آخرین اخبار

خاتمي: عربستان خائن‌الشرفين است سياسي

خاتمي: عربستان خائن‌الشرفين است

  بزرگنمايي:

چه خبر - تمام اميد رژيم صهيونيستي به رژيم جلاد عربستان است

آيت‌الله احمد خاتمي در خطبه‌هاي دوم نماز جمعه اين هفته تهران به اراجيف‌هاي جوانک نپخته سعودي اشاره کرد و گفت: لکه ننگ به رسميت ننشناختن موجوديت رژيم صهيونيستي جديدا اعلان شده است اما عربستان چند دهه است که با رژيم صهيونيستي همکاري مي‌کند.
وي با اشاره به اينکه رژيم صهيونيستي سه بار به غزه حمله کرده و همچنين در حمله به لبنان با تشويق و پول عربستان اقدام کرده است، افزود: آنچه در دو دهه به صورت مخفيانه انجام مي‌دادند امروز علني و رسمي بيان مي‌کنند.
وي با تاکيد بر اينکه بايد رژيم صهيونيستي در دادگاه صالح اسلامي به محاکمه کشيده شود، بندهاي کيفرخواست اين محاکمه را تشريح کرد و گفت: رژيم عربستان پايه‌گذار تمام گروه‌هاي تروريستي تکفيري است و هر جايي در عالم ترور، انفجار و عمليات انتحاري صورت مي‌گيرد يک طرف آن پول و مديريت اين قارون منطقه وجود دارد و دست‌شان به خون انسان‌هاي بيگناه آلوده است.
امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه در بند ديگر کيفرخواست عليه رژيم عربستان بايد به جنايات يمن به عنوان لکه ننگ ابدي آنها اشاره شود، تصريح کرد: چهار سال است که يمن را ويران کرده‌اند و 10 هزار نفر را کشته‌اند و اخيرا به آوارگان و بي‌پناهان حمله مي‌کنند و اين به اصطلاح وليعهد در خط مقدم اين جنايات است که بايد تقاص بکشد.
خاتمي با تاکيد بر اينکه رژيم عربستان در تمام جنايات رژيم صهيونيستي نقش دارد، به فضولي‌هاي رژيم عربستان در ديگر کشورهاي منطقه اشاره کرد و گفت: اين رژيم 100 ميليون دلار براي دخالت در انتخابات عراق خرج کرده است و نشست‌هاي مخفيانه سعودي سوري برگزار کرده و به مقامات سوري گفته است اگر از حمايت ايران و حزب‌الله دست بردارند به آنها براي ساخت سوريه کمک خواهد کرد. همچنين رهبر مجاهد حزب‌الله مطرح کرده است که رژيم عربستان و آمريکا با ابزارهاي کثيف در انتخابات لبنان دخالت مي‌کنند که همه اين فضولي‌ها جرم است.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران خاطرنشان کرد: با چنين پرونده سياه سياسي ان‌شاءالله اين رژيم کهنه و پوسيده متلاشي خواهد شد و در پي آن رژيم صهيونيستي نيز پايان يابد چرا که تمام اميد رژيم صهيونيستي به رژيم جلاد عربستان است.
خاتمي به دعواهاي داخلي در عربستان اشاره کرد و آن را نشانه زوال اين رژيم جلاد دانست و گفت: خنده‌دار است که اين رژيم متزلزل حرف‌هاي گنده‌تر از دهانش مي‌زند و ايران اسلامي را تهديد مي‌کند در حاليکه ايران جايي است که ارباب‌شان آمريکا را مستاصل کرده و نشان داده که آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند چه برسد به آنها.
امام جمعه موقت تهران به ادامه جنايات رژيم صهيونيستي در غزه اشاره کرد و گفت: فلسطيني‌ها راهپيمايي حق بازگشت انجام دادند و صهيونيست‌ها آنها را به گلوله بستند و تاکنون 20 نفر کشته و بيش از 60 هزار نفر مجروح شده‌اند.
وي با بيان اينکه خونخواري در ذات صهيونيست‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: جواب اين رژيم جز زور نيست و جز با زبان مقاومت و زور با زبان ديگري نمي‌توان جواب صهيونيستي‌ها را داد.
وي با اشاره به اينکه در طول 70 سال اشغال فلسطين، مذاکرات فراواني با رژيم صهيونيستي شده است که نه تنها گره‌اي را باز نکرده، بلکه روز به روز آنها را جريح‌تر کرده است، افزود: در اين مقطع سخن گفتن از مذاکرات با رژيم جلاد و غاصب صهيونيستي نه تنها يک خطاي استراتژيک، بلکه يک خيانت بزرگ است.
امام جمعه موقت تهران با تاکيد بر اينکه جهان اسلام بايد در برابر جنايات صهيونيستي در غزه واکنش نشان دهد و غيرت مسلماني و عربي چنين انتظاري را دارد، گفت: سکوت کشورهاي عربي در اين عرصه مصداق بارز شعار سکوت هم مسلمان خيانت است به قرآن خواهد بود.
باعث تعجب است برخي مفتيان دين‌فروش عربستان فتوا دادند که تظاهرات در دفاع از غزه بدعت و حرام است و سخنگوي رژيم صهيونيستي نيز از آن استقبال کرده در حاليکه اين فتواي آنها ضد قرآن و ضد سنت نبوي به حساب مي‌آيد.
وي در پاسخ به ادعاي يکي از مقامات رژيم صهيونيستي که گفته تا پايان سال ميلادي به حزب‌الله حمله مي‌کنيم، گفت: شما يکي دو بار شانس‌تان را آزموده‌ايد اما حزب‌الله با موشک‌هاي 70 کيلومتري تل‌آويو و حيفا را به شهر اشباح تبديل کرد پس با وجود اينکه حزب‌الله امروز قوي‌تر از گذشته است اگر مي‌خواهيد تل‌آويو و حيفا با خاک يکسان شود بار ديگر شانس‌تان را بيازمايد.
خاتمي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري فرمودند 25 سال ديگر چيزي از رژيم صهيونيستي باقي نخواهد ماند، گفت: شايد تقدير خدا اين باشد که آنها با ديوانگي که مي‌کنند قبل از 25 سال متلاشي شوند.
وي همچنين به شهادت حضرت امام کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: امام کاظم به جرم پاسداري از اسلام ناب و خط پيامبر تمام عمر محکوم به حبس ابد بودند.
امام جمعه موقت تهران همچنين به سالگرد شهادت شهيد سيدمحمدباقر صدر و خواهر مظلومه‌اش و همچنين شهادت امير سپهبد صياد شيرازي و شهيد اهل قلم مرتضي آويني اشاره کرد و اين ايام را تسليت گفت.
آيت‌الله احمد خاتمي در خطبه‌هاي اول نماز جمعه با اشاره به آيه 105 سوره مائده، تاکيد کرد که مومنين مراقب جان‌شان باشند و گفت: منظور از مراقبت از جان، جسم و تن آدمي نيست.
وي با بيان اينکه جان انسان سرمايه اصلي سعادتش به حساب مي‌آيد، گفت: اگر از جان خود مراقبت نکنيم خروجي‌اش خسران به معناي باختن سرمايه، خيبه به معناي محروم شدن و غفلت به معناي فراموشي خدا و قيامت خواهد بود.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد