آخرین اخبار

مادري پس از پرتاب دخترش از پنجره با نوزادي در آغوش پايين پريد حوادث

مادري پس از پرتاب دخترش از پنجره با نوزادي در آغوش پايين پريد

  بزرگنمايي:

چه خبر - ماجراي خودکشي شوم مادر و دو کودک

در جريان ماجرايي تلخ و دلخراش، مادري پس از پرتاب دختربچه 10 ساله‌اش از پنجره طبقه پنجم يک ساختمان در رضوانشهر، درحالي که نوزاد شيرخواره‌اش را در آغوش گرفته بود درمقابل چشمان وحشت زده رهگذران ازهمان پنجره پايين پريد. لحظاتي قبل از اين واقعه هولناک، رهگذران و ساکنان منطقه فرياد‌هاي «منو نکش، منونکش» دختر بچه‌اي را شنيدند.
دخترک در حالي که فرياد مي‌زد، با التماس از مادرش مي‌خواست او را به پايين پرتاب نکند، ولي ناگهان از طبقه پنجم سقوط کرده و روي يک خودروي سمند سفيد رنگ افتاد و بعد هم روي کف آسفالت خيابان بي‌حرکت ماند.
اين حادثه هولناک ظهرديروز در برابر چشمان حيرت زده رهگذران و ساکنان محل اتفاق افتاد، که مادر و فرزند شيرخواره‌اش پس از سقوط بر کف خيابان کشته شدند، اما دختر بچه 10 ساله اين خانواده به‌ دنبال سقوط از پنجره به‌ طور معجزه آسا روي سقف يک خودرو فرود آمد که پايش شکست و زنده ماند.
ظهر دوشنبه چهارم دي چند نفر از رهگذران و ساکنان محلي، يکباره صداي گريه دختربچه‌اي را از پنجره‌اي در طبقه پنجم ساختماني شنيدند که به التماس فرياد مي‌زد: «مامان منو نکش.» و... همان موقع هم زني در حدود 40 ساله را ديدند که در تلاش بود دختربچه را در ميان بازوانش بالا بکشد، اما دخترک تقلا مي‌کرد تا خود را از لبه پنجره کنار بکشد. فريادهاي پرالتماس دخترک نشان مي‌داد او از تصميمي هولناک که مادر خانواده براي کشتن خود و فرزندانش گرفته خبر دارد، اما توان مقابله با مرگ جمعي را نداشت. آنهايي هم که با نگاهي نگران از پايين ساختمان نظاره گر چنين صحنه‌اي بودند نمي‌توانستند براي نجات دخترک کاري انجام دهند. فقط صداي فرياد پرالتماس دخترک را مي‌شنيدند که با گريه و زاري از مادرش مي‌خواست او را به پايين پرت نکند. هر چند دو سه رهگذر به طرف در ورودي ساختمان هجوم بردند تا خود را به طبقه پنجم برسانند، اما افسوس که فرصتي نبود و همگان ديدند که مادر، دختر بچه را از لبه پنجره بالا کشيد و پايين انداخت.
در اين لحظات رعب انگيز که نگاه‌هاي وحشت زده مردم به دختربچه خيره مانده بود، ديدند که او چرخ زنان با صداي مهيبي روي سقف يک خودروي سمند سفيد رنگ سقوط کرد و بعد روي آسفالت کنار خيابان افتاد و با پيکري خون آلود بي‌حرکت ماند. در اين لحظات که جمع زيادي از مردم پايين ساختمان ايستاده بودند، همراه با چند مأمور به طرف دخترک دويدند و ضمن بررسي‌هاي ابتدايي پي بردند که دخترک هنوز نفس مي‌کشد و زنده است و فقط يک پايش شکسته است.هنوز ساکنان منطقه از اين رخداد عجيب و تلخ در شوک بودند که زن جوان در حالي که کودک شيرخواره‌اش را در آغوش داشت با فريادي خود را از پنجره به طرف پايين پرتاب کرد و روي آسفالت کنار خيابان، خون آلود و بي‌حرکت ماندند.
بلافاصله مأموران نيروي انتظامي رضوانشهر در جريان قرار گرفتند و بسرعت خود را به محل حادثه رساندند. دختر 10 ساله در جريان بررسي‌هاي نخستين مشخص شد که زنده است بنا براين به بيمارستان انتقال داده شد، اما مادر و پسر بچه 10 ماهه‌اش در دم جان سپرده بودند.به دستور بازپرس کشيک دادسراي عمومي و انقلاب رضوانشهر، پيکرهاي اين زن و نوزاد پسر براي بررسي‌هاي تخصصي به پزشکي قانوني انتقال داده شد و درمان روي دختر بچه 10 ساله ادامه دارد.
پليس قرار است بعد از به هوش آمدن دختر بچه، تحقيقاتي را درباره علت تصميم جنون‌آميز مادر انجام دهد. سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان، دراين باره گفت: در اين واقعه هولناک مادري 40 ساله دو فرزند 10 ساله و 10 ماهه خود را از طبقه پنجم ساختمان يک پاساژ به پايين پرتاب کرد. اين زن و فرزند 10 ماهه‌اش در دم جان باختند اما دختر 10 ساله دچار شکستگي پا شده و به بيمارستان منتقل شده است. وي با اعلام اينکه شوهر اين زن توسط پليس شناسايي شده است، خاطرنشان کرد: پليس در حال بررسي و انجام تحقيقات بيشتر است تا علت و انگيزه‌هاي اين اتفاق را کشف کند. برخي سايت‌هاي خبري استاني نيز اعلام کرده‌اند اين زن به خاطرمشکلات شديد مالي و پرداخت نشدن چند ماهه حقوق شوهرش دست به اين اقدام هولناک زده است.

مشکلات روحي ورواني مادر

عسگر حسني‌پور فرماندار رضوانشهر، نيز جزئيات بيشتري از فاجعه مرگ خودخواسته يک زن رضوانشهري و اقدام به قتل دو فرزندش را تشريح کرد. او گفت: متأسفانه مادر و فرزند 5 ماهه‌اش در اين حادثه در دم جان‌ باختند. اما خوشبختانه کودک 10 ساله در اين سقوط با سقف خودرو پارک شده در پايين ساختمان برخورد کرد که به خاطر شکستگي دست و پا در بيمارستان بستري شد.رئيس شوراي تأمين شهرستان رضوانشهر با تأکيد بر اينکه برخورد دختر 10 ساله با سقف خودرو مانع جان باختن‌اش شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون وضعيت جسمي اين کودک مطلوب اعلام شده و طبق نظر پزشکان بزودي از بيمارستان مرخص مي‌شود.
وي اختلالات رواني مادر را علت وقوع اين حادثه عنوان کرد و با بيان اينکه طبق شواهد و بررسي‌هاي انجام شده اين زن از بيماري رواني رنج مي‌برده، تأکيد کرد: طبق بررسي‌‌هاي صورت گرفته و تحقيق از بستگان نزديک اين زن، بيماري رواني‌اش تأييد شده است. فرماندار رضوانشهر با تأکيد بر اينکه زن 40 ساله در بيمارستان انزلي شاغل بوده و سابقه رفتارهاي پرخطر نيز ازوي گزارش شده است، خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌هاي مقدماتي همسر اين زن اعتياد داشته و کانون اين خانواده با مشکلات گسترده‌اي روبه‌رو بوده است. وي با بيان اينکه مشکلات و آسيب‌هاي اجتماعي عمده‌ترين علت بروز اين گونه حوادث تلخ در جامعه است، تصريح کرد: اميد است با آموزش، فرهنگ‌سازي و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي از بروز حوادث تلخ اين‌چنيني در جامعه جلوگيري کنيم.


منبع: روزنامه ايران



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت