انتظار ايراني ها

عکس: بُهت حسن يزداني پس از شکست غيرمنتظره مقابل حريف آمريکايي

قرعه ناباورانه در مسابقات کشتي جهاني 2018 براي حسن يزداني

مونا آشفته و مهسا صابري در ليگ ترکيه!

دردسر مائده برهاني در اولين بازي براي تيم ترکيه اي بخاطر داشتن حجاب

محمد موسوي زير حرف خودش زد!