آخرین اخبار

استعفاي مديرعامل استقلال: چيزهايي مي‌دانم که اگر بگويم سنگ روي سنگ بند نمي‌شود ساير ورزش ها

استعفاي مديرعامل استقلال: چيزهايي مي‌دانم که اگر بگويم سنگ روي سنگ بند نمي‌شود

  بزرگنمايي:

چه خبر - رضا افتخاري استعفا داد

مديرعامل مستعفي استقلال اين شايعه را که به خاطر بيماري از مديرعاملي باشگاه استقلال کناره‌گيري کرده است،تکذيب کرد.

رضا افتخاري پس از پايان جلسه ديروز (چهارشنبه) هيئت مديره استقلال اظهار داشت: اينکه مي‌گويند از نظر جسماني دچار مشکل بودم و کنار رفتم شايعه است. ما فوتباليست بوديم. ما هر چقدر خوبي کرديم، بد شد و بدي ديديم.
در اين 2 سال کارهايي کرديم که بي سابقه بوده است
وي ادامه داد: من چند بار در لفافه گفتم که همه چيز را نمي‌توانم براي هواداران بگويم، بعد از آن هر اتفاقي که مي‌افتد بر کم‌کاري من نگذارند. در طول اين دو سال کارهايي کرديم که بي‌سابقه بوده است. تا به حال سابقه نداشته است که بازيکنان و مربيان بيش از 30 درصد از قراردادشان را بگيرند، اما براي اولين بار در تاريخ باشگاه 80 درصد پول بازيکنان را پرداخت کرديم و با تمام مربيان تسويه حساب کرديم.
پرونده‌هاي مالي زيادي را بستيم و بدهي‌ها را پرداخت کرديم
مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در همين زمينه افزود: پرونده‌هاي مالي زيادي را بستيم، بدهي‌ها را پرداخت کرديم و توانستيم مجوز حرفه‌اي آسيا را بگيريم. تعداد کمي از بدهي‌ها باقي مانده است که ان‌شاءالله مديريت جديد پرداخت مي‌کند.
من با بازيکن مصدومي قرارداد نبستم
افتخاري در رابطه با شفاف‌سازي‌ مالي و قراردادهاي بازيکنان جديد گفت: ما قراردادهاي بازيکنان جديد را نگه داشتيم تا تأييديه پزشکي‌شان مورد قبول قرار بگيرد. اينکه مي‌گويند با بازيکن مصدوم قرارداد بستند، درست نيست و من با بازيکن مصدومي قرارداد نبستم. در اين مدت‌ خيلي حرف‌ها نسبت به من زدند و حتي به پدر من هم توهين کردند در صورتي که اگر اين سيد را مي‌شناختند هرگز به او توهين نمي‌کردند.
پول قهرماني‌هاي گذشته استقلال را من دادم و آن قهرماني‌ها براي من است!
وي ادامه داد: در طول اين دو سال براي اولين بار در تاريخ باشگاه ما توانستيم مفاصا حساب سال 95 را بگيريم و براي اولين بار ماليات خارجي‌ها را پرداخت کرديم. هيچ‌گونه بدهي به ورزشگاه آزادي نداريم، در واقع الان جور گذشته‌ها را مي‌دهيم. خيلي‌ها گفتند آنها اگر بدهي باقي گذاشتند، حداقل دو قهرماني هم داشتند، بايد بگويم پول قهرماني‌هاي گذشته استقلال را من دادم و قهرماني آنها براي من است. به بازيکنان حال حاضر ما بدهي نداريم و حتي بدهي جابر انصاري را هم به زودي پرداخت مي‌کنيم.
حضور در سوپرجام چيزي جز ضرر براي ما نداشت
مديرعامل پيشين باشگاه استقلال اظهار داشت: جام جهاني بزرگ‌ترين خسارت را به استقلال زد، بازيکن مصدوم تحويل گرفتيم، بعد از آن دو هفته به بازيکنان استراحت دادند و بازيکنان در اردوي آماده‌سازي ما حاضر نشدند. ما درخواست کرديم که تاريخ سوپرجام را تغيير دهند و گفتيم بازيکنان بعد از دوران بدنسازي با مصدوميت مواجه مي‌شوند و کسي پاسخگو نخواهد بود. پشت برگزاري ديدار سوپرجام دو اسپانسر قرار داشتند که به هر طريقي اصرار بر برگزاري اين ديدار داشتند تا به سود دو ميلياردي‌شان برسند. من در اين فوتبال بزرگ شده‌ام و مي‌دانم اين بازي چيزي جز ضرر براي ما نداشت. من اين مسائل را پيش وزير هم گفتم.
قانون سازمان ليگ براي لغو سوپرجام من در آوردي و فيک بود!
افتخاري در مورد عدم حضور استقلال در سوپرجام و انتقادهايي که به او شد، تصريح کرد: زماني بايد بازي را 3 بر صفر اعلام کنند که استقلال در زمين حاضر نشود. اين قانون من در آوردي و فيک بود! فوتبال ما از چند جا آسيب مي‌بيند، اول اينکه حق پخش داده نمي‌شود. معلوم نيست چرا قرارداد تبليغات محيطي از 160 ميليارد به 50 ميليارد مي‌رسد. سه سال است که پول بليت‌فروشي ما را نداده‌اند، بعد مي‌گويند به حساب‌تان گذاشته‌ايم، چرا که بدهکار هستيد!
مديرعامل مستعفي استقلال ادامه داد: تيم ما در مشهد يا رشت بازي مي‌کند، به داور توهين مي‌شود، اعلام مي‌کنند که توهين‌ها از طرف تماشاگران شما بوده است، در صورتي که ما ميزبان نبوده‌ايم. ما اينها را تحمل کرديم.
استقلال ته جدولي را ابتدا نايب قهرمان ليگ و بعد قهرمان جام حذفي کرديم
افتخاري با اشاره به دوران حضورش در استقلال گفت: وقتي تيم را در زمان عليرضا منصوريان تحويل گرفتم، تيم بسته شده بود و دخالتي در انتخاب مربيان و بازيکنان نداشتم. استقلال آن زمان ته جدول بود، اما آن تيم را نايب قهرمان کرديم و سهميه آسيا گرفتيم. بعد آن اتفاقات افتاد و مجبور شديم با استعفاي منصوريان مربي ديگري بياوريم. من وينفرد شفر که مربي باتجربه بود را آوردم. به دنبال آن براي تقويت تيم در ليگ قهرمانان آسيا تيام و جپاروف را جذب کرديم. استقلال سال گذشته بهترين بازي‌ها را انجام داد و بهترين نتايج را گرفت. پس از سال‌ها قهرمان جام حذفي شد، سهميه آسيا را هم گرفت و دو بار هم در دوران حضورم برنده دربي شد. نمي‌خواهم وارد مسائل ريز باشگاه شوم که چطور استقلال تيم شد.
انتظار داشتم بعد از جام جهاني يک نفر بگويد، حالت چطور است؟!
«در اين مدت، بزرگترين فشارها را تحمل کردم»، وي با بيان اين جمله ادامه داد: من اينجا به تنهايي مشکلات را تحمل کردم و کسي کمکم نکرد. من دنبال پول مي‌دويدم، دنبال بدهکار مي‌رفتم، دنبال مربي يا کمپ تمريني يا هر چيزي که بايد به صورت کارهاي اجرايي انجام مي‌شد. انتظار داشتم پس از کمک‌هايي که به بازيکنان و تيمم کرده بودم، پس از جام جهاني يک نفر با من تماس بگيرد و بگويد حالت چطور است؟ فلاني خوبي؟ يک نفر که احوالپرسي کند.
به ابراهيمي گفتم پولت را به هر قيمتي جور مي‌کنم و مي‌دهم، همان کاري که با غفوري کردم
مديرعامل مستعفي استقلال يادآور شد: وقتي اميد ابراهيمي با تيم ملي از جام جهاني برگشت، دو هفته موبايل او و ديگر بازيکنان خاموش بود، پس از آن يکبار با ابراهيمي تماس گرفتم و گفتم چرا تکليف قراردادت را مشخص نمي‌کني؟ چرا به باشگاه نمي‌آييد؟ هوادار فکر مي‌کند من کوتاهي مي‌کنم، چقدر بايد توهين بشنوم؟ ابراهيمي گفت هفته ديگر مي‌آيم. هفته ديگر شد و او نيامد. تماس گرفتم، اما باز هم نيامد. به خسرو حيدري، باجناقش زنگ زدم و گفت به شهرستان رفته تا يک کاري انجام دهد. گفتم چه زماني برمي‌گردد که گفت فردا صبح. صبح فردا تماس گرفتم، اما باز هم جواب نداد. حيدري هم گفت از من نشنيده بگيريد، او به قطر رفته است. سپس متوجه شديم به قطر رفته تا قرارداد امضا کند. وقتي ابراهيمي دوباره اينجا آمد، به او گفتم اصلاً آمدي اينجا تا صحبت کني، چقدر مي‌خواهي بگيري؟ اصلا گفتي چقدر مي‌خواهي تا اگر گفتم نه، به قطر بروي؟ به ابراهيمي گفتم پولت را به هر قيمتي جور مي‌کنم و مي‌دهم، همان کاري که با وريا غفوري کردم.
بازيکنان آنقدر معرفت ندارند که جواب مديرعامل را بدهند!
افتخاري با اشاره به مذاکراتش با سيدمجيد حسيني گفت: آقاي حسيني! شما در استقلال حسيني شدي! چرا وقتي از جام جهاني برگشتي، جواب تلفنم را نمي‌دادي؟! اينها باعث شد تصميم به استعفا بگيرم. آنقدر معرفت ندارند جواب مديرعامل را بدهند! به خاطر استقلال به زمين و زمان رو زدم، به کساني که براي خودم هيچي نخواستم، رو زده و پول غرض کردم و به بازيکنان دادم تا مشکل‌شان حل شود، بهترين هتل را گرفتيم، بهترين پاداش را داديم، شايد جاي ديگر پول خوبي گرفته باشند، اما در استقلال چنين پول‌هايي داده نشده بود. آن وقت جواب تلفن نمي‌دهند؟
به حسيني گفتم يک سال ديگر بمان و دينت را به استقلال ادا کن
وي ادامه داد: به حسيني گفتم يک سال ديگر قرارداد داري و بيا تکليفت را مشخص کن. گفت با مديربرنامه‌هايم مي‌آيم. گفتم با او بيا. به مديربرنامه‌هايش گفتم حسيني با استقلال قرارداد دارد و قراردادش هم نزديک به 700،800 ميليون تومان است. به حسيني گفتم با توجه به اينکه حسيني سابق نيستي - هر چند که در استقلال رشد کرده‌اي - اما کمک مي‌کنم قراردادت اضافه شود. گفت چقدر؟ گفتم دو برابر قرارداد سال گذشته. گفت کم است! گفتم باز هم اضافه مي‌کنم. من دو سال زحمت کشيده‌ام تا استقلال را تيم کنم و نمي‌خواهم از هم بپاشد. گفتم چرا نمي‌ماني؟ استقلال اين همه هزينه کرده و يک سال دينت را ادا کن و سال بعد خودمان کمک مي‌کنيم به تيم بهتري بروي.
مديربرنامه‌هاي حسيني بزرگ‌ترين لطمه را به استقلال مي‌زند
عضو پيشين هيئت مديره باشگاه استقلال يادآور شد: حسيني گفت فردا خبر مي‌دهم، فردا شد و گفت پاسپورتم را بدهيد تا فرم جديد قرارداد را بفرستم. گفتم تو قرارداد داري و تنها متمم مي‌گذارم و قراردادت را درست مي‌کنم. نمي‌خواهم نامي از مديربرنامه‌هاي اين بازيکن ببرم که بزرگترين لطمه را به استقلال مي‌زند. مديربرنامه‌هاي حسيني به من مي‌گويد در قرارداد ذکر شده که او مي‌تواند با پرداخت 100 هزار دلار برود، اما گفتم پايين قرارداد را هم بخوان که قيد شده پس از کسب رضايت باشگاه استقلال. ما هم رضايت نمي‌دهيم و به او نياز داريم.
چيزهايي مي‌دانم که اگر بگويم سنگ روي سنگ بند نمي‌شود
مديرعامل مستعفي استقلال افزود: الان که ديگر در استقلال نيستم، اين حرف‌ها را مي‌زنم. اگر آن موقع مي‌گفتم، روحيه بازيکنان خراب مي‌شد و هواداران هم به پشتوانه بازيکن از ما انتقاد مي‌کردند. چيزهايي هم هست که نمي‌توانم بگويم. اگر تعريف کنم، سنگ روي سنگ بند نمي‌شود. بازيکنان از زماني که از جام جهاني برگشتند، هيچ‌کدام در اردو حاضر نشدند، آن وقت هوادار به من حمله مي‌کند، وقتي بازيکن نمي‌آيد، به من چه؟!
بگذاريد هوادار به من فحش بدهد، اما پول بيت‌المال را دور نمي‌ريزم
افتخاري با اشاره به مذاکراتش با بازيکنان خارجي گفت: روز گذشته از ساعت 9 تا 11 شب با جپاروف و تيام جلسه داشتيم. متأسفانه پيشنهاداتي دادند که عجيب بود، مبالغي نجومي. مديربرنامه‌هاي اين دو بازيکن (شرمن آلماني) پيشنهاد مي‌داد که تيام تا نيم‌فصل مي‌ماند، 500 هزار دلار هم روي ميز بگذاريد، گفتم جوک مي‌گويي؟ با بچه طرفي؟ بگذاريد هوادار به من فحش بدهد، اما پول بيت‌المال را دور نمي‌ريزم، مردم به نان شب محتاج هستند. اصلاً نخواستيم. چرا بايد باج بدهم؟ وقتي روبه‌روي‌شان مي‌ايستيم، فحش مي‌خوريم، اگر باج بدهيم تشويق مي‌شويم.
هوادار قرارداد 360 هزار دلاري شفر را يک ميليون دلار کرد!
وي ادامه داد: همين هوادار باعث شد تا دستمزد شفر بالا برود. ما در دبي با 360 هزار دلار با شفر قرارداد بستيم، چطور باعث شد الان درخواست رقم نجومي کند؟ مدام مي‌گفتند فلان فلان شده چرا با شفر قرارداد نمي‌بندي؟ دقيقه نود تسليم شديم، در صورتي که ممکن بود رقم قراردادش را پايين بياورد. آنقدر فشار آوردند تا روز فينال جام حذفي مجبور شديم قرارداد بسته و خودمان را نجات دهيم. 800 هزار دلار قرارداد شفر و دستيارانش شد و اسپانسر هم قرار است 200 هزار دلار به او بدهد که جمع‌شان يک ميليون دلار مي‌شود.
جپاروف گفت گفت 400 هزار دلار براي سه سال مي‌خواهم!
افتخاري در خصوص وضعيت سرور جپاروف نيز گفت: با جپاروف صحبت کرديم و گفت 400 هزار دلار براي سه سال مي‌خواهد! گفتم تو 35،36 سالت است، سه سال بعد بايد با عصا بازي کني. نمي‌توانستم اينها را به مردم بگويم. مدارک صحبت‌هايم نزد پندار توفيقي است و اگر بعدها گفتند فلاني دروغ مي‌گويد، ايشلان اسناد را نشان مي‌دهد!
بازيکن توقع داشت اول من به او سلام کنم!
مديرعامل مستعفي استقلال خاطرنشان کرد: وقتي شرايط سخت شد، تصميم گرفتم کناره‌گيري کنم. اين همه به بازيکنان کمک کردم، اما در اردو بازيکن توقع داشت اول من به او سلام کنم! بازيکن سالاري از اينجا شروع مي‌شود. واقعاً به بازيکنان محبت کردم، نمي‌خواهم اسمي ببرم، چون اگر بگويم ناراحت مي‌شوند، اما چرا در اين فوتبال کثيف دلال‌ها کارهاي‌شان بيداد کرده و بازيکنان‌مان را به بيراهه مي‌کشند؟
هر چيزي به بازيکنان مي‌گفتيم، 30 ثانيه بعد دلال‌ها متوجه مي‌شدند
وي خاطر نشان کرد: نورافکن را با بدبختي در پايه‌ها آموزش داديم و به ترکيب اصلي راه يافت، اما يک سال بازي نکرده او را بردند. دلال‌ها به خانه‌هاي بازيکنان مي‌رفتند. هر چيزي به بازيکنان مي‌گفتيم، 30 ثانيه بعد دلال‌ها متوجه مي‌شدند. واقعاً خيلي شرايط بد شده است.
هوادار باشگاه را در فشار مي‌گذارد و بازيکن سودش را مي‌برد
وي ادامه داد: ما در جلسه هيئت مديره بررسي کرديم که اگر جپاروف زياده‌خواهي کند قرارداد او را منتفي کنيم، اما با تيام قرارداد ببنديم. موقعي که هوادار باشگاه را در فشار مي‌گذارد بازيکن از اين قضيه سود مي‌برد. بازيکنان هم بدون استثنا همه از اتفاقات در ايران خبر دارند و وقتي مطلع مي‌شوند که باشگاه در فشار است مي‌خواهند با رقم جديد قرارداد ببندند. ما با تيام سال اول 300 هزار دلار قرارداد بستيم و حتي قرارداد شفر هم 360 هزار دلار بود. من مي‌خواهم بگويم اين توهين‌ها هيچ کدام براي من نبود و هيچ کوتاهي نکردم.
هواداران فقط توهين کردن را بلدند!
افتخاري افزود: من در ترکيه که بوديم از شرکتي که پسرم در آن کار مي‌کند 100 هزار دلار قرض گرفتم تا پول شفر و دستيارانش را بدهم. چه کسي اين کار را مي‌کند و خودش را بدهکار مي‌کند؟! هواداران از اين مسائل خبر ندارند و بعد مي‌گويند که چرا شماره حساب نمي‌دهيد که کمک کنيم. آنها کلاً 10 ميليون تومان هم کمک نکردند، ولي توهين کردن را خوب بلد هستند.
مديرعامل پيشين استقلال تصريح کرد: ما امسال در باشگاه کاري کرديم و آينده استقلال را بيمه کرديم و با بازيکناني قرارداد بستيم که دو سال ديگر فيکس تيم ملي مي‌شوند. در اين 2 سال همه قراردادها را اصلاح کرديم، و با بازيکنان مصدوم و نيمکت‌نشين قرارداد نبستيم، تمام بازيکنان جوان ما قرارداد 5 ساله دارند.
آينده استقلال را بيمه کرديم
مديرعامل پيشين استقلال تصريح کرد: ما امسال در باشگاه کارهاي خوبي کرده و آينده استقلال را بيمه کرديم. با بازيکناني قرارداد بستيم که دو سال ديگر فيکس تيم ملي مي‌شوند. در اين دو سال همه قراردادها را اصلاح کرديم و با بازيکنان مصدوم و نيمکت‌نشين قرارداد نبستيم، تمام بازيکنان جوان ما قرارداد پنج ساله دارند.
فقط 200 ميليون تومان از بدهي ما به باشگاه گسترش فولاد باقي مانده است
وي در واکنش به صحبت‌هاي نصيرزاده در خصوص بدهي باشگاه استقلال براي جذب شجاعيان اظهار داشت: مبلغ بدهي ما به باشگاه گسترش فولاد يک ميليارد و 500 ميليون تومان بود. از اين مبلغ يک ميليارد و 300 ميليون را پرداخت کرديم و فقط يک قسط عقب افتاده است. اين تأخير هم به خاطر پرداختي‌هايي بود که به AFC داشتيم، چون آنها شوخي ندارند و گفتيم که مجموعه گسترش با ما کنار مي‌آيند. اين پول را چند روز ديگر پرداخت و کلاً تسويه مي‌کنيم.
برخي افراد يک ريال به باشگاه نياوردند و فقط مصاحبه کردند و هوادار را مقابل ما قرار دادند
افتخاري در خصوص اينکه قبلاً گفته بود در باشگاه استقلال تنها هست، گفت: در کنار من آقاي توفيقي بود. ايشان هم مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت، موقعي که جلوي دلال‌ها ايستاد. آن موقع مورد حمله قرار گرفت. ما 9 الي 10 ساعت در مورد قراردادها بحث مي‌کرديم. بايد بگويم که توفيقي هم کارش را به خوبي انجام داد. در اين مدت بدون اينکه پولي بگيرد کار کرد و همين جوان‌هايي که به باشگاه اضافه شدند، کار توفيقي است. کساني در باشگاه بودند که يک ريال هم به باشگاه نياوردند و فقط مصاحبه کردند و هوادار و بازيکن را مقابل ما قرار دادند و فقط گفتند که ما گفتيم با بازيکن قرارداد ببندند. تنها کسي که پا به پاي ما بود آقاي ملکي بود.
به اندازه کافي به خانواده من ناسزا گفتند و ديگر در استقلال نمي‌مانم
مديرعامل پيشين تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه با همه اين مشکلات و انتقادهايي که به باشگاه داريد، چرا عضو هيئت مديره مانديد، تصريح کرد: من گفتم نمي‌مانم، به اندازه کافي به خانواده من ناسزا گفتند. ما به کسي ظلم نکرديم. من همه چيز را به آقاي فتحي تحويل مي‌دهم تا ان‌شاءالله دوستان بتوانند استقلال را ستاره‌باران کنند.
به خاطر مشکل شفر در فرودگاه مسئول تشريفات باشگاه را تغيير داديم
«ما به خاطر مشکلاتي که در فرودگاه براي شفر پيش آمد، مسئول تشريفات باشگاه را تغيير داديم»، افتخاري با بيان اين جمله خاطر نشان کرد: چون آقاي زرندي به‌عنوان مترجم شفر هم فعاليت مي‌کرد، گفتيم يک نفر ديگر را براي روابط عمومي به کار بگيريم تا مشکلي پيش نيايد.
از همين بازيکنان جوان‌مان ده‌ها بازيکن مثل تيام و جپاروف مي‌توانيم بسازيم
وي در پاسخ به اين سؤال که دليل رفتنش از باشگاه استقلال حسن زماني، عضو هيئت مديره باشگاه است، گفت: نه ايشان دليل رفتن من نيست، مجموعه چيزهايي که تعريف کردم دليل رفتن من است. من دو سال تمام وقت گذاشتم و به خاطر دو بازيکن که زياده‌خواهي کردند و نمي‌توانستم هرچه که مي‌گويند بگويم چشم، تصميم به رفتن گرفتم. من به هواداران نصيحت مي‌کنم که به مديرعامل فشار نياورند تا بازيکن خارجي را به هر قيمتي بياورد. ما تيم را جوان کرديم و زمان مي‌برد موفقيت‌هاي سال قبل را تکرار کنيم. ما بايد تکيه‌مان روي بازيکنان ايراني باشد، چون از همين بازيکنان جوان‌مان ده‌ها بازيکن مثل تيام و جپاروف مي‌توانيم بسازيم.
به بازيکنان شخصيت دادم اما انتظار ندارم از من تشکر کنند
افتخاري ادامه داد: من به بازيکنان شخصيت دادم، به آنها احترام گذاشتم و مشکلات مالي تک‌تک‌شان را حل کردم. مي‌توانيد از آنها سؤال کنيد. الان انتظار ندارم بازيکنان از من تشکر کنند. يکبار به رختکن رفتم و يکي از بازيکن رويش را آن طرف کرد، ولي من کارش را تلافي نکردم. طوري رفتار کردم که او آمد از من عذرخواهي کرد و گفت ببخشيد. بازيکنان جوان ما اگر خودشان را باور کنند، بهترين نتايج را مي‌گيرند و هيچ جاي نگراني وجود ندارد، چون مربي خوبي هم بالاي سر تيم است.
وي با بيان اينکه «ديگر دوست ندارم به خانواده‌ام توهين کنند»، افزود: وقتي که حرمت‌ها شکسته مي‌شود و هواداران جلوي وزارتخانه مي‌روند و به وزير توهين مي‌کنند سنگ روي سنگ بند نمي‌شود، وزير ورزش اين همه از استقلال حمايت کردند و وقتي مي‌بينم به ايشان توهين مي‌کنند مي‌گويم که بروم تا به او بيشتر از اين توهين نشود. بزرگ‌ترين لطمه را بعضي از هواداران زدند و در رابطه با قرارداد شفر و بقيه خارجي‌ها نگذاشتند کارمان را بکنيم. در ترکيه که بوديم وقتي پدرم فوت کرد بايد سريع به ايران مي‌آمدم، ولي به خاطر مذاکره با تيام و جپاروف 9 ساعت در ترکيه ماندم. وقتي در فرودگاه مدتي استراحت کردم اين را در رسانه‌ها اعلام کردند که فلاني خواب است. ما ساعت سه صبح با بازيکن قرارداد بستيم و تيم را قهرمان کرديم.


منبع: tasnimnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

روز خوب ايران در دو و ميداني قهرماني آسيا

واقعيتي درباره مسابقه صدف خادم که نميدانيد

صدف خادم 24 ساله اولين دختر ايراني در مسابقات جهاني بوکس

قهرماني احسان حدادي در کاليفرنيا

محروميت مادام العمر مربي کشتي که گوش شاگردانش را مي شکست!

بازگشت آقاي ستاره به تيم ملي واليبال ايران

مهاجرت کشتي گير سرشناس و حضور در تيم ملي جمهوري آذربايجان

درگذشت قهرمان وزنه برداري در روز اول عيد

اعزام تيم ملي وزنه برداري زنان ايران به مسابقات آسيا 2019

خداحافظي جذاب ترين اسکي باز زن از مسابقات! عکس

سوژه شدن مرجان کلهر اسکي باز کشورمان بخاطر اقدام غيرمنتظره اش!

چند نکته درباره چهارمين دوره تورنمنت بين المللي جام فجر

پشت پرده استعفاي اميررضا خادم؛ تلاش پنهاني براي رياست کشتي!

وضعيت پيچيده کشتي بانوان ايران

ادامه رفتار هاي زشت سيد محمد موسوي در ليگ واليبال

شاکي شدن محمد موسوي؛ از اين واليبال مي روم

حرف هاي عجيب کيانوش رستمي در برنامه زنده

خودکشي غيرمنتظره قهرمان دوچرخه سواري زنان در 23 سالگي!! عکس

جنجالي شدن کشيدن کاريکاتور از حرکت سرنا ويليامز! عکس

حذف کاراته از المپيک و جايگزيني برک دنس Break Dance !!

بچه دار شدن محمد بنا در 60 سالگي! + نام فرزندش

ميترا فلاحي پور قهرمان مسابقات اتومبيلراني ايران! عکس

حجاب را در المپيک ممنوع کنيد!

4 سال محروميت کشتي گير کشورمان بخاطر دوپينگ

سوژه شدن حرکت ماتريکسي ورزشکار زن ايراني! عکس

حذف غيرمنتظره سرنا ويليامز از تنيس اوپن استراليا

بازگشت قدرتمندانه ماريا شاراپووا پس از دوپينگ و محروميت

شکست غيرمنتظره ماريا شاراپووا در تنيس اوپن استراليا

مصاحبه با دختري که يک قاتل ژاپني است! عکس

برنده مسابقه هيجان انگيز راجر فدرر با سرنا ويليامز که بود؟

2 برنز براي کشتي آزاد ايران در رقابت هاي جهاني

حمله تند سعيد معروف به رئيس فدراسيون واليبال! عکس

چهره ديگر سعيد معروف با ادبياتي زننده!

نتايج ضعيف کشتي فرنگي ايران در 4 وزن نخست قهرماني جهان

افشاگري هاي عجيب فرهاد ظريف در برنامه تلويزيوني درباره واليبال ايران

تيم جودو زنان و مردان پاري سن ژرمن را ببينيد! عکس

کتک زدن محمد موسوي در ديدار جنجالي شهرداري اروميه و پيام مشهد

معرفي سرمربي تيم ملي کشتي آزاد

احسان حدادي بي خيال طلاي المپيک 2020 شود!

احضار سرمربي تيم ملي بانوان براي پاسخگويي

رکوردشکني تيم واليبال بانوان ايران

بهترين خبر براي کشتي فرنگي: محمد بنا سرمربي ايران شد

ماجراي خيانت و ظلم رسول خادم از زبان شاگرد محمد بنا

آزمايش غيرمنتظره دوپينگ از احسان حدادي در منزلش!

قرعه دشوار در کشتي آزاد قهرماني جهان در انتظار ايراني ها

عکس: بُهت حسن يزداني پس از شکست غيرمنتظره مقابل حريف آمريکايي

قرعه ناباورانه در مسابقات کشتي جهاني 2018 براي حسن يزداني

مونا آشفته و مهسا صابري در ليگ ترکيه!

دردسر مائده برهاني در اولين بازي براي تيم ترکيه اي بخاطر داشتن حجاب

محمد موسوي زير حرف خودش زد!