آخرین اخبار

کسب و کارهاي خانگي که اين روزها مي توانيد انجام دهيد! کار و زندگي

کسب و کارهاي خانگي که اين روزها مي توانيد انجام دهيد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - چند ايده براي کار کردن در منزل

ممکن است شغل ثابت شما عالي باشد، اما چيزهايي هستند که مي‌توانند از حقوق و مزاياي خوب لذت‌بخش‌تر باشند، مثلا اينکه رئيس خودتان باشيد و خودتان چيزي را خلق کنيد. اما بايد قبل از اينکه به فکر يک کسب‌و‌کار جديد باشيد، خوب فکر کنيد. به‌ هر حال کسب‌ و‌ کار جديد ريسک‌هاي بيشتري نسبت به يک شغل ثابت دارد و از خودگذشتگي و تلاش بيشتري هم مي‌خواهد. هرچند، وقتي در نهايت محصول کسب‌و‌کار خودتان را درو مي‌کنيد و راهتان را به سمت پول‌سازي بيشتر باز مي‌کنيد، مي‌بينيد که اشک‌ها و عرق‌هايي که ريخته‌ايد ارزشش را داشته‌اند.
براي اينکه اين کار را شروع کنيد لازم نيست از کار فعلي‌تان استعفا بدهيد. ساعت 5 بعدازظهر براي بعضي‌ها به اين معناي خوش‌گذارندن و بازي‌هاي کامپيوتري است،‌ اما براي خيلي از حرفه‌اي‌ها به اين معني است که کامپيوتر محل‌ کار را خاموش کنيم و کسب‌و‌کار خانگي را آتش کنيم. پس اگر مي‌خواهيد شروع کنيد، قدم بعدي اين است که نوع کسب‌ و‌ کارتان را مشخص کنيد. چه نوع کسب‌و‌کاري براي شما مناسب است؟‌ نگاهي هم به اين 10 ايده بيندازيد.

غذاهاي خانگي بپزيد

يک راه عالي براي موفقيت در کسب‌و‌کار يا توليد محصول اين است که جاي خالي يک نياز را پر کنيد، همه نياز دارند و دلشان مي‌خواهد غذا بخورند. اگر آشپزي را دوست داريد و يک آشپزخانه در دسترس داريد، نصف راه را رفته‌ايد. محصولاتي که قابل نگهداري در دماي اتاق هستند،‌ شيريني،‌ خوراکي‌هاي محلي، محصولات پخته شده، غذاهاي خانگي، همه مي‌توانند انتخاب‌هاي خوبي باشند. مي‌توانيد اول براي دوستان و آشنايان‌ يا همکاران‌تان آشپزي کنيد و اگر رضايت داشتند کارتان را توسعه دهيد. غذايي را که مورد علاقه‌ي خودتان است يا دلتان را آب مي‌اندازد انتخاب کنيد و با همان شروع کنيد. اگر به غذا علاقه داشته باشيد، هميشه راهي براي ايجاد کسب‌وکار وجود دارد.

دانش بفروشيد

تمام دانش و مهارت‌هايتان را در يک کتاب الکترونيکي جمع کنيد و به افرادي که مي‌خواهند آن مهارت را ياد بگيرند يا در شغل‌شان پيشرفت کنند بفروشيد. اگر محصول‌تان ارزشمند باشد و بدانيد چطور مخاطب را هدف قرار دهيد سود زيادي براي شما خواهد داشت.
اگر در هر زمينه‌اي تخصص داريد، به احتمال زياد افرادي هستند که حاضرند براي يادگرفتن دانش شما پول پرداخت کنند. اگر تجربيات شما در کتاب الکترونيکي جمع نمي‌شود، دوره‌هاي آنلاين بسازيد و به اشتراک بگذاريد. به هر حال، وقتي که محتواي ديجيتال توليد مي‌کنيد، مي‌توانيد بارها و بارها آن را بفروشيد. هيچ حد و مرز يا هزينه‌ي ساختي نخواهد داشت.
اگر براي فروش مستقيمِ محتواي‌تان تخصص کافي نداريد، سايت‌هايي مثل فرانش به شما کمک مي‌کنند. مي‌توانيد دوره‌هاي آنلاين را به سرعت راه بيندازيد و يک درآمد اضافي داشته باشيد و عصرها به دوره‌ي خود محتوا اضافه کنيد. اين مي‌تواند شروع خوبي براي ايجاد کسب‌و‌کار آموزشي باشد.
اگر با اينترنت آشنايي چنداني نداريد، شاگردان حضوري بگيريد. اگر در زمينه‌ي خاصي هم تخصص نداريد، مي‌توانيد به بچه‌هاي دبستاني يا متوسطه‌ي همسايه و فاميل در درس‌هايشان کمک کنيد.

سرگرم کنيد و آموزش بدهيد

پادکست درست کردن يک راه عالي ديگر براي استفاده از اوقات فراغت براي ساختن محتواي صوتي براي مخاطبان معمولي در مورد يک موضوع يا صنعت خاص است. به اندازه‌ي کافي براي مخاطبان پادکست توليد کنيد و بعد خواهيد توانست دنبال اسپانسري بگرديد که براي محصول شما پول پرداخت کند تا افراد بيشتري از دانش شما استفاده کنند. fراي اينکه به اين کار تشويق شويد سري به اين ليست پادکست‌هاي ايراني بزنيد.

شبکه‌ي اجتماعي مديريت کنيد

به احتمال قوي، زمان زيادي را در شبکه‌هاي اجتماعي مي‌گذرانيد. پس حالا که به هر حال آنجا هستيد، چرا از اين تخصص استفاده نکنيد و حقوق نگيريد؟ خيلي از شرکت‌ها، به خصوص استارتاپ‌ها، مي‌خواهند حضوري قوي در شبکه‌هاي اجتماعي داشته باشند و براي انجام اين کار به مردم نياز دارند.
قسمت جالب اينجاست که مي‌توانيد از پلتفرم‌هايي مثل هوت سوت براي مديريت چند حساب به صورت همزمان استفاده کنيد و براي پست‌ها برنامه‌ريزي کنيد. ممکن است فقط عصرها کار کنيد، اما مي‌توانيد 24 ساعته پست بگذاريد و محتوا توليد کنيد.

وبلاگ بنويسيد

وبلاگ‌نويسي يک راه عالي براي داشتن درآمد دوم است. ده‌ها هزار وبلاگ‌نويس هر روز در مورد سفر، آشپزي، تربيت فرزندان، هنر، انيميشن،‌ سبک زندگي و موضوعات ديگر مي‌نويسند. آنها به خاطر بازاريابي در بين خواننده‌ها، فروش رابطه‌اي، درآمد تبليغات و اسپانسرها هر روز در حال رشد هستند.
نکته‌ي مهم‌تر اين است که توانايي نوشتن شما بيشتر مي‌شود و دانش بيشتري در مورد بازاريابي محتوا به‌دست مي‌آوريد. بعد مي‌توانيد خودتان بازاريابيِ کسب‌و‌کار خودتان را شروع کنيد که اين هم لازمه‌ي يک نويسنده‌ي ماهر است. کار سختي نيست، وبلاگ‌نويسي را هر وقت و هرجا که بخواهيد مي‌توانيد انجام دهيد.

طراحي گرافيکي ياد بگيريد

داشتن پيش‌زمينه يا دانش در مورد طراحي گرافيکي خيلي به‌ دردتان مي‌خورد. ياد گرفتن اصول آن به صورت خودآموز هم کار چندان سختي نيست. با داشتن نرم‌افزارهاي ادوبي و وبسايت‌هايي مثل Canva و Visme، فقط به کمي پشتکار، خلاقيت و شور و شوق براي طراحي نياز داريد تا کارتان را شروع کنيد. حتي اگر نتوانيد خيلي سريع از اين راه پول دربياوريد،‌ حتما در کار فعليتان به شما کمک خواهد کرد.

اپليکيشن بسازيد

ممکن است به‌نظر برسد براي هر کاري اپليکيشني وجود دارد، اما بعد کسي مي‌آيد و روش انجام يک کار را متحول مي‌کند. ساختن اپليکيشن‌ يک صنعت جديد و در حال رشد است و هميشه نيازي وجود دارد که مي‌توان آن را برآورده کرد. در سال 2014، بازار اپليکيشن آيفون به تنهايي 4000 موقعيت کاري ايجاد کرد.
ياد گرفتن کدنويسي ممکن است کمي طول بکشد، اما وفتي شروع به برنامه‌نويسي کرديد، مي‌توانيد به راحتي اپليکيشن بنويسيد و به فروش برسانيد. کدنويسي مي‌تواند دروازه‌اي باشد براي ساختن کسب‌وکارهاي بزرگ‌تر.


منبع : chetor.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

راههاي صرفه جويي در مصرف آب

روش هايي جالب براي صرفه جويي در مصرف برق

چگونه با جيب خالي سفر کنيم؟

خريدي راحت با فرزندان براي نوروز با نکات زير

ثروتمندها چگونه پس انداز مي کنند؟

چگونه در بحران هاي مالي سرپا بمانيم؟

چگونه به روش هاي ايراني پولدار شويم؟

چگونه در تابستان صرفه جويي کنيم؟

افراد موفق اين اشتباهات را در مورد پولشان انجام نمي دهند

چگونه در زندگي هاي امروزي صرفه جويي کنيم؟

هوشمندانه خرج کردن را ياد بگيريد

مشکلات مالي با همسرمان را چگونه حل کنيم؟

رمزهاي تجارت و کسب و کار در اينستاگرام

براي ثروتمند شدن آب بنوشيد!

با گراني هاي امروزي چگونه به موفقيت مالي برسيم؟

ثروتمند شدن به روش فاطمه دانشور

از خريد اين وسايل ارزان قيمت خودداري کنيد

به عنوان خانم خانه چگونه هزينه هاي زندگي را مديريت کنم؟

در زندگي هاي پرخرج امروزي چگونه پس انداز کنيم؟

چگونه يک کدبانوي مقتصد باشم؟

سرپا ماندن در بحران هاي مالي چگونه ممکن مي شود؟

پولدار شدن اين بار به روش بيل گيتس

با خواندن تاريخ انقضاي محصولات صرفه جويي کنيد

چگونه آخر ماه کفگيرمان به ته ديگ نخورد؟!!

بهترين روش پس انداز کردن، پس انداز با قلک هاي شيشه اي است!!

در بازار کسادي خانه، چگونه خانه مان را به قيمت بفروشيم؟

دانشجويان مراقب اين اشتباهات مالي باشيد!!!

از همين حالا آينده نگري را به کودک تان بياموزيد!!

اشتباهات مالي که نمي گذارد پس انداز کنيد!!

اعتياد به خريد را با اين ترفندها از سرتان بياندازيد!!

درست خرج کردن را ياد بگيريد!!!

قبل از سي سالگي اين 6 نکته را بايد بدانيد!!

براي پولدار شدن فقط کافي است اينگونه فکر کنيد!!!

نکته هاي امنيتي مهمي که در خريدهاي اينترنتي بايد بدانيد!!

7 راه ارزان براي خانه دار شدن

چگونه يک مونوپاد خوب و کاربردي بخريم؟

اگر موبايل تان خيس شد با اين روش دوباره آن را روشن کنيد

وضع مالي تان را با چند توصيه ساده بهتر کنيد

فوت و فن پس انداز کردن با حقوق کارمندي!!

11 راه صرفه جويي در هزينه هاي زندگي

6 نکته مهم براي خريداران طلا

با عادت هاي مالي جالب زنان موفق آشنا شويد

براي نوروز امسال چگونه خريد کنيم؟

پس انداز کردن پول در نوروز

11 نکته مالي مهم براي دهه 30 سالگي

چند نکته مهم در نوشتن سفته که بايد بدانيد

سه روش خريد خانه براي زوج هاي جوان!

چقدر به کودکم پول توجيبي بدهم؟

خريد تلويزيون با 3 قانون طلايي!!

حقوق ماهيانه ام را چگونه مديريت کنم؟