آخرین اخبار

5 نکته مهم براي معروف شدن در اينستاگرام چه خبر ... ؟

5 نکته مهم براي معروف شدن در اينستاگرام

  بزرگنمايي:

چه خبر - راه و رسم معروف شدن در اينستاگرام

اينستاگرام يک اپليکيشن جذاب است و نحوه کار با آن به تخصص چنداني نياز ندارد. تصوير خود را به راحتي به وسيله آن ثبت کنيد، آن را بارگذاري و تعدادي هشتگ نيز به آن اضافه کنيد. با اين حال، کاربراني که تنها به روش هاي يادشده بسنده کرده اند، مي دانند که براي سرازير شدن لايک ها و افزايش دنبال کنندگان، استفاده از اين دستورالعمل هاي ساده به تنهايي کافي نخواهدبود.

يک صفحه کامل و بي نقص اينستاگرام براي هر فرد ظاهر منحصر به فردي خواهدداشت. اما شما چه بخواهيد که در اين شبکه اجتماعي اسم و رسمي پيدا کنيد، چه يک صفحه کوچک و جمع و جور با دنبال کنندگان مشخص داشته باشيد و چه به دنبال افزايش لايک روي تصاوير سلفي خود باشيد، نيازمند به کارگيري نکات و ترفندهاي خاصي هستيد. با انجام چند ترفند ساده، به راحتي مي توانيد تعداد دنبال کنندگان و لايک هاي خود را به نحو قابل توجهي افزايش دهيد. زماني که قدم هاي اوليه را برداشتيد، مي توانيد اقدامات تکميلي را نيز انجام دهيد.

1. شما در اينستاگرام دو نام مختلف خواهيد داشت. يک نام کاربري که از طريق آن آدرس صفحه شما مشخص خواهدشد و ديگري يک نام قابل تغيير که در هنگام جست و جو در کنار نام کاربري شما نمايش داده مي شود. از بين ميليون ها کاربر مختلف در اينستاگرام، انتخاب يک نام کاربري منحصر به فرد کار دشواري محسوب مي شود؛ با اين حال تا حد امکان، تمام تلاش خود را به کار ببريد تا يک نام پيوسته بدون استفاده از کاراکترهاي عجيب و پيچيده انتخاب کنيد.

اين مسئله به خاطرسپردن نام شما را توسط ديگر کاربران تسهيل مي کند و آن ها راحت تر مي توانند شما را در تصاوير مختلف برچسب بزنند. بهتر است نام دوم را نيز به طور مستقيم در ارتباط با نام اصلي خود يا برندي که مسئول تبليغ آن هستيد، انتخاب کنيد تا بدين وسيله، پيدا کردن شما از طريق جست و جو راحت تر صورت گيرد.

2. اگر قصد داريد که در اينستاگرام اسم و رسمي پيدا کنيد، بايد صفحه خود را به صورت عمومي در دسترس همگان قرار دهيد. در غير اين صورت، به جز دوستان شما از ديگر شبکه هاي اجتماعي، افراد ديگري قادر به تماشاي پست هاي شما نخواهندبود. با اين وجود برخي از کاربران تصميم مي گيرند که پس از کسب تعداد مشخصي از دنبال کنندگان، حريم خصوصي صفحه خود را از حالت عمومي خارج کنند.

3. بيوگرافي شما تنها از 150 کاراکتر تشکيل شده است؛ اما روح و جوهره پروفايل شما را شامل مي شود. اگر قصد داريد که کاربران ديگر از وجود شما باخبر شوند، نحوه تنظيم درست آن اهميت بسيار بالايي دارد. پيش از همه، بيوگرافي يک شماي کلي و مختصر از هويت شما و هويت صفحه شما به نمايش مي گذارد.

از واژه هاي منفرد براي توصيف خود (نظير نويسنده، عکاس، ورزشکار و...) استفاده کنيد. همچنين افزودن موقعيت و مکان زندگي خود را فراموش نکنيد. علاوه بر اين از طريق افزودن هشتگ مي توانيد از ظاهر شدن نام خود در قسمت جست و جو نيز اطمينان حاصل کنيد. مي توانيد از دنبال کنندگان خود بخواهيد که از هشتگ يا هشتگ هاي مخصوصي در پست هاي خود استفاده کنند تا از اين طريق پيدا کردن پست هاي آن ها راحت تر صورت گيرد.

در آخر، بيوگرافي شما تنها م کاني است که درون آن مي توانيد يک هايپرلينک يا ابرپيوند به وب سايت هاي ديگر قرار دهيد. اگر قصد داريد که دنبال کنندگان خود را به مکاني غير از پروفايل خود هدايت کنيد، مي توانيد از اين امکان استفاده کنيد. شما مي توانيد به تعداد دلخواه لينک به قسمت بيوگرافي خود اضافه کنيد؛ اما تنها لينکي که در قسمت وب سايت قرار داده شود قابل کليک خواهدبود و به هايپرلينک تبديل مي شود.

4. تمام تصاوير اينستاگرام ارزش يکساني ندارند. نمي توانيد انتظار داشته باشيد که با ارسال تصاوير ويرايش نشده و بي کيفيت، تعداد دنبال کنندگان شما افزايش پيدا کند. مهم ترين مسئله اي که در رابطه با تصاوير در اينستاگرام وجود دارد اين است که قبل از پست کردن آن ها، مطمئن شويد که جذابيت لازم را دارند. آيا قصد ارسال تصاوير ترول داريد؟ مشکلي نيست اما سعي کنيد به جاي استفاده از تصاوير بي کيفيت با وضوح پايين يا اسکرين شات، ترول هاي باکيفيت پست کنيد.

اگر تصاوير ثبت شده توسط خود را پست مي کنيد، قبل از اين کار نياز به ويرايش آن ها داريد. ويرايشگر پيش فرض اينستاگرام امکانات خوبي دارد؛ اما اپليکيشن هاي ويرايش تصاوير شخص ثالث بسيار زيادي وجود دارند که امکانات و قابليت هاي بسيار بيشتري در اختيار شما قرار مي دهد.

5. هشتگ ها ستون فقرات اينستاگرام محسوب مي شوند و در تعامل هرچه بيشتر شما با کاربران ديگر نقش بسيار مهمي ايفا مي کنند. براي هر تصوير خود يک تعداد مشخص (حداکثر 20 يا کمتر) هشتگ انتخاب کنيد. پيدا کردن و انتخاب هشتگ مناسبي که کاربران ديگر نيز مشغول استفاده از آن هستند، ممکن است تا حدودي زمان بر باشد، اما قطعا ارزش آن را دارد.

از طريق استفاده از هشتگ ها، شما مي توانيد جزيي از اجتماع فعال اينستاگرام محسوب شويد. اما توجه داشته باشيد که هشتگ هايي با مضامين کلي نظير #photography يا #pretty به علت استفاده بي شمار احتمالا باعث گم شدن تصاوير شما در دنيايي از تصاوير مختلف و گوناگون مي شود. براي شروع بهتر است سعي کنيد از هشتگ هاي جزيي تر يا هشتگ هاي حاوي موقعيت و مکان زندگي خود بهره ببريد.




منبع: روزنامه هفت صبح




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس