آخرین اخبار

مصاحبه خواندني بهرام رادان درباره قرعه ايران در جام جهاني حاشيه هاي ورزشي

مصاحبه خواندني بهرام رادان درباره قرعه ايران در جام جهاني

  بزرگنمايي:

چه خبر - بهرام رادان: از هيجان بازي با اسپانيا و پرتغال لذت ببريم

در روزهايي كه تب و تاب قرعه‌كشي جام جهاني‌ و قرار گرفتن ايران در يكي از گروه‌هاي سخت و دشوار روسيه 2018 هنوز داغ است و اظهارنظرهاي زيادي نيز در خصوص سرنوشت تيم ملي به گوش مي‌رسد شنيدن نظرات يكي از سوپراستارهاي سينماي ايران در خصوص اين قرعه هم مي‌توانست جالب توجه باشد.

فرصتي نصيب ما شد تا در همايش خبري مشعل‌داران المپيك زمستاني كه به همت شركت سامسونگ ايران برگزار شد با بهرام رادان گپ و گفت كوتاهي پيرامون تيم ملي ايران داشته باشيم كه اتفاقاً مصاحبه خواندني و جذابي هم از آب در آمد.
* آقاي رادان! حالا كه در محفل ورزشي افتخار صحبت با شما نصيب ما شد دوست داريم پيرامون قرعه ايران در جام جهاني‌ هم نظرات شما را بشنويم؟
حقيقتش را بخواهيد من آن‌قدر فوتبالي نيستم كه يك طرفدار عجيب و غريب باشم. به قول سينمايي‌هاي ايران، به فوتبال لانگ‌شات نگاه مي‌كنم و بيشتر مواقع هايلايت بازي‌هاي فوتبال را مي‌بينم تا از اتفاقاتي كه مهم است مطلع باشم اما پيرامون قرعه ايران بايد اعتراف كنم اساساً خيلي وقت است طرفدار اسپانيا هستم از همين‌رو وقتي با اسپانيا، پرتغال و مراكش همگروه شديم از هيجان نمي‌دانستم بايد چه كاري انجام بدهم.

* اما برخلاف شما بسياري از اين گروه كاملاً نااميد شدند.
اتفاقاً مي‌خواستم به همين اتفاق اشاره كنم. برعكس جوي كه بعد از قرعه‌كشي ديدم و اكثريتي كه ري‌اكشن چندان خوبي نداشتند، خيلي از قرعه خوشحال بودم و دلايل زيادي هم براي اين خوشحالي داشتم دوست داشتم تيم ملي كشورم با تيم محبوبم، بعد از تيم ملي ايران، بازي كند زيرا تا حالا اين اتفاق نيفتاده بود. حضور در اين گروه يكي از آرزوهاي بزرگم را برآورده كرد. بچه‌هاي تيم ملي مقابل تيم‌هاي بزرگ مثل اسپانيا و پرتغال بازي مي‌كنند. مربي ما پرتغالي است و بازي آخر ما با تيم پرتغال است همه اين‌ها هيجان جام جهاني‌ را بالا مي‌برد و من برعكس اكثريتي كه دنبال گروه آسان‌تري بودند گفتم اينجا جام جهاني‌ است، اينجا همان جايي است كه بايد خودمان را نشان بدهيم از همين‌رو بايد بدون ترس از هر رقيبي برويم و توانايي‌هاي خودمان را به معرض نمايش بگذاريم و به دنيا نشان بدهيم براي يك ايراني رسيدن به هر موفقيتي امكان‌پذير است.

* خيلي به اين تيم اميدوار هستيد؟
بله خيلي زياد و از آن مهم‌تر اين است اعتقادي كه من به اين نسل و اعتقادي كه من به اين مربي بزرگ و جنتلمن دارم باعث مي‌شود خردادماه سال آينده بنشينم و بدون اينكه فكر كنم آيا صعود مي‌كنيم يا نه؟ در مرحله بعد با چه تيمي بازي كنيم و... از بازي فوتبال ايراني لذت ببرم. فوتبالي مبتني بر علم روز، غيرت و تعصب مثال‌زدني ايراني‌ها كه همه را ميخكوب كند.

* به اصطلاح عاميانه برويم روسيه و بتركونيم؟
من به اين اصطلاح كه بتركونيم كاري ندارم تنها مي‌گويم بنشينيم و با فوتبال تيم ملي و حضورمان در جام جهاني، رقابت با بزرگان دنيا مثل اسپانيا و پرتغال و حتي مراكش حال كنيم، لذت ببريم و شاد باشيم مثل همه مردم دنيا كه فوتبال يك فرصت براي بروز شادي‌هاي‌شان است.

* پيش‌بيني شما از نتايج تيم ملي در اين گروه چيست؟
من اگر بخواهم پيش‌بيني كنم فكر مي‌كنم به شكلي رؤيايي مي‌توانيم دست به كار بزرگي بزنيم (مي‌خندد) مي‌دانيد كه پيش‌بيني‌هاي من خيلي جنجالي از آب درمي‌‌آيد.

