آخرین اخبار

تيکه شفر به برانکو بخاطر هديه دادن ساعت به بازيکنان پرسپوليس استقلال

تيکه شفر به برانکو بخاطر هديه دادن ساعت به بازيکنان پرسپوليس

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي وينفرد شفر در تمرين استقلال

وينفرد شفر سرمربي استقلال در حاشيه تمرين استقلال گفت: اول سال جديد را به همه مردم ايران تبريک مي گويم و براي همه آرزوي سلامتي، صلح و آرامش و شانس خوب در طول سال دارم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:ما الان بايد براي دو بازي مقابل نفت تهران و الريان آماده شويم. اول خوشحالم که شش ملي‌پوش داشتيم و الان پنج بازيکن در تيم ملي داريم. اين يک تعريف و تمجيد خوب براي بازيکنان و باشگاه است و نشان مي دهد بازيکنان در پنج شش ماه گذشه به خوبي تمرين کرده اند.
او در ادامه گفت:اميدوارم ملي پوشان نمايش خوبي داشته باشند و با شرايط بسيار خوبي برگردند. فوتبال خيلي مهم است و مثل يک سفير براي يک کشور است. تاريخ بازگشت ملي‌پوشانمان براي ما خوب نيست چرا که نهم فروردين با نفت بازي داريم و سيزدهم هم بايد با الريان بازي کنيم. اين براي ما خيلي خوب نيست و ممکن نيست که بازيکنان روز هفتم براي تيم ملي بازي کنند و بعد نهم و سيزدهم براي ما بازي کنند چرا که ممکن است باعث مصدوميت آنها شود. من شنيدم که قبلا اين برنامه به باشگاه داده شده بوده و البته من آن زمان نبودم و از آن خبري ندارم.
شفر گفت: من با سازمان ليگ صحبت کردم. آنها گفتند که قبل از آغاز فصل اين تقويم را براي باشگاه ها فرستادند و مربيان تيم ها آن را تاييد کرده اند. من تقويم را ديدم و تقويم پر بود و نمي شد آن را عوض کرد و فکر مي کنم اين موضوع به دليل اشتباه پيش از فصل است. ما بايد براي آسيا و دومي در ليگ و قهرماني در جام حذفي بجنگيم، همينطور بازيکنان بايد راهي جام جهاني شوند. من فکر مي کنم اين نوع برنامه ريزي آماتور باشد. من امروز با بازيکنان در اين باره صحبت کردم و همه مي دانند بايد به خوبي تمرين کنند و ببينيم که چه بازيکناني مقابل نفت تهران بازي مي کنند.
سرمربي استقلال درباره مصاف با الريان و همزماني آن با سيزدهم فروردين، گفت: به شما تاکيد کردم که يکي از دو بازي مهم ما در آسيا، مصاف با الريان است. فدراسيون بايد ببيند چه کاري مي تواند بکند که باشگاه ها موفق باشند و نه فقط تيم ملي. هرچقدر تيم هاي بيشتري به مرحله بعدي بروند، امتيازات بيشتري بدست مي آورند و اين براي ايران در آسيا و رقابت هاي ليگ قهرمانان بسيار مهم است. مطمئنم که همه مردم تهران سيزدهم فروردين، تهران را ترک نمي کنند و مطمئنم مثل بازي با العين ورزشگاه پر خواهد شد. مي دانم همه هواداران به استاديوم مي آيند تا به ما کمک کنند سه امتياز را به دست آوريم. ديديم که در بازي قبلي همه مردم در تهران کارشان را متوقف کردند تا بازي با العين را تماشا کنند. فکر مي کنم اين اتفاق مقابل الريان هم رخ دهد.
وي درباره وضعيت تيام گفت: نمي توانم امروز چيزي بگويم. با پزشکش هميشه در تماس هستيم. او در اختيار يک پزشک در بارسلون است. همينطور کادر پزشکي ما هم با او و پزشکش در ارتباط است. مهرشاد رهبر با او ارتباط دارد و يک ساعت پيش با او صحبت کرد.
شفر درباره حضور گرهارد مدرس آلماني در تمرين استقلال گفت: او يک مربي دروازه باني از فدراسيون فوتبال آلمان است. او در کشورهاي زيادي مثل امارات و تايلند بوده است. از او خواستم که با نامداري کار کند و مي تواند به ما حدود 10 روز کمک کند. وقتي در فوتبال آلمان و ساير جاها دروازه‌بانان را مي بينيد، متوجه مي‌شويد که دروازه‌بان فقط يک دروازه‌بان نيست و اين پست اهميت فوق‌العاده‌اي دارد. مي خواهم نامداري با او کار کند و از او چيزهايي ياد بگيرد. فوتبال و تمرينات هر هفته و هر ماه عوض مي شود. هميشه موقعيت جديدي ايجاد مي شود که بايد آن را بشناسيم.
او در پاسخ به اين سوال که آيا به بازيکنانش عيدي نمي دهد، گفت: من روز گذشته با تست کوپري که از بازيکنان گرفتم، يک عيدي به بازيکنان دادم. هديه اي که به آنها دادم اين بود که بعد از چند ماه تلاش به آنها چند روز استراحت دادم و شايد يک ناهار هم با هم بخوريم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به اين سوال که برانکو به بازيکنانش يک ساعت عيدي داده است، گفت: خيلي خوب است. شايد بازيکنان او گاهي دير به تمرين مي آمدند و او با اينکار خواسته آنها ديگر دير نکنند. (باخنده)
وي درباره وضعيت تيم ملي فوتبال ايران گفت: من بازي با تونس را از تلويزيون ديدم. يک بازي آماده‌سازي براي ديدار با مراکش در جام جهاني بود. يک مقدار زمين خيس بود. بازي با تونس مسابقه خوبي بود. گلي که به ثمر رسيد ناشي از اشتباهات مدافعان بود. تيم ملي هم در اين مسابقه کامل نبود. اميد ابراهيمي و وريا غفوري در ترکيب نبودند و با اضافه شدن آنها فکر مي کنم تيم ملي بهتر شود. اين يک مسابقه آزمايشي بود که مربي ببيند در آينده چه کار کند. در بازي با الجزاير فکر مي کنم بازيکنان اصلي بيشتري بازي کنند.
شفر درباره جدي گرفتن بازي هاي تدارکاتي گفت: هنوز زمان زيادي تا بازي با مراکش باقي مانده است. الان مقابل تونس و الجزاير بازي مي کنند و سبک بازي اين دو تيم صد درصد مثل مراکش نيست ولي مطمئنم بازيکنان ايراني در صورت بالا رفتن اعتماد به نفس مي توانند مراکش را شکست دهند و اين دروازه اي به مرحله بعد است. براي ما نيز در حال حاضر الهلال و الريان خيلي مهم تر از بازي با مراکش است. مي دانيد ما چند ملي پوش داريم ولي امروز چند بازيکن از تيم هاي پايه استقلال با ما تمرين مي کنند و اين براي آينده ما خيلي خوب است. دوباره مي گويم که الان بازي اول ما با نفت، سپس الريان و در ادامه الهلال براي ما اهميت دارد.


منبع: خبرورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد