آخرین اخبار

سريال هاي جديد و ديدني 2018 + عکس تلويزيون

سريال هاي جديد و ديدني 2018 + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - بهترين سريال هاي 2018

اگر چه تعداد دقيق سريال هاي جديد منتشر شده در سال 2018 مشخص نشده اما برخي تعداد آن ها را بيش از 520 عنوان کرده اند که افزايش قابل توجهي نسبت به 487 عنوان سال 2017 داشته است. نتفليکس همچنان به توليد آثار اورجينال با سرعت و قدرتي باور نکردني ادامه مي دهد و ديگر سرويس ها و شبکه هاي تلويزيوني نيز نهايت تلاش خود را داشته اند که در اين عرصه عقب نيفتند. بدين ترتيب، اين رقابت شديد باعث معرفي شدن سريال هاي جديدي در سال 2018 شد که در ادامه قصد داريم بهترين آن ها را به شما معرفي کنيم. لازم به ذکر است که منظور تنها سريال هايي است که براي اولين بار در سال 2018 منتشر شده اند.

بازگشت به خانه Homecoming

با بازي جوليا رابرتز در اولين نقش تلويزيوني خود در سرويس آمازون در سريالي بازي کرده که سام اسماعيل، خالق سريال محبوب و موفق «آقاي ربات» (Mr Robot) کارگرداني آن را بر عهده دارد. بدين ترتيب انتظارها از سريال «بازگشت به خانه» (Homecoming) بسيار بالا بود و به نظر مي رسد که اسماعيل و رابرتز به خوبي توانسته اند اين انتظارات را برآورده کنند. ستاره سريال بدون شک رابرتز است و او توانسته در اين نقش عميق و پرجزييات يکي از بهترين بازي هاي خود در سال هاي اخير را به نمايش بگذارد و در اين ميان از کمک بازيگراني مانند استفن جيمز، شي ويگام و بابي کاناويل استفاده کرده است.

سريال جذاب,سريال هاليوودي,بهترين سريال ها,ديدني ترين سريال,سريال 2018
بازگشت به خانه Homecoming

در اين ميان، کاناويل بار ديگر ثابت کرده که استعداد بازيگري وي آن طور که شايسته بوده مورد توجه قرار نگرفته است. به اين نقاط قوت، استعداد کارگرداني سام اسماعيل را نيز اضافه کنيد. او سريال «بازگشت به خانه» را مانند يک تريلر توطئه آميز دهه 70ي کارگرداني کرده است و اين همان رازي است که در مرکز داستان قرار دارد. همين معماي داستاني باعث مي شود که در طول تمام 10 اپيزود سريال در حال حدس و گمان باشيد و داستان را دنبال کنيد. همچنين اسماعيل از همان سبک کارگرداني و داستان پردازي سريال «آقاي ربات» استفاده کرده و تصويرسازي هاي خيره کننده اي از خود ارائه کرده است. اگر چه طول هر اپيزود از اين سريال تنها 30 دقيقه است اما اسماعيل همچنان توانسته در اين مدت کوتاه داستاني قوي، محکم و منسجم از خود ارائه دهد.

بَري Barry

در نهايت محملي براي نشان دادن تمامي استعدادهاي بيل هيدر ساخته شد و اينجا منظور تنها قابليت ها و احساسات عميق کمدي او نيست. هيدر در سريال «بَري» (Barry) نقش شخصيت اصلي داستان را بازي مي کند، يک قاتل اهل غرب که براي انجام يک ماموريت به لس آنجلس مي آيد و در ميان يک گروه نمايش، دوستي و نزديکي واقعي و عميقي که نياز داشته را پيدا مي کند. اين سريال که توسط هيدر همراه با الک برگ (ساينفلد و سيليکون ولي) ساخته شده در تبديل شدن به يکي از جذاب ترين سريال هاي سال موفق بوده و اين موضوع را مرهون ترکيب استعدادهاي متفاوت در يک قالب بوده است.

سريال جذاب,سريال هاليوودي,بهترين سريال ها,ديدني ترين سريال,سريال 2018
بَري Barry

در لحظاتي، با يک داستان سياه کمدي روبرو هستيم به خصوص زماني پاي شغل بري به ميان مي آيد و بعد از آن با داستان هايي کميک در ميان گروه نمايش روبرو مي شويم. اما بهترين بخش سريال زماني است که اين دو خصيصه با هم ترکيب مي شوند. تصادف اين دو دنياي متفاوت با هم نه تنها باعث خنده مي شود بلکه دقيقاً همان نقطه اي است که حس تراژيک دارد و البته همان جايي که هيدر قوي ترين و جذاب ترين نقش آفريني خود را ارائه مي دهد.

کشتن ايو Killing Eve

فوب والر بريجي با سريال «کشتن ايو» (Killing Eve) يک بار ديگر ثابت کرد که از سريال سازان بااستعداد و موفق عصر معاصر است. اگر چه وي خود در اين سريال بازي نمي کند اما بيش از هر کس ديگري در ساخت اين سريال نقش داشته است. والر بريج خود نويسندگي 4 اپيزود مهم سريال از جمله اپيزود آزمايشي و اپيزود پاياني را بر عهده داشته و مي توان ردپاي قوي او را در تمامي 8 اپيزود سريال ديد. «کشتن ايو» يک مدخل قوي به درون ژانر جاسوسي است که ساندرا اُ در مقام يک مامور ام آي فايو را در مقابل جودي کامر در نقش يک قاتل باهوش و خبره قرار مي دهد.

سريال جذاب,سريال هاليوودي,بهترين سريال ها,ديدني ترين سريال,سريال 2018
کشتن ايو Killing Eve

هر آنچه که به دنبال ماجرا مي آيد يک بازي موش و گربه هيجان انگيز و خطرناک است که هر بار جايگاه دو شخصيت اصلي را تغيير داده و هر يک با بدست آوردن دانشي بيشتر در مورد طرف مقابل سعي مي کنند دست بالا را داشت باشند. در سريال «کشتن ايو» يک حس شوخ طبعي و کميک خاص و طعنه آميز وجود دارد که جذابيت آن با تعليق داستان ترکيبي دوست داشتني را ايجاد مي کند. در اينجا خبري از قهرمانان واقعي و مطلق نيست اما با ضد قهرمانان کليشه اي نيز روبرو نخواهيم بود و بدين ترتيب به يکي از بهترين سريال هاي جديد سال 2018 مي رسيم که تماشاي آن را شديداً به شما توصيه مي کنيم.

رواني Maniac

سرويس نتفليکس تا پيش از انتشار سريال «رواني» (Maniac) اطلاعات زيادي در مورد آن فاش نکرد و همين موضوع باعث شد که طرفداران اين سرويس و سريال هاي آن هيچ تصوري از سريالي که قرار بود پخش شود نداشته باشند. البته حتي اگر سرنخ هايي نيز داده مي شد نيز کسي نمي توانست از واقعيت داستان و انتهاي آن سر دربياورد. اين سريال داستان دو شخصيت را روايت مي کند که هر کدام با يک مشکل رواني متفاوت مواجه شده است: اما استون با اختلال شخصيت مرزي مواجه شده و جونا هيل نيز از اسکيزوفرني رنج مي برد. اين دو در يک روش درماني جديد که توسط دکتر مانتلري (جاستين ثرو) ارائه شده شرکت مي کنند تا از اين مشکلات رواني خود به طور کامل خلاص شوند.

سريال جذاب,سريال هاليوودي,بهترين سريال ها,ديدني ترين سريال,سريال 2018
رواني Maniac

کري فوکوناگا به عنوان کارگردان، تمامي زيبايي هاي تصويري که به او کمک کرد از سريال «کارآگاه حقيقي» (True Detective) يک سريال موفق بسازد را در اين سريال نيز وارد کرده است و بدين ترتيب يک سفر تصويري با واقعيتي متفاوت را رقم مي زند که با دنياي هر کدام از مخاطبين فاصله دارد. او و پاتريک سامروايل (نويسنده سريال) مخاطب را به يک سفر روان درماني مي برند و در ادامه با داستاني روبرو مي شويم که در مورد ارتباطات اجتماعي و انساني است که همه ما هر روزه با آن ها سروکار داريم. تمامي بازيگران سريال فوق العاده نقش آفريني مي کنند اما اين اما استون است که سريال را در قبضه مي گيرد و بازي از خود ارائه مي دهد که در عين مسحور کننده بودن بسيار پيچيده است. همانطور که از اين داستان انتظار مي رود، «رواني» گاهي اوقات عجيب و غريب مي شود اما مرکزيت انساني داستان است که باعث جذابيت و راضي کننده بودن آن مي گردد.

اشياء تيز Sharp Objects

سريال «اشياء تيز» (Sharp Objects) که در اواسط تابستا امسال منتشر شد يک سريال تکان دهنده و پر از تعليق بود که از همان ابتدا براي بد کردن حال مخاطبان ساخته شده بود. در اين سريال که ايمي آدامز نقش اصلي آن را بازي مي کند، تيمي قدرتمند و بااستعداد از تمام خلاقيت خود براي روايت يک داستان گوتيک که آرام آرام شما را مي سوزاند استفاده مي کنند. داستان سريال طوري روايت مي شود که اگر چه تمام حس هاي ديگر از شما مي خواهند که چيزي غير از صفحه تلويزيون را نگاه کنيد اما چشم هاي شما به تلويزيون دوخته مي ماند.

سريال جذاب,سريال هاليوودي,بهترين سريال ها,ديدني ترين سريال,سريال 2018
اشياء تيز Sharp Objects

اين سريال با توجه به کارگرداني قوي و بازهاي خيره کننده بازيگران توجه شما را به ترکيب يک داستان قتل رازآلود و يک درام خانوادگي در شهري کوچک جلب کرده و آنچنان شما را درگير خود نگه مي دارد که در نهايت جيغتان را دربياورد. «اشياء تيز» تنها يکي از بهترين سريال هاي جديد سال 2018 نيست، بلکه مي توان آن را يکي از بهترين سريال هاي سال و شايد يک دهه اخير دانست.

بيشتر بدانيد : 13 ميني سريال جذاب براي فصل پاييز + عکس

بيشتر بدانيد : بهترين سريال‌هاي تلويزيوني با محوريت زنان

بيشتر بدانيد : 6 سريال جديد هاليوود که شما را ميخکوب مي کند! + عکس

بيشتر بدانيد : بهترين سريال هاي جنايي و دليل محبوبيتشان + عکس


منبع: rooziato.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)