آخرین اخبار

رهبر معظم انقلاب: همه بايد قدر انتخابات را بدانند سياسي

رهبر معظم انقلاب: همه بايد قدر انتخابات را بدانند

  بزرگنمايي:

چه خبر - دشمن چه آمريکا و چه بزرگ‌تر از آمريکا هيچ غلطي نميتواند بکند

در ايام گراميداشت روز ارتش، جمعي از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده کل قوا ديدار کردند. رهبر انقلاب در ديدار فرماندهان ارتش فرمودند: امروز تقويت اقتصادي، نقطه کليدي و داراي اولويت کشور است.

ايشان افزودند: همه بايد قدر انتخابات را بدانند؛ انتخابات را گرامي بداريم؛ انتخابات بايد سالم، با امنيت، با سلامت و با گستردگي انجام بگيرد.

فرمانده کل قوا گفتند: ان‌شاالله به توفيق الهي همين‌جور خواهد شد. علي‌رغم دشمناني که مدام وسوسه مي‌کنند. کساني که رسانه‌هاي بيگانه را مي‌بينند مي‌دانند که دشمنان چطور دارند وسوسه مي‌کنند که يک‌جوري انتخابات را خراب کنند.

ايشان تصريح کردند: ملت ايران انشاءالله با همين بيداري و هوشياري که هميشه نشان دادند، در مقابل اين حرکت خصمانه پيش بروند و يک انتخابات گسترده، بانشاط، با شور و شوق و سالم و همراه با امنيت ان‌شاءالله اتفاق بيفتند، اين براي کشور يک ذخيره‌اي خواهد بود و کشور را مصونيت بسياري خواهد داد.

رهبر انقلاب فرمودند: بنده شعارهاي اقتصادي را در اين دو سه سال اخير برجسته کردم براي اينکه احساس کردم دشمن از اين ناحيه ميخواهد ضربه بزند؛ وقتي ما مشکل اقتصادي داشته باشيم بخشهاي مختلف نخواهند توانست کارهاي درست خودشان را انجام بدهند.

ايشان تاکيد کردند: امروز ظرفيت اقتصادي در کشور يک نقطه کليدي و داراي اولويت است، لذاست که بنده روي اين تکيه مي‌کنم روي معيشت مردم تکيه مي‌کنم، روي معيشت کارکنان دستگاه‌هاي مختلف تکيه ميکنم روي معيشت کارکنان نيرهاي مسلح تيکه ميکنم، اينها بايد دنبال بشود اينها بايد با جديت دنبال بشود.

فرمانده کل قوا گفتند: اين به عهده مسئولين است. مسئولان اگر انگيزه هاي دشمن را نگاه کنند انگيزه بيشتري براي اين کار پيدا مي‌کنند.

هبر معظم انقلاب تاکيد کردند: قدرتهاي بزرگ متجاوز، شگرد کارشان تشر زدن است، اين را بارها ما گفتيم. قدرتهاي متجاوزي که ميخواهند در همه جا دست دراز کنند و همه جا دخالت کنند...، از خودشان بزرگ‌نمايي ميکنند، تشر مي‌زنند، اخم مي‌کنند. يادتان است اخمهايي که بعضي از دولتهاي قبلي آمريکا مي‌کردند؛ حالا هم يک‌جور ديگر.

ايشان فرمودند: براي يک کشور بدترين موقعيت اين است که مسئولين کشور از اخم و تهديد و تشر دشمن بترسند. اگر ترسيدند در واقع در را براي ورود او و دخول او و تجاوز و تعرض او باز کردند.

فرمانده کل قوا تصريح کردند: کار را با عقل و با منطق و با حکمت بايد انجام داد در اين ترديدي نيست اما با شجاعت بايد انجام داد با ترسيدن با دلهره با تحت تاثير تشر و بداخلاقي و اخم و گره ابروان قدرتمندانِ صاحبان قدرت در دنيا قرار گرفتن تحت تاثير اينها واقع شدن اول بدبختي است.

رهبر انقلاب افزودند: خب کسي ميخواهد بترسد بترسد اما از طرف مردم نترسد به حساب مردم نترسد، ملت ايستادند اگر ملت ايستاده نبود از سال 1357 تا امروز اثر و نشاني از ايران و ايراني باقي نمي‌ماند، در مقابل نظامي که با مردم خود متصل است، مردم خود و ملت خود را دوست مي دارد و ملتش او را دوست مي دارند، دشمن چه آمريکا و چه بزرگ‌تر از آمريکا هيچ غلطي نميتواند بکند.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اينکه در دشمني قدرتهاي زورگو بويژه امريکا، با ملت ايران هيچ ترديدي نيست افزودند: اينکه بگويند با فلان فرد موافق هستند و با او ملاحظه خواهند کرد، حرف نادرستي است زيرا دشمني آنها از زمان امام (ره) و بعد از امام و در زمان دولتهاي گوناگون که با سلايق مختلف، بر سر کار بودند، همواره ادامه داشته است.

ايشان با تأکيد بر اينکه بايد اقتدار و ايستادگي ملت ايران و تأثيرناپذيري ملت از تشر امريکا و برخي کشورهاي اروپايي ادامه پيدا کند، خاطرنشان کردند: بخش مهمي از ادامه ايستادگي و نهراسيدن از دشمن، بعهده نيروهاي مسلح، و بخش عمده آن بر عهده اقتصاديون و مجموعه هاي فرهنگي، آموزشي، بخصوص متصديان بخش هاي علمي و تحقيقاتي است.

رهبر انقلاب اسلامي در بخش پاياني سخنانشان با اشاره به انتخابات پيشِ رو، انتخابات را از افتخارات ملت ايران و مايه عزت، قدرت، روسفيدي و سربلندي ملت ايران در دنيا خواندند و افزودند: بدخواهان به‌دنبال نشان دادن اسلام و معنويت در نقطه مقابل مردمسالاري بودند، اما جمهوري اسلامي، با مردمسالاري اسلامي و انتخابات، غلط بودن اين حرف را نشان داد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي گفتند: همه ملت در انتخابات احساس مي‌کنند که کليد کارهاي کشور در دست خودشان است و آنان هستند که عناصر اصلي کشور را معين مي‌کنند.

ايشان با تأکيد بر اينکه همه مردم، نامزدها، دولت و دست‌اندرکاران بايد قدر انتخابات را بدانند و آن را گرامي بدارند، افزودند: بايد انتخاباتي گسترده، با شور و شوق و نشاط ، سالم و همراه با امنيت برگزار شود و چنين انتخابات و ذخيره‌اي، به کشور مصونيت بسياري خواهد داد.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به مطالب وسوسه‌انگيز رسانه‌هاي دشمن و تلاش خصمانه آنان براي خراب کردن انتخابات، خاطرنشان کردند: ملت ايران با همين بيداري و هوشياري که همواره نشان داده است، در مقابل اين حرکت عمل خواهد کرد.

پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، امير سرلشکر صالحي فرمانده کل ارتش با تبريک اعياد ماه رجب و گرامي‌داشت روز ارتش و نيروي زميني، گفت: امروز ارتش مفتخر است که در همه عرصه‌هاي زميني، دريايي، پدافندي و هوايي با اقتدار، اعتماد به نفس و توکل به خدا از مرزهاي خاکي و اعتقادي انقلاب اسلامي دفاع مي‌کند و فراتر از همه مؤلفه‌هاي آمادگي رزمي، به درياي بيکران انسانهاي مؤمن و متخصص خود مي‌بالد.

منبع: باشگاه خبرنگاران



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد