بزرگنمايي:
چه خبر - واکنش ها و انتقادات به فيلم «خانم يايا» و «لس آنجلس-تهران»
برخي کمديها خط داستاني دارند که تماشاگر خاص را جذب ميکند و اتفاقاً اين تماشاگرها همانهايي هستند که در فضاي مجازي فعال هستند و با قوانين و روحيات اين فضا اخت شدهاند. کساني که براي ديدن کار پرويز پرستويي، رضا عطاران و حميد فرخنژاد يا اسم عبدالرضا کاهاني به سينما ميروند عموماً جزو طبقه متوسط پرخاشگري هستند که در اينستاگرام، فيسبوک و توئيتر فعاليت دارند.
واکنش ها و انتقادات به فيلم «خانم يايا»
اگر در اين چند روز در فضاي مجازي گشتي زده بزنيد خواهيد ديد که کاربران به شدت از «خانم يايا» و «لس آنجلس- تهران» ناراضي هستد. بيشتر کاربران اين دو فيلم را توهين به شعور مخاطب و فريب دادن آنها مي دانند. در ادامه به واکنش کاربران در توئيتر توجه فرماييد.
بيشتر بدانيد : هشدار: اين فيلم به هيچ وجه کمدي نيست!
واکنش ها و انتقادات به فيلم «خانم يايا»
واکنش ها و انتقادات به فيلم «خانم يايا»:
در رابطه با فيلم "خانم يايا" آن چه بيش از هرچيز ديگر مخاطب را دچار شگفت زدگي مي کند نام عبدالرضا کاهاني در مقام کارگردان اين فيلم است؛ کارگرداني که سابقه ي ساخت چند فيلم خوب چون «بيست»، «هيچ» و «بيخود و بي جهت» را در کارنامه دارد. به نظر مي رسد فيلم، اصلاً فيلمنامه اي ندارد، خبري از مولفه هاي ناب و شاخص سينماي کاهاني در آن ديده نمي شود، هيچ رگه اي از طنز و بامزگي در فيلم به چشم نمي خورد و فيلم عملاً فاقد منطق روايي ست.
بيشتر بدانيد : انتقادهاي توهينآميز و حمله شديد مخاطبان به فيلم «خانم يايا»
واکنش ها و انتقادات به فيلم «خانم يايا»
واکنش ها و انتقادات به فيلم «لس آنجلس-تهران»:
لس آنجلس تهران صرفا يک فيلم کاملا تجاري ست که نداشتن فيلمنامه به آن آسيب رسانده است فيلم از جاي نادرستي شروع مي شود فصل شروع فيلم بسيار نامربوط و الکن است نريشن حرف هايي مي زند که اساسا شبيه به لطيفه است و منطقي ندارد. لس آنجس تهران فيلم بازيگر و ديالوگ محور است.
بيشتر بدانيد : انتقاد مهناز افشار از بي اخلاقي و زيرآب زني ها! + عکس
واکنش ها و انتقادات به فيلم «لس آنجلس-تهران»
با ديدن اين فيلم به نظر مي رسد که پاکروان با يک طرح چند خطي و با استفاده ي ابزاري از پرستويي سراغ ساخت اين فيلم رفته سعي کرده که فيلم کمدي بسازد اما فيلمش تبديل به تصاوير بهم پيوسته شده، تصاويري که فارغ از منطق روايي به همديگر وصله خورده چند بازيگر هم در قاب ها حضور دارند که مي خواهند از هر طريقي خنده را به لب مخاطب بياورند، اما مخاطبِ طفلک تا حدودي مي تواند فرق کمدي بازي کردن يا دلقک بازي را تشخيص بدهد، خيرانديش يا پطروسيان يا مهناز افشار را کاري نداريم اين بازيگران قبلا هم در چنين نقش هاي سخيفي بازي کردند اما پرويز پرستويي که ادعاي خوانش دقيق فيلمنامه قبل از انتخاب نقش را دارد چرا به اين ورطه ترسناک تن داده است؟ مگر مي شود پرستويي در فيلمي برقصد يا رپ بخواند؟ اصلا فيلمنامه يي وجود داشته که پرستويي آن را بخواند؟ در بعضي از سکانس ها به نظر مي رسد از سر اجبار و تحميل جلوي دوربين بازي مي کند، چه گونه قبول کرده با همچين پارتنري(ژوبين رهبر) که الفباي بازيگري را نمي داند بازي کند؟
بيشتر بدانيد : گريم جالب و متفاوت پرويز پرستويي در فيلم سينمايي لس آنجلس- تهران
واکنش ها و انتقادات به فيلم «لس آنجلس-تهران»
منبع: زندگي ايده آل