آخرین اخبار

برنامه کامل کاروان ورزشي ايران در بازي هاي آسيايي 2018 جاکارتا ساير ورزش ها

برنامه کامل کاروان ورزشي ايران در بازي هاي آسيايي 2018 جاکارتا

  بزرگنمايي:

چه خبر - برنامه بازي هاي آسيايي 2018

هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي به طور رسمي از بيست و هشتم مرداد ماه در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ اندونزي آغاز مي شود. البته برخي از رشته هاي تيمي همانند فوتبال و بسکتبال زودتر مسابقاتشان آغاز مي شود.
تصوير

ايران در اين دوره با کاروان بزرگي شرکت مي کند و 378 ورزشکار از 29 فدراسيون و در 42 رشته حضور دارند.

در اين دوره 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن از ايران حضور دارند.
واليبال
تيم ملي ايران در گروه دوم دور مقدماتي بازي‌ها با پاکستان و مغولستان بازي مي‌کند. تيم ملي واليبال که مهرماه رقابت‌هاي قهرماني جهان را هم دارد، مي‌خواهد با طلاي بازي‌هاي آسيايي باانگيزه‌تر پا به جهاني بگذارد. تيم کولاکوويچ در اولين بازي اش ساعت 16:30، 31 مرداد به وقت محلي برابر پاکستان قرار مي‌گيرد و بعد از استراحت يک روزه، دوم شهريور از ساعت 9 به وقت محلي با مغولستان مسابقه مي‌دهد. شاگردان کولاکوويچ در اولين ديدار مرحله حذفي 4 شهريور برابر يکي از سه تيم گروه اول يعني هندوستان، عربستان و قرقيزستان به ميدان مي‌روند.

بسکتبال
تيم ملي بسکتبال در گروه دوم بازي‌ها به همراه تيم‌هاي سوريه، فيليپين و امارات قرار داشت که با انصراف امارات و انتقال فيليپين به گروه چهارم، تيم کشورمان در مرحله مقدماتي تنها به مصاف سوريه مي‌رود.
شنبه 3 شهريور: ايران- سوريه
يک‌چهارم نهايي: دوشنبه 5 شهريور
نيمه‌نهايي: پنج‌شنبه 8 شهريور
فينال: شنبه 10 شهريور
بسکتبال سه نفره
تيم ملي بانوان اين رشته در رده زير 23 سال با ترکيب شيدا شجاعي، سميه ثابت‌زاده، کيميا يزديان‌تهراني و ناهيده اسدي براي اولين بار اعزام مي‌شود و با تيم‌هاي قزاقستان، مالديو و تايلند همگروه شده است. تيم پسران هم با ترکيب اميرحسين آذري، احسن صمدي، علي ا... وردي و سجاد پذرفته راهي مي‌شود که بايد با عراق، قزاقستان، مالزي و ترکمنستان رقابت کند. مسابقات روز‌هاي 30 مرداد تا 3 شهريور برگزار مي‌شود.

هندبال
مسابقات هندبال آسيايي 2018 جاکارتا با حضور 13 تيم از 22 مرداد آغاز مي‌شود که تيم ملي کشورمان در گروه A. مسابقات با مالزي و قطر همگروه است و در نخستين ديدار خود 24 مرداد به مصاف مالزي مي‌رود.
چهارشنبه 24 مرداد؛ ساعت 8:30 به وقت ايران
ايران- مالزي
جمعه 26 مرداد؛ ساعت 13:30 به وقت ايران
ايران- قطر

قايقراني
تيم‌هاي ملي قايقراني کار خود را از 28 مرداد در بازي‌هاي آسيايي آغاز مي‌کنند. آن‌ها در 5 رشته روئينگ، اسلالوم، کانوپولو، آب‌هاي آرام و بادباني حضور دارند.
روئينگ‌: سيدمجتبي شجاعي، مهسا جاور، عاقل حبيبيان، محسن شادي، پريسا احمدي، مريم کرمي، مريم اميدي‌پارسا، مهسا جاور، نازنين رحماني، رضا قهرماني، اميرحسين محمودپور، سياوش سعيدي، مسعود محمدي و بهمن نصيري؛ روز‌هاي 28 مرداد تا اول شهريور

اسلالوم: شقايق سيديوسفي، محمدمهدي کنارنگ، رکسانا رازقيان و اميرمحمد فتاح‌پور؛ روز‌هاي 30 مرداد تا اول شهريور
آب‌هاي آرام: محمد نبي‌رضايي، امين بوداغي، علي آقاميرزايي، احمدرضا طالبيان، پيمان قويدل، هديه کاظمي، آتنا رئوفي، فاطمه کرمجاني، علي اجاقي، شاهو ناصري، پژمان ديوسالار، عادل مجللي، آرزو حکيمي و هديه کاظمي؛ روز‌هاي تا 10 شهريور

بادباني: مسابقات از روز 2 تا 9 شهريور برگزار مي‌شود و سيلور‌ها هر روز در يک دور به رقابت مي‌پردازند.
کانوپولو مسابقات از روز 5 تا 7 شهريور در دور مقدماتي، نيمه‌نهايي و فينال برگزار مي‌شود.

دووميداني‌
احسان حدادي و بهنام شيري (پرتاب ديسک)، حسن تفتيان (100 متر و 200 متر)، علي خديور (200 متر و 400 متر)، رضا ملک‌پور (400 متر با مانع)، امير مرادي (800 متر و 1500 متر)، حسين کيهاني (3000 متر با مانع و 5000 متر)، شاهين مهردلان و علي ثمري (پرتاب وزنه)، رضا مقدم (پرتاب چکش)، سپيده توکلي (پرش ارتفاع) و الهام کاکلي (200 متر) 3 تا 5 شهريور مسابقه مي‌دهند.

فوتبال
طبق قرعه‌کشي جديد بازي‌هاي آسيايي 2018 جاکارتا، در بخش فوتبال مردان اين رقابت‌ها با حضور 26 تيم در 6 گروه (از 19 مرداد تا دهم شهريور) در اندونزي برگزار مي‌شود و تيم ملي فوتبال اميد ايران در گروه F. با تيم‌هاي عربستان، ميانمار و کره‌شمالي همگروه است.
برنامه تيم ملي فوتبال اميد ايران در مرحله گروهي به شرح زير است:
چهارشنبه 24 مرداد
عربستان- ايران؛ ساعت 13:30
جمعه 26 مرداد
ايران- کره‌شمالي؛ ساعت 13:30
دوشنبه 29 مرداد
ايران- ميانمار؛ ساعت 13:30
همچنين مرحله يک‌هشتم نهايي از اول تا دوم شهريور، يک‌چهارم نهايي 5 شهريور، نيمه‌نهايي روز چهارشنبه 7 شهريور و بازي رده‌بندي و فينال روز شنبه دهم شهريور برگزار مي‌شود.

سپک‌تاکرا
تيم ايونت (سپک‌تاکرا) ايران در مرحله مقدماتي با کشور‌هاي اندونزي و هند همگروه است. همچنين در بخش مقدماتي 4 نفره نيز ايران با نپال، پاکستان، سنگاپور و ويتنام رقابت خواهد کرد.
پنج‌شنبه يکم تا شنبه 3 شهريور
مرحله مقدماتي تيم ايونت - شروع از ساعت 6:30
يک‌شنبه 4 شهريور
نيمه‌نهايي و نهايي تيم ايونت- شروع از ساعت 6:30
چهارشنبه و پنج‌شنبه 7 و 8 شهريور
مرحله مقدماتي 4 نفره - شروع از ساعت 6:30
جمعه 9 شهريور
نيمه‌نهايي و فينال 4 نفره - شروع از ساعت 6:30

پاراگلايدينگ
پاراگلايدينگ جزو رشته‌هاي ورزشي است که به درخواست اندونزي، امسال به بازي‌هاي آسيايي اضافه شده است. 3 پاراگلايدرسوار عليرضا عميدي، حسين عباسقلي زاده و محمود شيرازي‌نيا 28 مرداد تا اول شهريور مسابقه مي‌دهند.

سنگنوردي
در اولين حضور سنگنوردي هشت ورزشکار خسرو هاشم‌زاده و الناز رکابي در ماده کمباين، رضا عليپور، مهدي عليپور، احسان اسرار، کبري لکزايي‌فر، اعظم کرمي و حديث نظري نيز در ماده سرعت اول تا چهارم شهريور در جاکارتا رقابت مي‌کنند.

اسکواش
تيم ملي اسکواش در دومين حضور با عليرضا شاملي، سجاد زارعيان، فرشته اقتداري، غزال شرف‌پور و حديث فرزاد به بازي‌ها مي‌رود. مسابقات آن‌ها از اول تا 10 شهريور انجام مي‌شود.

بدمينتون
ثريا آقايي و مهران شهبازي دو ملي‌پوش اعزامي به مسابقات جاکارتا هستند. جدول انفرادي اين رقابت‌ها از اول شهريور آغاز مي‌شود که پس از انجام قرعه‌کشي مشخص مي‌شود دو ملي‌پوش ايران در کدام روز و با چه کسي رقابت دارند. مرحله يک‌چهارم نهايي، نيمه‌نهايي و فينال هم به ترتيب چهارم تا ششم شهريور برگزار مي‌شود.

تنيس
تيم ملي تنيس ايران پس از 20سال، قرار است دوباره در بازي‌هاي آسيايي شرکت کند. شاهين خالدان 27 ساله، محمد کارگران و اميرحسين بادي 19 ساله در کنار صدف صادق‌وزيري، غزل پاک‌باطن و شهرزاد باني‌سعيد که آن‌ها هم 18، 19 ساله هستند. جدول انفرادي از 28 مرداد و دوبل 29 مرداد از ساعت 7:30 صبح آغاز مي‌شود، اما بايد قرعه‌کشي مسابقات انجام شود تا مشخص شود نمايندگان ايران در کدام روز و با چه کسي رقابت مي‌کنند.

تيراندازي
مسابقات تيراندازي با کمان در ريکرو انفرادي، ريکرو و کامپوند تيمي و ميکس روز‌هاي 28 مرداد تا 5 شهريوربرگزار مي‌شود. رشته تفنگ آقايان مهيار صداقت، پوريا نوروزيان، اميرمحمد نکونام و اميرسياوش ذوالفقاريان و در تفنگ بانوان الهه احمدي، نجمه خدمتي، مه‌لقا جام‌بزرگ و آرمينا صادقيان تيم ملي را همراهي مي‌کنند. در رشته تپانچه و در بخش آقايان جواد فروغي و ابراهيم برخورداري و در بخش بانوان آميتيس جعفري، گلنوش سبقت‌اللهي و هانيه رستميان تيم ملي ايران را تشکيل مي‌دهند. در رشته تيراندازي به اهداف پروازي نيز علي حافظي، محمدحسين پرورش‌نيا، علي دوستي و رامتين بشارتي و در بخش بانوان سپيده سيراني و شيوا فرح‌پور براي کشورمان به ميدان خواهند رفت.

تيروکمان
تيم ملي با ترکيب زهرا نعمتي، صادق اشرفي، ميلاد وزيري، امين پيرعلي و عرفان ارژنگي‌پور در ريکرو زنان و مردان و اسماعيل عبادي، مجيد قيدي، امير کاظم‌پور، نيما محبوبي، پريسا براتچي، فرشته قرباني، مينو عابدي و راحله فارسي در کامپوند زنان و مردان اعزام مي‌شود. 30 مرداد تا 6 شهريور کمانداران سيبل‌ها را نشانه مي‌گيرند.

سوارکاري
سوارکاران ايران براي اولين بار بازي‌هاي آسيايي را تجربه مي‌کنند. طبق برنامه ليتا سهيلاسهي دختر سوارکار 30 مرداد در ماده درساژ براي ايران به ميدان مي‌رود. مسعود مکاري‌نژاد، داود پوررضايي، آريانا روان‌بخش و فرهنگ صادقي نيز ساير سوارکاراني هستند که در رشته پرش و در دو بخش انفرادي و تيمي در جاکارتا به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات اين رشته با فينال مسابقات انفرادي پرش دور دو هشتم شهريور به پايان مي‌رسد.

شنا
تيم ملي شنا با مهدي انصاري، سينا غلامپور، بنيامين قره‌حسنلو و عليرضا ياوري از روز يک‌شنبه 28 مرداد تا 11 شهريور در 10 ماده انفرادي و تيمي رقابت مي‌کند.

شيرجه
تيم ملي شيرجه با دو شيرجه‌رو شهنام نظرپور و مجتبي ولي‌پور از روز ششم شهريور در دو ماده هماهنگ و دو ماده انفرادي با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.

واترپلو
طبق اعلام کميته برگزاري مسابقات واترپلو بازي‌هاي آسيايي جاکارتا 2018، براي تيم ايران از روز شنبه سوم شهريور آغاز مي‌شود. طبق برنامه ايران با تيم‌هاي سنگاپور، قزاقستان و کره‌جنوبي همگروه است.

پينگ‌پنگ
رقابت‌هاي پينگ‌پنگ بازي‌هاي آسيايي 4 تا 10 شهريورماه در جاکارتا برگزار مي‌شود. قرار است رقابت‌ها با مسابقه تيمي شروع شود و 3 شهريور هم با قرعه‌کشي تيم‌ها حريفان‌شان را مي‌شناسند. تيم ملي پينگ‌پنگ ايران با ترکيب افشين نوروزي، نوشاد و نيما عالميان، امين احمديان، ندا شهسواري، مهشيد اشتري، مريم صامت و صبا صفري 29 مرداد راهي جاکارتا مي‌شود.

دوچرخه‌سواري
تيم ملي دوچرخه‌سواري در سه ماده پيست، جاده و کوهستان شرکت مي‌کند. محمد دانشور، احسان خادمي، علي علي‌عسگري، محمد گنج‌خانلو، محمد رجبلو، مهدي سهرابي، آروين گودرزي، ميرصمد پورسيدي، سعيد صفرزاده، مهدي سهرابي، ماندانا دهقان، فراز شکري، محمد پورشريف، فرانک پرتوآذر و حسين زنجانيان از 28 مرداد آغاز مي‌شود.

واليبال ساحلي
بهمن سالمي، حامد ميرزاعلي، رحمان رئوفي و آرش وکيلي از 28 مرداد تا 6 شهريور در پالمبانگ رقابت خود را استارت مي‌زنند.

کشتي آزاد
رضا اطري در 57 کيلوگرم، مهران نصيري در 65 کيلوگرم، مصطفي حسين‌خاني در 74 کيلوگرم، حسن يزداني در 86 کيلو، عليرضا کريمي در 97 کيلو و پرويز هادي در 125 کيلوگرم روز‌هاي 28 تا 30 مرداد روي تشک مي‌روند.

کشتي فرنگي
مهرداد مرداني، محمدرضا گرايي، پژمان پشتام، حسين نوري، علي‌اکبر حيدري، مهدي علياري، بهنام مهديزاده و شهاب قوره‌جيلي در اوزان 60، 67، 77، 87، 97 و 130 کيلوگرم در ترکيب جاي گرفتند. رقابت‌ها 30 تا 31 مرداد برگزار مي‌شود.

شمشيربازي
رقابت‌هاي شمشيربازي از 28 مرداد تا 2 شهريور به صورت انفرادي و تيمي برگزار مي‌شود. ايراني‌ها در سابر و اپه حضور دارند. مجتبي عابديني، علي پاکدامن، محمد رهبري و فرزاد باهرارسباران در سابر به نام ايران مسابقه مي‌دهند. در اسلحه اپه رضا کنعاني، محمد رضايي و محمد اسماعيلي مسابقه مي‌دهند. کيانا باقرزاده، پريماه برزگر، فائزه رفيعي و نجمه سازنجيان دختران سابر هستند که براي اولين بار بازي‌هاي آسيايي را تجربه مي‌کنند.

کبدي
تيم ملي کبدي روز‌هاي 28 مرداد تا دوم شهريور در شهر جاکارتا در دو بخش بانوان و مردان بعد از قرعه‌کشي به ميدان مي‌رود.

وزنه‌برداري
محمدحسين برخواه، سرمربي تيم ملي وزنه برداري از علي مکوندي (85 کيلو)، سهراب مرادي، کيانوش رستمي (94 کيلو)، علي هاشمي و محمدرضا براري (105 کيلوگرم) و بهداد سليمي و سعيد علي‌حسيني (105+ کيلوگرم) خواست روي باسکول بروند. وزنه‌برداران روز‌هاي 29 مرداد تا چهارم شهريور رقابت مي‌کنند.

ژيمناستيک
محمد‌رضا خسرونژاد، سعيدرضا کيخا، مهدي احمدکهني و سامان مدني روز‌هاي 29 مرداد تا دوم شهريور در ماده‌هاي حرکات زميني، دارحلقه، خرک حلقه، پرش خرک، پارالل و بارفيکس رقابت مي‌کنند.

تکواندو
هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي 2018 اندونزي در دو بخش تکواندو پومسه و کيوروگي از 28 مرداد به مدت 5 روز در اندونزي برگزار مي‌شود. اين بازي‌ها 28 مرداد با رقابت‌هاي پومسه آغاز مي‌شود که در بخش مردان کوروش بختيار، اميررضا مهربان، علي سهرابي و محمدصادق فتوحي و در بخش زنان مهسا صادقي، مرجان سلحشوري، مرجان تاجي‌رستم‌آبادي و فاطمه حسام به اجراي فرم مي‌پردازند.

28 مرداد تا 1 شهريور
فرزان عاشورزاده 58- کيلوگرم
ميرهاشم حسيني 63- کيلوگرم
اميرمحمد بخشي 68- کيلوگرم
مهدي خدابخشي 80- کيلوگرم
سعيد رجبي 80+ کيلوگرم
ناهيد کياني 49- کيلوگرم
الهه شيدايي 53- کيلوگرم
پريسا جوادي 57- کيلوگرم
مليکا ميرحسيني 67- کيلوگرم
زهرا پوراسماعيل 67+ کيلوگرم

ووشو محل برگزاري جاکارتا 28 مرداد تا 1 شهريور
رضا سبحاني 56- کيلوگرم
عرفان آهنگريان 60- کيلوگرم
فرود ظفري 65- کيلوگرم
محسن محمدسيفي 70- کيلوگرم
الهه منصوريان 52- کيلوگرم
شهربانو منصوريان 60- کيلوگرم

کاراته محل برگزاري جاکارتا 3 تا 5 شهريور
امير مهدي زاده 60- کيلوگرم
بهمن عسگري 75- کيلوگرم
ذبيح‌ا... پورشيب 84- کيلوگرم
سجاد گنج زاده 84+ کيلوگرم
طراوت خاکسار 55- کيلوگرم
رزيتا عليپور 61- کيلوگرم
پگاه زنگنه 68- کيلوگرم
حميده عباسعلي 68+ کيلوگرم

جوجيتسو محل برگزاري جاکارتا 2 تا 4 شهريور
مهران ستار 56- کيلوگرم
احمد عيدي 62- کيلوگرم
اميرحسين خادميان 69- کيلوگرم
حميد امرايي و محمد منصوري‌داور 77- کيلوگرم
حبيب رنجبر و محسن حميدي 85- کيلوگرم
مسعود جليل‌وند 94- کيلوگرم
در بخش بانوان ناهيد پيرهادي 49- کيلوگرم
نسيم محمدي 62- کيلوگرم

جودو محل برگزاري جاکارتا 7 تا10 شهريور
سعيد ملايي 81- کيلوگرم
جواد محجوب 100+ کيلوگرم
محمد محمدي‌بريمانلو 73- کيلوگرم
عليرضا خجسته 66- کيلوگرم
دنيا آقايي 70- کيلوگرم
مبينا عزيزي 57- کيلوگرم

کوراش محل برگزاري جاکارتا 6 تا 8 شهريور
بهزاد وحداني و قنبرعلي قنبري 66- کيلوگرم
الياس علي‌اکبري و اميد تيزتک 81- کيلوگرم
محمد ملک‌محمدي و قاسم احدي 90- کيلوگرم
جعفر پهلواني و محمدعلي ذاکري 90+ کيلوگرم؛ در بخش مردان
طاهره آذرپيوند 52- کيلوگرم
زهرا نادري‌بني و آذر کوليوند 63- کيلوگرم
زهرا باقري 78+ کيلوگرم

بوکس محل برگزاري جاکارتا 2 تا 10 شهريور
اميد احمدي‌صفا 49- کيلوگرم
سجاد کاظم زاده 69- کيلوگرم
شاهين موسوي 75- کيلوگرم


پنچاک سيلات محل برگزاري جاکارتا 1 تا 7 شهريور
حامد حواسي 60- کيلوگرم
محمدحسين بالاوزاني 65- کيلوگرم
اکبر کيانيان 70- کيلوگرم
محسن رنج‌دوست 75- کيلوگرم
بابک هاشم زاده 90- کيلوگرم
محمد مرتاضي 95- کيلوگرم
زهرا فروغي‌نسب 55- کيلوگرم
نازنين ميرمحمدتبار 60- کيلوگرم
تهمينه کربلايي‌صادقي 65- کيلوگرم


سامبو محل برگزاري جاکارتا 9 و 10 شهريور
ايرج اميرخاني 90- کيلوگرم
الهام بهرامي 48- کيلوگرم
شهين جمال‌آبادي 57- کيلوگرم
اکرم خاني‌اسدآبادي 68- کيلوگرمد


منبع: خبرورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

روز خوب ايران در دو و ميداني قهرماني آسيا

واقعيتي درباره مسابقه صدف خادم که نميدانيد

صدف خادم 24 ساله اولين دختر ايراني در مسابقات جهاني بوکس

قهرماني احسان حدادي در کاليفرنيا

محروميت مادام العمر مربي کشتي که گوش شاگردانش را مي شکست!

بازگشت آقاي ستاره به تيم ملي واليبال ايران

مهاجرت کشتي گير سرشناس و حضور در تيم ملي جمهوري آذربايجان

درگذشت قهرمان وزنه برداري در روز اول عيد

اعزام تيم ملي وزنه برداري زنان ايران به مسابقات آسيا 2019

خداحافظي جذاب ترين اسکي باز زن از مسابقات! عکس

سوژه شدن مرجان کلهر اسکي باز کشورمان بخاطر اقدام غيرمنتظره اش!

چند نکته درباره چهارمين دوره تورنمنت بين المللي جام فجر

پشت پرده استعفاي اميررضا خادم؛ تلاش پنهاني براي رياست کشتي!

وضعيت پيچيده کشتي بانوان ايران

ادامه رفتار هاي زشت سيد محمد موسوي در ليگ واليبال

شاکي شدن محمد موسوي؛ از اين واليبال مي روم

حرف هاي عجيب کيانوش رستمي در برنامه زنده

خودکشي غيرمنتظره قهرمان دوچرخه سواري زنان در 23 سالگي!! عکس

جنجالي شدن کشيدن کاريکاتور از حرکت سرنا ويليامز! عکس

حذف کاراته از المپيک و جايگزيني برک دنس Break Dance !!

بچه دار شدن محمد بنا در 60 سالگي! + نام فرزندش

ميترا فلاحي پور قهرمان مسابقات اتومبيلراني ايران! عکس

حجاب را در المپيک ممنوع کنيد!

4 سال محروميت کشتي گير کشورمان بخاطر دوپينگ

سوژه شدن حرکت ماتريکسي ورزشکار زن ايراني! عکس

حذف غيرمنتظره سرنا ويليامز از تنيس اوپن استراليا

بازگشت قدرتمندانه ماريا شاراپووا پس از دوپينگ و محروميت

شکست غيرمنتظره ماريا شاراپووا در تنيس اوپن استراليا

مصاحبه با دختري که يک قاتل ژاپني است! عکس

برنده مسابقه هيجان انگيز راجر فدرر با سرنا ويليامز که بود؟

2 برنز براي کشتي آزاد ايران در رقابت هاي جهاني

حمله تند سعيد معروف به رئيس فدراسيون واليبال! عکس

چهره ديگر سعيد معروف با ادبياتي زننده!

نتايج ضعيف کشتي فرنگي ايران در 4 وزن نخست قهرماني جهان

افشاگري هاي عجيب فرهاد ظريف در برنامه تلويزيوني درباره واليبال ايران

تيم جودو زنان و مردان پاري سن ژرمن را ببينيد! عکس

کتک زدن محمد موسوي در ديدار جنجالي شهرداري اروميه و پيام مشهد

معرفي سرمربي تيم ملي کشتي آزاد

احسان حدادي بي خيال طلاي المپيک 2020 شود!

احضار سرمربي تيم ملي بانوان براي پاسخگويي

رکوردشکني تيم واليبال بانوان ايران

بهترين خبر براي کشتي فرنگي: محمد بنا سرمربي ايران شد

ماجراي خيانت و ظلم رسول خادم از زبان شاگرد محمد بنا

آزمايش غيرمنتظره دوپينگ از احسان حدادي در منزلش!

قرعه دشوار در کشتي آزاد قهرماني جهان در انتظار ايراني ها

عکس: بُهت حسن يزداني پس از شکست غيرمنتظره مقابل حريف آمريکايي

قرعه ناباورانه در مسابقات کشتي جهاني 2018 براي حسن يزداني

مونا آشفته و مهسا صابري در ليگ ترکيه!

دردسر مائده برهاني در اولين بازي براي تيم ترکيه اي بخاطر داشتن حجاب

محمد موسوي زير حرف خودش زد!