آخرین اخبار

عليرضا منصوريان سرانجام سکوتش را شکست استقلال

عليرضا منصوريان سرانجام سکوتش را شکست

  بزرگنمايي:

چه خبر - صحبت هاي منصوريان پس از شکست مقابل العين

منصوريان که در چند وقت گذشته تلفن همراهش را خاموش کرده بود و پاسخ رسانه ها را نمي داد، بالاخره با سايت باشگاه استقلال گفت و گو کرد. البته گفت و گوي او با سايت باشگاه نمي تواند بي ارتباط با خبر تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان باشد.

منصوريان در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه استقلال، سکوت روزهاي اخير خود را شکست و صحبت هايي در خصوص مسايل اخير اين باشگاه انجام داد و به هواداران واقعى استقلال نويد روزهاى بسيار خوب در سال 96 را داد .

او در ابتداي مصاحبه اش گفته است:« صحبت هايم را با جمله اي از سرآلکس فرگوسن، اسطوره مربيگري دنيا آغاز مي کنم که براي خود من هم درس است. ايشان مي گويد: آنهايي که در شکست ها و روزهاي سخت کنار ما نيستند، حق ندارند در شاديها و بردها نيز کنار ما باشند. اين جمله، بي شباهت به حال و هواي اين روزهاي استقلال نيست. استقلال فصل پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشت اما به جز بازي پاياني مقابل العين، در مجموع نسبت به موجودى استقلال، رضايت هواداران محترم جلب شد. استقلال در سال 95 تيمي بود جوان و کم تجربه ولى در نهايت به رتبه نايب قهرماني ليگ رسيد، در دربي توانست رقيب سنتي خود را شکست دهد، السد را با آن بازيکنان مطرح و گران قيمت شکست داد و از گروه خود نيز با حضور تيمهاي ثروتمند صعود کرد و نشان داد براى تيم شدن و حضورى پرقدرت در سال 96 امادگى کامل دارد.»

وي ادامه داده است:« بازي با العين هم براى ما و هم براى تمامى هواداران بسيار تلخ بود، اما اسم آن را بايد يکي از حوادث نادر فوتبال گذاشت. ضمن اين که آن بازى پيامدهاى مثبت و منفى فراوان داشت که بايد پيش از هر موضوعى از تمامى هواداران استقلال به نمايندگى از کادر فنى و بازيکنان عذر خواهى کرده و از هواداران مي خواهم ما رو ببخشند. پس از آن مسابقه بود که مثل هميشه زود دوست و دشمن زود نمايان شدند . باز دايه هاى مهربانتر از مادر يا همان کاسه هاى داغ تر از آش وارد معرکه شدند و چه معرکعه اى بهتر از فضاى العين ؟ اقايان تشکيل ستاد بحران دادند و در اين مسير سعى در خرج کردن اسم مديران محترم قبلى را هم در دستور کار خود قرار دادند، دوستان عزيز بحران خود شما هستيد که براى منافع خود از زدن هيچ ضربه ايى به استقلال کوچک ترين ابايى نداريد و در تمامى اين سالهاى اخير دلسوزيهاى کورکورانه و با برنامه خود را همچون شمشير به بدنه مديريت تمامى مدير عاملان پيشين کشيديد و در فضاى مجازى و غير واقعى براى هوادار استقلال نا ارامى ايجاد کرديد و پيامدهاى مثبت و منفى فراوان ديگر که هر کدام براى ما درسى بزرگ بود .


منصوريان اينجاي مصاحبه با هواداران استقلال صحبت مي کند:« هواداران عزيز و دوست داشتنى و صاحبان اصلى و مظلوم تيم استقلال شايد در اين روزهاى سخت فقط من بتوانم با شما که روزهاى دشوارمان را با هم گذرانديم، راحت درد و دل کنم، شما که بعد از خداوند بهترين تکيه گاهم بوديد. نتايج موفق استقلال در سال 95 در روزهايي رقم خورد که استقلال مشکلاتي از درون هم داشت و برخي اعضاي هيات مديره شمشير را براي ما از رو بسته و با رفتار و مصاحبه هايشان ميخواستند تيم جوان مرا به حاشيه ببرند اما ما با توکل به خدا و تلاش و زحمت و همدلى و حمايتهاى شما توانستيم مثل يک خانواده کنار هم بمانيم و سربلند شويم. در روزهاى سختم، نظاره گر خيلى از اقايان بودم که با روابط، براى قانع کردن مدير عاملم و وزارت ورزش مبنى بر تغيير کادر فنى نهايت تلاششان را کردند، اما غافل از خداوند بودند! البته بر خلاف پيش بيني هايشان، مدير عامل باشگاه پشت سر کادر فني و بازيکنانش ايستاد و خوشبختانه جواب اين اعتماد را هم ما و هواداران داديم و امروز کاسه هاى داغ تر از اش راه برهم زدن تيم را ايجاد اختلاف بين مديريت و کادر فنى و هوادارن يافته اند .هواداران واقعي استقلال به هوش باشيد و اطمينان داشته باشيد تيم ما با جذب چند ستاره و جوانان آينده دار بسيار بهتر از سال گذشته خواهد شد و من هرگز دستم را از دست کسانى که در روزهاى سخت دستم را بعد از خداوند گرفتند، جدا نمي کنم.»

