آخرین اخبار

اتمام حجت به سبک برانکو: رضاييان ديگر عضوي از تيم ما نيست ليگ هاي ايران

اتمام حجت به سبک برانکو: رضاييان ديگر عضوي از تيم ما نيست

  بزرگنمايي:

چه خبر - برانکو : رضاييان ديگر عضوي از تيم ما نيست

برانکو ايوانکوويچ که توانسته تيمش را در فاصله سه هفته مانده به پايان فصل به عنوان قهرماني برساند اکنون درگير حاشيه عجيبي شده است که هواداران اين تيم انتظار دارند خيلي زود بررسي و برطرف شود. صحبت‌هاي 5 ستاره اين تيم در برنامه نود باعث شد تا سيدجلال حسيني نسبت به آنها واکنش نشان دهد و اکنون به حاشيه‌ي بزرگي براي سرخپوشان تبديل شده است. برانکو با حضور در نشست خبري پيش از جدال برابر پديده مشهد به صحبت در خصوص شرايط تيمش و البته حواشي به وجود آمده پرداخت که در ادامه مي‌خوانيد.

در زمين خودمان به عنوان قهرمان بازى مى‌کنيم

يک بار ديگر تسليت مى گويم درگذشت سانحه سيل اخير و اين فقدان را نمى شود جبران کرد. از تمام رسانه ها تشکر مى کنم بابت همراهى آنها در طول فصل. روزهايى که راضى بوديد و برخى اوقات نبوديد و اين طبيعى است. اين بازى خاص است. يک افتخار است که اولين بار در زمين خودمان به عنوان قهرمان بازى مى کنيم. در چنين حال و هوايى خطر بزرگى وجود دارد که بازى هميشگى را انجام ندهيم. اما به بازيکنانم اعتماد دارم و آنها اين ايمان را به من مى دهند که بعنوان قهرمان اين مراسم را با برد جشن بگيريم.

به حريف احترام مى گذاريم و آنها نتايج خوبى کسب کرده اند. ما بايد بعد از بازى بلافاصله راهى عمان شويم و اميدواريم در استاديوم پر حشن بزرگى ترتيب دهيم و قدردانى کنيم.

محروم و مصدوم؟

از بازيکنانم محسن مسلمان محروم است و البته فرشاد در تلاش براى حضور در ترکيب است و مشکلى نخواهد داشت.

دلخوري از شوخي؟

هميشه يک مرزى در شوخى بايد وجود داشته باشد. هرکس به روش خودش به آن نگاه مى کند. بازيکنانم قصد و غرضى نداشتند و البته در اين خصوص با آنها صحبت خواهم کرد.

برنامه براي فصل بعد؟

در خصوص بازيکنان فصل بعد آناليز را به بعد از بازى با الهلال موکول خواهيم کرد. طبيعى است که در برخى پست ها نياز به تقويت داريم و بعد از بازگشت در اين خصوص حرف خواهيم زد. درباره کادرفنى هيچ تصميم جديدى نداريم و آنها در طول فصل عملکرد خوبى داشتند و هيچ تغييرى نخواهيم داشت و جا دارد اينجا از آنها تشکر کنم.

بي‌انگيزگي بعد از قهرماني؟

بى انگيزگى هميشه مى تواند خطرناک باشد. اين نيست که بازيکنانم کوتاه بيايند. بازيکنانم برابر ماشين سازى با توجه به جدال با الريان خالى شده بودند اما ما مى خواهيم قاطعيت را همچنان حفظ کنيم و خوب به پايان برسانيم.

دعوت از پيشکسوتان براي جشن قهرماني

دعوت از على کريمى؟ من از ايشان تشکر مى کنم که هميشه حامى بزرگ ما بودند و به بازيکنان دلگرمى مى دادند. همچنين آقايان ميناوند و بزيک و ديگران. اين براى ما بهترين اتفاق بود.

غايبان جدال الهلال؟

سروش رفيعى و سيدجلال قادر به همراهى ما در بازى برابر الهلال نيستند و من مربى هستم و نمى دانم کدام بازيکن ممنوع الخروج است و من پليس نيستم و پدرم پليس بوده است.

