آخرین اخبار

متلک سنگين فردوسي پور به حسين هدايتي در برنامه جنجالي نود حاشيه هاي ورزشي

متلک سنگين فردوسي پور به حسين هدايتي در برنامه جنجالي نود

  بزرگنمايي:

چه خبر - مناظره طاهري و هدايتي در برنامه نود

علي اکبر طاهري مدير پيشين پرسپوليس بعد از مدت ها روي خط برنامه 90 آمد تا درباره ماجراي گولچ حرف بزند. او درباره ادعاي 200 هزار يورويي هدايتي که براي اين بازيکن پرداخت شده است ، گفت:«صحبت ها عباراتي که درباره ما گفته مي شود ، يک تهمت قطعي است و بعد مي گويند ابهام است. مثلا گفتند 61 ميليارد در دوره ما ناپديد شده است و بايد به اين گفته ها باشگاه توضيح مي داد . اين جاي تاسف است که 61 ميليارد گم شده باشد و حسابرس هاي مالي هم برايش پاسخي نداشته باشند. اما درباره گولچ جاي تاسف دارد که اخلاق به جايي برسد که افرادي يک سري حرف ها را بزنند که اگر اين دنيا هم قرار نباشد جواب بدهند ، بايد به آن دنيا جواب بدهند. خيلي از هواداران کمک مي کردند و دوست داشتند اسم شان برده شود. ما سامانه حمايتي هواداري راه انداختيم. خيلي ها مي خواستند حتي زمين به تيم بدهند. من يک سابقه تاريخي داشتم درباره کشتي گيران که يک ميليارد تومان ما محکوم شديم و پول حساب برداشت شد.

همين دوستان گفته بودند که پول کشتي گيران را داده اند. بعد مشخص شد اصلا اين حرف ها نبوده است. براي همين ما هر پولي از اين آقايان گرفتيم ، به خزانه ريختيم. در سند شماره 20 مالي باشگاه ، 200 هزار دلار از ايشان گرفته شده ، به حساب باشگاه ريخته شده است. دو ماه قبل از تاريخ اول تيرماه سال قبل ، ايشان متعهد شد که هر بازيکن جديدي را مي خواهيم ، اين آقا پولشان را مي دهد. ما که نمي توانستيم تمام 200 هزار دلار گولچ را يکجا بدهيم. ما پولي که به بقيه داديم را به گولچ هم داديم. ولي گولچ در ليست تيم قرار نگرفت شروع کرد به اعتراض و گفت مي خواهد منتقل شود. اصرار داشتند که او يک بازي ، بازي کند تا بشود ترانسفرش کرد اما برانکو او را نخواست و در ترکيب 18 بازيکن هم نبود. بعد هم از ايران رفت و شکايت کرد. ما وقتي اين بازيکن شکايت کرد ، جوابيه اي داديم و از خودمان دفاع کرديم. لايحه رفت اما دفاعيه ما را قبول نکردند. الان هم اين پرونده به دادگاه حکميت رفته و شک نکنيد ما برنده مي شويم. »
او سپس درباره گولچ و کمک هدايتي هم گفت:«اين تنها موردي نبود که ما از هواداران ، کمک هاي ريالي يا يورو يا سکه گرفتيم. ما اين ها را ريال مي کرديم و مي ريختيم به خزانه باشگاه. اين مسائلي که مي گوييد شخصي است. بارسلونا وقتي به مشکل خورد ، رفتند از هوادار پول گرفت. من براي هر پولي که گرفتم سند دارم. اينجا هيچ سندي نيست که براي پول ها وجود نداشته باشد.»

** حسين هدايتي روي خط برنامه 90 آمد و در نقد حرف هاي علي اکبر طاهري گفت:« پول آقاي گولچ را آقاي خبيري ، طاهري و ترکاشوند آمدند از من گرفتند. من آن زمان که اسپانسر تيم هم نبودم. گفتند همان شب اگر قراردادش را نبنديم ، او مي رود. به من گفتند اگر اين پول را ندهيد ، او مي رود. من براي هر بازيکني فقط براي آن بازيکن پول دادم.»
طاهري که نمي خواست با هدايتي روي خط باشد در اين بخش ، به حرف هاي هدايتي جواب داد و گفت:«شما پارسال ورود کنيد به نتايج بعضي از بازي ها که خوب نبوده. هر بار تيم نتيجه نگرفته ايشان يک مصاحبه اي کرده است. يکبار گفتند گولچ ، بعد هم که گفتند پول داديم براي اوکرايني ها. آرشيوهاي نشريات هست. من يک چيز را براي تان بگويم. اساس کار باشگاه از ريلش منحرف شده است. اينکه يکي براي کار سياسي و اقتصادي اش گفتيم پول بايد برود توي تيم و بعد ما خرجش کنيم. کسي که 200 هزار دلار قرارداد دارد را کلش را که روز اول نمي داديم. من يادم هست اخيرا به بازيکنان گفته بودند ما 400 سکه داديم ، اين ها کجا رفته است. اين سکه ها را فروختيم و پولش را به حساب خزانه ريختيم. ما پول هايي که از آقاي هدايتي آمده است را همه را سند زديم .»
فردوسي پور درباره شيوه مديريتي طاهري انتقاد کرد و گقت که اين بازيکن را خود برانکو خواسته يا باشگاه؟ بعد اين پرونده ها چه فرقي با دوره رويانيان دارد؟ که طاهري جواب داد:«اين طور نيست که بازيکني بدون نظر برانکو جذب شده باشد. هر بازيکني را گرفتيم ، امضاي جذبش از طرف برانکو وجود دارد. همين مورد طارمي که مي گوييد مشکل مديريتي بود. ما از طارمي در 24 فروردين امضا گرفتيم که او بازيکن سال بعد ماست. شما داريد ابهام هاي هواداران را بيشتر مي کنيد. من حاضرم بيايم در برنامه 90 با خود شما مناظره کنيم و فيلمش را پخش مي کنيم. بياييد وکلا باشند ، رسانه ها هم باشند برنامه را ضبط کنيم و پخش شوند و همه هم ببينند.» فردوسي پور اما اصرار داشت که طاهري به 90 بيايد و زنده و بي واسطه از خودش دفاع کند. او تاکيد کرد پرونده طارمي و ريزه اسپور اتفاقا خيلي روشن است و جزئياتش مشخص است.

او اصرار کرد طاهري بيايد و توضيح بدهد همين پول هايي که از هخواداران گرفته مي شود ، چه مي شود. آن پول هايي که از 3090 همچنان کسر مي شود ، به کجا مي رود؟ که طاهري گفت:«اين ابهام را چرا به من وارد مي کنيد. از روز پايان قرارداد در ابتداي فصل اگر پولي کسر شده است ، بايد مشخص شود چرا گرفتند و تازه اين ها را باشگاه و مديريتش بايد پاسخ بدهد. اگر پولي گرفته شده از کسي بايد کلش بيايد به باشگاه پرسپوليس. »
هدايتي دوباره بعد از حرف هاي طاهري خواست حرف بزند و گفت:«من اين حرف ها را به پاي کم حافظه گي آقاي طاهري مي گذارم. من کي گفتم 30 درصد قرارداد بازيکنان را مي دهم؟ در 31 برج 2 سال 95 ، ما با برانکو بوديم. اين دوستان گفتند 5 يا 6 بازيکن مي خواهند براي قهرماني که همه آنها را گرفتيم. من 30 هزار دلار براي اواخر تيرماه براي اوکرايني ها دادم ، 200 هزار دلار براي اين بازيکن گرفتم. براي وحيد اميري 700 ميليون از من گرفتيد ، به او 400 ميليون داديد. براي هر بازيکني ، بازيکن به بازيکن از من پول گرفتيد. رسيد بازيکن به بازيکن هم به من داديد. »
دوباره طاهري روي خط آمد و گفت:«مسائل اخيري که براي هدايتي پيش آمده باعث شده دچا فراموشي شود. ايشان گفت من پول را براي من اين 700 ميليون را براي شما مي آورم تا سيه رو شود هر که در او غش باشد. تا مشخص شود که چه کسي مي رود دور بازيکنان را به هم مي ريزد. اينکه يکي بخواهد فرافکني کند ، بگويد ما 300 ميليون را نداديم به بازيکني ، دروغ است. فردا من اين مطلب را رو مي کنم که اين 300 ميليون را ما برداشتيم يا رفته کجا. خود آقاي خبيري به من پيام تلگرامي داده است. اين آقا دارد طوري مي گويد که ما را متهم کند ، من واقعا متاسفم براي اخلاق و اين بحث ديگر خيلي به انحراف رفته است. »
هدايتي باز تاکيد داشت که 30 درصد چقدر مي شده است؟ هدايتي گفت 19 ميليارد تومان به پرسپوليس در دوره طاهري پول داده است. بعد طاهري را بي انصاف خطاب کرد. او اصرار کرد طاهري مي آمده دفتر او پول بگيرد. طاهري هم گفت براي اين ادعاي 19 ميليارد توماني سند رو کند!
هدايتي ادعا کرد 19 ميليارد از ترکاشوند رسيد دارد و اين اسناد را به عادل داده است و عادل بلافاصله گفت:«اگر اين 19 ميليارد را به بانک سرمايه برگردانده بوديد الان فقط 1000 ميليارد به اين بانک بدهي داشتيد.
که هدايتي با قسم آيه گفت اين حرف دروغ است و براي اثبات حرفش هم گفت هفته قبل دسته چک گرفته و اگر بدهي داشت ، نمي توانست دسته چک بگيرد. البته او بعد از کمي گفت ، آن ماجرا يک بحث ديگري دارد که بايد درباره اش توضيحات ديگري بدهد!


منبع: khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت