آخرین اخبار

راهنماي شيک پوشي براي دوران بارداري مد و لباس

راهنماي شيک پوشي براي دوران بارداري

  بزرگنمايي:

چه خبر - چگونه در دوران بارداري شيک پوشي باشيم؟

يکي از دغدغه ‌هاي خانم ‌هاي باردار انتخاب درست لباس است. در دوران بارداري تناسب اندام‌ تان به هم مي ‌ريزد و لباس‌ هاي سابق ديگر اندازه ‌تان نمي ‌شود. شايد به همين دليل روحيه ‌تان بهم بريزد و فکر کنيد که ديگر نمي ‌توانيد خوش ‌لباس باشيد اما بارداري بدين معني نيست که شما از سبک لباس پوشيدن خود دور شويد، بلکه امروزه انتخاب هاي زيادي پيش رويتان است به طوري که مي توانيد همچنان مانند قبل بدرخشيد. مهم نيست که فرم شکم و بدن تان چه تغييري کرده، خوش تيپ بودن حتي در اين دوران هم به سادگي ممکن است.

اگر به طور يکدست چاق شده ايد

اگر به طور يکدست چاق شده ايد

برخي از خانم هاي باردار تنها از ناحيه شکم چاق مي شوند اما برخي ديگر اضافه وزن شان، جز شکم، در تمام اندام شان پخش مي شود. بنابراين اگر احساس مي کنيد که تمام قسمت هاي بدن تان چند سايز بزرگ تر از قبل شده، نگران نباشيد زيرا حتي در اين شرايط هم مي توانيد با پوشيدن لباسي مناسب، مثل هميشه زيبا و جذاب به نظر آييد. لباس هاي بلند با پارچه هاي نرم و لطيف بهترين انتخاب براي شما هستند.

لباس بلند

لباس بلند

يکي از بهترين انتخاب ها براي شما لباس بلند است. بنابراين به دنبال لباسي باشيد که تا زير زانوي شما را مي پوشاند. البته لازم نيست که لباس تان خيلي گشاد باشد، لباس هايي که فرم شکم شما را نشان مي دهند نيز جذاب اند، البته اين را هم در نظر داشته باشيد که لباس تان در قسمت پايين بايد گشاد باشد تا در راه رفتن تان مشکلي ايجاد نکند. اگر دوست داريد که ظاهرتان را از حالت يکنواختي و سادگي در آوريد، کت بلند و طرحداري روي آن بپوشيد. پوشيدن لباس هاي بلند، شما را لاغرتر و کشيده تر از حالت معمول تان نشان مي دهد. در آخر، تيپ تان را با کفشي که رويه بلندي دارد، ست کنيد و از زيبايي خود لذت ببريد.

لگينگ ها

لگينگ ها

لگينگ ها بهترين دوستان زنان باردارند، از اين جهت که نه تنها راحت اند، بلکه بسيار هم جذاب هستند و به راحتي با لباس هاي ديگر ست مي شوند. شما مي توانيد يک لگينگ را در کل ماههاي بارداري تان به تن کنيد. براي شمايي که کل بدن تان به يک اندازه پف کرده يا چاق شده است، لگينگ مشکي بهترين انتخاب است، از اين جهت که سايز اندام تان را در ظاهر کوچک تر نشان مي دهد. اما نگران سادگي و رنگ تيره آن نباشيد. شما مي توانيد به راحتي با پوشيدن يک تونيک طرح دار به ظاهرتان شادابي و تنوع دهيد. براي کفش هم مي توانيد از صندل هايي که با رنگ تونيک تان ست است، استفاده کنيد.

اگر شکم تان افتاده است

اگر شکم تان افتاده است

اگر جنين شما در پايين شکم تان قرار داشته باشد، فرم شکم تان نيز افتاده مي شود. براي راحتي در اين دوران، به دنبال لباس هايي که در قسمت کمر راحت و نرم هستند، باشيد.

بلوز و شلوار

بلوز و شلوار

براي داشتن يک تيپ اسپورت، هيچ چيز بهتر از بلوز و شلوار نيست. اما خانم هاي بارداري که شکم افتاده اي دارند، بايد در انتخاب شلوار احتياط کنند. از شلوارهايي که در ناحيه کمر، کمربند يا کش سفت دارند، خودداري کنيد و شلوارهايي بپوشيد که خيلي به شکم تان فشار نمي آورد.
در مورد رنگ شلوار، بهتر است که از رنگ هاي خنثي مانند مشکي، خاکستري يا سورمه اي استفاده کنيد. پارچه هاي باکيفيت مانند کشمير نيز مي تواند زيبايي ظاهر شما را دو چندان کند.
بلوزي که انتخاب مي کنيد نيز بايد گشاد و راحت باشد تا خيلي شکم افتاده تان خيلي به چشم نيايد. اگر باز هم احساس ناراحتي مي کنيد، از يک شال کمک بگيريد. با انداختن شال، مي توانيد کمي از برآمدگي شکم تان را بپوشانيد. با انتخاب يک صندل اسپورت نيز تيپ تان را تکميل کنيد.

جامپ سوئيت

جامپ سوئيت

يکي از ساده ترين راهها براي خوش تيپ ماندن در دوران بارداري پوشيدن جامپ سوئيت است. با پوشيدن اين مدل لباس، نه تنها راحت خواهيد بود، بلکه ديگر نيازي به ست کردن لباس هايتان هم نداريد. بهترين رنگ جامپ سوئيت براي شما، مشکي است. اگر جامپ سوئيت تان در قسمت بالا تنه باز است، مي توانيد در روزهاي سرد، يا حتي براي پوشاندن اندام تان، بلوزي آستين بلند زير آن بپوشيد. براي اين که ظاهرتان از حالت مشکي يکدست و خفه بيرون آيد، از اکسسوري هاي رنگي، مانند کيف يا کفشي به رنگ هاي روشن و جيغ استفاده کنيد.

اگر شکم تان بالاست

اگر شکم تان بالاست

اگر شکم تان در قسمت بالاي خود، برآمدگي بيشتري از قسمت پايين دارد، شانس با شماست، زيرا مدل هاي لباس مختلفي را مي توانيد امتحان کنيد. خوبي اين فرم شکم آن است که مي توانيد به لباس هايي که به تن مي کنيد خلاقيت دهيد، به عنوان مثال از کمربند استفاده کنيد يا حتي قسمتي از لباس تان را گره بزنيد تا بيشتر به چشم آيد.

دامن

دامن

يکي از لباس هايي که در دوران بارداري به تن شما مي آيد، دامن است. برخلاف ديگر خانم هاي باردار، لازم نيست که شما رنگ مشکي به تن کنيد، بلکه مي توانيد از رنگ هاي روشن و متنوع و حتي پارچه هاي طرح دار کمک بگيريد. اگر مي خواهيد جلب توجه را از روي شکم تان برداريد، از اکسسوري ها استفاده کنيد. به عنوان مثال شما مي توانيد با انداختن يک گردنبند، تاکيد را از شکم تان برداشته و بر بالا تنه تان قرار دهيد. يک کت بلند به رنگ روشن هم مي تواند به ظاهر شما جذابيت بيشتري بخشد.

پيراهن ماکسي

پيراهن ماکسي

براي شما که فرم شکم بالايي داريد، پيراهن هاي ماکسي مي توانند بهترين انتخاب باشند، از اين رو که نه تنها راحت اند بلکه شما را مانند قبل جذاب و روي مد نشان مي دهند. به جاي رنگ هاي ساده و يکنواخت، از رنگ هاي شاد و طرح هاي متنوع استفاده کنيد. براي راحتي بيشتر، مي توانيد يک کت جين، که به هر لباس با هر طرح و رنگي مي آيد، روي آن بپوشيد.

