آخرین اخبار

توضيحات عارف در مورد ژن خوب سياسي

توضيحات عارف در مورد ژن خوب

  بزرگنمايي:

چه خبر - توضيحات عارف در مورد مصاحبه پسرش

محمدرضا عارف در حاشيه جلسه علني امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران به ارائه توضيحاتي درباره مصاحبه پسرش و به دنبال آن مطرح شدن بحث ژن خوب در رسانه‌ها و فضاي مجازي و بيان انتقاداتي به اين موضوع پرداخت.
وي در پاسخ به اين پرسش که نظر شما در خصوص بحث ژن خوب چيست گفت: نظر خوبي در اين باره ندارم فکر مي‌کنم افاضاتي که در اين روزها در فضاي مجازي انجام شده است به قدر کافي کفايت مي کند.نماينده تهران در پاسخ به اين پرسش که آيا توصيه‌اي به فرزندتان در اين باره نداشته ايد، گفت: همان توصيه‌اي که به تمامي جوانان دارم را به فرزند خود نيز مي‌گويم اين که چقدر موثر باشد و يا نباشد را نمي‌دانم.
وي افزود: در اين باره به اندازه کافي بحث شده است. مصاحبه اي انجام شده که در فضايي توام با بداخلاقي از آن سوء استفاده شده است. ايشان به هر حال همواره شاگرد ممتاز بوده اند در هر مسابقه اي در دوران دبستان شرکت کرد اول شده؛ اين موضوع را در مصاحبه‌اش مورد اشاره قرار داده و گفته که اين مسئله را از پدر و مادرم به ارث برده‌ام که آنها نيز در تمامي مقاطع شاگر اول بوده‌اند.
در ادامه خبرنگاري از عارف پرسيد که آيا شما به دليل بيان اين صحبت تذکري به پسرتان نداده‌ايد؟ چون از اين صحبت تلقي مي‌شود که جامعه را طبقه‌بندي کرده است. سوالي که عارف ترجيح داد با سکوت به آن پاسخ ندهد.
رئيس فراکسيون اميد در ادامه در پاسخ به سوالي در خصوص دليل تغييرات در ترکيب هيئت رئيسه اين فراکسيون گفت: آقاي پزشکيان به دليل درگيري‌هاي بسيار در هيئت رئيسه در اين دوره کانديدا نشدند. آقاي صادقي نيز ترجيح دادند به دليل اهميت کار فراکسيون شفاف سازي و ماموريت حساس اين فراکسيون بيشتر زمان خود را صرف فراکسيون شفاف سازي کنند؛ به همين دليل براي هيئت رئيسه فراکسيون اميد کانديدا نشدند.
عارف در پاسخ به سوال ديگري درباره طرح انتقادات برخي از اعضاي فراکسيون اميد نسبت به عملکرد فراکسيون مستقلين در راي اعتماد به وزرا گفت: همانطور که فراکسيون اميد براساس سازوکار خود عمل مي‌کند ساير فراکسيون‌ها نيز مبتني بر سازوکارشان اقدامات خود را انجام مي‌دهند؛ لذا ما هيچ گله‌اي از ديگر فراکسيون‌ها نداريم.
خبرنگار مجددا از عارف پرسيد که اين پاسخ شما در حالي است که بعضي از اعضاي فراکسيون اميد برخي از نمايندگان عضو فراکسيون مستقلين ولايي را به زدو بند متهم کردند. عارف در پاسخ به اين سوال گفت: ان‌شاءالله زدوبند و باج خواهي نبوده است و هرکسي بنا به تکاليف سياسي و ملي خود راي داده است.
رئيس فراکسيون اميد در پاسخ به سوال ديگري درباره برنامه‌هاي اين فراکسيون در سال دوم فعاليتش براي رفع انتقادات نسبت به عملکرد اين فراکسيون، گفت: انتقاد امري طبيعي براي کساني است که فعاليت مي‌کنند. اگر قرار باشد انتقادي مطرح نشود بهتر است کاري هم صورت نگيرد.
وي تاکيد کرد: حقيقتا فراکسيون اميد در تمامي صحنه‌ها حضور تاثيرگذار داشته است و توانسته انسجام بسيار خوبي را در تمامي مباحث مطروحه داشته باشد.
عارف به برگزاري جلسه مجمع عمومي فراکسيون اميد و تعيين اعضاي جديد هيئت رئيسه اين فراکسيون اشاره و اظهار کرد: اعضاي فراکسيون اميد روز گذشته با راي خود به عملکرد فراکسيون صحه گذاشتند. طبيعتا ما در آينده براي بهبود شرايط جلساتي را برگزار خواهيم کرد تا در نهايت فراکسيون بتواند امورش را با جديت پيش ببرد.
رئيس فراکسيون اميد با بيان اينکه فراکسيون اميد در سال دوم کاري‌اش برنامه محوري را در سرلوحه کارش قرار داده است، افزود: هدف ما پيگيري برنامه‌ها و وعده‌هاي داده شده به مردم در زمان انتخابات و به دنبال آن انجام اقدامات در چارچوب برنامه ششم توسعه و اهداف دولت است؛ براي اين موضوع پيگيري چند پروژه جدي به خصوص در حوزه معيشت و اقتصادي را در دستور کار داريم.
عارف در پاسخ به سوال ديگري درباره تلاش برخي از نمايندگان براي اعمال محدوديت در کار خبرنگاران و عکاسان مجلس گفت: اگر قرار به اعمال محدوديت در خانه ملت براي خبرنگاران باشد، طبيعتا نمي‌توان انتظار داشت که آنها حضوري جدي در ديگر بخش‌ها داشته باشند؛ لذا اميدوارم هيئت رئيسه اين مشکلات را رفع کند.
اين عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پاسخ به سوال ديگري درباره معرفي نشدن وزير پيشنهادي علوم گفت: طبيعتا بهتر بود که سال تحصيلي با حضور وزير علوم آغاز مي‌شد. اکنون به هر دليلي اين اتفاق نيفتاد اما انتظار ما اين است که رئيس‌جمهور هرچه سريعتر و بعد از اتمام تعطيلات مجلس وزير پيشنهادي را به مجلس معرفي کند تا اين وزارتخانه تعيين تکليف شود.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد