آخرین اخبار

بيوگرافي دختر ترامپ، ايوانکا ترامپ مد و لباس

بيوگرافي دختر ترامپ، ايوانکا ترامپ

  بزرگنمايي:

چه خبر - بيوگرافي دختر ترامپ، ايوانکا ترامپ از فعاليت در صنعت مد تا يک تاجر بزرگ بين المللي

 

مختصري از زندگي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپمختصري از زندگي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپ

مختصري از زندگي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپ

ايوانکا ترامپ فرزند دونالد ترامپ (رئيس جمهور آمريکا و غول املاک و مستغلات ) و ايوانا ترامپ (که از اشخاص مهم و طراز اول جامعه محسوب مي شود) مي باشد. ايوانکا که فعاليت خود را از دوران نوجواني در زمينه مدلينگ شروع کرده بود، پس از اتمام دوران تحصيلش در دانشگاه، مسير آرزوهاي خود را تغيير داده و به امپراطوري تجارت پدرش ملحق مي شود. از سال 2006 تا 2015، در کنار پدر و دو برادرش به عنوان داور در برنامه Celebrity Apprentice فعاليت داشت. در حال حاضر به عنوان دستيار ويژهٔ رئيس جمهوردر دولت ترامپ کار مي کند و همچنين برند اختصاصي خود در زمينه ي فشن، Ivanka Trump Collection را مديريت مي کند. او با جرارد کوشنر، توسعه دهنده املاک ازدواج کرده و در حال حاضر 3 فرزند دارند.

 

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : مدل لباس هاي برتر ايوانکا ترامپ، مانکن و دختر دونالد ترامپ

 اوايل زندگي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپ

ايوانکا در تاريخ 30 اکتبر 1981 در منهتن متولد شد و در کنار والدين مشهورش دونالد ترامپ، غول املاک و مستغلات  و ايوانا ترامپ، مدل مشهور اهل چسلواکي، بزرگ شد. زماني که ايوانکا 10 سال داشت والدينش طلاق گرفته و او به مدرسه شبانه روزي فرستاده مي شود. او ابتدا در مدرسه Chapin تحصيل کرد و سپس به Choate Rosemary Hall در کانتيکت انتقال يافت.

ايوانکا از حضورش در عمارت Choate ناراضي بود اما به والدين اش قول داد که نمره هاي بالايي کسب کند. او که در 14 سالگي تصميم گرفته بود تا شانس خود را در مدلينگ امتحان کند، خيلي زود باElite Model Management قراردادي را امضا کرد و در سال 1997، براي اولين بار عکسش روي جلد مجله Seventeen  چاپ شد. او تا 16 سالگي، در فشن شوهاي Thierry Mugler، Versace و Marc Bouwer  مدل بود، با مجله Elle  همکاري داشت و ميزباني مشترکي در برنامه ي مجلل Miss Teen USA در سال 1997 داشت.

 

ملحق شدن به تجارت خانوادگي

با اين حال ، ايوانکا خيلي زود دنياي مد را ظالم و گربه صفت شناخت و روياهايش را به سمت تجارت خانوادگي شان يعني کار در زمينه املاک و مستغلات هدايت کرد. پس از فارغ التحصيل شدن از مدرسه Wharton دانشگاه پنسيلوانيا که پدرش نيز در آنجا تحصيل کرده بود، ايوانکا دو سال را به کار در يک شرکت گسترش املاک و مستغلات خارج از تشکيلات پدرش، سپري کرد.
پس از آن که راه و چاه اين کسب و کار را ياد گرفت و احساس کرد آماده است تا معلومات خودش را نشان بدهد، به تشکيلات پدرش ملحق شد و از آن زمان آن ها در سطر رتبه بندي ها قرار مي گيرند. او هم اکنون معاون اجرايي خريد و توسعه املاک مي باشد و فعاليت اش روي ساختمان ها و استراحتگاه هاي مهم و مورد توجه، متمرکز است. او به صورت مشترک در تاسيس the Trump Hotel Collection که يک شرکت موفق و لوکس در زمينه ي هتلداري مي باشد، با دو برادر بزرگترش دونالد و اريک همکاري داشته است.
از سال 2006 تا 2015 با همکاري در کنار پدر و برادرانش در داوري برنامه ي Celebrity Apprentice که از شبکه ي NBC پخش مي شد، به وضعيت شهرت خود اعتبار بخشيد.

 

پروژه هاي خارجي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپ

ايوانکا ترامپ با سرمايه گذاري کردن روي نام خانوادگي پرآوازه اش و براي اينکه صداي زنان هم رده خود در کسب و کار باشد، کتاب پرفروش نيويورک تايمز يعني The Trump Card: Playing to Win in Work and Life را در سال 2009  به چاپ رساند. همچنين يک برند در زمينه ي فشن و سبک زندگي به نام Ivanka Trump Collection را به همراه سايت اينترنتي اش به آدرس IvankaTrump.com، راه اندازي کرد.

 

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : عکس هاي جديد ايوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ، مدل و بازيگر امريکايي

 

ايوانکا در تاريخ 10 نوامبر در شهر نيويورک، در حال شرکت در مراسم سال 2014  Glamour Women Of The Year Awards  در سالن Carnegie Hall  مي باشد.

ايوانکا در تاريخ 10 نوامبر در شهر نيويورک، در حال شرکت در مراسم سال 2014  Glamour Women Of The Year Awards  در سالن Carnegie Hall  مي باشد.ايوانکا در تاريخ 10 نوامبر در شهر نيويورک، در حال شرکت در مراسم سال 2014  Glamour Women Of The Year Awards  در سالن Carnegie Hall  مي باشد.

 

امور سياسي

ايوانکا در زمان هاي مختلف هر دو حزب گروه هاي جمهوري خواه و دموکراتيک را حمايت کرده است. او در سال 2007  در انتخابات رياست جمهوري حامي هيلاري کلينتون بود و از دوستان چلسي کلينتون مي باشد. در سال 2012 ميت رامني را براي رياست جمهوري تأييد کرد. يک سال بعد، او و همسرش ميزبان حمايت مالي و حقوقي سناتور دموکرات نيوجرسي، کري بوکر، بودند.
در دوران انتخابات رياست جمهوري سال 2016، ايوانکا نقش به سزايي در مسير تحقق روياهاي کاخ سفيد پدرش ايفا کرد. او به طور جدي از اظهارات تفرقه‌ انداز او دفاع کرد.
او در مصاحبه‌اي که به Politico انجام داده بود، بيان کرد:" من به عنوان يک شهروند عاشق کاري که او انجام مي‌دهد هستم. به عنوان دخترش، مسلماً اوضاع پيچيده‌تر است."

در 21 جولاي 2016، ايوانکا پدرش را پيش از آن که کانديدي حزب جمهوري‌خواه را تأييد کند، به کنوانسيون ملي جمهوري‌خواه در کليولند، اوهايو، معرفي کرد.

او مي‌گويد: " مانند بسياري از جوانان هم‌سن و سال خود، من خود را مطلقاً جمهوري‌خواه يا مطلقاً دموکراتيک نمي‌دانم. گاهي اوقات تصميم بسيار دشواري است. اما اين‌ بار مسئله‌ي اصلي ما اين نيست. اين دوران مهمي است و دونالد ترامپ همان کسي است که آمريکا را دوباره فوق‌العاده خواهد کرد."

او همچنين تأکيد کرد که پدرش از زنان و حقوق برابر حمايت مي‌کند. "پدرم براي استعداد ارزش قائل است. او دانش و مهارت واقعي را مي‌شناسد. او کور رنگ است (نژادپرست نيست) و جنسيتي خنثي دارد (تبعيذ جنسي قائل نمي‌شود). او بهترين فرد را براي هرکاري استخدام مي‌کند و تمام."

هرچند در اکتبر سال 2016، زماني که ويديوي از دونالد ترامپ در حال بيان اظهاراتي ناپسند در مورد زنان منتشر شد، حمايت ايوانکا از پدرش تأثيرات منفي خود را بر تجارت‌اش مي‌گذارد.
با وجود محتواي اهانت‌آميز جنسي ويديو منتشر شده، ايوانکا از پدرش حمايت کرد اما اين بار زنان احساس کردند که او دارد زياده‌ روي مي‌کند. خيلي زود برند فشن ايوانکا ترامپ با استفاده از هشتگ‌ #GrabYourWallet  تحريم شد. هشتگي که از بازي با کلمات يکي از بيانات رکيک غول بيليونر در ويديو، درست شده بود: " و وقتي شما يک فرد مشهور و ستاره باشيد، آن‌ها به شما اجازه مي‌دهند اين کار را بکنيد. هرکاري که دوست داشتيد مي‌توانيد بکنيد... .... ."

اما اين اولين بار نبود که برند ترامپ تحت فشار بوده است. در اوايل سال، برند کفش Aquazzura، شکايتي عليه برند ترامپ به دليل کپي کردن تمام جزئيات يکي از صندل‌هايش، تنظيم کرد. ترامپ همچنين مجبور شده بود تا 20000 مدل را از مشتريان مرجوع کند. او همچنين به اين دليل که طرفدار سياست پدرش درخصوص مرخصي زايمان شهروندي است اما در شرکت خودش آن را اجرا نمي کند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

ايوانکا همچنان به حمايت از پدرش در کمپين انتخاباتي ادامه داد. در 8 نوامبر 2016، دونالد ترامپ با پيروزي خيره کننده اي که مانند بازتابي از رد سياست هاي قانون اساسي توسط طبقه کارگر آمريکا شناخته مي شد، به عنوان چهل و پنجمين رئيس جمهور آمريکا انتخاب شد.
پس از انتخابات، ايوانکا و برادرانش دونالد و اريک، به همراه همسرش کوشنر به عنوان اعضاي تيم انتقال رياست جمهوري پدرش، معرفي شدند.  پس از مراسم افتتاحيه رياست جمهوري پدرش، ايوانکا و همسرش کوشنر که به عنوان مشاور ارشد کاخ سفيد معرفي شده بودند، خانه اي در منطقه ي کالوراما واشنگتن دي سي خريداري کردند. منطقه اي که خانواده ي اوباما نيز پس از پايان دوران رياست جمهوري به آن جا نقل مکان کرده اند.

 

مراسم عروسي دختر ترامپ، ايوانکا ترامپ Ivanka Trump

مراسم عروسي دختر ترامپ، ايوانکا ترامپ Ivanka Trumpمراسم عروسي دختر ترامپ، ايوانکا ترامپ Ivanka Trump

 

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : دکوراسيون داخلي ويلاي ايوانکا ترامپ در واشنگتن دي سي

 

در فوريه سال 2017، فروشگاه Nordstrom اعلام کرد که با توجه به فروش ضعيف برند ايوانکا، آن را حذف خواهد کرد. در پاسخ، ترامپ براي دفاع از دخترش در حساب توييتر رسمي خود و کاخ سفيد توييتي را با اين مضمون ارسال کرد: " با دخترم ايوانکا غيرمنصفانه برخورد شده است. او انساني فوق العاده است و هميشه از من مي خواهد تا کاري را که درست است، انجام بدهم. وحشتناکه!"

در ماه مارس سال 2017، ايوانکا، مشاور نزديک رئيس جمهور، گفت که به يک کارمند بدون حقوق در کاخ سفيد تبديل خواهد شد. او در بيانيه اي گفت: "شنيده ام که برخي نگراني دارند که من با توجه به صلاحديد شخصي ام به رئيس جمهور مشاوره مي دهم در حالي که داوطلبانه با تمام قوانين اخلاقي موافق بوده ام. در عوض من به عنوان کارمند بدون حقوق در کاخ سفيد خدمت خواهم کرد و مانند همه کارمندان فدرال تابع قوانين خواهم بود. در طي اين پروسه من با وکيل کاخ سفيد و همچنين وکيل خودم از نزديک و با حسن نيت کار کردم تا ماهيت بي سابقه ي نقش ام در دستور کار قرار بگيرد."

 

زندگي شخصي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپزندگي شخصي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپ

زندگي شخصي ايوانکا ترامپ، دختر ترامپ

ايوانکا در سال 2009 با جرارد کوشنر، کارآفرين و توسعه دهنده املاک ازدواج کرد. اين زوج سه فرزند دارند که دخترشان آرابلا رز (متولد ژوئيه 2011) و پسرانشان جوزف فردريک (متولد اکتبر 2013) و تئودور جيمز کوشنر (متولد مارس 2016) هستند. ايوانکا براي ازدواج با همسرش به دين يهوديت ارتدکس گرويد. او از رژيم غذايي کاشر پيروي کرده و شبات به جا مي‌آورد.

 

 



منبع: سيمرغ

 



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آرايش عروس الهام حميدي در مراسم ازدواج اش + عکس

خانم هاي شيک پوش روسري چهارخانه زمستاني را اينگونه مي بندند

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکي ست کنيم؟

فرم بدن تان را با اين ترفندها تشخيص دهيد

ولنتاين امسال، لباس هاي تان را اينگونه ست کنيد

ست کردن لباس به سبک آيشواريا راي و شکيرا براي ولنتاين

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

12 ويژگي که شما را به يک مرد جذاب براي خانمها تبديل مي کند

جديدترين مدل پالتو در دنياي مد، پالتو خزدار زنانه

10 عطر مردانه اي که زنان را جذب مي کند!!

مدل کت و شلوار زنانه به پيشنهاد ستاره هاي شيک پوش هاليوود

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

مدل مانتو بازيگران در جشن حافظ 97 ( هجدهمين جشن حافظ )

10 طراح لباس برتر دنيا !

مدل لباس هايي که کيت ميدلتون و مگان مارکل دقيقا مانند هم پوشيدند

10 طراح لباس برتر دنيا !

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld طراح مشهور برند شنل درگذشت

مدل لباس در بفتا 2019، کيت ميدلتون تا ايرينا شايک

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

نگاهي روانشناسانه به مدل لباس هاي جنجالي جشنواره فجر 37

مدل پالتو زمستاني بلند، به سبک بازيگران زن ايراني

مدل مانتو در روز هفتم و هشتم جشنواره فجر، پريناز ايزديار تا مهناز افشار

مدل مانتو بازيگران زن در ششمين روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل لباس عروس و آرايش الهام حميدي، تازه عروس سينماي ايران

مدل مانتو بازيگران زن در چهارمين روز جشنواره فجر 37

مدل مانتو در روز دوم و سوم جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل مانتو بازيگران در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 97

مدل لباس هاي برتر در SAG Awards 2019, ليدي گاگا تا اما استون

9 واقعيت جالب درباره کيت ميدلتون Kate Middelton که نمي دانستيد

عکس هاي جديد جنيفر لوپز روي شماره ژانويه مجله مد بازار

بدترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

بدترين مدل لباس در گلدن گلوب Golden Globes 2019

بهترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب Golden Globes 2019