آخرین اخبار

سپاه: موشک بالستيکي داريم که آمريکا هم ندارد سياسي

سپاه: موشک بالستيکي داريم که آمريکا هم ندارد

  بزرگنمايي:

چه خبر -

اين فناوري نه در آمريکا وجود دارد نه در روسيه و فقط متعلق به ايران است

جانشين فرمانده سپاه گفت: اين موارد زماني ايجاد شده که تمامي دروازه هاي علم و فناوري روي ما بسته است و من به جرات مي گويم که اين فناوري نه در آمريکا وجود دارد نه در روسيه و فقط متعلق به ايران است.

خبرگزاري ايرنا: سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي عصر دوشنبه در نشست هماهنگي برگزاري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با بيان اين که انقلاب اسلامي از درک و تصور ما خارج است زيرا يک ترکيبي از اعجاز و اعجاب بود، ادامه داد: اگر کسي تسلط بر دنيا را توسط شوروي و آمريکا در دوران جنگ سرد مطالعه کرده باشد درک عظمت انقلاب اسلامي که چگونه توانسته سلطه يک نظام دوقطبي را بشکند و افقي روشن را فراروي همه ملت ها و جهان قرار دهد، واقعا شگفت زده و متعجب خواهد شد.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: نصرت و امداد خداوندي بود که توجيه گرحقيقي اين واقعيت عظما است وهمه مي دانيم اين40 سال دشمن بدون انقطاع يعني شبانه روز و در رفتارش چگونه با ما در همه ابعاد دست و پنجه نرم کرده است و ازتمامي ظرفيت هاي ممکن خود به کار گرفته تا دوباره به سرنوشت کشور ما برگردد.

سردارسلامي افزود: براي اينکه شکستي که آمريکا از سقوط شاه خورد، اين شکست واقعا در طول تاريخ حيات سياسي آمريکا تکرار ناشدني و غيرقابل ترميم و جبران است و همه ابزارها را به کار برد تا بتواند آن را به حالت قبل بازگرداند.

جانشين فرمانده سپاه اضافه کرد: من معتقدم خداوند در همه صحنه هاي سختي، ما را با اين دشمنان بزرگ مواجه کرد تا قدرتمند شويم و حقيقت اين است که خداوند در قرآن نيز اين مواجهه نابرابر را زمينه تجلي طلوع ايمان مي داند و مثال هايي که از اين بابت مي زند از همين جهت است.

سردار سلامي تصريح کرد: دشمن واقعا همه ظرفيت هاي خود را به کار گرفته و ما هم مي توانيم متناسب با اين ظرفيت ها ظرفيت سازي کنيم و به فضل الهي امروز من قاطعانه و بدون هيچ اغراقي، صادقانه، واقع بينانه و منصفانه اعلام مي کنم که تمام راهکارهاي نظامي دشمن را کاملا مسدود کرده ايم و در همه عرصه هاي نبرد نظامي برتر بوده و امروز در انتخاب راهکارهاي نظامي براي غلبه بر منافع حياتي دشمن دست برتر را داريم اما قطعا اين پايان ماجرا نخواهد بود.

جانشين فرمانده سپاه بيان داشت: رويکردي که امروز دشمن ما درباره انقلاب و مردم دارد اين است که اين افتخارات به دست آمده که ترکيبي از مفاهيمي مثل عزت، اعتقاد، اعتدال، سيطره و پيشرفت بوده است را نفي کند.

سردارسلامي افزود: من اين را گفته ام که امروز ما موشکي را مي توانيم پرتاب کنيم که شناورهاي متحرک را با دقت 100 مورد اصابت قرار دهد آنهم نه موشک کروز، بلکه بالستيک که با قدرت 8 برابر سرعت صوت وارد زمين مي شود پس اين موارد زماني ايجاد شده که تمامي دروازه هاي علم و فناوري روي ما بسته است و من به جرات مي گويم که اين فناوري نه در آمريکا وجود دارد نه در روسيه و فقط متعلق به ايران است.

وي عنوان کرد: روسيه موشکي به نام اسکندر دارد که موشکي بسيار دقيق است اما براي هدف هاي ثابت. فرزندان ملت چنين کاري کرده اند و موشک هاي با دقت بالا ساخته اند.

سردار سلامي گفت: شرکت مپنا با ساخت کمپرسور و توربين ها جزو 6 کمپاني برتر عالم در ساخت موتورهاي توربيني وکمپرسورهاست که حتي موتور هواپيما مي سازد که شرکت لوفتانزا طرف قرارداد آن است. دشمن تلاش مي کند که اين افتخارات را پنهان کند و جامعه ما را با دو مفهوم بي اعتمادي و نااميدي به شکست بکشاند.

جانشين فرمانده سپاه تصريح کرد: راهبرد اصلي دشمن از الگوانداختن نظام است زيرا اين نظام الگويي موفقي از نظام مردم سالاري ديني است که در عين حالي که با قدرت هاي بزرگ مي جنگند، مي تواند پيشرفت کند، آسيب هم نبيند و در عين پيشرفت و آسيب نديدن با قدرت هاي بزرگ هم بجنگند البته مشکلاتي در کشور ما وجود دارد که بزرگتر از مشکلاتي نيست که در کشورهاي ديگر است يعني هرگز مشکلات معيشتي مردم ما بزرگتر از مشکلات معيشتي مردم آمريکا نيست.

وي بيان داشت: دشمنان در عين حال در پشت يک عمليات رسانه اي ويرانگر اين موفقيت ها را وارونه نشان مي دهند ولي البته خودمان هم در اين زمينه نقش داريم.

سلامي اطمينان خاطر داد که جنگ نظامي بين ايران و هيچ کشوري نخواهد بود و گفت: اگر آنها وارد جنگ شوند قطعا شکست خواهند خورد. ما صداي آنها را پشت بيسيم ها مي شنويم و مي دانيم چه مي گويند ولي بايد جوان ها را دريافت و با توطئه ها و نقشه هاي دشمن آشنا کرد در عين حال مشکلاتي کنوني ما بزرگتر از توانايي هاي ما نيست و مي توانيم مشکلات را حل کنيم.


منبع: irna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد