آخرین اخبار

ادعاي جنجالي روشن: استقلالي ها بعد از بازي قليان مي‌‌کشيدند بعد از نود

ادعاي جنجالي روشن: استقلالي ها بعد از بازي قليان مي‌‌کشيدند

  بزرگنمايي:

چه خبر -

مصاحبه جديد حسن روشن

حسن روشن در مورد کسب دومين شکست استقلال مقابل سايپا گفت: مدتي است که اصلاً بازي‌هاي استقلال را نگاه نمي‌کنم، اما چون در استقلال تصميم‌گيري‌ها قائم به يک شخص چون سرمربي و مديرعامل است و گروه و کميته در اين خصوص تصميم‌گيرنده نيست، اين ضعف‌ها ديده و همه بدبختي‌ها به نام يک نفر نوشته مي‌شود. اين باشگاه بايد يک کميته فني يا هيئت مديره قوي يا منسجم داشته باشد.

وي افزود: اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال افراد بسيار خوبي هستند اما کجاي دنيا اول مديرعامل باشگاه تعيين مي‌شود و بعد اعضاي هيئت مديره منصوب مي‌شوند؟ مشکلات داخلي هم روي تيم اثر مي‌گذارد و همه مشکلات روي سر منصوريان مي‌ريزد. بايد هم منصوريان مقصر همه اتفاقات باشد چون کميته فني نداريم که به او کمک کند و اشکالات به گردن 10 نفر بيفتد.

پيشکسوت استقلال با بيان اينکه روال باشگاه‌هايي چون بايرن مونيخ و منچستريونايتد بايد الگوي ما باشد، تصريح کرد: از منچستريونايتد بازيکني مانند ديويد بکام بيرون مي‌آيد که با قيمت کمي حاضر بود بازي کند. من هم زماني که به تاج آمدم، دوست داشتم بازي کنم و براي پول به اين تيم نرفتم. زماني که بکام در منچستريونايتد به اوج رسيد، فرگوسن او را به فروش رساند چون دينش را به اين باشگاه ادا کرده بود. برخي بازيکنان براي پول و رسيدن به تيم ملي به يک تيم مي‌آيند که اين به تيم ضربه مي‌زند.

روشن با بيان اينکه جباري ديگر اشباع شده است، اظهار داشت: در استقلال، جباري، طالب‌لو، پيروز قرباني و اميرحسين صادقي کنار هم بازي مي‌کردند و در چند سال نتايج خوبي کسب کردند. زماني که جباري، جباري شد، بايد برود. نه مانند مظلومي که پس از رفتن فرهاد مجيدي از باشگاه، گفت از رفتن اين بازيکن ضربه خورديم. جباري رفت و برگشت و فکر مي‌کنم امسال يا سال بعد از فوتبال خداحافظي مي‌کند. او مي‌تواند هم به تيم کمک و هم با لباس استقلال از ميادين خداحافظي کند. فوتبال او تقريباً تمام شده و در اواخر دوران بازيگري خود به سر مي‌برد. در اين صورت يا به بازيکن بايد پول خوبي داده شود يا از لحاظ فني هواي او را داشته باشي تا اشباع نشود. شماره 8 آبي‌ها در اواخر دوران بازي خود قرار دارد و نبايد با آبروي او بازي شود. مطمئن باشيد پرسپوليس هم همين مشکل را پيدا مي‌کند.

پيشکسوت استقلال گفت: عليرضا منصوريان و مجتبي جباري رفاقت دارند و اين رفاقت با مسئوليت قاطي شده است. زماني که استقلال در فينال جام حذفي برابر پگاه گيلان بازي مي‌کرد، پدر جباري از دنيا رفت و اجازه دادند تا او بازي کند. پس از بازي، منصوريان به جباري گفت که پدرش به رحمت خدا رفته است. نمي‌شود کساني که کنار هم بازي مي‌کردند، يکي از آنها سرمربي شده و ديگري بازيکن. روز گذشته هم شنيدم که در تعويض به مشکل خوردند. رفاقت با مسئوليت قاطي شده است.

وي با اشاره به ناراحتي هواداران استقلال از نتايج تيم گفت: روز گذشته در مترو دو هزار مرتبه به مردم جواب پس داديم که چرا وضعيت تيم اين گونه شده است. من که کاره‌اي نيستم، اما آقايان چرا پنهان شده و جواب مردم را نمي‌دهيد؟ من به دليل رفت و آمدي که به دبي دارم، خبرهاي عجيبي پس از بازي و شکست 6 بر يک استقلال برابر العين امارات شنيدم. اينکه چند بازيکن استقلال پس از پايان بازي، مشغول قليان کشيدن بودند. عکس قليان کشيدن استقلالي‌ها را داشتم، اما آنها را پاک کردم چرا که نمي‌خواستم آبروي کسي برود.

روشن تصريح کرد: پندار توفيقي چه مي‌داند که يک بازيکن چقدر مي‌ارزد؟ يک باشگاه بايد کميته فني داشته باشد تا بازيکنان را ارزش‌يابي کند. اسم‌ها کاري نمي‌کنند، وگرنه بايد حسين کازروني، علي پروين و غفور جهاني را به تيم اضافه کنند. مديران عامل باشگاه‌ها کج فکر هستند و با اين همه خرج، يک ميليارد تومان براي آکادمي باشگاه هزينه نمي‌کنند. آنها بايد امثال نورافکن‌ها و يعقوب کريمي‌ها را زياد کنند.

پيشکسوت استقلال با اشاره به تيم متمول چند سال گذشته کشور اظهار داشت: استيل آذين و حسين هدايتي چند سال قبل، بزرگترين خدمت را به فوتبال ما کردند که کسي به آن اهميتي نداد. اين باشگاه 5،4 ميليارد تومان هزينه کرد و کاپيتان‌هاي تيم ملي مانند علي کريمي، حسين کعبي و علي کريمي را جذب کرد اما چند هفته زودتر از پايان ليگ، به ليگ دسته اول سقوط کرد. چند سال بعد هم استقلال خوزستان با جوانان جوياي نام و تشنه بازي،‌ قهرمان شد و بايد درس‌هاي زيادي از اين اتفاق گرفت.

روشن در ادامه گفت: پرسپوليس هم آتش زير خاکستر است و دولت بايد هميشه حدود 200 ميليارد پول در جيب اين باشگاه بگذارد. در آکادمي‌هاي باشگاه‌ها استعدادهاي خوبي وجود دارند که ديده نمي‌شوند. همه باشگاه‌ها بايد کميته فني داشته باشند و بازيکنان بايد از اين فيلتر عبور کنند. منصوريان سال گذشته با نتايجي که کسب کرد و روي دور پيروزي افتاد، عملکرد خوبي داشت و بايد از هواداران هم به خاطر حوصله‌اي که کردند، تشکر کرد، اما منصوريان و افتخاري بايد پس از بازي مقابل العين استعفا مي‌کردند. فکر کردند با آوردن اسامي مي‌توانند کار کنند. آنها بايد يک جوان را بگيرند، او را تبديل به يک بازيکن پرآوازه کنند و سپس به فروش برسانند. همچنين باشگاه‌ها به دنبال کميته انضباطي خوب نيستند و فک و فاميل‌هاي خود را به اين کميته‌ها مي‌آورند.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا حضور يک مربي خارجي مي‌تواند براي استقلال خوب باشد يا خير، اظهار داشت: هر مربي خارجي که در اين مقطع از فصل بيايد، مي‌گويد من تيم را نبسته‌ام. دو سال قبل گفتم بايد يک مربي خوب خارجي جذب کنيد، پول خوب به او بدهيد و به او کمک کنيد. اگر مي‌خواهيم مربي خارجي بياوريم، بايد مربي خوبي جذب کنيم. برانکو هم مربي خوبي نيست و فقط دکتر روانشناس خوبي است که توانست تيمش را جمع کند. بزرگترين ضعف ما اين است که روي آکادمي تکيه نداريم. مربي خارجي تيم را نبسته و اگر مربي خوبي باشد، الان بايد درگير بازي‌هاي تيم خود باشد. منصوريان بايد ريش و قيچي را دست بگيرد و آبروي خود را حفظ کند که کار سختي است، يا فوتبال را کنار بگذارد. الان همه مي‌گويند پرآوازه‌ترين مربي حرفه‌اي ايران قلعه‌نويي بهترين مربي ايران است اما به او گفتم هيچي نمي‌شوي. قلعه‌نويي در دو سال آخر خود در استقلال، مقام‌هاي پنجم و ششم جدول را کسب کرد.

پيشکسوت استقلال عنوان کرد: در تيم بزرگي چون استقلال بايد با تيم راه بياييد و برنامه‌ريزي داشته باشيد. انشاءالله استقلال در ديدارهاي آينده به نتايج خوبي برسد، چون ما در مترو و اتوبوس بايد به هواداران جواب بدهيم. اميدوارم اگر هواداران صلاح مي‌دانند، فرصت بيشتري به کادر فني بدهند، وگرنه هواداران اولين مالکان استقلال هستند. ما هم قصد تخريب نداريم و تنها هدف پيشکسوتان باشگاه، انتقاد سازنده براي رسيدن استقلال به مسير خود است.




منبع: tasnimnews.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون