آخرین اخبار

روشهاي کسب درآمد از تلگرام کار و زندگي

روشهاي کسب درآمد از تلگرام

  بزرگنمايي:

چه خبر - آموزش کسب درآمد ادمين هاي تلگرام

خود بر و بچه هاي تلگرام هم شايد فکر نمي کردند که نرم افزاري که براي ارتباطاتان امن و در کَل کَل با دولت روسيه ساختند اين چنين تبديل به نرم افزاري پولساز و اقتصادي در کشور ما شود اما ما از قديم نشان داده ايم که نبوغ مان در حدي است که حتي روياهاي اجانب هم به ما نمي رسد و هرجا که پول باشد فعل خواستن را حتي با بيش تر از شش زمان فعلي دستور زبان فارسي مي توانيم صرف کنيم.
زمان چندان زيادي از ارائه قابليت ساخت کانال توسط تلگرام و کانال داري نمي گذرد اما در همين زمان کوتاه، اين حوزه به يکي از حوزه هاي پربازده اقتصادي تبديل شده، اقتصادي که ماليات ندارد، هزينه توليدش هم پايين است و فقط کافي است راه و رسمش را ياد بگيريد تا وارد اين بازار پولساز شويد.

درآمد تلگرام با تبليغات کانال

شايد همه شما با اين دست از تبليغات رو به رو شده باشيد يا حتي خودتان خواسته ايد که به کانال هاي مختلف تلگرام تبليغ بدهيد. اين کانال ها براي قيمت تبليغات ساز و کار مشخصي ندارند به همين خاطر قيمت ها در بازار اختلاف زيادي دارد ولي 3 شاخص کلي وجود دارد که بر مبناي آن ها تبليغ مي گيرند.
البته برخي هم برمبناي تعداد روز تبليغ مي گيرند که تعدادشان بسيار نادر است، بعضي ها هم در کنار تعرفه هايشان امتيازات ويژه اي هم به تبليغ دهنده مي دهند از جمله اين که تا نيم تا يک ساعت بعد از درج تبليغشان روي آن پستي نمي گذارند و تخفيفات ويژه براي آن هايي که براي بيش از يک ساعت يا بيش از 10 هزار بازديد تبليغ مي دهند.
کم ترين ميزان تبليغ 2 هزار تومان براي يک هزار بازديد است و بيش ترين ميزان، 10 هزار تومان براي هر يک هزار بازديد است. البته يک روش تبليغات ساعتي هم هست که کم ترين ميزانش ساعتي 6 هزار تومان است و ادمين ها در بيش ترين ميزان براي تبليغات ساعتي 100 هزار تومان دريافت مي کنند.

درآمد در تلگرام با افزايش تعداد کاربران کانال

در اين روش در ازاي مبلغ معيني به شما تعهد مي دهند که تعداد کاربران کانالتان را به صورت تضميني بالا مي برند اما درخصوص اين که بمانند يا بروند هيچ گونه تضميني وجود نداد و همه چيز به آن بستگي دارد که خود شما تا چه حد محتواي جذاب به آن ها ارائه دهيد. کانال داران در کمينه دريافت شان به ازاي هر يک کاربر 50 هزار تومان مطالبه مي کنند و اگر تيغ شان خيلي ببرد، به ازاي هر يک هزار بازديد 300 هزار تومان پول مي گيرند.
به اين نکته دقت کنيد که رقم هاي پايين کاربرانتان را به شيوه تبادل با ساير کانال هاي پربازديد و معمولا با پست هاي فريب دهنده و دروغ به کانال شما مي آورند که معمولا چندان هم ماندگار نيستند و سريع با کانالتان خداحافظي مي کنند ولي رقم هاي بالاتر با ارسال پيام انبوه اين کار را مي کنند و از فريب هم در اکثر موارد خودداري مي کنند که همين باعث جذب مخاطبان ماندگارتري مي شود.

درآمد در تلگرام با خريد و فروش URL

شايد برايتان عجيب باشد اما URLهاي خوش دست و قشنگ مثل دامين هاي اينترنتي در تلگرام خريد و فروش مي شود. يعني آدرس کانال خوب هم مشتري خودش را دارد ولي اين يکي ساز و کار مشخصي ندارد. آن طور که فعالان اين حوزه به ما گفتند بيش ترين مبلغي که در اين زمينه تا به حال رد و بدل شده و علني هم شده است، مبلغ 5 ميليون تومان بوده است.

درآمد در تلگرام با نرم افزارهاي ارسال انبوه

اگر دوست نداريد که تبليغات کانال تان را به ديگران بسپاريد و خودتان مستقيم وارد تبليغات شويد دو راه داريد، يکي اين که از طريق پنل هاي ارسال انبوه پيام ارسال کنيد که روش به صرفه اي نيست و خيلي گران تر در مي آيد يا اين که خودتان يک نرم افزار ارسال انبوه تلگرامي بخريد و پيام انبوه ارسال کنيد.
دقت داشته باشيد که اين نرم افزارها در اصل يک ربات هستند که براي کار با ان ها بايد يک دستگاه رايانه با سخت افزار نسبتا خوب را فقط به اين کار اختصاص دهيد و در زمان ارسال هم بايد رايانه رابه ربات بسپاريد و برويد چون اجازه هيچ کار ديگري را به شما نمي دهد.
فقط خوب تحقيق کنيد. اين نرم افزارها گران هستند و علاوه بر گراني برخي از آن ها مشکلات بسياري از جمله بلاک کردن خط ها و… دارند که ممکن است شما را به ستوه آورد و اصلا براي مصرفي که شما مد نظرتان است اقتصادي نباشند و هر آن هم ممکن است تلگرام با شناسايي آن ها راه هاي ارسال پيام را به روي آن ها ببنند، پس بسيار در اين زمينه دقت کنيد. کم ترين ميزان پولي که براي نرم افزارهاي ارسال انبوه مي گيرند 500 هزار تومان خريد و فروش مي شوند که بايد خيلي مواظب باشيد و از فروشندگان مطمئن بخريد تا خط بلاک شده نخريد.

درآمد در تلگرام با نرم افراز تلگرام ياب

يک نرم افزار ساده است که ليست شماره هايتان را واردش مي کنيد و خط هايي که تلگرام دارد را مشخص مي کند، اين نرم افزار هم يک ربات است و بايد مطابق نرم افزارهاي ارسال انبوه يک سيستم رايانه کلا در اختيارش قرار دهيد، قيمت اين نرم افزار در بازار اکنون بين 100 تا 350 هزار تومان است.

درآمد در تلگرام با بانک شماره تلگرام

اگر به نرم افزارهاي ارسال انبوه تلگرامي شماره هايي که مطمئنيد تلگرام دارند را بدهيد، اين نرم افزارها با سرعت بيش تري کار مي کنند پس عده اي هستند که در حال حاضر با دريافت مبلغي اين شماره ها را به شما مي فروشند.
قيمت شماره در پايتخت به صورت منطقه اي، با توجه به کد شماره، با جداسازي ايرانسلي ها، همراه اولي ها، رايتلي ها و مشترکان دائمي و اعتبار بين 2 ميليون و 500 تا 4 ميليون تومان است.
در ساير کلان شهرها هم بسته به تعداد شماره هاي تلگرامي بين 500 تا يک ميليون و 500 هزار تومان خريد و فروش مي شوند تفکيک هم در اين بخش فقط بين همراه اولي هاي ثابت، همراه اولي هاي اعتباري و ايرانسلي ها صورت گرفته است. شماره درهم، تلگرامي و غيرتلگرامي هم به ازاي هر 2 ميليون شماره بايد 1 ميليون تومان سرکيسه را شل کنيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : بهترين روش هاي کسب درآمد از اينستاگرام

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : خانم هاي خانه دار چگونه مي توانند کسب درآمد داشته باشند؟

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : بازاريابان اينترنتي اينگونه مخ مي زنند!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : 10 فردي که در اينستاگرام بيشترين درآمد را دارند


منبع : khalaghiyat.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

راههاي صرفه جويي در مصرف آب

روش هايي جالب براي صرفه جويي در مصرف برق

چگونه با جيب خالي سفر کنيم؟

خريدي راحت با فرزندان براي نوروز با نکات زير

ثروتمندها چگونه پس انداز مي کنند؟

چگونه در بحران هاي مالي سرپا بمانيم؟

چگونه به روش هاي ايراني پولدار شويم؟

چگونه در تابستان صرفه جويي کنيم؟

افراد موفق اين اشتباهات را در مورد پولشان انجام نمي دهند

چگونه در زندگي هاي امروزي صرفه جويي کنيم؟

هوشمندانه خرج کردن را ياد بگيريد

مشکلات مالي با همسرمان را چگونه حل کنيم؟

رمزهاي تجارت و کسب و کار در اينستاگرام

براي ثروتمند شدن آب بنوشيد!

با گراني هاي امروزي چگونه به موفقيت مالي برسيم؟

ثروتمند شدن به روش فاطمه دانشور

از خريد اين وسايل ارزان قيمت خودداري کنيد

به عنوان خانم خانه چگونه هزينه هاي زندگي را مديريت کنم؟

در زندگي هاي پرخرج امروزي چگونه پس انداز کنيم؟

چگونه يک کدبانوي مقتصد باشم؟

سرپا ماندن در بحران هاي مالي چگونه ممکن مي شود؟

پولدار شدن اين بار به روش بيل گيتس

با خواندن تاريخ انقضاي محصولات صرفه جويي کنيد

چگونه آخر ماه کفگيرمان به ته ديگ نخورد؟!!

بهترين روش پس انداز کردن، پس انداز با قلک هاي شيشه اي است!!

در بازار کسادي خانه، چگونه خانه مان را به قيمت بفروشيم؟

دانشجويان مراقب اين اشتباهات مالي باشيد!!!

از همين حالا آينده نگري را به کودک تان بياموزيد!!

اشتباهات مالي که نمي گذارد پس انداز کنيد!!

اعتياد به خريد را با اين ترفندها از سرتان بياندازيد!!

درست خرج کردن را ياد بگيريد!!!

قبل از سي سالگي اين 6 نکته را بايد بدانيد!!

براي پولدار شدن فقط کافي است اينگونه فکر کنيد!!!

نکته هاي امنيتي مهمي که در خريدهاي اينترنتي بايد بدانيد!!

7 راه ارزان براي خانه دار شدن

چگونه يک مونوپاد خوب و کاربردي بخريم؟

اگر موبايل تان خيس شد با اين روش دوباره آن را روشن کنيد

وضع مالي تان را با چند توصيه ساده بهتر کنيد

فوت و فن پس انداز کردن با حقوق کارمندي!!

11 راه صرفه جويي در هزينه هاي زندگي

6 نکته مهم براي خريداران طلا

با عادت هاي مالي جالب زنان موفق آشنا شويد

براي نوروز امسال چگونه خريد کنيم؟

پس انداز کردن پول در نوروز

11 نکته مالي مهم براي دهه 30 سالگي

چند نکته مهم در نوشتن سفته که بايد بدانيد

سه روش خريد خانه براي زوج هاي جوان!

چقدر به کودکم پول توجيبي بدهم؟

خريد تلويزيون با 3 قانون طلايي!!

حقوق ماهيانه ام را چگونه مديريت کنم؟