تفاوت ليست با توجه به صعود و يا عدم صعود؟

ما بعد از بازى الهلال به طور جدى درباره آينده دقت خواهيم کرد و اين بازى تاثيرى نخواهد داشت. ما تمرکزمان روى بازى هاى آينده است و تلاش خواهيم کرد بهترين ها را زير نظر بگيريم.

چرا جوانان بيشتر بازي نمي‌کنند؟

شما تاکنون بازى رضا کرملاچعب را ديده ايد؟ در پرسپوليس او ديديد؟ سه دقيقه مقابل نفت بازى کرد. اما من هر روز او را در تمرين نگاه مى کنم. هم او هم طارمى هم طاهرخانى و البته سيدجلال حسينى. همه دوست دارند بازى کنند اما اولين معيار تمرين است.

تمديد قرارداد؟

در مورد تمديد قرارداد ٥ ساله ما يک سال پيش برنامه هاى کوتاه مدت و ميان مدت را تدوين کرديم. بستگى دارد برنامه هاى طولانى مدت به چه شکل پيش برود و برنامه ها را کادرفنى و مديران چطور مى خواهد جلو ببرد. من يک سال ديگر قرارداد دارم و در اين مدت فرصت داريم در خصوص آينده صحبت کنيم. پيشنهاد هميشه هست. اما خب بايد ديد اهداف چيست و تفکرات به کدام سمت است. در فوتبال روزانه يک چيز ممکن است تغيير کند!

رابطه مثبت با تيم ملي؟

من فکر ميکنم در باشگاه از مديريت کادرفنى و همه آرزوى بهترين نتايج را براى تيم ملى داريم. حمايت مى کنيم و خواهيم کرد. اميدواريم تيم ملى نتايج خوبى کسب کند. ببينيد به هلند چه شوکى مواجه شده و آرژانتين اکنون آويزان است و خيلى مهم است که به جام جهانى راه يابد. خوشحاليم که بازيکنان زيادى در تيم ملى داريم و اميدوارم افزايش يابد. تيم ملى خوبى داريم و بين سه تيم برتر آسياست و همه انتظار نتايج خوب داريم و اينکه چطور به مرحله بعدى راه يابد بايد از آقاى کى روش پرسيد.

حمايت پيشکسوتان از پرسپوليس؟

هيچ مشکلى نيست که دوستان و پيشکسوتان و مربيانى که بخشى از خانواده اين تيم هستند بايد بيايند. مطمئنا آنها شاد مى شوند. مثل آقاى مهدوى کيا، هاشميان و گل محمدى و ... آقاى استانکو اولين کرواتى بود که به اينجا آمد ر مکتب فوتبال کرواسى را اينجا آغاز کرد. از همان مقطع عشق کرواسى را به ايران افزايش دادند و اگر دقت کنيد موفق ترين ها بودند.

جاي خالي هادي

هادى کاپيتان ابدى ماست. در خصوص مراسم برنامه ريزى با باشگاه است. افتخار بزرگى است که خدمات بزرگى براى ما کرد و حيف شد که پارسال قهرمان نشديم.

غايبان بازي فردا؟

سروش و سيد فيکس بازى خواهند کرد چون برابر الهلال غايب هستند. اگر وقت بيشترى براى ريکاورى داشتيم بهتر است اما اين ليگ قهرمان است و انتظار داريم بهترين عملکرد را داشته باشند.

فهرست نقل و انتقالات

اسامى که اعلام شده؟ من بعد از الهلال نيازها را بررسى ميکنم و حدسيات جالب رسانه هاست و مثل همه جاى دنياست. فعلا با کسى صحبت نکرديم و کسى در ليست نزاشتيم و بايد اول بازيکنان فعلى چى مى شود.

رامين رضاييان؟

من نمى فهمم چرا اينقدر به رامين مى پردازيد؛ او ٥ بازى براى ما بازى کرد و شايد بيشتر. او کمتر از ٢ سال بازى نکرد. چرا از ديگران نمى پرسيد؟ او ديگر عضو ما نيست! چرا از اميد و احمد نوراللهى نمى پرسيد؟ چرا از گولچ نمى پرسيد؟ او ديگر عضو ما نيست!

انتظارات هواداران؟

امسال بعد از فصل قبل شرايط خوبى داشتيم و البته فشار بيشترى داشتيم. هميشه خواسته ها افزايش خواهد داشت. همه ما مى دانيم. پارسال ٢ بر صفر برديم و امسال بيشتر از اين انتظار دارند.

جدايي عاليشاه و نوراللهي؟
اميد و نوراللهى آنها رفتند خدمت مقدس سربازى را انجام دهند. نسبت به کشور وظيفه را انجام دهند. اينکه مى توانستند ديرتر بروند هر کس نظر خودش را دارد و دست ما نيست. اين نظر من است و آنها رفتند مقدس ترين وظيفه نسبت به وطن انجام دهند.

فصل نقل و انتقالات؟

عرض کردم که اولويت اول ما حفظ بازيکنان است و طبيعى اين با قهرمانى قاطعانه که بازيکنان خواهان زيادى خواهند داشت. در خصوص انصارى خيلى حرف و سخن بود. طارمى و رضاييان رفتند و برگشتند و باز هم پيشنهاد هست. از من هم در خصوص بازيکنان مى پرسند و همه را ارجاع مى دهم به باشگاه و افتخار مى کنم که آنها خواهان دارند.
اينجا چند اسم براى بازيکنان فصل آينده به ميان آورده شد. اين طبيعى است و ما همانطور که سروش و سامان را آورديم و باز هم به نيازها نگاه خواهيم کرد.

شکست در دربي؟

من مى دانم که دربى چقد اهميت دارد و همه زندگى ميکنيم براى اين بازى و همطراز ليگ قهرمان مى دهند. شما مى دانيد دو سال پيش چه تيمى برنده شد و چه کسى گل زد؟ قهرمانى ليگ هم خاطره انگيز است.

شايد آقاي کاشاني دنبال تقويت تيم هستند!

اگر خوب متوجه شده باشم شايد آقاى کاشانى گفته باشند سرمربى را تغيير دهيم؟ او در اشاره به صحبت هاى عضو هيات مديره که خواهان تقويت کادرفنى بعد از قهرمانى شده بود گفت: هر کس مى تواند اظهارنظر کند و شايد به دنبال تقويت باشند.

منبع: جام نيوز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

زمان سفر کولينا، داور سرشناس جهاني به ايران مشخص شد

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

خداداد حق را به کي روش داد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نتايج آخرين ديدار هاي ليگ برتر: سقوط صبا قم و ماشين سازي به دسته يک

4 ايراد اساسي ورزشگاه تيم پارس جنوبي جم

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

نتايج کامل هفته 29 رقابت هاي ليگ برتر ايران

پارس جنوبي بوشهر به ليگ برتر رسيد + نتايج ليگ يک

مبلغ پيشنهادي پرسپوليس به گاودين منشا لو رفت

اختلاف رامين رضائيان و تيم هلندي بر سر پول!

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

ويژگي هاي جالب جامي که پرسپوليسي ها گرفتند! عکس

انصراف از تيم داري فوتبال و ادامه فعاليت در اداره هيئت عزاداري

منصوريان: فدراسيون دقت کند؛ مگر در سال چند بازي مثل ديدار تراکتور داريم؟

درخواست منصوريان از کاپيتان استقلال براي ديدار با تراکتورسازي

خبر بد نقل و انتقالاتي براي استقلال

روايت پليس از اتفاقات عجيب ديشب در ورزشگاه آزادي

چراغ سبز بمب جذاب به مسئولان پرسپوليس

امسال شکست ناپذير بوديم و قهرمان ليگ شديم

جمله غم انگيز هاني نوروزي بعد از جشن قهرماني پرسپوليس +عکس

شعارهاي طنز عليه استقلالي‌ها

ترکيب احتمالي پرسپوليس براي بازي امروز/ مهندس غايب است

برانکو: پرسپوليس با من، قهرمان و بهترين تيم ايران شد