اين قسمت صحبتهاي منصوريان هم جالب به نظر مي رسد:« آنهايي که ادعاي استقلالي بودن دارند و خودشان را دلسوز معرفي مي کنند، همان هايي هستند که نقاب به چهره دارند و طي سالهاي گذشته بارها روي صورت استقلال و هوادار و مديران وقت آن پنجه کشيده اند. همانهايي که حالا منافعشان قطع شده و از مدتها قبل براي حمله به استقلال، منتظر فرصت بودند و حالا هم به خيال خودشان اين فرصت نصيبشان شده است. اينها، همانهايي هستند که جلسات مخفي و ستاد بحران تشکيل دادند. ابتدا مي گفتند منصوريان را بعد از بازي دربى رفت مي زنيم، سپس گفتند بعد بازى با السد ميزنيم، بعد گفتند بعد از دربي برگشت او را ميزنيم، اما تيرشان به سنگ خورد و حالا هم هزينه مي دهند و پول خرج مي کنند براي تحصن و تجمع. هواداران عزيز استقلال بدانند اينها عاشق استقلال نيستند، اينها استقلال را فقط براي خودشان مي خواهند و منافع خودشان. حالا که دستشان کوتاه شده، از لاکشان بيرون آمده و دنبال برهم زدن آرامش استقلال هستند. الان تيم ما فقط آرامش مي خواهد تا مسير رو به رشد و رو به پيشرفتش را ادامه دهد نه حاشيه و سر و صدا. کاسه هاي داغ تر از آش و آنهايي که حالا دوباره پيدايشان شده، زمان مديران قبلي هم بودند و همه اين مديران، زخمي از آنها بر بدنشان هست اما اگر سکوت کرده اند، به خاطر آرامش استقلال است در حالي که حرف دلشان چيز ديگري است. اين افراد منفعت طلب بعد از برد السد کجا بودند ، پس از شکست رقيب ديرينه کجا بودند ؟ چرا آن زمان دلشان با استقلال نبود و صدايشان در نمي آمد؟ چرا در زمان بى پولى و تنهاييمان نبودند؟ چرا در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقلات ما را تنها گذاشتند و منتظر زمين خوردنمان ايستادند ؟

منصوريان حسابي از افتخاري حمايت مي کند:« از مدير عامل استقلال که در روزهاي سخت از کادر فني و بازيکنان حمايت کردند و همين حمايتها بود که در نهايت کمک به کسب نتايجي غرور آفرين براي هواداران کرد تشکر مي کنم و همين طور مديران سابق استقلال به خصوص مهندس واعظ اشتيانى يار ثابت روزهاى تنهاييم. در روزهايى که من و دبير هيات مديره و مديرعاملم و کارکنان باشگاه از صبح تا شب دنبال تامين منابع مالى و لجستيک و کارهاى ادارى بوديم، کجا بوديد دوستان؟ در مجموع بايد بگويم هواداران عزيز به هيچ وجه نگران نقل و انتقالات نباشند، باشگاه کارهاي نقل و انتقالاتي را به خوبي از ماهها قبل جلو برده و مي برد و هواداران به زودي خبرهاي خوبي در اين خصوص خواهند شنيد.»

منصوريان به کساني که مي خواهند در تحصن روز شنبه شرکت کنند هشدار مي دهد:« به آقاياني هم که دنبال تحصن و اعتراض هستند مي گويم وارد کارهايي که به شما ارتباطي ندارد، نشويد. آنهايي که اگر سفره دل مديران قبلي باز شود، بايد از ايران بروند. دست شما براي هواداران رو شده، دست از اين کارها برداريد. استقلال خانه من و امثال من است. من بيشتر عمر خود را در استقلال گذرانده ام و بعد از خدا و خانواده ام، هرچه دارم از استقلال و هواداران عزيز آن است. من تا آخرين نفسم براي اعتلاي هرچه بيشتر استقلال عزيز و شادي هواداران گرامي اش مي جنگم و از هيچ کوششي دريغ نمي کنم. زماني که به استقلال آمدم، از چنين بي مهري هايي خبر داشتم اما اين ريسک را پذيرفتم و حتي يک وجب هم براي استقلال و هواداران، از مواضع خود عقب نشينى نمي کنم. از اعضاى کانون هواداران هم ميخواهم که اتحاد خود را حفظ کنند و وارد بازى اين آقايان نشوند .

سرمربي استقلال هم در پايان از وزير ورزش و جوانان تقاضا مي کند مواظب فضاي اطراف تيم هي وزارت ورزش و جوانان باشد:« از دوست و برادر عزيزم جناب اقاى دکتر سلطانى فر وزير محترم ورزش تقاضا دارم تا در اين روزهاى حساس همچنان مانند قبل با درايت و تيز بينى خاص مواظب فضاى اطراف تيم هاى وزارت ورزش باشند و ممنونيم از حمايتهاي ايشان. در آخرين کلام افتخار مي کنم که زير پرچم مقدس جمهورى اسلامى ايران براى استقلال سربازى سربلند باشم ولى بسيار متاثر و متاسف شدم از بعضى از رسانه ها که با نتيجه بازى العين به رييس جمهور محترم و مورد تاييد رهبر معظم انقلاب و مردم توهين کردند. به اميد سربلندى استقلال در سال جديد.»




منبع: 90tv.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد