آخرین اخبار

جزئياتي خواندني از زندگي بدل ايراني مسي! + عکس هايي از شباهت به مسي حاشيه هاي ورزشي

جزئياتي خواندني از زندگي بدل ايراني مسي! + عکس هايي از شباهت به مسي

  بزرگنمايي:

چه خبر - شباهت رضا پرستش به ليونل مسي

تا به حال کسي به شما گفته‌است که چقدر شبيه يک چهره مشهور و معروف هستيد؟ آن‌قدر که ممکن است شما را با آن چهره معروف حتي اشتباه بگيرند؟ حالا که متوجه اين حد از شباهت شده‌ايد واکنش شما چيست و مي‌خواهيد چه کار کنيد؟

«رضا پرستش» در تمام جواني و نوجواني‌اش با يک جمله مواجه بود:« تو چقدر شبيه مسي هستي» آن‌قدر که دوستان و خانواده‌اش هم او را به همين‌نام صدا مي‌زدند. اما او چندان هم به اين موضوع واکنش نداشت و کار خودش را مي‌کرد. تا اينکه چندماه پيش به پيشنهاد خانواده خواست وارد اين بازي شود و عکسش را براي رسانه‌ها فرستاد و با واکنش‌هاي عجيب و غريب آنها مواجه شد. طوري که به ما مي‌گويد حالا چند وقتي است که خودم هم قبول کرده‌ام که واقعا شبيه مسي هستم.

به بهانه بازي ال کلاسيکو و گلزني اسطوره تمام‌نشدني بارسلونا درست يک روز بعد از بازي با اين مسي ايراني قرار گذاشتيم تا او را بيشتر بشناسيم. قراري که حسابي شگفت زده‌مان کرد که چطور دونفر بدون هيچ گريمي علاوه بر چهره حتي ژست و قد و قواره‌شان هم شبيه به هم باشد.


شباهت رضا پرستش به مسي

شباهت رضا پرستش به مسيشباهت رضا پرستش به مسي



خودم قبول نمي‌کردم شبيه مسي هستم

«رضا پرستش» متولد 1371 است و در حال حاضر دانشجوي رشته شهرسازي است. پدرش از 6 سال پيش روي شباهت رضا و مسي تاکيد مي‌کند. اما رضا هربار چون باور نمي‌کند با بي تفاوتي از کنار اين موضوع رد مي‌شود که اگر هم شبيه باشد چه کاري مي‌تواند بکند؟ تا اينکه 5 ماه پيش پدر رضا پيشنهاد مي‌دهد رضا با پيراهن ورزشي آرژانتين و بارسلونا عکس بيندازد و براي سايت‌هاي ورزشي بفرستند رضا با انجام اين‌کار با يک اتفاق عجيب و غريب روبرو مي‌شود:« براي سايت ورزش3 فرستادم. من عکس را شب فرستادم اما آنها ساعت 10 صبح روز بعد فوري با من تماس گرفتند و گفتند آب دستت داري بگذار زمين و بيا اينجا. آنجا از من عکس و فيلم گرفتند و پخش کردند و بعد از آن قضيه خيلي جدي شد. اما واکنش‌ها خيلي عجيب بود. يک سري از آدم‌ها دوست نداشتند کسي شبيه مسي وجود داشته باشد. يک عده هم فکر مي‌کردند من خودم را شبيه مسي مي‌کنم يعني عمل جراحي انجام داده‌ام يا گريم خاصي مي‌کنم. ولي هيچ‌کدام از اين کارها را نکرده‌ام. من تنها در اين مدت ريشم را شبيه مسي مي‌زنم. دوست دارم مسي دوباره ريشش را بزند تا اين موضوع به همه ثابت شود که من واقعا شبيه مسي هستم. من و مسي حتي عکس‌هاي بچگي‌مان هم شبيه به هم است و حتي دقيقا هم قد هستيم.»


در حال بازي در يک سريال کمدي هستم

رضا مي‌گويد بعد از اين ماجرا فصل جديدي در زندگي‌اش آغاز شده‌است. حالا همه وقتي او را به خصوص با پيراهن‌هاي ورزشي در خيابان مي‌بينند با دست نشان مي‌دهند و مي‌خواهند با او عکس بيندازند و حالا مي‌خواهد از اين داستان به نفع آينده‌اش استفاده کند:« اتفاقات خوبي در حال افتادن است من و دوستم آقاي نادري در حال گسترده کردن اين داستان هستيم. ما اين شباهت را به سمت سينما و فيلمسازي برده‌ايم. در حال حاضر مشغول بازي در يک سريال کمدي هستم که فکر مي‌کنم اتفاق بسيار جالبي باشد که نمي‌توانم در حال حاضر بيشتر از اين درباره‌اش حرف بزنم.»


دوست دارم در کنار مسي باشم

ژاوي هرناندز بازي‌ساز سابق بارسلونا که بعد از دوران طلايي‌اش در بارسا به السد قطر رفت براي انجام بازي با تيم استقلال به تهران آمد که اين سفر باعث شد رضا ژاوي را ببيند. رضا درباره اين ديدار هيجان انگيز مي‌گويد:« برايم خيلي جالب بود. از اتوبوس که پياده شد تا مرا ديد شناخت و گفت Iranian messi و در آخر هم پيراهنش را به من هديه داد که يکي از باشگاه‌ها مي‌خواست به مبلغ 60 ميليون از من بخرد که من اينکار را نکردم. من هم پيراهن را قاب کرده‌ام و به ديوار اتاقم زده‌ام.»

رضا مي‌گويد برنامه‌اش فراتر از يک بدل است و اهداف بزرگتري دارد که دوست دارد برايشان تلاش کند:«دوست دارم هميشه کنار دست مسي باشم. شخصيت مسي به خاطر شرايطي که دارد خيلي کارها نمي‌تواند انجام دهد. دوست دارم در جايگاهي باشم که شخصيت دوم مسي باشم.»

رضا پرستش بدل ايراني مسي

رضا پرستش بدل ايراني مسيرضا پرستش بدل ايراني مسي



با بدل‌ چهره‌ها مي‌توان کارهاي بزرگ انجام داد

رضا به واسطه شباهت بي‌اندازه‌اي که به مسي دارد حسابي مشهور شده‌است. حالا از رضا مي‌پرسم اين برايت ناراحت کننده نيست که همه تو را به واسطه کس ديگري دوست دارند و زير سايه‌اش هستي. اما او جواب مي‌دهد:« اتفاقا خيلي خوشحالم که شبيه بهترين فوتباليست تاريخ دنيا هستم. مسي آدم کوچکي نيست و ممکن بود شبيه هيتلر بزرگ‌ترين قاتل دنيا باشم ولي شبيه آدم محبوبي مثل مسي هستم.»

خاطره‌اي از پيمان معادي بازيگر نقل است که در حاشيه يک جشنواره سينمايي بعد از ديدن چهره آشناي مورگان فريمن جلو مي‌رود و دست مي‌دهد. اما آن آقا مي‌گويد من فريمن نيستم بلکه بدلش هستم. حالا رضا معتقد است بدل‌ها مي‌توانند کارهاي مهم و خوبي در دنيا انجام دهند:« مي‌شود با بدل‌ها مردم را سوپرايز کرد. به طور مثال شاد کردن بچه‌هاي سرطاني و يا مردم فلسطين. حتي در همين تهران خودمان بچه‌هاي سرطاني زيادي هستند که آرزوي ديدن مسي را دارند. اما نبايد گولشان بزنيم بايد بگوييم که من بدل مسي هستم. اما بازهم خوشحال مي‌شوند.»


با موهاي روشن مسي نمي‌توانستم به دانشگاه بروم

رضا در مدت کوتاهي موردتوجه بسياري از شرکت‌ها قرار گرفته‌است و پيشنهادات زيادي داشته‌است تا فصل جديد زندگي‌اش علاوه بر شهرت برايش آورده‌هاي هم مالي داشته باشد. اما مي‌گويد چون دوست نداشته زود تمام شود گزينشي عمل کرده و مي‌خواهد به جاي عکس گرفتن و شرکت در تبليغات‌هاي زياد کارش را در هنر وسينما جلو ببرد. حالا از روزي که به مسي ايران شناخته مي‌شود بايد اين شباهت را حفظ کند. براي همين سوال مي‌کنيم اگر مسي هر تغييري رو صورتش انجام داد او هم انجام مي‌دهد؟ رضا مي‌گويد:«مردم همه مرا به چشم مسي مي‌بينند و توقع دارند او هرکاري انجام داد من هم انجام بدهم. مسي اول فصل موهايش را خيلي روشن کرد. اما اينجا ايران است و فرهنگ متفاوتي دارد من که نمي‌توانستم با آن موها به دانشگاه بروم. براي همين انجام ندادم. اتفاقا دوست دارم مسي براي يک مدت هم که شده ريش‌هايش را بزند. چون برخي فکر مي‌کنند من با ريش شبيه مسي شده‌ام. اما همه مرا از خيلي قبل شبيه به مسي مي‌دانستند.»


من و مسي بايد آزمايش DNA بدهيم

رضا مثل همه پسرهاي همسن و سال‌هايش هوادار فوتبال بوده و با رفقايش فوتبال بازي مي‌کرده اما شباهت ظاهري‌اش به مسي اين توقع را براي همه وجود آورده که فوتبال بازي کردنش هم مثل مسي باشد و در بازي همه توپ را به او پاس مي‌دهند:« فوتبال را خيلي دوست دارم. فوتبال بازي کردنم هم بد نيست و دارم تمرين مي‌کنم که بهتر شوم چون براي کارهاي سينمايي هم بسيار مهم است که فوتبالم خوب باشد. الان چندکيلو وزنم از مسي بيشتر است که باعث و باني آن دستپخت خوب مادرم هست! اما برخي باور کرده‌اند که من مسي هستم و توقع چنين فوتبالي دارند.»

رضا مي‌گويد که دانشمندان ثابت کرده‌اند که هرکس در دنيا همزادهايي دارد. يک سري مي‌گويند يکي و يک سري هم مي‌گويند 6 همزاد و شايد خودش هم يکي از همزادهاي مسي است:« شايد من هم همزاد مسي هستم. کسي چه مي‌داند اگر آزمايش DNA بدهيم همه چيز را مشخص کند. اصلا شايد من آنجا به دنيا آمده باشم و اتفاقي اينور آمده‌ام. (مي‌خندد) ولي در دنيا مسابقاتي برگزار مي‌شود که بدل چهره ها در آن حاضر مي‌شوند و مقايسه مي‌شوند.»

شباهت عجيب رضا پرستش به مسي

شباهت عجيب رضا پرستش به مسيشباهت عجيب رضا پرستش به مسي



بعد از باخت ايران به آرژانتين پدرم گفت: خانه نيا

رضا خاطرات زيادي از اين شباهت عجيب و غريب دارد. شباهتي که حتي پدرش را تحت تاثير قرار داده‌است:« پدر من يک فوتباليست با تعصب است که از قضا طرفدار رئال مادريد هم هست. زمان جام جهاني هنوز کسي مرا نمي‌شناخت اما خانواده مرا مسي مي‌دانستند. وقتي ايران با تک گل مسي آن هم در دقايق پاياني به آرژانتين باخت. پدرم با من تماس گرفت و گفت که شب خانه نيا چون من گل زده بودم(مي‌خندد). خيلي از دوستانم هم زنگ مي‌زدند و به خاطر گل مسي به من بدوبيراه مي‌گفتند.»

رضا يکبارهم با ورود به يک مدرسه آنجا را ناخودآگاه روي سرش مي‌گذارد:«براي يک کار تبليغاتي وارد يک مدرسه شديم که هر سه مقطع تحصيلي را داشت. به محض اينکه وارد شدم بچه‌هاي ابتدايي که مشغول خوردن غذايشان بودند؛ همه چيز را رها کردند و يک جوري به سمت من هجوم آوردند که دوتا زنگ درس بعدي آنها کنسل شد. چون هيچ مدير و ناظمي نمي‌توانست آنها را سرکلاس بفرستد. از آن بچه‌ها انرژي خيلي خوبي گرفتم.»



به خاطر شباهت به مسي مرا به VIP هواپيما بردند

رضا در يکي از کافه‌هاي سوئد هم حسابي دردسرساز مي‌شود آنقدر که مجبور مي‌شود فوري پشت ميکروفون اعلام کنند که مسي نيست:« پسرخاله من در استکهلم کافه دارد و هميشه به من مي‌گفت شبيه مسي هستي. يکبار حسابي اصرار کرد که موهايت را شبيه مسي کوتاه کن و شبيه مسي لباس بپوش. آنها هم براي کافه يک ايونت با حضور يکي از بازيکنان بارسلونا اعلام مي‌کنند. در آن روز جمعيت زيادي به کافه آمد. وقتي من با سه چهارتا باديگارد داخل رفتم. همه جا سکوت کامل بود. همه فکر مي‌کردند مسي آمده‌است. ما ترسيديم که اتفاق بدي بيفتد و فوري پشت بلندگو اعلام کردند اين شخصيت بدل مسي است و اين برنامه يک جوک بود. واقعا ممکن بود کار خطرناک شود. چون به مسي حق شکايت مي‌داد که يک نفر از نامش سوءاستفاده مي‌کند.»

کار به همين‌جا ختم نمي‌شود. شباهت رضا به مسي گاهي هم برايش حسابي خوشامد مي‌شود:«اسپانسر تيم بارسلونا هواپيمايي قطر است. من دقيقا با آن هواپيمايي از سوئد به تهران مي‌آمدم. آن موقع هنوز به عنوان بدل مسي خودم را معرفي نکرده بودم و قصه قبل‌تر از اين حرفهاست. خدمه هواپيما بعد از ديدن من فکر مي‌کردند واقعا مسي سوار هواپيما شده‌است. من بليطم را نشان دادم و گفتم من ايراني هستم و به تهران مي‌روم. اما در نهايت مرا بلند کردند و به خاطر اين شباهت به جايگاه vip هواپيما بردند.»


بعد از مصدوميت مسي همه حال مرا مي‌پرسيدند

مصاحبه ما با آقاي مسي ايراني درست يک روز بعد از بازي هيجان‌انگيز ال کلاسيکو بود. در بازي شب قبل از مصاحبه مسي يک ضربه به دهانش خورد و حسابي خوني شد. رضا در اين‌باره مي‌گويد:« بلافاصله بعد از اين اتفاق افراد زيادي در صفحه اينستاگرامم کامنت گذاشتند که حالت خوب است؟ اگر حالت خوب نيست بيا برويم دکتر و سر اين موضوع حسابي خنديدم»

البته اين شباهت گاهي هم براي رضا دردسر داشته مثل زماني که براي خريد مي‌رود اما دست از پا درازتر برمي‌گردد:«يکبار خيلي اتفاقي من لباس بارسلونا تنم بود. چون معمولا نمي‌پوشم. بعد رفتيم تيراژه که خريد کنيم. اما آنقدر جمعيت براي عکس گرفتن دورم جمع شدند که حراست پاساژ بالاي سرمان آمد و محترمانه به ما درهاي خروج را نشان داد.».


مسي احتمالا از وجود من باخبر است

رضا مي‌گويد تابه حال تحقيقات زيادي کرده و متوجه شده که مسي هيچ بدلي در دنيا ندارد و او تنها بدل مسي در دنياست و احتمالا روزي که بتواند مسي را رودررو از نزديک ببيند دور نيست:«چندبار خواستم پيام بدهم و يا راه ارتباطي پيدا کنم ديدم که فايده‌اي ندارد. اما فکر مي‌کنم احتمالا از طريق ژاوي به گوشش رسيده باشد که يک بدل ايراني دارد.»




منبع: mehrnews.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت