آخرین اخبار

31 سوال مهم در مورد فصل هشتم و پاياني سريال «بازي تاج و تخت» تلويزيون

31 سوال مهم در مورد فصل هشتم و پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

  بزرگنمايي:

چه خبر - سوالاتي که فصل هفتم سريال بازي تاج و تخت game of thrones بي پاسخ گذاشت

طرفداران سريال «بازي تاج و تخت» براي تماشاي فصل هشتم و پاياني سريال، بايد تا آپريل سال 2019 يا همان فروردين سال 98 منتظر باشند، بنابراين در اين فاصله، به سوالات پاسخ داده نشده در پايان فصل هفتم مي‌پردازيم. از استدلال نام واقعي جان اسنو "اگان تارگرين" تا جايي که جيمي لنيستر مي رود، کلي بحث وجود دارد. به خواندن ادامه دهيد تا 31 سوال مهمي که در پايان فصل هفتم بي پاسخ ماند و منتظريم در فصل آخر به جواب آن ها برسيم، را ببينيد.

جان چه زماني به حقيقت والدينش پي خواهد برد؟

بسياري از طرفداران سريال «بازي تاج و تخت»، اميدوار بودند که جان به حقيقت اصل و نسب خود در فصل هفتم پي ببرد. حالا که سم تارلي و برن استارک سرانجام دهان باز کردند، جان بايد زودتر متوجه بشود...درست است؟ با توجه به اينکه فصل هشتم و آخر تنها شش قسمت بيشتر نيست، ديگر هيچ راهي وجود ندارد که سايت اچ بي او بتواند اين موضوع را کش بدهد. اگر جان در طول دو قسمت اول فصل بعدي حقيقت را در نيابد، نظر ما اين است که شورش کنيم! هنگامي که آنها به حقيقت پي ببرند، جان و دنريس چطور به اين موضوع که جان در اصل يک تارگرين است واکنش نشان خواهند داد؟ جان در صف موفقيت از دنريس پيشي گرفته است.

سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones
سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones

جان فرزند مشروع ريگار تارگرين و ليانا استارک مي باشد، بدين معنا که او وارث قانوني تخت آهني است. اين مسئله مي تواند باعث ايجاد مشکل براي زوج دلداده جديد، شود. آيا دنريس تسليم جان خواهد شد؟ او با تصور اينکه آخرين تارگرين است بسيار تنها بوده است. شايد او به فاميل جديدش خوشامد بگويد؟ آيا اصلا تخت آهني تا پايان سريال وجود خواهد داشت؟ آيا جان پيگير حق خود براي تخت آهني خواهد شد؟ جان هرگز به هنگام پيش آمد فرصتها براي رسيدن به قدرت پيشگام نمي شد. بلکه، اطرافيانش او را به سمت قدرت و قبول مسئوليت رهبري سوق مي دادند.
بنابر اين اگر هنگامي که او در يابد که وارث قانوني تاج و تخت است، آيا او باز همان رويه قبلي خود را دنبال خواهد کرد؟ در هر صورت، پيش بيني مي کنيم که اطرافيانش او را تشويق به گرفتن حقش مي کنند. يا دنريس در کنارش خواهد بود، يا خير.

اربابان شمالي با دنريس چگونه برخورد خواهند کرد؟

او الان هم توسط سرسي يک "بدکاره شمالي" ناميده شده است. سران سپاه جان حتي راضي نبودند که او با دنريس ملاقات کند، پس هنگامي که متوجه شوند که او جلويش زانو هم زده چگونه عکس العمل نشان خواهند داد؟

فصل آخر سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones
فصل آخر سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones


به خصوص زماني درک اين داستان برايشان سخت مي شود، که جان به وينترفل برسد و همان نگاه خيره عاشقانه را که عادت اين روزهاي اوست به او بدهد.

اربابان شمالي چگونه به تارگرين بودن جان واکنش نشان خواهند داد؟

اربابان شمالي به زودي متوجه خواهند شد که جان يک تارگرين است. آيا اين موضوع به توانايي رهبري او تأثير نيز خواهد گذاشت؟

فصل آخر سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones
فصل آخر سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones

تارگرين ها بسيار بدنام هستند، علي الخصوص در شمال، و چون جان و دنريس تلاش مي کنند که با هم متحد شوند، اين مسئله مي تواند مانع پيش بيني نشده اي براي آنها باشد. و دوباره ممکن است که اين مسئله بزرگترين راز وستروس باقي بماند، و فقط نزديک ترين متحدان جان از آن باخبر شوند.

آيا جان سوار اژدها خواهد شد؟

ظاهرا که اژدهابا اين قضيه مشکلي نداشت. جان براي اولين بار در اين فصل با يک اژدها چشم در چشم شد. اين لحظه نزديکي بلافاصله تئوري هاي طرفداران را در مورد اژدها سوار شدن جان تقويت کرد.

«بازي تاج و تخت» game of thrones
«بازي تاج و تخت» game of thrones

اين صحنه مي تواند معنادار باشد زيرا تنها دو اژدها براي دنريس باقي مانده است، دروگون و ريگال. دنريس مي تواند به سواري با دروگون ادامه دهد، ريگال را به جان بدهد، منطقي است زيرا اين اژدهايي است که دنريس نام پدر جان (ريگار) را براي او انتخاب کرد.

جان اسم واقعي خود را نخواهد پذيرفت، درست است؟

او براي ما هميشه جان اسنو باقي خواهد ماند. همانطور که در قسمت نام واقعي جان اسنو توضيح داديم، افشاي اينکه نام حقيقي او اگان تارگرين بود، شايد اصلا اهميتي نداشته باشد. احساس جان از خودش و شخصيتش عمدتاً حول نوع بزرگ شدن او به عنوان يک بچه نامشروع متمرکز شده است. شايد ريگار پدر واقعي او باشد و اگان نام واقعي اوست، ولي جان اسنو فرزند سرزمين شمال است. بعيد مي دانيم که او به راحتي اجازه دهد که اگان تارگرين خطابش کنند.

حال که صحبتش پيش کشيده شد، چه کسي او را اگان ناميد؟ ريگار يا ليانا؟

اين مسئله هنوز در پرده ابهام است. بسياري از بيننده ها پس از افشاي اگان تارگرين کمي گيج شدند. شاهزاده ريگار قبلا يک پسر به نام اِگان داشته، بنابراين يا او نام هر دو پسر خود را اگان گذاشته يا اينکه ليانا اين نام را براي جان انتخاب کرده است. هم ريگار و هم اگان هنگامي که جان به دنيا آمد، مرده بودند، بنابراين بسيار محتمل است که ليانا اين نام را براي احترام به تارگرين هاي درگذشته انتخاب کرده باشد. همچنين خيلي ها معتقدند که وابستگي ريگار به شاهزاده اي که در پيشگويي ها قولش را داده بودند، او را به ناميدن هر دو وارث خود به اين نام ترغيب کرد، با اين باور که يک نقش اصلي در معادله دارد.

چه اسرار و افشاگري هاي ديگري در کتابي که سم از سيتادل دزديد پنهانند؟

سم قبل از اينکه سيتادل را ترک کند چندين کتاب از قسمت حفاظت شده کتابخانه دزديد. آيزاک همپستيد رايت گفت که نيروي برن مانند يک کتابخانه روشن کار مي کند، بنابر اين مي تواند براي فصل هشتم بکار آيد. اگر سم نوشته هاي قديمي را در مورد راه هاي گفته شده براي مقابله با سپاه مردگان پيدا کند، مي تواند از برن بخواهد که در آرشيو حافظه خود آن را جستجو کند.

«بازي تاج و تخت» game of thrones
«بازي تاج و تخت» game of thrones

علاوه بر اين، يکي از کتابهايي که سم و گيلي در خانه خود در شهر قديمي داشتند راجع به شب طولاني بود. اين به پيشگويي آزور آهاي پيوند مي خورد، که ممکن بود اشاره اش به جان و دنريس باشد. شايد فصل هشتم يک بازبيني از آزور آهاي داشته باشد؟

آيا جان و دنريس مي توانند بچه دار شوند؟

اين همان نگاه خيره عاشقانه است که در موردش صحبت مي کرديم. فصل هفتم واقعا به ذکر ناباروري احتمالي دنريس تکيه کرد. به نظر مي آمد نويسنده ها بارداري او را پيش بيني مي کردند، و در حال حاضر جان تنها مدعي براي پدر احتمالي است. اين قضيه مي تواند مسائل را پيچيده تر کند. تارگرين ها مدت هاي طولاني از اين نوع ازدواج ها به عنوان روشي براي خالص نگه داشتن خون خود استفاده کرده اند.

جان و دنريس در «بازي تاج و تخت» game of thrones
جان و دنريس در «بازي تاج و تخت» game of thrones

بنابراين ممکن است که جان و دنريس با اين مسئله مشکلي نداشته باشند؟ اما شک داريم که داستان عشق آنها يک پايان ساده و خوش داشته باشد.

چرا تيريون انقدر از روابط دنريس و جان نگران است؟

تيريون هنگامي که جان و دنريس براي اولين بار در کابين کشتي بودند آنها را ديد. ما شايد براي اين سوال واقعا پاسخي داشته باشيم. هنگامي که با کارگردان سريال، جرمي پودسوآ صحبت شد، بحث زنجيره افکار تيريون پيش آمد.

تيريون در «بازي تاج و تخت» game of thrones
تيريون در «بازي تاج و تخت» game of thrones

پادسوآ به طور قطع گفت که تيريون در مورد پيامدهاي سياسي بالقوه اي که ارتباط آنها مي تواند داشته باشد نگران است. وي گفت: "هيچکس واقعا نمي داند که چه پيش خواهد آمد يا آنها چه تصميمي خواهند گرفت با توجه به اين واقعيت که آنها اکنون بسيار صميمانه تر با يکديگر در ارتباط هستند."

آيا باز هم صحنه معناداري ميان جان و گوست خواهيم ديد؟

گوست آخرين بار در قسمت هاي اوليه فصل ششم ديده شد. گرگ جان، گوست، از زمان آن صحنه تأثر برانگيز هنگامي که به نظر مي آمد گوست بازگشت جان به زندگي را درست قبل از اينکه او بيدار شود و سرفه کند احساس مي کرد، ديده نشده است. فقدان گوست در داستان جان يک مشکل عمده است. اين گونه گرگ ها يک رابطه عميق ذهني و جسمي به صاحبان شان دارند، و جان اسنو به عنوان پادشاه شمال با يک گرگ در کنارش بسيار جالب تر و قدرتمند تر خواهد بود. برايان کوگمن تهيه کننده سريال «بازي تاج و تخت» گفت يک صحنه ميان گوست و جان براي فصل هفتم فيلمبرداري شد و دوباره کات شد. واقعا اميدواريم که در فصل هشتم اينطور نباشد.

زماني که جان با دنريس به وينترفل بازگردد سانسا چه فکري خواهد کرد؟

سانسا به يک عامل سياسي توانمند تبديل شده است. وي حقيقتاً هنگامي که توسط کلاغ نامه بر، متوجه شد که جان جلوي دنريس زانو زده آزرده شد. ولي آيا اين عکس العمل درستي بود؟

سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones
سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones


يا داشت براي ليتل فينگر نقش بازي مي کرد؟ آيا اين آزردگي هنگامي که او به رابطه عاشقانه آنها پي ببرد تشديد خواهد شد؟ يا اينکه آريا و سانسا براي برادرشان خوشحال خواهند شد و مي پذيرند که مسئله سپاه مردگان مهم تر است؟

رابين ارين چگونه نسبت به مرگ ليتل فينگر عکس العمل نشان خواهد داد؟

سانسا محافظ عزيز رابين را به تازگي به قتل رساند. وي دستور اعدام ليتل فينگر را جلوي لرد يان رويس، يکي از سران محافظ ويل، صادر کرد. ولي اشاره اي به رابين ارين ديوانه، لرد واقعي وِيل نشد. رابين آخرين بار در فصل ششم، زماني که که به ليتل فينگر دستور داد تا شواليه هاي وِيل را براي کمک به سانسا به شمال بفرستد، ديده شد. او الان چکار مي کند؟ آيا ما باز هم او را خواهيم ديد؟ آيا برايش مهم است که سانسا ليتل فينگر را اعدام کرد؟

آيا جان و آريا سرانجام دوباره يکديگر را خواهند ديد؟

مدت زيادي است که منتظر اين صحنه هستيم. با اين حال فصل هفتم پر از تجديد ديدارهاي مهمي بود، ولي طرفداران هنوز احساسي ترين صحنه يعني به هم رسيدن جان و آريا را نديده اند. جان کسي بود که شمشير آريا "سوزن" را به او داد. و در کتاب ها، اين دو نفر اغلب بهم علاقمندند و بسيار دلتنگ هم مي باشند. از صميم دل اميدواريم که آريا در وينترفل بماند و خيلي زود در فصل هشتم جان را ببيند.

تجديد ديدارهاي ديگري نيز ممکن است در راه باشد. جان و سم چه مي شوند؟ و تيريون و سانسا؟

تيريون هميشه به نوعي سانسا را دوست مي داشت. تجديد ديدار ديگر جان و سم هستند، که از وقتي سم براي رفتن به شهر قديمي از پيش جان رفت و جان به قتل رسيد يکديگر را ملاقات نکرده اند. آنها هميشه يک رابطه عميق برادرانه با همديگر داشتند و ديدن مجدد آنها کنار هم بسيار خوشايند خواهد بود. ما همچنين در مورد تيريون و سانسا هم کنجکاو هستيم. جان زماني که سانسا اولين بار به سنگ اژدها رسيد در مورد تيريون با او بحث کرد و سانسا به جان گفت که تيريون مانند ديگر لنيسترها نبود. به نظر مي آيد تيريون بانوي وينترفل را ملاقات خواهد کرد و خواهد ديد که او تا کجا پيشرفت کرده است.

آيا تورموند و بريک مي ميرند؟

شک داريم که «بازي تاج و تخت» دو قهرمان را اينگونه حذف کند. چنانچه در جزئيات گردآوري شده که احتمالا فراموش کرديد، ذکر کرديم، تورموند و بريک به سمت غرب در بالاي ديوار در حال دويدن بودند که ديوار فرو ريخت. کاملا مطمئنيم که آنها هنوز آن بالا هستند، که اين سوال پيش مي آيد که چطور مي خواهند پايين بيايند؟ انقدر به سمت غرب مي دوند تا به قلعه سياه برسند؟ آيا برن مي تواند آنها را توسط کلاغ هايش ببيند و کمک بفرستد؟

ويسريون يک اژدهاي مرده است، درست؟ آيا مي تواند تصادفا کسي را بکشد؟ شعله آبي رنگ او چطور عمل مي کند؟

بسياري از طرفداران در مورد اين اژدهاي مرده چيزي نمي دانند. طرفداران ويسريون را يک اژدهاي يخي يا يک اژدهاي بدشانس يا يک اژدهاي مرده مي نامند. بسيار عالي است اگر بيشتر درباره چيزي که ويسريون در حال حاضر است بدانيم زيرا مي تواند به شناخت نقاط آسيب پذيرش کمک کند. آتش موجودات زنده را مي کشد، ولي مردگان را نه. با اين حال ويسريون شعله آبي بيرون نمي دهد؟ يا اينکه آن اصلا آتش نيست، بلکه يک ماده جادويي ديگري است؟

شما چگونه يک اژدهاي مرده را مي کشيد؟ آيا حالا قوانين متفاوتي در بازي بوجود آمده است؟

در آرامش بخوابي ويسريون. زيرا بسيار جالب خواهد بود، ما منتظريم تا ويسريون مرده را در مقابله با يکي از دو اژدهاي نجات يافته در فصل بعدي ببينيم. مناسبتر اين است که دروگون با ويسريون بجنگد، زيرا هم نام هايشان (کال دروگو و ويسريس) در زندگي واقعي با هم مجادله مي کردند. دروگو ويسريس را با طلاي مذاب کشت، شاعرانه خواهد بود اگر دروگون ، ويسريون را زنده بسوزاند.

فصل آخر سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones
فصل آخر سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones


آيا مي توان ويسريون را در مبارزه با يک اژدهاي معمولي از بين برد؟ يا او بايد توسط يک پيکان از جنس شيشه اژدها يا چنين چيزي کشته شود؟

آيا نگهباني شب به پايان مي رسد؟

سپري که قلمرو انسانها را محافظت مي کرد نمي تواند خيلي در مقابل شعله آبي ليزري مقاومت کند. بعد از اينکه اولين جنگ سپاه مردگان پايان يافت، نگهباني شب هزاران سال است که يک نهاد باقي مانده است. اگر اين آغاز، پاياني براي اين نهاد برادري باشد چه؟ يا اينکه ديوار بايد بازسازي شود، يا اينکه احتمالا اين نبرد نهايي عليه سپاه مردگان با نابودي کامل (يکي از طرفين) همراه خواهد بود، که در اين صورت وجود نگهبان شبانه بي معني خواهد بود.

اگر نگهبان شب از هم بپاشد، بدين معني خواهد بود که سم اکنون مي تواند ارباب قصر تارلي شود؟

ريکون و رانديل تارلي توسط دنريس اعدام شدند. با مرگ پدر و برادر، سم قانونا وارث هورن هيل است. تا زماني که او جزء نگهبانان شب است نمي تواند اين عنوان را داشته باشد يا اينکه قصر را تصاحب کند. اما اگر اين سازمان از بين برود، او مي تواند آزادانه به سرزمينش حکومت کند. از آنجاييکه سم اکنون صاحب شمشير استيل والرياني خانواده تارلي مي باشد، ممکن است که او در نبرد بزرگ نجات يابد و براي اربابي هورن هيل برگردد و شايد حتي سرپرست جنوب شود.

گندري کجاست؟

واقعا او کجا رفت؟ گندري آخرين بار بعد از اينکه يک دوي ماراتن به سمت شرق نگهباني داشت، حين غش کردن در آغوش داوس ديده شد. او در پايان ديده نشد و ممکن است بعضي از تماشاگران نگران باشند که او کجاست؟ بعد از اتمام اين فصل زماني که با ليام کانينگهام (داوس) صحبت کرديم، گفت: "من فکر مي کنم که او در حال بهبودي از زخم هاي مختلف خودش مي باشد." او هنوز متن فيلمنامه فصل هشت را دريافت نکرده بود، بنابراين همه اينها حدس و گمان بود، اما کانينگهام کاملا مطمئن بود که ما دوباره گندري را خواهيم ديد.

جيمي عازم کجاست؟ وينترفل؟ آيا با بريِن ملاقات خواهد کرد؟

جيمي بالاخره با سرسي تمام کرد. بالاخره، جيمي دستور گرفتن از سرسي را کنار گذاشت و ظاهرا راهي شمال شده تا براي انسانيت بجنگد. اين لحظه بسيار دير شده بود، ولي خيلي خوشحاليم که در نهايت اتفاق افتاد.

سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones
سريال «بازي تاج و تخت» game of thrones


شرط ميبنديم او راهي وينترفل است، زيرا مي داند که جان نيروهاي شمالي را در آنجا متحد و به صف خواهد کرد. مطلوبتر اين است که او در آنجا برين را دوباره پيدا کند، و آنها مي توانند در کنار هم بر عليه سپاه مردگان بجنگند. برين و جيمي هر کدامشان يک شمشير استيل والرياني دارند، ساخته شده از فلزي که "آيس" شمشير ند استارک از آن ساخته شده بود. ديدن اين تيغ ها و دوستان دوباره در کنار يکديگر شگفت انگيز خواهد بود.

آيا بران او را همراهي خواهد کرد؟ تيريون قول داد که پاداشش را دو برابر کند.

بران هيچ دليلي براي ماندن در قلمرو پادشاهي ندارد، درست است؟ گرچه بران هميشه براي خودش خدمت مي کرده، اميدواريم که به نبرد عليه مردگان نيز بپيوندد. با رفتن جيمي، کسي در قلمرو پادشاهي نمانده که او بخواهد مستقيما به آن شخص خدمت کند. مطمئنا سرسي به بودن او در کنارش اهميتي نخواهد داد. با توجه به گفتگوي بران و تيريون در قسمت پاياني، منطقي است بران پيشنهاد دو برابر تيريون را بپذيرد و راهي شمال شود.

چه بر سر بچه سرسي خواهد آمد؟

بارداري سرسي احتمالا پايان خوشي نخواهد داشت. بارداري سرسي، به دليل پيشگويي مرگباري که در دوران کودکي سرسي به او گفته شده بود، بينندگان را سردرگم کرده است. آن پيشگويي تا الان بسيار دقيق اتفاق افتاده است، و اذعان داشت که سرسي تنها سه فرزند خواهد داشت. با نبودن جيمي و هجوم سپاه مردگان به سمت جنوب ديوار، بعيد ميبينيم سرسي بتواند بچه سالمي به دنيا آورد که در آرامش زندگي کند.

سرسي قصد دارد سپاه و شرکت طلايي اش را به کجا بفرستد؟

سرسي اين روزها متحدان کمي دارد. وي سپاه مزدور اِسوس، شرکت طلايي را استخدام کرد، و يورون را براي حرکت دادن آنها به سمت وستروس فرستاد. اما بعدش چي؟ آيا او آنها را به نواحي جنوبي وستروس خواهد فرستاد تا کسترلي راک و ديگر مناطق را پس بگيرند؟ يا نقشه اين است که آنها را نزديک قلمرو پادشاهي براي کمک به حفاظت مسند قدرتش نگه دارد؟

صحبت از شرکت طلايي شد، آيا ممکن است که بينندگان داريو را در رأس اين سپاه مزدور ببينند؟

داريو ناهاريس در پايان فصل ششم در ساحل اژدها باقي ماند. وقتي شنيديم سريال «بازي تاج و تخت» يک ست احتمالي از بازيگران جديد را انقدر دير به سريال اضافه مي کند، غافلگير شديم. اما بعدا گمانه زني هاي ميان تئوريسين هاي اين سريال درباره بودن داريو به عنوان رهبر آنها شروع شد. داريو زمانيکه دنريس را ملاقات کرد، رهبر سپاه مزدور ديگري به نام پسران دوم بود. اگر او در حال انجام دسيسه هاي سياسي پشت پرده باشد چه؟ دنريس او را حاکم ميرين کرد، اما شايد او الان رهبري سپاه ارتش طلايي را به جاي آن داشته باشد؟ منطقي است که يک چهره آشنا را به جاي يک شخص جديد به بازي بياورند.

نقشه تيون براي نجات يارا چيست؟ آيا يورون وستروس را ترک کرد؟

تيون نتوانست به قول پيشين خود مبني بر محفاظت از خواهرش در برابر خطر، عمل کند. تيون وقتي تصميم گرفت سپاه باقيمانده آيرن بورن را براي نجات يارا حرکت دهد، يک لحظه دچار رستگاري شخصي شد. ولي آنها کجا مي روند؟ به قلمرو پادشاهي بر مي گردند؟ به پايک؟ يورون در هيچکدام از اين مکان ها نخواهد بود. اين مي تواند به يک تعقيب و گريز وحشيانه تبديل گردد، يا شايد نويسنده ها از توضيح آن خودداري کرده و تيون در اسوس با يورون رودرو خواهد شد.

چه موقع مليساندرا به وستروس باز خواهد گشت، و آيا کينوارا راهبه اعظم رالور را با خود خواهد آورد؟

کينوارا و مليساندرا در وولانتيس هستند. مليساندرا به وريس قول داد که به وستروس بر مي گردد و در اين سرزمين عجيب خواهد مرد. وقتي که او بازگردد ما دوباره کينوارا را خواهيم ديد؟ کينوارا در فصل ششم ظاهر شد، اوبه وريس گفت که اسرار زيادي را درباره گذشته او مي داند. او همچنين گفت دنريس همان قهرمان مقدر پيشگويي ها است که قرار است دنيا را از تاريکي برهاند. آيا او با مليساندرا به سريال بر مي گردد؟

چه بر سر ادمور تالي که آخرين بار در تويينز ديده شد، آمد؟

آيا آريا عمويش را در زندان رها کرد؟ آيا او مرده است؟ بينندگان از زماني که والدر فري ادمور تالي را در زندان انداخت، در فصل ششم، چيزي درباره او نشنيده اند. ادمور وارث قانوني ريور ران مي باشد، بسيار عجيب است که هيچ شخصيتي در مورد محل او صحبت نکرده است، مخصوصا که آريا همه افراد مهم باقيمانده در تويينز را به قتل رساند. بازيگر نقش ادمور، توبياس منزيس، نقش برجسته اي در سريال «اوتلندر» دارد. شايد او بي سر و صدا از سريال حذف شده است، اما اگر چنين است، اميدوارم که اين موضوع در فصل هشتم توضيح داده شود.

آيا کلگانبول هرگز اتفاق مي افتد؟

ممکن است هرگز نميرد، اما دوباره بپاخيزد، سخت تر و قوي تر. کلگانبول، مبارزه تا مرگ ميان مانتين و هوند براي دو فصل کامل در رأس بوده است. ابتدا هوند بازگشت، و حالا با برادرش در چال اژدها رودررو شد. اما ساندر کلگان به راحتي براي برادرش گرگور گفت که او مي داند چه کسي به دنبالش خواهد آمد. آنها دوباره کي ملاقات خواهند کرد؟ در اينصورت، آيا ساندر سرانجام برادرکشي را مرتکب خواهد شد؟

بيشتر بدانيد : حقايق جالب درباره سريال «بازي تاج و تخت» که نمي دانستيد!!

بيشتر بدانيد : جيمي لنيستر بازيگر سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones به دليل شکايت مالي از سريال مي رود

بيشتر بدانيد : اولين عکس ها و جزئيات منتشر شده از فصل آخر «بازي تاج و تخت»

بيشتر بدانيد : گمانه زني ها براي پايان سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)