آخرین اخبار

گفتگو با پسر مذهبي سريال «پدر» + عکس تلويزيون

گفتگو با پسر مذهبي سريال «پدر» + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - سينا مهراد: يادم مي رود خودم نقش حامد را بازي کرده ام

جوان محبوب اين شب هاي تلويزيون، متولد سال 70 است. اولين بار چهارساله بوده که در نخستين تجربه اش هم بازي ابوالفضل پورعرب شده است، در «مردي شبيه باران»؛ فيلمي به کارگرداني سعيد سهيلي؛ پدرش! بله. سينا سهيلي که نام هنري «مهرداد» را در کارهايش استفاده مي کند، فعلا علاقه اي به حرف زدن درباره پدر و البته برادرش ندارد. بدون تکيه به جايگاه اين دو در سينما روي پاي خودش ايستاده و در نخستين نقش اول خود ثابت کرده است حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.


سينا مهراد,سينا مهراد در سريال پدر,سريال پدر,نقش حامد در سريال پدر
سينا مهراد در سريال پدر


حامد سريال «پدر» را از لحاظ پايه و درون خيلي به خودش نزديک مي داند؛ هر دو در خانواده اي مذهبي بزرگ شده اند اما مي گويد حامد شيطنت سينا را ندارد. با او درباره کارهاي قبلي اش، نمايشي که اين روزها مشغول تمرين آن است، برنامه اش براي آينده و زير و بم هاي نقش حامد تهراني در سريال «پدر» گپ زده ايم.

به فاصله کوتاهي روي آنتن شبکه دو سيما ديده شديد، از نقش مکمل تا اصلي ... از حميد «سايه بان» تا حامد «پدر» بر شما چه گذشت؟

ضرب المثلي قديمي هميشه در گوشم خوانده مي شد که از پدربزرگ و پدرم بسيار مي شنيدم: «رهرو آن نيست که گهي تند و گهي خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پيوسته رود.» من ترجيح مي دهم جزو کساني باشم که مسير را آهسته و پيوسته حرکت مي کنند. به نظرم اين گونه آدم مي تواند هم راه را بهتر بشناسد، هم مسير را اشتباه نرود. در عين حال از مسيري که طي مي کند لذت مي برد و در انتها بي دردسر به مقصد مي رسد. من از کودکي از تئاتر و تلويزيون گرفته تا در سينما کار کرده بودم، از نقش هاي تک سکانس و دو سکانسي و مکمل تا به امروز.

پس از «سايه بان» خيلي سريع در سريال ديگري بازي کرديد، بعد از «پدر» تصميم تان براي ادامه راه چيست؟

فعلا تصميم خاصي ندارم. حالا دارم بازخوردها و فيدبک هاي «پدر» را خيلي دقيق رصد مي کنم و از موفقيت سريال لذت مي برم. ولي همچنان فيلمبرداري بخش هاي پاياني «پدر» هستم و البته تئاتري را تمرين مي کنم.

چه نمايشي؟

تئاتري به نام «سالي که دوباره پاييز شد» به نويسندگي و کارگرداني خانم ليلي عاج که در حوزه تئاتر کار درست و حرفه اي است. بازيگراني که کنارم هستند از خوب هاي تئاتر و بچه هاي قوي در بازيگري هستند. توماج دانش بهزادي، الهام شعباني و امير ميري در اين نمايش بازي مي کنند و انشاءالله از اول مهرماه در تماشاخانه باران روي صحنه مي رود.

نمونه هاي بسياري از بازيگران جواني را در خاطر داريم که پس از ستاره شدن با يک اثر تلويزيوني به سينما رفته اند و ديگر به ندرت در تلويزيون حاضر شده اند. شما چطور هستيد؟ تلويزيون را پلي به سينما مي دانيد يا بين مديوم ها فرق قائل نمي شويد؟

قطعا تعداد کارهايي که در تلويزيون ساخته مي شود و درجه يک هستند، چه از لحاظ کيفي و چه فيلمنامه خيلي کم است؛ شايد به اندازه انگشت هاي يک دست! با اين حال قطعا اگر دوباره پيشنهادي داشته باشم که از بين يکي از اين معدود آثار خوب باشد حضور در آن کار را قبول مي کنم. البته اگر آن موقع سر تمرين تئاتر يا فيلم سينمايي نباشم.

چرا؟

چون سينما و تئاتر را بيشتر از تلويزيون دوست دارم. از بچگي در سينما بزرگ شده ام. اصلا بهتر است بگويم زندگي من با سينما ساخته شده است اما اگر يکي از آن کارهاي خوب و انگشت شمار تلويزيون به من پيشنهاد شود براي پذيرفتنش درنگ نمي کنم.

در مدت پخش «پدر» تلفن تان بيشتر از هميشه زنگ مي خورد، نه؟ پيشنهاد کار جديد هم داشته ايد؟

بيشتر همه اهالي سينما، دوستان، آشنايان، فاميل و همسايه ها زنگ زده اند و به من به خاطر حامدي که دوستش دارند تبريک گفته اند.

سينا مهراد,سينا مهراد در سريال پدر,سريال پدر,نقش حامد در سريال پدر
سينا مهراد

پيشنهاد کار هم داشته ام اما اصلا جدي به آنها فکر نکرده ام. به ويژه که هنوز درگير سريال «پدر» هستم. سه تا چهار پيشنهاد داشته ام که فعلا درباره شان کوتاه و تلفني صحبت کرده ام.

ارتباط تان با مردم چطور است؟ به ويژه در صفحه اينستاگرامي که هر لحظه دارد به تعداد مخاطبانش اضافه مي شود

تلويزيون ناگهان آن قدر آدم را در نقطه ديد مردم مي آورد که نتيجه اش مي شود فقط 12 هزار پيام در آخرين پست اينستاگرامي ام. نظرات مردم برايم ارزشمند است. يک روز هم به خودم گفتم امروز همه پيام ها را مي خوانم، اما راستش نزديک به هزار پيام را خواندم و ديگر در حالي که نزديک بود از چشم هايم خون بچکد، دست نگه داشتم اما سعي مي کنم به صورت گذرا هم شده همه نظرات را بخوانم.

اولين قسمت از سريال که پخش شد حامد تهراني را چطور ديديد و از خودتان چقدر بابت ايفاي اين نقش راضي بوديد؟

قسمت اول سريال را که ديدم حس دوگانه اي داشتم؛ هم خيلي خيلي نگران بودم و هم خيلي خيلي ذوق زده. اما حقيقتش را بخواهم بگويم وقتي حامد تهراني را در اولين قسمت مي ديدم، برايم خيلي غريب بود! يک موقع يادم مي رود که خودم نقش حامد را بازي کرده ام! مثل يک بيننده به تماشاي او مي نشينم؛ با نگراني هايش نگران مي شوم، با خنده هايش مي خندم، با غصه هايش غمگين مي شوم. اميدوارم مردم عزيزم هم با حامد ارتباط برقرار گرده باشند ... اميدوارم.

در سينما و به ويژه تلويزيون ايران کمتر آثاري داشته ايم که همان اول کار معلوم شود قهرمان قصه مرده است. وقتي فيلمنامه را مي خوانديد نظرتان درباره انتخاب اين شيوه براي روايت داستان چه بود؟

کلا فيلمنامه هايي را که فلش فوروارد و فلش بک دارند خيلي دوست دارم. يا فيلمنامه هايي که به صورت پازل وار روايت مي شوند، مورد علاقه ام هستند. مثل کارهاي ديويد فينچر و اين طور فيلم ها دغدغه من است. اما براي اين کار از همان اول که فيلمنامه را خواندم خيلي ترسيدم و موافق نبودم. گرچه تصميم گرفتم به فيلمنامه آقاي عنقا اعتماد کنم و حالا که نتيجه را مي بينم معتقدم اين شيوه روايت از سوي نويسنده و کارگردان بي دليل انتخاب نشده است. اين موضوع باعث شده تماشاگر با حامد تهراني همراه تر باشد.

قبل از پخش سريال در مصاحبه اي گفته بوديد اگر خدا بخواهد ديده مي شويد اگر نخواهد هم ديده نمي شويد. به قول معروف خدا حسابي براي تان خواسته، نه؟

خدا را شکر مي کنم. من بعد از پخش سريال بيشتر از قبل احساس مي کنم که يک نفر آن بالا نشسته و دارد تک به تک بنده هايش را نگاه مي کند؛ نگاهي از سر لطف و عشق. خوشحالم که نيم نگاهي هم به من داشته است. خيلي خيلي دوستش دارم و از او ممنونم.

فکر مي کرديد هنوز يک هفته از پخش نگذشته سريال اين همه ديده شود؟ البته ديده شدني که با چاشني جنجال و حاشيه همراه بود

من در طول ساخت سريال از فضاي پشت صحنه گرفته تا کيفيت کار حدس مي زدم که «پدر» اين قدر ديده شود اما تا اين حدش را واقعا نه. فکر مي کنم نويسنده و کارگردان هم انتظار اين همه بازخورد را نداشتند. درباره حواشي هم بايد بگويم حاشيه تا حدودي مي تواند به ديده شدن يک اثر کمک کند اما اگر خود سريال خوب نباشد استقبال ادامه پيدا نمي کند. اين حاشيه ها هم به درستي رخ داد. سوال اينجاست که چرا آنهايي که به واسطه حواشي بيننده سريال شدند از پاي آن بلند نمي شوند؟ به نظرم اين اتفاق يک پيامي دارد.

مهدي سلطاني,مهدي سلطاني درسريال پدر,سينا مهراد,سينا مهراد در سريال پدر,سريال پدر,نقش حامد در سريال پدر
مهدي سلطاني و سينا مهراد در سريال پدر

من و شما مي دانيم که سريال فيلمنامه مشخصي دارد، صحنه هايش رج زده شده اند و قطعا در اين مرحله امکان تغييري در اثر آن هم در اين حد بنيادين که بفهميم قسمت اول خواب و رويا بوده و حامد زنده است وجود ندارد. اما دوست داشتيد مي شد براي مخاطبان عامي که در صفحه سريال و قطعا صفحه خودتان بارها و بارها آرزو کرده اند حامد زنده باشد کاري مي کرديد؟ مردم از گراني و مشکلات و هزار و يک چيز خسته اند و انگار گاهي دلخوشي شان مي شود زنده ماندن و عاقبت بخيري کاراکتري که خيلي زود به او علاقه مند شده اند.

فکر مي کنم در اين باره بايد نويسنده و کارگردان نظر بدهند. به نظر من قطعا به آن فکر کرده و مي کنند. خدا را چه ديديد شايد حامد زنده ماند و مردم به خواسته دل شان رسيدند! اما خيلي خوشحالم که حامد تهراني آن قدر مورد محبت مردم قرار گرفته که وقتي پيام هاي شان را مي خوانم و فضاي مجازي را به دقت رصد مي کنم، مي بينم که او چقدر مورد محبت مردم قرار گرفته که آنها نگران حالش هستند. حتي دوست ندارند مرگش را در سريال ببينند و باور کنند. واقعا خوشحالم.

بيشتر بدانيد : گريم و پوشش لعيا زنگنه و مهدي سلطاني در سريال پدر ويژه ماه رمضان + عکس

بيشتر بدانيد : چهره واقعي ريحانه پارسا بازيگر نقش ليلا در سريال جنجالي پدر! عکس


منبع: rooznamehsaba.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)