آخرین اخبار

10 نکته و ترفند جالب درباره Note 8 چه خبر ... ؟

10 نکته و ترفند جالب درباره Note 8

  بزرگنمايي:

چه خبر - نکات و ترفند هاي مخفي Samsung Galaxy Note 8

فبلت هاي سري Galaxy Note شرکت سامسونگ طرفداران زيادي در کشورمان دارند و با ورود Galaxy Note 8 به بازار ايران انتظار داريم تا اين پرچمدار شرکت سامسونگ فروش موفقي را به نمايش بگذارد؛ در اين مطلب به معرفي ترفند هايي مخفي از اين گجت مي پردازيم که دانستن آنها مي تواند تجربه کاربر از استفاده از اين فبلت را شيرين تر کند.

1- فرصت استفاده از Bixby را از دست ندهيد.
Bixby نام دستيار هوشمند صوتي و مجازي شرکت سامسونگ براي رقابت با رقبايي مانند Siri و Google Assistant است که به صورت پيش فرض بر روي آخرين گجت هاي شرکت سامسونگ همچون Galaxy S8 و يا Galaxy Note 8 نصب شده است، در واقع کاربراني که نسبت به خريد آخرين گوشي هاي هوشمند شرکت سامسونگ اقدام کرده اند از جمله اولين کساني خواهند بود که از Bixby استفاده مي کنند، Bixby مي تواند شما را در گوش دادن به موسيقي و ديگر اعمال مرتبط با آن ياري کند، مي تواند با استفاده از موتور هاي جست و جو اطلاعاتي را درباره سوژه مورد نظرتان گرد آوري کرده و به سوالات شما پاسخ دهد؛ اما جذاب ترين ويژگي دستيار هوشمند مجازي شرکت سامسونگ که در هيچ يک از رقبا شاهدش نيستيم قابليتي با نام Bixby Vision است.

کاربر با استفاده از اين ويژگي مي تواند دوربين گجت را بر روي سوژه هاي مختلف گرفته تا Bixby ماهيت آنها را شناسايي کرده و بسته به نوع سوژه امکاناتي درباره آن را به کاربر پيشنهاد دهد، براي مثال اگر سوژه يک محصول باشد Bixby مي تواند با جست و جوي اينترنتي اطلاعاتي تکميلي را درباره آن بدست آورد، اگر سوژه مقابل دوربين يک متن باشد Bixby مي تواند آن را برايتان ترجمه کرده و نهايتا اگر در هر کجاي دنيا در حال تماشاي يک جاذبه توريستي باشيد با گرفتن دوربين در مقابل آن Bixby توضيحات کاملي را درباره آن به شما ارائه خواهد داد.

2- مي توانيد دکمه فيزيکي Bixby را غير فعال کنيد.
در کنار گجت دکمه اي به منظور فعال سازي سرويس Bixby تعبيه شده که با وجود همه قابليت هاي جذاب و سطح بالاي هوشمندي اين دستيار مجازي مي تواند به کلافه گي کاربر بيانجامد و در صورت فشرده شدن غير عمدي به سرعت Bixby را برايتان احضار خواهد کرد.
گويا کارشناسان شرکت سامسوگ هم از اين مشکل همه گير کاربران آگاه شده اند و بدين منظور سامسونگ به کاربران اجازه غير فعال سازي اين دکمه را داده است، البته کاربراجازه ندارد تا عملکرد اين دکمه را تغيير دهد و تنها اجازه دارد تا در صورت تمايل آن را از کار بياندازد.

3- يادداشت هاي خود را بر روي صفحه خاموش گوشي بنويسيد.
يادداشت برداري يکي از پايه اي ترين قابليت هاي موجود در فبلت Galaxy Note 8 و قلم نوري S Pen آن است که در گجت هاي ديگر خانواده Galaxy Note هم شاهد آن بوده ايم، اما گاهي اوقات نياز داريم تا به سرعت مطلب و يا نکته اي را يادداشت کنيم و زماني براي باز کردن قفل گجت و يا جست و جو در ميان نرم افزار هاي مختلف نوت برداري نداريم، کارشناسان شرکت سامسونگ در طراحي Galaxy Note 8 توجه ويژه اي به اين نياز کاربران داشته اند.
کافيست قلم نوري S Pen را از جاي خود برداشته و بر روي صفحه نمايش خاموش گجت شروع به نوشتن کنيد و به همين سادگي مي توانيد به سرعت نکات مهم را يادداشت کنيد.

4- از حداکثر دقت تصوير صفحه نمايش استفاده کنيد.
همانطور که مي دانيد صفحه نمايش Galaxy Note 8 مي تواند تصاويري با دقت Quad HD را به نمايش بگذارد اما سامسونگ به دلايلي نا معلوم دقت نمايش صفحه اين گجت را به صورت پيش فرض بر روي حالت Full HD تنظيم کرده است، پس اگر مي خواهيد از حداکثر کيفيت صفحه نمايش استفاده کنيد با رفتن به Settings و انتخاب زير شاخه Display آيتم Screen Resolution را لمس کرده و حالت QHD را فعال کنيد.
اگر قصد داريد تا از فبلت خود براي ديدن محتواي حقيقت مجازي استفاده کنيد تنظيم دقت صفحه نمايش بر روي حالت QHD لازم است، اما توجه داشته باشيد که تنظيم صفحه نمايش بر روي اين رزولوشن مي تواند باعث کاهش طول عمر باتري گجت شود که البته بديهي هم است.

5- S Pen بر روي صفحه نمايش خيس گجت نيز کار خواهد کرد.
حتما مي دانيد که Galaxy Note 8 فبلتي ضد آب است، اما آيا مي دانستيد که حتي وقتي اين گجت در زير سطح آب باشد هم مي توانيد از قلم نوري S Pen آن استفاده کنيد؟
البته يادداشت برداري در زير سطح آب موقعيتي نيست که هر روز آن را تجربه کنيم اما کاربران اين فبلت مي توانند در زير بارش باران از قلم نوري S Pen استفاده کنند و خيس بودن صفحه نمايش هيچ مشکلي را در اين عملکرد و دقت آن ايجاد نخواهد کرد.

6- داک مبدل Dex از Galaxy Note 8 نيز پشتيباني مي کند.
براي آن دسته از مخاطباني که با داک Dex آشنايي ندارند لازم به ذکر است که اين داک مي تواند گجت شما را به يک کامپيوتر تبديل کند و با در اختيار داشتن مانيتور، صفحه کليد و موس مي توانيد از اين داک حداکثر استفاده را ببريد.
نکته جالب در اين باره آن است که کاربر مي تواند داک و ديگر وسايل جانبي را به صورت دائمي بر روي ميز خود نصب کرده تا در موقعيت هاي خاص با قرار دادن گوشي بر روي اين داک گجت خود را به يک کامپيوتر روميزي کامل تبديل کند.

7- ابزار مترجم هوشمند تر
اگر به هنگام خواندن يک مقاله و يا مطلب قسمتي از آن را متوجه نمي شويد کافيست تا قلم S Pen خود را برداشته و عبارت مورد نظر را پر رنگ کنيد تا فبلت بهترين و دقيق ترين ترجمه را با شما نشان دهد و گرچه نرم افزار هاي مترجم گاه اشتباه هايي پيش پا افتاده و خنده دار را مرتکب مي شوند اما با اين وجود بايد قبول کرد که اين ويژگي از جمله قابليت هاي هوشمند اين فبلت است.

8- به طور همزمان از دو نرم افزار مختلف استفاده کنيد.
صفحه نمايش 6.3 اينچي Galaxy Note 8، اين گوشي هوشمند را به يکي از مناسب ترين گجت هاي اندرويدي براي انجام مولتي تسکينگ بدل کرده است، علاوه بر اين، ويژگي Split View سيستم عامل اندرويد بر روي صفحه نمايش بزرگ و با دقتي مثل صفحه نمايش Galaxy Note 8 به خوبي از پس نياز هاي کاربران بر خواهد آمد.

براي استفاده از اين ويژگي کافيست تا دکمه Recents موجود در زير صفحه نمايش را فشار داده و با لمس آيتم مولتي تسکينگ (دو مستطيلي که بر روي هم قرار گرفته اند) دو اپليکيشن مختلف را به طور همزمان و در حالي که هر کدام از آنها نيمي از صفحه نمايش را اشغال کرده اند اجرا کنيد.

شما مي توانيد با لمس و کشيدن خط مرزي بين محيط هاي دو نرم افزار سهم هر نرم افزار از صفحه نمايش را تغيير دهيد.

9- آيتم هاي موجود در نوار ابزار Notifications را به سليقه خود مرتب سازي و ارجحيت نمايش آنها را تغيير دهيد.
ازترتيب و ارجحيت نمايش آيتم هاي مختلف موجود در نوار ابزار Notifications خوشتان نمي آيد؟ خوشبختانه امکان شخصي سازي در اين قسمت وجود داشته و شما مي توانيد آيتم هايي که براي شما بيشترين کاربرد را دارند را به بالاي ليست منتقل کنيد تا بيشتر از گذشته در دسترس شما باشند.

به اين منظور کافيست انگشت خود را بر روي قسمت بالايي صفحه نمايش گجت گذاشته و آن را به سمت پايين بکشيد تا نوار ابزار Notifications برايتان اجرا شود، سپس با لمس آيتم چرخ و دنده اي شکل قرار گرفته در گوشه بالا و سمت راست زير شاخه Button Order را لمس کرده و به سادگي ارجحيت نمايش آيتم هاي مختلف را تغيير دهيد.

10- با استفاده از تست شنيداري صداي خروجي گجت را براي خود شخصي سازي کنيد.
اگر مي خواهيد بهترين نتيجه را از صداي خروجي گجت دريافت کنيد پيشنهاد مي کنيم پس از ورود به منوي Settings وارد زير شاخه Adapt Sound شويد، در اين قسمت تست هاي شنيداري اي وجود دارند که با انجام آنها مي توانيد صداي خروجي گجت را به منظور بهتر شنيده شدن آن توسط خودتان بهينه سازي کنيد.
منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس