آخرین اخبار

کارگردان «دلدادگان»: پانته‌آ بهرام بايد از همه عذرخواهي کند!! تلويزيون

کارگردان «دلدادگان»: پانته‌آ بهرام بايد از همه عذرخواهي کند!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - مشکلات «دلدادگان»؛ از تداخل با مسابقات ورزشي تا پايان غيرمنتظره

برخي عوامل سريال «دلدادگان» روز گذشته با ارائه توضيحاتي درباره پايان‌بندي اين مجموعه، به برخي پرسش‌هاي مخاطبان پاسخ داده و تاکيد کرده بودند که صداوسيما هيچ دخالت و سانسوري در قسمت‌هاي پاياني نداشته است. آنها امروز هم در نشستي با اهالي رسانه که در سالن همايش‌هاي سازمان صداو سيما برگزار شد، بار ديگر بر اين موضوع تاکيد کردند.
نشست خبري سريال «دلدادگان» با حضور عوامل اين مجموعه از جمله کارگردان منوچهر هادي، تهيه‌کننده ايرج محمدي و همچنين بازيگراني از جمله مليکا شريفي نيا، سانيا سالاري، نويسنده بابک کايدان و غلامرضا الماسي مدير گروه فيلم و سريال شبکه پنج، سميرا حسن پور و علي سخنگو امروز ـ شنبه ـ برگزار شد.
ايرج محمدي، تهيه‌کننده در سخناني از مديران سيما تشکر کرد که دست به دست هم دادند تا سريال را بسازند.

بيشتر بدانيد : پايان افتضاح سريال دلدادگان و جاي خالي اتفاقات جذاب در قسمت آخر


او از منوچهر هادي هم تشکر کرد و گفت: کارگرداني که فيلم‌هايش فوق ميلياردي مي‌فروشد و در بحث نمايش خانگي هم فوق ميلياردي مي‌فروشد، اولين بار که سناريو را به او داديم، موقعي که مي‌خواستيم عقد قرارداد کنيم با دستمزدي بسيار پايين گفت من اين کار را فقط و فقط براي مردم انجام مي‌دهم. در صورتي که مي‌توانست با مبلغ پايين کار نسازد و به دنبال کار سينمايي برود.
او ادامه داد: اين سريال ابتدا قرار بود با نام پاهاي بي‌قرار ساخته شود و و البته با عنوان پاهاي بي‌قرار کار را شروع کرديم اما به خاطر عشقي که به کار داشتيم، نام آن را به عنوان دلدادگان تغيير داديم.
او درباره حاضر نشدن پانته‌آ بهرام در صحنه‌هاي پاياني سريال دلدادگان، گفت: احترام ويژه‌اي براي خانم پانته‌آ بهرام قائلم اما به دليل مسائل مالي که پيش آمد در قسمت آخر ايشان از کار خداحفظي کردند. بارها سعي کرديم وساطت کنيم و حتي به منزل او رفتيم اما راه نيامدند و در نهايت نتيجه پايان‌بندي ما هم به اين برمي‌گشت که کاراکتر ايشان دستگير مي‌شد.
در بخش ديگري از اين نشست منوچهر هادي نسبت به پخش نامنظم سريال «دلدادگان» انتقاد کرد و گفت: پخش نامنظم کار به سريال ما لطمه زد. تلويزيون در زمان پخش اين سريال هر چيزي را اولويت قرار داد به جز سريال «دلدادگان». شبکه سه تله‌فيلم 18 سال پيش يا پخش سريال کره‌اي را به سريال وطني که زحمات زيادي براي آن کشيده شد، ترجيح داد.
او ادامه داد: اگر قرار است کاري براي مخاطب انجام بدهيم که ديده شود، بايد به آن احترام گذاشت.
اين کارگردان در عين حال در پاسخ به پرسش ايسنا درباره دشواري‌هاي احتمالي همکاري با تلويزيون در مقايسه با شبکه نمايش خانگي و سينما، از همکاري با تلويزيون ابراز رضايت کرد و گفت: کار با تلويزيون براي من لذت‌بخش بود و به لحاظ دشواري و مميزي هيچ مشکلي نداشتم و هيچگاه اذيت نشدم.
تهيه‌کننده هم درباره حاشيه‌هاي اين مجموعه در قسمت‌هاي پاياني و دلايل بروز آن اظهار کرد: عوامل در مجموعه شرايط اقتصادي را تحمل کردند و هنوز بخشي از عوامل، دستمزد خود را دريافت نکردند ، برخي از دوستان علاوه بر اينکه دستمزد نگرفتند مبلغي را هم به کار تزريق کردند. تلويزيون بايد از بازيگراني مثل مهرانه مهين‌ترابي مجسمه‌اي با نماد صبوري بسازد و همين طور بقيه که صبوري کردند کار 12 ماهه ساخته شود. خانم بهرام تنها بازيگري بودند که اين واکنش را به لحاظ قراردادي داشتند که شايد حق با ايشان باشد، اما در يک مجموعه همه اعضاي خانواده هستند و نبايد همديگر را رها کنند. شايد سختي ببينند اما پاي خانواده مي‌ايستند. متاسفانه با نهايت احترامي که براي ايشان قائل هستيم نبود ايشان باعث شد خط پاياني قصه به شکلي ديگر تعريف شود.
تهيه‌کننده مجموعه «دلدادگان» درباره حاشيه‌هاي پيش‌آمده مبني بر جدايي پانته‌آ بهرام از پروژه و تغيير پايان‌بندي سريال اظهار کرد که بارها به خانه پانته‌آ بهرام رفتيم که به کار بازگردد اما او بازگشت به دلدادگان را نپذيرفت.
پانته‌آ بهرام از مردم عذرخواهي کند
به گزارش ايسنا، کارگردان سريال «دلدادگان» در بخشي از اين نشست درباره رفتار پانته‌آ بهرام و انتقادهايي که مبني بر عدم تعهد او نسبت به مخاطبان مطرح مي‌شود، توضيح داد: خانم پانته‌آ بهرام در طول دو ماهي که با ما کار کرده است، مبالغ دريافتي‌ را با ايشان تسويه کرديم اما ايشان تاکيد داشتند که بقيه قراردادشان را نيز دريافت کنند و در واقع تسويه کامل مي‌خواستند تا پس از آن کار را ادامه بدهند. من زماني که در تلويزيون کار مي‌کنم به عشق مردم و براي مردم کار مي‌کنم و فکر مي‌کنم بقيه هم همين نگاه را داشته باشند. زماني که به تلويزيون و کار کردن براي مردم عشقي نداشته باشي فايده‌اي ندارد.
منوچهر هادي ادامه داد: من متوجه نمي‌شوم خانم بهرام روي چه حسابي کل پول را پيش از آنکه کار به سرانجام برسد درخواست مي‌کند؟ پس از اين حاشيه‌هايي که مبني بر تغيير قسمت آخر پروژه دلدادگان پيش آمد، آقاي محمدي، تهيه‌کننده کار دو فقره چک براي ايشان هم کشيد اما درخواست کردند که فقط نقد مي‌خواهند و پس از آن در فضاي مجازي مي‌نويسند که فينال اين نبوده است. ايشان تربيت شده تئاتر هستند و اين نوع رفتارها را متوجه نمي‌شوم و حيف است اين نوع رفتارها در قبال تلويزيون و مخاطبان ميليوني‌اش انجام شود. واقعا بايد فکري براي اين رفتارها بشود. با نهايت احترامي که براي پانته‌آ بهرام قائل هستم، او بايد به خاطر اين رفتارش از مردم عذرخواهي کند. مردم از اين فينال دلشکسته‌اند و در اين مورد واقعا تلويزيون مقصر نبود. اگر اينقدر نسبت به تلويزيون بي‌اعتمادي وجود دارد، پس چرا با آن کار مي‌کنند؟
از شبکه سه ديده شدن دشوار است
ايرج محمدي ـ تهيه‌کننده ـ در بخش ديگري از اين نشست درباره حواشي قسمت آخر سريال اظهار کرد: فضاي مجازي اين روزها باعث شده است دقيق‌تر عوامل يک سريال به چالش کشيده شوند و حتي اگر نظري دارند ارائه دهند. با اين حال توصيه من اين است که از مرز انصاف دور نشويد و آدم‌ها را به راحتي قضاوت نکنيم. فکر مي‌کنم سريالي موفق است و مورد اقبال قرار مي‌گيرد که همه قسمت‌هاي آن ديده شود. قسمت آخر دلدادگان حاشيه‌هايي داشت که همه مي‌دانند. به هر حال ما در تنگناي اقتصادي قرار داشتيم و تلويزيون هم بضاعت مالي داشت و همه مي‌دانستند که بودجه در تلويزيون دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. از طرفي ما بيش از 400 لوکيشين و بيش از 30 بازيگر اصلي داشتيم که تامين بودجه چنين کاري کار را براي ما سخت‌تر مي‌کرد. در اين موقعيت همه عوامل با يکديگر تعامل داشتند اما در قسمت آخر به دليل جدايي پانته‌آ بهرام با پروژه، به دليل پرداخت نشدن تمام دستمزدش پيش از اتمام کار، پايان کار براي ما شکل ديگري رقم خورد.
ايرج محمدي سپس نسبت به شرايط سخت اين سريال که زودهنگام به روي آنتن رفت از تلويزيون انتقاد کرد و گفت: ابتدا قرار بود اين سريال را پاييز به روي آنتن ببريم اما مسوولان تلويزيون سريال را زودتر از موعد مشخص به روي آنتن بردند. ما نيز عدم آمادگي خود را مطرح کرديم اما اين اتفاق افتاد و تلويزيون اين سريال را به روي آنتن برد آن هم در شرايطي که به بازي‌هاي فوتبال و کشتي‌ها خورديم. به طور کلي کنداکتور بستن در شبکه سه سيما بسيار دشوار است ولي با اين حال آقاي منوچهر هادي با پست‌هايي که مي‌گذاشت تاکيدش بر اين بود که کار ديده شود. به طور کلي نسبت به پخش نامنظم اين کار انتقاد داشتيم.
از پايتخت تا دلدادگان
سميرا حسن‌پور بازيگر مجموعه دلدادگان در اين نشست درباره کار در تلويزيون اظهار کرد: من رسانه ملي را دوست دارم و کار کردن در تلويزيون برايم لذت‌بخش است. کارم را از سريال پايتخت شروع کردم. در اين سريال و به طور کلي سريال‌هاي ديگر موضوع براي من نقش مهمي داشت. زماني که نقشم را در اين مجموعه خواندم، بويژه اينکه در زمان گذشته بود، آن را پذيرفتم و به طور کلي کار در اين مجموعه برايم لذت‌بخش بود چرا که همکاري با تلويزيون به گونه‌اي است که نوع کارها آنقدر که در اين رسانه ديده مي‌شود، شايد در سينما و تلويزيون ديده نشود.
بايد در خط تلويزيون راه رفت
مليکا شريفي نيا از بازيگران اين مجموعه نيز در سخناني با بيان اينکه هر رسانه‌اي چارچوب خاص خودش را دارد اظهار کرد: تلويزيون نيز چارچوبي دارد که براي همکاري با اين مديوم بايد اين چارچوب‌ها را رعايت کرد. در نهايت اينکه تلويزيون را دوست دارم. زماني که کسي براي همکاري با تلويزيون کاري را شروع مي‌کند، بايد همه جوانب آن را در نظر بگيرد و طبق چارچوب تلويزيون راه برود و رفتار کند که مشمول اتفاقات ناگوار نشود.
کاراکتر ارغوان در دلدادگان: بايدها و نبايدها در تلويزيون
سانيا سالاري، بازيگر نقش ارغوان در مجموعه دلدادگان نيز با بيان اينکه اولين کار خود را در مجموعه دلدادگان تجربه مي‌کند، در سخناني گفت: با توجه به اينکه حضور در اين سريال اولين تجربه‌ام بود، ويژگي‌ها و لذت‌هاي خود را داشت و براي من کار ارزشمندي محسوب مي‌شد. هر رسانه‌اي ويژگي‌ها، بايدها و نبايدهاي خودش را دارد. وقتي که قبول مي‌کنيم در تلويزيون کار کنيم بايد بايدها و نبايدها را رعايت کنيم اما به طور کلي همکاري در تلويزيون براي من لذت‌بخش بود.
بهشاد شريفيان از ديگر بازيگران مجموعه دلدادگان نيز با يادآوري اينکه بيست و دومين سريال خود را در تلويزيون تجربه مي‌کند، اظهار کرد: من سال‌هاست در تلويزيون کار مي‌کنم و اگر شرايطش پيش بيايد باز هم کار خواهم کرد.
مهدي محمدنژاديان يکي از نويسندگان سريال دلدادگان نيز گفت: سختي کار در تلويزيون به لحاظ راضي کردن يک ملت است آن هم در رسانه ملي و اينکه اين رسانه يک رسانه خصوصي نيست و ما با يک ملت طرف هستيم و بايد نگاه‌ها و ديدگاه‌هاي مختلف را در نظر بگيريم. از کوچک‌ترين عضو يک جامعه تا يک روحاني، همه حق اظهار نظر دارند. بنابراين راضي کردن همه کار سختي است و کار کردن در تلويزيون يک جور بندبازي است. در عين حال که همه چارچوب‌ها را بايد رعايت کنيم، بايد جذابيت هم داشته باشيم. خوشحالم که توانسته‌ايم با رضايت مخاطبان کار را به سرانجام برسانيم.
علي سخنگو از ديگر بازيگران اين مجموعه نيز درباره اولين حضورش در تلويزيون که اتفاق خوبي بوده است، اظهار کرد: به همکاري‌ام با تلويزيون ادامه مي‌دهم و کار در اين مجموعه برايم لذت‌بخش است. اگر هر کدام از ما چارچوب‌هاي رسانه ملي را بشناسيم هيچ گاه به مشکل برنمي‌خوريم.
بازيگر جديد آوردن ريسک است
در بخش ديگري از اين نشست منوچهر هادي درباره استفاده از بازيگران جديد در نقش‌هاي اول که با ريسک‌هايي هم مواجه بود، اظهار کرد: رسالت ما در تلويزيون به هر حال فراتر از اينکه کار خوبي بسازيم، اين است که چهره‌ي جديد هم به تلويزيون معرفي کنيم. کاراکتر ارغوان يکي از اين شخصيت‌ها بود که سانيا سالاري بازي درخشاني را ايفا کردند. در ارتباط با آقاي سامان صفاري نيز همين اتفاق افتاد. اميدوارم شرايط به گونه‌اي مهيا باشد که بازيگران جديد بيشتر به تلويزيون معرفي شوند. درست است که آوردن بازيگران جوان در تلويزيون ريسک است اما پذيرفته‌ايم و نسبت به خروجي آن راضي هستيم.
تهيه‌کننده دلدادگان ضمن انتقاد از تلويزيون به دليل رها کردن بازيگراني که خود پرورش مي‌دهد، اظهار کرد: نسبت به رسانه ملي انتقاد دارم. تلويزيون سال‌هاي سال بازيگران جوان را به اين رسانه مي‌آورد و با سختي آن‌ها را آماده مي‌کند اما حالا آن‌ها را به بخش خصوصي داده است و آن‌ها را رها کرده است و حتما بايد نسبت به اين مساله بيشتر فکر کند. در عين حال ما بايد به تعهد اخلاقي‌مان نسبت به تلويزيون وفادار باشيم اگر در رسانه ملي بزرگ شديم، اين رسم ادب است که براي تلويزيون باز هم کار کنيم و دستمزدي که در بيرون رسانه ملي مي‌گيريم در رسانه ملي به کمتر قانع باشيم چرا که براي مردم کار مي‌کنيم.
بابک کايدان نويسنده مجموعه دلدادگان نيز در بخش ديگري از اين نشست درباره فصل‌بندي اين سريال گفت: ما به دنبال نوآوري بوديم و ايرادي نداشت که مخاطب با ريتم کند در فصل اول روبه‌رو شود. يک اصل وجود دارد و آن اينکه در ملودرام نمي‌شود با تقطيع احساس مخاطبان را همراه کرد. براي اين قصه نياز به درگير شدن مخاطب با قصه داشتيم که در نهايت به ساختاري که ديده شد، رسيديم و در عين حال توانستيم فصل مياني کار را جذاب‌تر کنيم. اتفاقي که در سريال‌هاي تلويزيون افتاده است، بدين گونه است که در فواصل و در بخش مياني، کار، افت پيدا مي‌کند در حالي که در اين مجموعه اين اتفاق نيفتاد.
اين نويسنده درباره بخش مربوط به جنگ که چرا در اين مجموعه به راحتي از آن رد شدند، اظهار کرد: ژانر اصلي ما ملودرام بود و مي‌خواستيم شکل کلي آن را حفظ کنيم. نکته‌اي که وجود دارد اين است که آنچه مي‌خواستيم از تاثير انقلاب ببينيم در شخصيت مالک ديديم.
منوچهر هادي نيز در همين زمينه اظهار کرد: تلويزيون از ما نخواسته بود که جنگ را به تصوير بکشيم. قصه جنگي ما هم درست روايت شد. به نوعي که در بخش‌هاي مربوط به اين سکانس‌ها حتي خود من احساساتي شدم و اشک ريختم.
تمام جذابيت مسابقه ورزشي به زنده بودنش است
حسين آقازماني دبير شوراي ورزش صداوسيما که به نمايندگي از مدير شبکه سه سيما و مدير گروه فيلم و سريال اين شبکه در اين نشست حاضر شده بود، در ارتباط با گله‌هاي کارگردان اين مجموعه مبني بر پخش نامنظم به دليل فوتبال و همچنين برنامه‌هاي ديگر اظهار کرد: بايد به اين کارگردان حق داد چرا که کاري که با زحمت ساخته مي‌شود بايد زمان مناسبي را براي پخش در اختيارش قرار داد و به موقع آن را پخش کرد. نکته‌اي که وجود دارد اين است که شبکه سه از زمان تاسيس هم با وجود اينکه سريال‌هاي خوبي داشته، نتوانسته است به درستي آن‌ها را پخش کند به جهت اينکه اين سريال‌ها با رويدادهاي ورزشي توامان شده‌اند. رويدادهاي جهاني نيز با وجود شبکه ورزش، به جهت اينکه مخاطبان زيادي طرفدار اين رويدادها هستند، از شبکه 3 سيما به روي آنتن مي‌رود. اما به هر حال سريالي که با زحمت ساخته شده است ارزش دارد و بايد پيش از اينکه اين اتفاق‌ها بيفتد با آگاه کردن مخاطبان و دادن اطلاع به مخاطب، آنها را در جريان قرار داد اما نکته‌اي که وجود دارد اين است که تمام جذابيت مسابقه‌هاي ورزشي به زنده بودن آن است اما سريال را مي‌توان دوباره پخش کرد.
آنچه در پايان «دلدادگان» اتفاق افتاد نهايت غيرحرفه‌اي گري بود
سيد علي حميدي، قائم مقام مرکز سيما فيلم نيز در پايان از همکاري عوامل براي ساخت اين مجموعه تشکر کرد و گفت: دلدادگان يکي از سريال‌هاي پرمخاطب تلويزيون در سال 97 بود اتفاقي که در پايان اين سريال افتاد غيرمنتظره بود. نکته‌اي که وجود دارد اين است که در حال حاضر نزديک به حدود 130 پروژه در دست توليد است و نزديک به 10 هزار نفر از هنرمندان ما با تلويزيون در جلو و پشت دوربين همکاري مي‌کنند. ما سه سال پيش در همين شرايطي بدون اينکه ريالي به بودجه ما اضافه شود چندين سريال را کار کرديم و عوامل بسيار نظم و انضباط داشتند و با ما همراهي کردند. وظيفه تلويزيون پروراندن نيروهاي جوان است. تعداد اين نيروها در آثاري که به روي آنتن مي‌رود ديده مي‌شود. ما سريال‌هايي با پروداکشن بسيار سنگين داشته‌ايم و با وجود محدوديت‌هاي مالي آن ‌ها را به سرانجام رسانده‌ايم. اتفاقي که در پايان اين سريال افتاد نهايت غير حرفه‌اي‌گري را نشان مي‌دهد.
غلامرضا الماسي مدير گروه فيلم و سريال شبکه پنج نيز گفت: از همه عوامل اين مجموعه که تلاش کردند و به مدت دو سال و نيم بر روي اين پروژه کار کردند و آن را به ثمر رساندند تشکر ويژه داريم. اميدواريم از اين دست سريال‌ها بيشتر در تلويزيون ببينيم و در تمامي شبکه‌ها شاهد اين سريال‌ها باشيم.

بيشتر بدانيد : همه چيز در مورد سريال «دلدادگان»

بيشتر بدانيد : بازيگر نقش مرضيه در دلدادگان: از مادربزرگم الگو گرفتم

بيشتر بدانيد : يک سريال عاشقانه جايگزين «دلدادگان» مي‌شود + عکس ها


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)