اگر لاغر هستيد

اگر لاغر هستيد

برخي از خانم ها فقط شکم شان برآمده مي شود، در حالي که کل هيکل شان لاغر مانده است. اين افراد کارشان راحت است و مي توانند مدل هاي مختلف لباس را به تن کنند. لباس هايي با طرح هاي گرافيکي يا جين بهترين انتخاب برايشان خواهد بود.

شلوار جين

شلوار جين

شلوار جين چسبان، که فرم طبيعي پاهايتان را نشان مي دهد، يکي از بهترين گزينه هاست که مي توانيد در اين دوران به تن کنيد. در واقع شما با اين مدل لباس، تمرکز را از شکم تان برداشته و روي پاهايتان، که حتي در طول بارداري هم تناسب خود را حفظ کرده اند، مي بريد. براي بالا تنه نيز، يک بلوز بلند به رنگ خنثي يا روشن مي تواند بهترين گزينه باشد. برخلاف ديگر زنان باردار، شما مي توانيد از کمربند استفاده کنيد و به کمک آن به ظاهرتان تنوع دهيد. يک کفش اسپورت نيز به خوبي با تيپ تان ست مي شود.

طرح هاي گرافيکي

طرح هاي گرافيکي

اگر مي خواهيد پيراهن به تن کنيد، سعي کنيد براي جذابيت بيشتر، از طرح هاي گرافيکي کمک بگيريد. البته براي اين که خيلي ظاهر شلوغي نداشته باشيد، رنگ پيراهن طرحدار، کفش و کت تان را خنثي انتخاب کنيد اما اکسسوري که مي گذاريد، رنگي باشد.


منبع : زندگي ايده ال



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آرايش عروس الهام حميدي در مراسم ازدواج اش + عکس

خانم هاي شيک پوش روسري چهارخانه زمستاني را اينگونه مي بندند

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکي ست کنيم؟

فرم بدن تان را با اين ترفندها تشخيص دهيد

ولنتاين امسال، لباس هاي تان را اينگونه ست کنيد

ست کردن لباس به سبک آيشواريا راي و شکيرا براي ولنتاين

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

12 ويژگي که شما را به يک مرد جذاب براي خانمها تبديل مي کند

جديدترين مدل پالتو در دنياي مد، پالتو خزدار زنانه

10 عطر مردانه اي که زنان را جذب مي کند!!

مدل کت و شلوار زنانه به پيشنهاد ستاره هاي شيک پوش هاليوود

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

مدل مانتو بازيگران در جشن حافظ 97 ( هجدهمين جشن حافظ )

10 طراح لباس برتر دنيا !

مدل لباس هايي که کيت ميدلتون و مگان مارکل دقيقا مانند هم پوشيدند

10 طراح لباس برتر دنيا !

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld طراح مشهور برند شنل درگذشت

مدل لباس در بفتا 2019، کيت ميدلتون تا ايرينا شايک

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

نگاهي روانشناسانه به مدل لباس هاي جنجالي جشنواره فجر 37

مدل پالتو زمستاني بلند، به سبک بازيگران زن ايراني

مدل مانتو در روز هفتم و هشتم جشنواره فجر، پريناز ايزديار تا مهناز افشار

مدل مانتو بازيگران زن در ششمين روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل لباس عروس و آرايش الهام حميدي، تازه عروس سينماي ايران

مدل مانتو بازيگران زن در چهارمين روز جشنواره فجر 37

مدل مانتو در روز دوم و سوم جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل مانتو بازيگران در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 97

مدل لباس هاي برتر در SAG Awards 2019, ليدي گاگا تا اما استون

9 واقعيت جالب درباره کيت ميدلتون Kate Middelton که نمي دانستيد

عکس هاي جديد جنيفر لوپز روي شماره ژانويه مجله مد بازار

بدترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

بدترين مدل لباس در گلدن گلوب Golden Globes 2019

بهترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب Golden Globes 2019