* پس مشتاق شديم نتايج ايران از ديد بهرام رادان را بشنويم؟
به نظرم ما بازي اول مقابل مراكش را 2 بر يک مي‌بريم، به اسپانيا در بازي دوم شايد 2 بر يک ببازيم و در بازي سوم مقابل پرتغال هم منتظر بمانيم تا استاد يكي از آن حربه‌هايي كه در چنته دارد را رو كند تا ايران برنده بازي با هموطنانش باشد.

* منظورتان از استاد، كارلوس كي‌روش است؟
بله، فكر مي‌كنم بازي سوم اين گروه يك روز خاص براي استاد كي‌روش خواهد بود كه با تفكرات ناب با شناخت خود از شاگردان سابق و هموطنانش بتواند راه مهار كريس رونالدو و ديگر ستاره‌هاي پرتغال را براي بر و بچه‌هاي ايران طراحي كند تا شبي رؤيايي براي فوتبال ايران و دنيا رقم بزند. فكر كن بتوانيم با يك مربي پرتغالي زمينه شكست پرتغال با بهترين بازيكن جهان را فراهم كنيم و جشن صعود بگيريم‌؛ مگر داريم چنين شبي در تاريخ فوتبال ايران؟ (با خنده) نمي‌دانم به همين خاطر هيجان جام جهاني‌ و نتايج تيم ملي از همين الان كه شش ماه تا مسابقات باقي مانده، من يكي را گرفته چه برسد به آن كساني كه فوتبال در جسم و خون‌شان است.

* در خصوص هشتگ # من نمي‌ترسم كه اين روزها در فضاي مجازي براي بالا بردن روحيه تيم ملي اوج گرفته نظري داريد؟
اين شعار در همه چيز ايراني‌ها قابل مشاهده است و تنها به فوتبال و بچه‌هاي تيم ملي در جام جهاني‌ برنمي‌گردد. متأسفانه در اين جامعه خيلي از افرادي كه اطراف ما هستند استعداد عجيبي در نااميد كردن طرف مقابل دارند. مي‌خواهم به يك واقعيت تلخ در اين فرصت اشاره كنم تا به عمق فاجعه پي ببريد. من وقتي به نمايندگي از سينماي ايران در فستيوال‌هاي بين‌المللي حاضر مي‌شوم، مي‌بينم مردم مي‌آيند و وقتي مي‌فهمند صنعت سينماي ايران جزو ده صنعت برتر است، تعجب مي‌كنند. متأسفانه هميشه همديگر را سركوب مي‌كنيم همديگر را مسخره مي‌كنيم به جاي اينكه حامي همديگر باشيم. يادمان نمي‌آيد بابا همين تيم ملي الان جزو قدرت‌هاي برتر فوتبال دنياست كه هر حريفي از رويارويي با آن هراس دارد. يادمان مي‌آيد كه دوره قبلي جام جهاني‌ بعد از همگروه شدن با آرژانتين يكسري مربي در فيلمي كه از پشت برنامه به بيرون درز كرد در تلويزيون نشسته بودند به جاي تعريف و تمجيد و بالا بردن روحيه تيم ملي مدام از چند تا چند تا گل خوردن در مصاف با آرژانتين و ستاره‌هايش همچون مسي صحبت مي‌كردند اما ديديد كه چگونه و به چه شكلي در آن بازي گل خورديم و باختيم در حالي كه داور پنالتي محرز ما را نگرفت. براي همين به نظرم اگر ما اعتماد به نفس‌مان را بالا ببريم، نه اعتماد به نفس كاذب يا غرور الكي بيش از حد و پوشالي، اعتماد به جواناني كه داريم و تلاشي كه دارند انجام مي‌دهند و با حمايت و پشت گرمي كه مردم از آنها دارند اتفاقات بسيار خوبي را مي‌توانيم رقم بزنيم. مهم اين نيست كه برويم يك‌شانزدهم نهايي يا يك‌هشتم نهايي نه مهم نيست، مهم اين است كه بازي خوب انجام بدهيم و شرافتمندانه بازي كنيم با تمام قوا و جدا از هر نتيجه‌اي كه كسب مي‌شود يك فوتبال و نمايش خوب به مردم شايسته ايران اعطا كنيم.

* پيش‌بيني شما از ستاره ايران چيست؟
ستاره ايران در جام جهاني؟! سؤال خيلي سختي است چون تمام تيم ما ستاره است و شك نكنيد در آسمان جام جهاني‌ 2018 اين ستاره‌ها خواهند درخشيد.

* كدام تيم قهرمان جام جهاني‌ مي‌شود؟
در حال حاضر آلمان خيلي تيم قدرتمندي محسوب مي‌شود و مسلماً بخت اول قهرماني است اما نمي‌دانم چرا احساسم مي‌گويد اين جام، جام شگفتي‌‌هاست و ممكن است تيمي قهرمان شود كه هيچ كارشناسي پيش‌بيني نمي‌كرد كه به شخصه اميد و آرزويم اين است كه آن تيم ايران نام داشته باشد.


منبع: خبرورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت