آخرین اخبار

برنامه هاي شبکه يک ويژه نوروز: از علي ضياء تا عموهاي فيتيله اي تلويزيون

برنامه هاي شبکه يک ويژه نوروز: از علي ضياء تا عموهاي فيتيله اي

  بزرگنمايي:

ويژه برنامه هاي شبکه يک براي نوروز 95

فضل‌الله شريعت پناهي سرپرست شبکه يک گفت که در نوروز 95 اين کتا با ترکيبي از برنامه‌هاي شاد و مفرح، به استقبال بهار خواهد رفت.
او افزود: شبکه يک به عنوان شبکه ملي و عمومي در نوروز امسال سلايق همه هموطنان را در توليد برنامه‌ها در نظر گرفته و اميدواريم تا در ايام تعطيل، هموطنان اين شبکه را در نوروز 95 همراهي کنند.

«يک يک» ويژه برنامه تحويل سال 95

يک يک عنوان ويژه برنامه تحويل سال 1395 شبکه است. اجراي اين برنامه که «علي اکبر کريمي» آن‌را تهيه کنندگي مي کند، بر عهده «سيدعلي ضيا» است. «يک يک» از ساعات پاياني آخرين شب سال 94 آغاز مي شود و تا ساعت10 صبح سال 95 ادامه دارد و در آن هنرمندان و مهمانان مختلفي حضور خواهند داشت.
سرپرست شبکه يک يادآور شد: در اين برنامه به مصاديق همدلي در سال 1394 پرداخته مي‌شود و مهماناني نيز در اين خصوص به برنامه دعوت خواهند شد.

سريال «فروشگاه بزرگ»

در شب‌هاي نوروز مجموعه تلويزيوني «فروشگاه بزرگ» به کارگرداني «محمد حسين لطيفي» و تهيه کنندگي «محمود رضوي» هر شب به روي آنتن خواهد رفت. در خلاصه داستان اين سريال که پيشتر با عنوان دودکش شناخته مي‌شد، آمده است: قاليشويي مشتاق تعطيل شده و فيروز در آستانه عيد نوروز به خاطر حفظ اعتبار قاليشويي، سعي مي‌کند با اجاره يک قاليشويي ديگر، کارش را ادامه دهد. او که با انبوهي از فرش‌هاي نشسته روبرو است، دردسرهاي جديدي برايش رخ مي دهد.
در سريال فروشگاه بزرگ هومن برق نورد، بهنام تشکر، سيما تيرانداز، اميرحسين رستمي، نگار عابدي، محمدرضا شيرخانلو، ياس نوروزي، مجيد ياسر، ‌نصرت ميرعظيمي، شهين تسليمي و بازيگر خردسال زينب فلاحت پيشه به ايفاي نقش مي پردازند.


«نشان مهرباني»

نشان مهرباني به تهيه‌کنندگي «حسين رباني غريبي» توليد مشترک جمعيت هلال ‌احمر و گروه اجتماعي شبکه يک سيما است که در 15 قسمت 30 دقيقه‌اي از اول فروردين 95 بعد از سريال شبانه به روي آنتن خواهد رفت.
ايثار، از خودگذشتگي و فعاليت‌هاي بشردوستانه و عام‌المنفعه از جمله مباحثي هست که هر شب با حضور يکي از هنرمندان و امدادگران جمعيت هلال احمر به آن پرداخته مي‌شود. اجراي نشان مهرباني بر عهده عبدالله روا خواهد بود.


«مسابقه دستپخت»

فضل‌الله شريعت‌پناهي تصريح کرد: ما در ايام عيد به گونه‌اي برنامه‌ريزي کرده‌ايم تا آنتن شبکه از مسابقه خالي نباشد. در عيد امسال دو مسابقه از شبکه يک به روي آنتن مي رود. مسابقه دستپخت و مسابقه زير زنگ. در نوروز 95 مسابقه فينال فيناليست‌ها برنامه آشپزي دستپخت پخش مي شود. به گفته فضل‌الله شريعت پناهي در اين مسابقه از بين 81 نفر سرآشپز که در پنج ماه گذشته با يکديگر رقابت کردند 9 سرآشپز به مرحله نهايي رسيدند که براي معرفي سرآشپز سال 94 در ايام نوروز با هم مسابقه مي‌دهند. مسابقه دستپخت به تهيه‌کنندگي «شاهرخ اميرمعزي» و کارگرداني «سيد وحيد حسيني» توليد مي‌شود.
سامان گلريز، کامران سروش، الهه سلامي، معين معيني و جلال زواره داوران بخش فينال مسابقه بزرگ دستپخت هستند.


«مسابقه زير زنگ»

مسابقه زير زنگ به تهيه‌کنندگي «مجيد بهرامي» که با مشارکت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني با محوريت امدادرساني و اطفاي حريق به روي آنتن خواهد رفت. زير زنگ مسابقه‌اي اکشن و پرتحرک است که در آن ماموران آتش نشان با يکديگر رقابت مي کنند.


بازگشت «فيتيله‌اي‌ها» در شبکه يک

فيتيله‌اي‌ها که مدت‌هاست به دليل برخي مشکلات، در سيما اجرا نداشتند، در نوروز امسال از طريق آنتن شبکه يک به تلويزيون بازمي‌گردند.
سرپرست شبکه يک با اشاره به اين که اين اولين اجراي فيتيله‌اي‌ها بعد از ممنوع‌الکاري در تلويزيون است، اظهار کرد: البته اين بار فيتيله‌اي‌ها براي بزرگسالان برنامه اجرا مي‌کنند.
به گفته فضل‌الله شريعت‌پناهي قرار است حميد گلي، محمد مسلمي و علي فروتن در برنامه «هفت سين و بچين»، با اجراي قطعات طنز نمايشي و دعوت از مهمانان نام آشنا، بينندگان را سرگرم کنند.
وي افزود: اين سه بازيگر خوب تلويزيون قرار است برنامه‌هاي نوستالژي دوران گذشته و کودکي اعم از کارتن، سريال تلويزيوني و فيلم‌هاي سينمايي را بازنمايي کنند. تهيه‌کننده اين برنامه «عليرضا آقايي» است.


زنگ نقاشي

اين برنامه به تهيه‌کنندگي «فرشيد يحيوي»، ويژه کودکان و خردسال است که در ايام نوروز در 13 قسمت 20 دقيقه اي از شبکه يک سيما پخش خواهد شد. در اين برنامه شخصيت‌هاي مدادرنگي طراحي شده است که اين مدادها در هر برنامه نقاشي هاي ارسالي بچه ها را معرفي مي کند. بچه‌ها براي ارسال نقاشي با مراجعه به سايت www.naghashi.ir و ارسال نقاشي هايشان، امکان معرفي و پخش نقاشي‌هاي ارسالي خود را از شبکه يک فراهم مي کنند.
در پايان برنامه سيزدهم از بين21 نقاشي برتر جايزه و نشان مداد طلايي به نفر برتر اهدا مي شود.

در اين برنامه همچنين امکان راه اندازي نمايشگاه مجازي نقاشي در سايت با نام انتخابي خود بچه ها فراهم شده است بدين صورت که با ورود به بخش راه اندازي نمايشگاه و تکميل اطلاعات، نقاشي هاي خود را ارسال و اين نمايشگاه به نام خود بچه ها ماندگار خواهد شد. برنامه زنگ نقاشي هر روز ساعت 11 مهمان کودکان ايراني خواهد بود.


شادي‌هاي بهار، آيين هاي ماندگار

به منظور آشنايي و معرفي بهتر آيين هاي قديمي ايرانيان در نوروز، برنامه «شادي‌هاي بهار، آيين هاي ماندگار» به تهيه کنندگي محسن کرمي و با اجراي رسول نجفيان به روي آنتن خواهد رفت. اين برنامه از روز اول فروردين 95 و قبل از بخش خبري ساعت 19 در 12 قسمت 20 دقيقه اي، رسم و آيين ايرانيان قديم از جمله نوروزخواني، سبزه نشاني، ديد و بازديد و خريد عيد، روز طبيعت و گلريزان را در بخش هاي نمايشي و با حضور بازيگران در دکوري جذاب نمايش خواهد داد. روح الله انصاري کارگردان و مرتضي افضلي مدير توليد برنامه شادي‌هاي نوروزي هستند.

استوديو بهاران

اين برنامه به تهيه کنندگي مشترک «مقداد مومن نژاد» و «مجيد خواجه نژاد» به پوشش کامل کاروان هاي راهيان نور در جنوب کشور مي پردازد.
اين برنامه که از 20 اسفند تا 12 فروردين روي آنتن شبکه يک خواهد رفت هر روز در سه نوبت 15 دقيقه اي و به صورت زنده اخبار و برنامه هاي راهيان نور را اطلاع رساني مي کند. اجراي همايش ها، برنامه اعزام ها، يادمان ها، معرفي شهدا و نمايش مناطق عملياتي خوزستان از بخش هاي اصلي برنامه استوديو بهاران است. »اقبال واحدي» و »محمدرحمان نظام اسلامي» اجرا خواهد شد.


نقش تازه

در تعطيلات نوروز 95 سري سوم برنامه «نقش تازه» به تهيه کنندگي حميد نوبهار با موضوع فرزندآوري به روي آنتن خواهد رفت. سري سوم نقش تازه از اول فروردين قبل از بخش خبري ساعت 14 در 13 قسمت 15 دقيقه اي با هدف ترغيب و تشويق خانواده ها به فرزندآوري پخش خواهد شد. ساختاري ترکيبي اين برنامه شامل نريشين، نمايش، گفتگو با بچه هاي زير شش سال و نتيجه گيري است و در آن از حضور روانشناسان، جامعه شناسان، پزشکان و کارشناسان مذهبي استفاده شده است. نقش تازه با مشارکت گروه معارف اسلامي شبکه يک و موسسه تحقيقات راهبردي ژرفا وابسته به معاونت فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توليد شده است.


خاطره

برنامه خاطره به تهيه کنندگي و اجراي «لعيا عباس ميرزايي» از 27 اسفند هر شب بعد از بخش خبري ساعت 19 در 26 قسمت 17 دقيقه اي به روي آنتن مي رود. در برنامه خاطره تصاوير نوستالژي از جمله مستندهاي اواخر دهه50 تا 70، سريال هاي قديمي مانند طاق نصرت و ازدواج پرماجرا و فيلم هاي سينمايي از جمله بي بي چلچله و هارولد و اسپيدي پخش خواهد شد. پخش تصاوير روز 13 بدر سال 1358 همراه با مصاحبه هاي مردمي، هفت سين شهدا، مستند ضرب سکه 20 ريالي براي سفره هاي هفت سين و مصاحبه هاي مردمي سال 1360 همزمان با جنگ تحميلي از بخش هاي برنامه خاطره را تشکيل مي دهد. پخش اولين سري برنامه کلاه قرمزي، قصه قصه و نماهنگ هاي دهه 70 که از شبکه يک پخش شده بود از ديگر بخش هاي برنامه زيباي خاطره است. جالب است که خيلي از اين تصاوير را مردم در دهه هاي گذشته به صورت سياه و سفيد تماشا کرده بودند که در برنامه خاطره در ايام نوروز اين تصاوير بصورت رنگي به نمايش در مي آيد. خاطره در روز مادر و 12 فروردين هم تصاوير نوستالژي مرتبط با اين ايام را پخش مي ‌کند.


آفتاب شرقي

ويژه برنامه نوروزي آفتاب شرقي به تهيه کنندگي «سعيد عباسي» شامل 10 برنامه است که از روز دوم فروردين قبل از اذان ظهر پخش مي شود. در چهار برنامه اول حجت الاسلام علوي درباره دعاي تحويل سال صحبت خواهد کرد. سه برنامه بعدي هم با حضور ابوالفضل بهرام پور درخصوص آيت الکرسي سخن خواهد گفت. در سه برنامه منتهي به ميلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با حضور خانم حاجي عبدالباقي درباره زندگي و خصوصيان اين بانوي بزرگ اسلام گفتگو مي کند. ندا ملکي و علي جباري مجريان نوروزي آفتاب شرقي هستند.

سرپرست شبکه يک در پايان تصريح کرد: سعي ما اين است که در نوروز 95 در تمام ساختارها، برنامه اي جذاب توليد کنيم




منبع : khabaronline.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)