آخرین اخبار

بهترين ترفندهاي اينستاگرام را بشناسيد علمي

بهترين ترفندهاي اينستاگرام را بشناسيد

  بزرگنمايي:

چه خبر - ترفندهاي کاربردي اينستاگرام

اينستاگرام يکي از محبوبترين اپليکيشنهاي به اشتراک‌گذاري تصاوير و فايلهاي ويديويي است. اين برنامه به دليل سادگي طراحي و محيط زيبايش شما را ترغيب ميکند تا مدتها در بين دنيايي از تصاوير به صورت بي پايان پيمايش کنيد. در اين نرم‌افزار ابزارها و ميانبرهايي وجود دارد که با دانستن آنها بهتر از قبل ميتوانيد با برنامه کار کنيد. در اين مطلب به صورت خلاصه با بهترين ترفندهاي اينستاگرام آشنا خواهيد شد. ترفندهايي که ممکن است مدتها از وجود آنها بي‌اطلاع بوده باشيد.

1- فيلترها را مخفي و سازماندهي کنيد
فيلترها بخش اصلي اينستاگرام هستند، با اين وجود بسياري از فيلترهاي در دسترس، ممکن است از نظر شما پنهان باشند. شما ميتوانيد ترتيب نمايش اين فيلترها را تغيير دهيد و همچنين موارد بي‌استفاده را مخفي نماييد تا فرايند اشتراک تصاوير تسريع پيدا کند. براي اين کار در صفحه فيلترها به انتهاي صفحه اسکرول کنيد، روي Manage تپ کنيد، سپس آن مواردي که ميخواهيد مرتب کنيد را تيک بزنيد و تيک مواردي که قصد مخفي کردن آنها را داريد را برداريد.

2- هيچ پستي را از دست ندهيد
اينستاگرام در الگوريتم جديد خود، پستهاي جديدي که در فيد کاربران نمايش ميدهد را بر اساس اهميت آنها مرتب ميکند، با توجه به انتشار پستها در ساعات و تاريخهاي مختلف اين موضوع باعث شده تا بسياري از پستها از ديد کاربران خارج شود و يا لااقل دسترسي به آنها به مانند گذشته آسان نباشد. براي اطمينان از اينکه پستهاي شخص مورد علاقه‌تان را از دست نداده‌ايد کافي است تا پروفايل فرد مورد نظر را باز کنيد و با انتخاب سه نقطه در گوشه سمت راست واقع در بالاي صفحه، پنجره اختيارات را باز کنيد. در اين منو Turn On Post Notifications را انتخاب کنيد تا از اين پس هر آپديتي توسط اين فرد انجام شد از طريق نوتيفيکيشن به اطلاع شما برسد.

3- داده کمتري مصرف کنيد
اگر بسته‌هاي اينترنت شما زود به زود تمام ميشود و مصرف اينستاگرامتان هم بالاست! شايد فدا کردن سرعت لود تصاوير و ويديوهايي که همينطور سريع در فيد شما نمايش ميدهد چاره کار باشد. براي اين کار به پروفايل خود مراجعه کنيد. روي سه نقطه گوشه راست بالا تپ کنيد، قسمت Cellular Data Use را انتخاب کنيد و در نهايت Use Less Data را تيک بزنيد. امتحان کنيد. ارزشش را دارد.

4- لايکهاي خود را ببينيد
به دليل حجم بالاي پستها، شايد رديابي پستهاي قديمي دوستتان در اينستاگرام کار سختي باشد، اما اگر بدانيد که آن پست را لايک کرده‌ايد به سادگي قادر به رديابي آن خواهيد بود. کافي است تا به پروفايل خود مراجعه کنيد، سه نقطه واقع در بالاي صفحه را بزنيد و سپس گزينه Posts You’ve Liked را انتخاب کنيد. همچنين ميتوانيد با انتخاب آيکون بوکمارک ذيل هر پست، آن را در فولدر بوکمارکها که فقط براي شما قابل روئيت است ذخيره کنيد. براي مشاهده آنچه بوکمارک کرده‌ايد آيکوني که به همين منظور در بالاي پروفايلتان وجود دارد را تپ کنيد.

5- هشتگ‌هاي مرتبط را پيدا کنيد
پوشيده نيست که با استفاده مناسب از هشتگهاي مرتبط تعداد بازديدهاي آن پست بالاتر ميرود ولي هميشه انتخاب هشتگهاي مرتبط کار ساده‌اي نيست. شما ميتوانيد با تايپ کردن کلمه کليدي مورد نظر در نوار جستجوي اينستاگرام، هشتگهاي مرتبط را مشاهده کنيد، با اسکرول کردن اين رديف ميتوانيد موارد بيشتري نيز مشاهده نماييد.

6- سوابق جستجوي خود را پاک کنيد
به هر دليلي اگر قصد پاک کردن تاريخچه جستجوهاي خود را داريد به پروفايلتان مراجعه کنيد، سه نقطه سمت راست بالاي صفحه را انتخاب کنيد و سپس گزينه Clear Search History را بزنيد. با توجه به اينکه جستجوهاي شما تعيين کننده پيشنهاداتي است که اينستاگرام نمايش ميدهد ميتوانيد يک گام فراتر برويد و حتي اين پيشنهادات را هم حذف کنيد. براي اين کار به صفحه جستجو برويد، بر روي تصوير اکانت مورد نظر طولاني تاچ کنيد تا ديالوگ مخفي سازي ظاهر شود. در اين پنجره Hide را انتخاب کنيد.

7- تصاوير که در آنها تگ شده‌ايد را مخفي کنيد
با اينکه عکسهاي تگ شده در اينستاگرام به اندازه فيسبوک برجسته نيست، اما ساير افراد ميتوانند با مراجعه به پروفايل شما تمامي تصاويري که شما در آنها تگ شده‌ايد را مشاهده کنند. اگر مايل نيستيد بعضي از تصاوير که در آنها تگ شده‌ايد در معرض نمايش ديگران باشد، به پروفايلتان مراجعه کنيد و قسمت photo of you را باز کنيد و با تپ طولاني روي تصوير مورد نظر و انتخاب Hide from my profile آن تصوير را مخفي کنيد. همچنين براي مخفي کردن يکباره تمامي تصاوير تگ شده ميتوانيد روي سه نقطه بالاي همين صفحه تپ کنيد و با انتخاب گزينه Hide Photos اين کار را انجام دهيد.

8- اکانت اينستاگرام خود را ايمن کنيد
با فعالسازي اعتبارسنجي دومرحله‌اي حتي در صورت لو رفتن اطلاعات لاگين باز هم حساب شما ايمني لازم را دارد. براي اينکار مجددا به پروفايل خود مراجعه کنيد، سه نقطه را بزنيد، بخش Two-Factor Authentication را باز کنيد و همانند تصوير، گزينه Require Security Code را فعال کنيد.

9- همه تصاوير را با هم به اشتراک بگذاريد
اگر مايل به آپلود چندين تصوير و ويديو هستيد، روي دکمه پلاس(+) تپ بزنيد، Gallery را انتخاب کنيد و سپس دکمه Select Multiple را تپ کنيد، تا 10 تصوير و کليپ را ميتوانيد انتخاب کنيد و سپس با تپ کردن Next و سپس مرتب سازي تصاوير انتخاب شده با درگ دراپ کار را به پايان برسانيد.

10- بدون نگه داشتن دست فيلمبرداي کنيد
در نسخه‌هاي قبلي ايستاگرام براي فيلمبرداي در بخش استوري بايد دست خود را بر روي دکمه ضبط فيلم نگه ميداشتيد. در نسخه‌هاي جديد اينستاگرام قابليت فيلمبرداري دست آزاد يا Hands Free به اين برنامه اضافه شد. براي اين کار در صفحه stores به پايين سوايپ کنيد تا بتوانيد گزينه Hands-Free را ببينيد.

11- پستهايتان را بعد از انتشار ويرايش کنيد
اغلب افراد از حذف کردن تصاويري که قبلا منتشر کرده‌اند آگاه هستند ولي افراد کمي هستند که در مورد قابليت ويرايش تصاوير بعد از انتشار مطلع باشند. اينستاگرام به شما اجازه ميدهد تا عنوان اصلي تصوير را ويرايش کنيد، موقعيت جديدي براي آن عکس ثبت کنيد و يا تگهاي جديدي براي تصوير ثبت نماييد. براي اين کار از همان بخشي که تصوير را حذف ميکنيد، گزينه ويرايش نيز در دسترس شماست.

 



منبع: نت نوشت

 

 



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد ايجاد شبکه امن و بومي به جاي اينستاگرام

اينستاگرام، صفحه سردار کمالي را مسدود کرد

اپل، دوباره اپليکيشن‌هاي ايراني را غيرفعال کرد

سامسونگ گلکسي اي 40معرفي شد

انجمن فيزيک آمريکا از دو محقق ايراني تقدير کرد

فيسبوک بيش از دو هزار حساب کاربري ايران و روسيه را مسدود کرد

اينستاگرام يتيم شد

جزئيات کلاهبرداري جديد از تماس‌هاي خارجي

هک داووس و انتشار اسامي قاتلان خاشقجي

انجمن فيزيک آمريکا از دو محقق ايراني تقدير کرد

پيشنهاد ايجاد شبکه امن و بومي به جاي اينستاگرام

اينستاگرام، صفحه سردار کمالي را مسدود کرد

سامسونگ گلکسي اي 40معرفي شد

اپل، دوباره اپليکيشن‌هاي ايراني را غيرفعال کرد

فيسبوک بيش از دو هزار حساب کاربري ايران و روسيه را مسدود کرد

خاطره وزير ارتباطات از قهرمان زندگي‌اش

خودروي برقي لوکس ارزان قيمت در راه است

پرتاب اولين ماهواره 5G براي دسترسي به اينترنت

جهرمي: 350 هزار «آيفون» خاموش شد

دست نگه داريد؛ گوشي‌هاي تاشو ارزان مي‌شوند!

فيسبوک و اينستاگرام از دسترس خارج شدند

شکوفايي شارژ سريع و بي‌سيم

اضافه شدن ايموجي به پلاک خودروهاي استراليا

اولين سيم‌کارت نسل پنجم جهان رسما عرضه شد

گوشي تاشوي سامسونگ، اپل را تهديد مي‌کند

آناليز آزمايش ادرار با گوشي هوشمند!

ايراني‌ها در موبايل؛ 30 برابر روزنامه، 9 برابر کتاب

همکاري هسته‌اي بيل گيتس با چيني‌ها به‌هم خورد

تندگويان: «موسسه فيلترينگ» باز کنيم

هوآوي بعد از اپل، محبوب‌ترين برند تلفن همراه

دوربين سه‌بعدي به آيفون‌هاي جديد مي‌آيد

گران‌ترين گوشي سامسونگ به 5G مجهز مي‌شود

فروش 100 هزار گوشي تنها در کمتر از 9 دقيقه

خودروي پليس 2020 فورد چشم‌ها را خيره کرد

قابليت جديد اينستاگرام در بخش دايرکت

تاثيرات آلودگي هوا بر دستگاه تنفسي

فيلترينگ تلگرام به دستور رييس جمهور تکذيب شد

خطرناک‌ترين نقطه تهران هنگام زلزله کجاست؟

واکنش وزير ارتباطات به قطع دائمي تلگرام و اينستاگرام

واکنش جهرمي به مشکلات ايجاد شده براي کسب و کارهاي اينترنتي

شرط ايران براي تلگرام جهت ادامه فعاليت

قطع ارتباط گوشي هاي رجيستر نشده از امروز

انتشار يک ويروس خطرناک به بهانه دور زدن فيلترينگ

شرط رفع فيلترينگ تلگرام

باکيفيت و بي‌کيفيت‌ترين خودروهاي توليد داخل

اخطار دادستاني بابت رفع‌ فيلتر غيرقانوني اينستاگرام

تلگرام رفع فيلتر شد

علت رفع فيلتر تلگرام انتقال سرور تلگرام به ايران است؟

آمارسازي براي توجيه رفع فيلتر غيرقانوني تلگرام و اينستاگرام

رفع مشکل باروري ابرها به کمک سپاه