آخرین اخبار

سريال جديد پرطرفدار مي خواهيد؟ اينها را ببينيد! تلويزيون

سريال جديد پرطرفدار مي خواهيد؟ اينها را ببينيد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - پرطرفدارترين سريال هاي حال حاضر جهان

سالانه صدها سريال از شبکه‌هاي خارجي پخش مي‌شود و انصافاً هم بايد اعتراف کرد کيفيت بالاي محتواي اين سريال‌ها مخاطبين زيادي را به دنبال خود مي‌کشد. اين امر باعث مي‌شود پس از موفقيت فصل اول يک سريال شاهد ادامه آن در فصل‌هاي بعد براي سال‌هاي آتي باشيم. دنبال کردن سريال‌هاي جذابي که فصل‌هاي قبلي آن را در سال‌هاي گذشته ديده‌ايم لذت خاصي دارد اما در هر سال با سريال‌هايي نيز طرف هستيم که فصل اول خود را شروع کرده‌اند و به همين دليل مخاطبين اطلاعات زيادي از اين سريال‌ها ندارند. از آنجايي که تماشاي فصل اول سريال جذابيت بيشتري دارد و با دنيا و حال و هواي تازه‌اي آشنا مي‌شويم مخاطبين سعي مي‌کنند سريال‌هاي جديد هر سال را پيدا کرده و دنبال کنند. به اين ترتيب با توجه به اينکه پيدا کردن سريال‌هاي جديدي که در سال 2018 براي اولين بار پخش شده‌اند در بين موجي از سريال‌هاي رنگ و وارنگ کار راحتي نيست در ادامه با هم به بهترين سريال‌هايي اشاره خواهيم کرد که براي اولين بار در سال 2018 پخش شده‌اند.
بعضي از اين مجموعه‌ها به‌صورت ميني‌سريال تهيه شده‌اند و انتظار تمديد آن‌ها براي فصل جديد را نداريم اما بعضي ديگر نيز به اندازه‌اي در فصل اول خوب عمل کرده‌اند که مخاطبين چشم انتظار فصل بعدي آن‌ها در سال 2019 مانده‌اند.

سريال جک رايان

IMDB: 8.3
اگر اهل رمان‌هاي پليسي و تروريستي باشيد به احتمال زياد جک رايان را مي‌شناسيد، اقتباس‌هاي سينمايي مختلفي را تاکنون از اين مامور باهوش و کاربلد شاهد بوديم اما اين بار شبکه اينترنتي آمازون تصميم گرفت تا سريالي با محوريت جک رايان را پخش کند. در اين سريال جان کرازينسکي، به خوبي از عهده ايفاي نقش جک رايان برآمده است و نقش يک آناليزور باهوش سيا را بر عهده دارد که به لطف تجربه‌هاي که جک رايان از حضور در نيروهاي دريايي بدست آورده با خلافکاران و تروريست‌ها درگير مي‌شود و صحنه‌‌هاي جذاب و نفس‌گيري را در اين سريال شاهد هستيم.

سريال جک رايان
سريال جک رايان

اين موارد باعث شد تا سريال جک رايان که فصل اول آن در سال 2018 پخش شد براي فصل دويم نيز تمديد شود و سال آينده هم شاهد هنرنمايي اين شخصيت باهوش و بزن‌بهادر باشيم.

سريال بازگشت‌ به خانه (هوم‌کامينگ)

IMDB: 7.3
اين سريال خميرمايه‌اي روان‌شناختي و هيجان‌انگيز دارد و داستان زني با نام هايدي برگمن را به تصوير مي‌کشد که روانشناس يک مؤسسه رمزآلود و مرموز است. اين مؤسسه که با نام‌کامينگ شناخته مي‌شود در‌واقع وظيفه اصلي اين مؤسسه کمک به کهنه‌سربازاني است که در ميادين نبرد به لحاظ روحي به مشکلات شديدي مبتلا شده‌اند.

سريال بازگشت‌ به خانه (هوم‌کامينگ)
سريال بازگشت‌ به خانه (هوم‌کامينگ)

هايدي برگمن سعي بر آماده کردن اين کهنه‌سربازان براي زندگي در دنياي معمولي دارد اما اين تنها لايه اوليه و سطحي ماجراي هوم‌کامينگ است و با داستاني چند لايه و رمزآلود طرف هستيم که مخاطبين زيادي را به خود جلب کرده است. سريال هوم‌کامينگ که هنرپيشه‌هاي تراز اولي مانند جوليا رابرتز و شيا ويگهام دارد پس از پخش چندين قسمت نقدهاي بسيار مثبتي دريافت کرد و داستان اين سريال به اندازه‌اي پيچيده و جذاب بود که در 10 قسمت فصل اول خاتمه نيافت و انتظار پخش فصل دوم آن را داريم.

سريال شارپ آبجکت (چيزهاي تيز)

IMDB: 8.2
اين ميني‌سريال که در سال 2018 شاهد آن بوديم به اندازه‌اي جذاب است که به‌رغم قسمت‌هاي کم و ادامه نداشتن آن در سال‌هاي آينده نمي‌توان ناديده‌اش گرفت. سريال شارپ‌ آبجکت همانند بسياري ديگر از سريال‌هاي موفق از روي کتابي با همين نام و نويسندگي گيلين فلين ساخته شده است.

سريال شارپ آبجکت (چيزهاي تيز)
سريال شارپ آبجکت (چيزهاي تيز)

شخصيت‌هاي سريال شارپ آبجکت به‌اندازه‌اي پيچيده و غني هستند که به‌تصوير کشيدن آن‌ها در يک فيلم سينمايي امکان‌پذير نبود و به همين دليل در نهايت سازندگان تصميم گرفتند به جاي فيلم سينمايي، يک ميني‌سريال بسازند. در اين سريال شاهد هنرنمايي ايمي آدامز هستيم. وي در نقش کميل پريکر به عنوان بانوي جواني که دوران سختي را در کودکي شاهد بوده است حضور پيدا مي‌کند. او که از دست دادن خواهرش لطفه‌هاي زيادي به وي وارد کرده با چيزهاي تيز بدن خودش را خراش مي‌دهد تا از اين طريق دردهايش کاهش پيدا کند. در اين بين کميل که در زندگي حرفه خبرنگاري را براي خود برگزيده است براي پرده برداشتن از قتل‌هاي وحشتناکي به شهر زادگاهش باز مي‌گردد و با داستان‌هاي پيچيده و رمزآلودي روبرو مي‌شود.

سريال گمشده در فضا

امتياز IMDB: 7.2
اگر از قديمي‌هاي سينما و تلويزيون باشيد به احتمال زياد سريال گمشده در فضا که در سال 1965 ساخته شده است را به‌خاطر داريد. اين سريال در زمان خود موفقيت‌هاي زيادي بدست آورد و همين امر باعث شد نت‌فليکس به فکر پرداخت روايت تازه‌اي از گمشده در فضا در سال 2018 بيافتد. ماحصل اين کار يک سريال 10 قسمتي بود که در سال 2046 رخ مي‌دهد که پس از برخورد جرم‌هاي آسماني زمين در معرض خطر انقراض قرار مي‌گيرد و به همين دليل خانواده‌هاي مختلفي را با سفينه‌هاي فضايي به قسمت‌هاي متفاوت فضا مي‌فرستند تا نسل بشر از انقراض نجات پيدا کند. پس از حضور در فضا نيز شاهد اتفاق‌هاي عجيب و غريبي هستيم که از سريال‌هايي با تم فضايي انتظار مي‌رود.

سريال گمشده در فضا
سريال گمشده در فضا

همان‌گونه که انتظار مي‌رفت سريال گمشده در فضا به ريشه‌هاي خود بازگشته بود و به همين دليل نيز نظر علاقه‌مندان به سريال‌هاي فضايي را به خود جلب کند تا ساخت فصل دوم آن تأييد شود.

سريال 1-1-9

IMDB: 7.5
حوادث طبيعي و غيرطبيعي که انسان‌ها در شرايط سخت و دشواري مانند آتش‌سوزي روبرو مي‌شوند سوژه اصلي سريال 911 است و با سريالي طرف هستيم که نيروهاي امنيتي و امدادرسان را در شرايط سخت و دشواري براي نجات جان انسان‌ها قرار مي‌‌دهد. کاملاً مشخص است چنين ايده‌اي جذابيت زيادي براي مخاطب دارد، از طرف ديگر در سريال 911 شاهد حضور چهره‌هاي محبوبي مانند آنجلا باست و پيتر کراوس هستيم. اين سريال در اوايل سال ميلادي جاري در 10 قسمت پخش شد و توانست به خوبي جاي خود را در دل هواداران باز کند.

سريال 1-1-9
سريال 1-1-9


به همين مدت کمي از پايان فصل اول شاهد انتشار فصل دوم نيز بوديم که اين فصل نيز به دل هواداران نشست و مخاطبين زيادي را جذب خود کرد. در حال حاضر خبري از سومين فصل اين سريال نيست اما با توجه به هواداراني که دارد ساخت سومين فصل سريال 911 به هيچ‌ وجه دور از ذهن نيست.

سريال The Alienist (روانشناس)

IMDB: 7.8
اين سريال از روي کتابي نوشته فيليپ کار اقتباس شده است و بازيگران بزرگي مانند لوک ايوانز، دانيل برول و داکوتا فانينگ در آن حضور دارند. فصل اول سريال The Alienist در 10 قسمت 60 دقيقه‌اي ساخته شده و هر چهار قسمت اين سريال نظرات مثبت منتقدين را بدست آورده است. داستان سريال The Alienist در سال 1986 و در زماني که قتل‌هاي مخوفي در نيويورک رخ داده اتفاق مي‌افتد و يک کارآگاه زبر و زرنگ به همراه روانپزشکي که سابقه‌ خوبي در دنياي پزشکي دارد با يکديگر هم‌پيمان مي‌شوند تا راز اين قتل‌هاي مخوف را پيدا کنند.

سريال The Alienist (روانشناس)
سريال The Alienist (روانشناس)

اين سريال نيز با توجه به داستان پليسي و مروزي که داشت سريعاً به يکي از محبوب‌ترين سريال‌هاي 2018 تبديل شد و پس از مدتي از پايان فصل اول، سازندگان سريال The Alienist رسما از قصد خود براي توليد فصل دوم اين سريال خبر دادند.

سريال The Haunting of Hill House

IMDB: 8.9
به همان اندازه که سريال‌هاي ترسناک محبوبيت دارند به همان اندازه نيز ساختن اين سريال‌ها سخت و دشوار است و هر شبکه‌اي به ساخت سريال‌هاي ترسناک علاقه ندارد، در اين بين داستان رسانه نت‌فليکس فرق مي‌کند و اين شبکه ثابت کرده که از کار بر روي پروژه‌هاي جديد و جاه‌طلبانه ابايي ندارد.

سريال The Haunting of Hill House
سريال The Haunting of Hill House


سريال The Haunting of Hill House يکي از جديدترين پروژه‌‌هاي نت‌فلکيس در ژانر وحشت است و انصافاً هم بايد گفت با سريال قرص و محکمي سر و کار داريم که ترس و وحشت را روانه ذهن مخاطب مي‌کند. در اين سريال همانند بسياري ديگر از فيلم‌ها و سريال‌هاي ترسناک با خانه‌اي متروک در مسيري دورافتاده طرف هستيم که خانواده‌اي پرجمعيت براي زندگي وارد اين خانه مي‌شوند. اما خانه مذکور تاريخچه سياه و وحشتناکي دارد و اتاق‌هايي در اين خانه پيدا مي‌شود که نمي‌توان آن‌ها را با هيچ کليدي باز کرد. سريال The Haunting of Hill House پس از قسمت دهم کاملاً به پايان مي‌رسد و بعيد مي‌دانيم ادامه‌اي براي آن در فصل بعدي شاهد باشيم اما باز هم چه بسا محبوبيت اين سريال باعث ساخت پيش‌درآمدي براي آن در سال‌هاي آينده شود.

سريال Altered Carbon (کربن تغيير يافته)

IMDB: 8.2
با سريالي جذاب طرف هستيم که تماشاي آن براي علاقه‌مندان به سبک‌هاي علمي و تخيلي حتماً توصيه مي‌شود. فصل اول اين سريال در 10 قسمت 60 دقيقه‌اي پخش شد و توانست نظرهاي مثبت منتقدين را جلب کند. جالب است بدانيد سريال Altered Carbon به اندازه‌اي موفق عمل کرد که بعضي از منتقدين آن را با بازي‌هاي تاج و تخت مقايسه کرده‌اند. اين سريال اقتباسي از يکي از معروف‌ترين رمان‌هاي سبک سايبرپانک است و داستان آن در سال 2384 ميلادي رخ مي‌دهد.

سريال Altered Carbon (کربن تغيير يافته)
سريال Altered Carbon (کربن تغيير يافته)

در آن سال‌ها بشر به اندازه‌اي پيشرفت کرده که به راحتي مي‌تواند اندام مختلف خود را تغيير دهد، همين ويژگي باعث روايت داستان جالبي در سريال کربن تغيير يافته مي‌شود و فردي ثروت‌مند که به قتل رسيده است دوباره در قالب سربازي که در درگيري کشته شده است حضور پيدا ميکند تا پرده از راز قتل خودش بردارد. از آنجايي که کاملاً مشخص است نت‌فليکس برنامه‌هاي زيادي براي اين سريال در سر دارد بدون شک شاهد ساخت فصل دوم آن نيز خواهيم بود.

سريال کسل راک (Castle Rock)

IMDB: 7.9
با سريالي طرف هستيم که نام‌هاي بزرگي در آن حضور دارند و در اين زمينه مي‌توان به جي‌جي آبرامز به‌ عنوان تهيه‌کننده آن اشاره کرد. اگر با رمان‌‌هاي استفان کينگ آشنايي داشته باشيد حتماً نام کسل راک به گوش شما خورده است. کسل راک نام شهري خيالي است که توسط ذهن خلاق استفان کينگ ايجاد شده است و با داستاني پرتعليق و وحشتناک طرف هستيم که ساعت‌ها ذهن مخاطب را مشغول نگه مي‌دارد. داستان کسل راک از آنجا شروع مي‌شود که رئيس زندان به طرزي وحشتناک خودکشي مي‌کند و پس از مرگ رازي به جاي مي‌گذارد.

سريال کسل راک (Castle Rock)
سريال کسل راک (Castle Rock)

اين راز مشخص مي‌کند که آقاي رئيس در قسمتي دور افتاده از زندان يک سلول انفرادي را براي نگهداري يک زنداني خاص درست کرده است. اين فرد خاص جواني با ظاهر و رفتاري‌هاي عجيب است که به نيروهاي مافوق‌طبيعي نيز دسترسي دارد. داستان پرکشش و بازي‌هاي چشمگير هنرپيشه‌هاي اين سريال باعث شد تا شبکه هولو، ساخت قسمت دوم آن را نيز تأييد کند.

سريال سايرن (Siren)

IMDB: 7.1
اگر به داستان‌هاي دزدان دريايي علاقه داشته باشيد بدون شک شما هم قصه پري‌هاي دريايي که نيمه‌شب سر از آب بيرون مي‌آورند و با سر و روي زيبا ملوانان را اغوا مي‌کنند را شنيده‌ايد. سريال سايرن نيز از همين داستان الهام گرفته است و با روايتي از موجودي مانند پري دريايي طرف هستيم که در زندگي مدرن امروزي به تصوير کشيده است.

سريال سايرن (Siren)
سريال سايرن (Siren)

داستان اصلي سريال سايرن به اين ترتيب است که در شبي توفاني يک کشتي ماهيگيري موجودي مانند پري دريايي را صيد مي‌کند. اين موجود که ظاهري عجيب و غريب دارد توسط ارتش برده مي‌شود و مدتي بعد خواهرش براي نجات او آستين بالا مي‌زند و شاهد روايت مدرني از پري‌هاي دريايي و انسان‌ها هستيم. فصل اول سريال سايرن که محصول شبکه اي‌.‌بي.‌سي است در 10 قسمت پخش شد و خبرهايي از عزم سازندگان براي ساخت دومين فصل از اين سريال محبوب به گوش مي‌رسد.

سريال The Crossing

IMDB: 7.3
با يکي از مهجورترين سريال‌هايي که در سال 2018 براي اولين بار پخش شده‌اند طرف هستيم. اين سريال داستان بسيار خوب و قوي داشت و اميدهاي زيادي به آن مي‌رفت اما از قرار معلوم شبکه اي‌.‌بي‌.‌سي دل خوشي از آمار مخاطبين سريال The Crossing ندارد و قرار نيست فصل دوم آن توليد شود.

سريال The Crossing
سريال The Crossing


داستان اين سريال در آينده‌اي دور حدود 180 سال بعد رخ مي‌دهد و روايت آوارگاني را شاهد هستيم که قصد دارند در شهري پناه بگيرند. از قرار معلوم يکي از اين آوارگان داراي قدرت‌هاي فوق‌بشري است و همين امر باعث ايجاد داستان‌هايي پيچيده و جذاب در سريال The Crossing مي‌شود.

سريال The Terror

IMDB: 8.1
اين سريال به رغم آنکه کسي حتي فکرش را نمي‌کرد به يکي از برترين سريال‌هاي 2018 تبديل شد و شبکه اي‌.‌ام‌.‌سي پس از موفقيت سريال The Terror وعده‌اي براي ساخت فصل دوم آن نداده است اما با سريالي طرف هستيم که احتمال ساخت دومين فصل آن به‌هيچ‌وجه دور از ذهن نيست.

سريال The Terror
سريال The Terror


سريال The Terror از روي رماني با همين نام نوشته دن سيمونز اقتباس شده و دستان آن در سال‌هاي 1845 ميلادي در قطب شمال رخ مي‌دهد. در آن زمان دو کشتي بسيار مجهز و پيشرفته به همراه خدمه‌اي کار کشته و متخصص از انگلستان راهي قطب شمال مي‌شوند و اتفاق‌هايي غير منتظره و رازآلود پيش‌روي آن‌ها قرار مي‌گيرد که ترس و وحشت را در ذهن مخاطب القاء مي‌کند.

سريال Philip K. Di-ck`s Electric Dreams

IMDB: 7.3
فناوري‌هاي جديد نويدبخش زندگي خوب و راحتي براي نسل بشر است اما اين سکه روي ديگري نيز دارد و بسياري بر اين باور هستند که پيشرفت فناوري در آينده کار دست انسان‌ها مي‌دهد و روزگار تيره و تاري را پيش‌بيني مي‌کنند. اين روزگار دقيقاً چيزي است که در سريال رؤياهاي الکتريکي به تصوير کشيده شده است.

سريال Philip K. Di-ck`s Electric Dreams
سريال Philip K. Di-ck`s Electric Dreams


نويسنده اين سريال فيليپ. ک. ديک يکي از نويسندگان معروف کتاب‌هاي علمي تخيلي است که فيلم‌هاي پرفروشي مانند گزارش اقليت و بليد رانر بر اساس داستان‌هاي او به تصوير کشيده شده‌اند. اين سريال 10 قسمتي بر اساس داستان‌هايي کوتاه از همين نويسنده ساخته شده و بازيگران مطرحي مانند جونو تمپل، جانيل مونا و مل رودريگز در آن حضور دارند. سريال رؤياهاي الکتريکي به طرفداران سريال Black Mirror نيز توصيه مي‌شود.

سريال Impulse

IMDB: 7.6
اين سريال محصول سرويس جديد YouTube Ted است و يوتيوب قصد دارد با توليد سريال‌هايي از اين دست در بين رسانه‌هاي تلويزيوني مانند نت‌فليکس و هولو قرار بگيرد. سريال Impulse از کتابي با همين نام الهام گرفته و داستان دختر جواني را روايت مي‌کند و مجبور است دائم اسباب و اثاثيه‌اش را از مکاني به مکان ديگر منتقل کرده و در آنجا زندگي کند. تغيير مکان اين دختر جوان که هنريتا نام دارد به دليل شغل مادرش است و در يکي از مکان‌هاي جديدي که براي زندگي اختيار کرده با فردي آشنا مي‌شود و اين آشنايي مسير زندگي او را تغيير مي‌دهد.

سريال Impulse
سريال Impulse


هنريتا داراي قدرت‌هاي مافوق بشري است و به همين دليل در کنار داستان جذاب، در سريال Impulse شاهد صحنه‌هاي اکشن و پرهيجاني نيز هستيم. اين سريال به جوانب اجتماعي زندگي بشر نيز اشاره مي‌کند و موفقيت فصل اول آن باعث شد تا تمديد سريال Impulse براي يک فصل ديگر تأييد شود.

سريال Maniac

IMDB: 8.0
اين ميني‌سريال که در ايران با نام مجنون نيز شناخته مي‌شود از روي مجموعه تلويزيوني نروژي با همين نام ساخته شده و اما استون بازيگر برنده جايزه اسکار در آن حضور دارد. در سريال مجنون که خمير‌مايه‌اي از کمدي سياه در آن مشاهده مي‌شود شاهد روايت زندگي مرد و زن جواني هستيم که در آزمايشگاهي عجيب و مرموز حضور دارند.

سريال Maniac
سريال Maniac


اين دو نفر رازهاي پيچيده و سربه‌مهر زيادي دارند که رفته‌رفته با جلو رفتن داستان از آن‌ها پرده برداشته مي‌شود و روايتي عجيب و جذاب طرف هستيم که بازخورد مثبت منتقدان را به دنبال داشته است. سريال مجنون در قالب يک مجموعه 10 قسمتي و مستقل اراه شد و قرار نيست ادامه آن ساخته شود اما اگر به ميني‌سريال‌ها علاقه داريد اين مجموعه جديد و زيبا را هرگز از دست ندهيد.

سريال Me, Myself & I

IMDB: 6.3
در ميان سريال‌هايي که فصل اول آن‌ها در سال 2018 شروع شد، سريال Me, Myself & I به‌عنوان يک سريال کمدي که داستان جذاب و مخاطب‌پسندي دارد توانست اسم و رسم خوبي دست و پا کند.

سريال Me, Myself & I
سريال Me, Myself & I

سوژه اصلي اين سريال حول محور يک نفر در بازه‌هاي زماني مختلف مي‌گذرد و با داستان خنده‌دار و جالب زندگي مردي طرف هستيم که در سن 14، 40 و 65 سالگي قسمت‌هايي از زندگي او روايت مي‌کند. اين سريال شروع بسيار موفقي داشت و انصافاً بايد گفت امتيازهاي خوبي هم کسب کرد اما در ميانه راه نتوانست آهنگ جذاب خود را حفظ کند و از چشم منتقدين افتاد. در نتيجه بعيد به نظر مي‌رسد سال بعد شاهد ساخت فصل جديد آن باشيم.

سريال پاتريک ملروز (Patrick Melrose)

IMDB: 8.2
اين ميني‌سريال 5 قسمتي از روي رماني با همين نام اقتباس شده و زندگي جوان ثروتمندي را به تصوير مي‌کشد که به موادمخدر اعتياد دارد. نقش اين جوان را بنديکت کامبريچ ايفا مي‌کند و واقعاً بايد گفت سريال پاتريک ملروز قسمت اصلي موفقيت خود را مديون هنرنمايي کامبريچ است.

سريال پاتريک ملروز (Patrick Melrose)
سريال پاتريک ملروز (Patrick Melrose)

پاتريک ملروز پدر و مادر ثروتمندي داشته است اما پدرش وي مورد سو رفتار جنسي قرار مي‌داده و همين امر باعث شد تا پاتريک در بزرگسالي به موادمخدر گرايش پيدا کند و شخصيت بسيار آسيب‌پذيري داشته باشد. در کنار بنديکت کامبريچ، هنرپيشه‌هاي بزرگ ديگري مانند جنيفر جيسن لي و هوگو ويوينگ نيز حضور دارند و با ميني‌سريال کوتاه و جذابي طرف هستيم که به شما اطمينان مي‌دهيم از ديدن آن درس‌هاي زيادي خواهيد گرفت.

سريال موزاييک (Mosaic)

IMDB: 6.4
با يکي از سريال‌هاي خوش ساخت 2018 سر و کار داريم که حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. شبکه معروف HBO وظيفه توليد اين سريال را بر عهده دارد و استيون سودربرگ سازنده آن است. سريال موزاييک جنايي و رمزآلود است و بازيگران بزرگي مانند شارون‌ استون، گرت هدلند و جنيفر فرين در اين سريال نقش‌آفريني کرده‌اند.

سريال موزاييک (Mosaic)
سريال موزاييک (Mosaic)

فصل اول سريال موزاييک شامل 6 قسمت 60 دقيقه‌اي است و تمامي اين قسمت‌ها بازخوردهاي بسيار مثبتي از منتقدين و تماشاگران بدست آوردند. اتفاق‌هاي اين سريال در فصل اول خاتمه پيدا کرد اما هنوز هم سوال‌هاي زيادي در ذهن مخاطبين باقي‌مانده است که احتمال ساخت فصل دوم سريال موازييک را قوت مي‌بخشد.

بيشتر بدانيد : 6 سريال جديد هاليوود که شما را ميخکوب مي کند! + عکس

بيشتر بدانيد : سريال هاي هاليوودي با مفاهيم متافيزيک!!

بيشتر بدانيد : سريال جديد کارگردان لاست در راه است

بيشتر بدانيد : سريال جديد «فلش فوروارد» و شباهت با «لاست»


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)