آخرین اخبار

شوهر جنايتکار همسرش را با 17 ضربه چاقو کشت حوادث

شوهر جنايتکار همسرش را با 17 ضربه چاقو کشت

  بزرگنمايي:

چه خبر - مرد عصباني همسرش را با ضربه‌هاي چاقو به قتل رساند

اوايل دي 94 پسر جواني با مأموران کلانتري رسالت تماس گرفت و وحشتزده از قتل مادرش خبر داد: «من و برادرم امروز در خانه نبوديم اما وقتي برگشتيم، با جنازه خونين مادرمان در تختخواب روبه‌رو شديم.»مأموران پليس پس از اين تماس، با حضور در محل جنايت، دريافتند هيچ گونه آثار شکستگي روي قفل درها نيست و از خانه مقتول نيز سرقتي صورت نگرفته است. پزشکي قانوني حاضر در صحنه جنايت نيز اعلام کرد مقتول هنگام قتل هيچ مقاومتي از خود نشان نداده است. بدين ترتيب فرضيه کشته شدن او از سوي يک آشنا قوت گرفت. از آنجا که اين زن با 17 ضربه کارد از پا درآمده بود، تيم جنايي مطمئن شدند قاتل کينه عميقي از قرباني داشته است.

در حالي که تحقيقات ويژه جنايي ادامه داشت، کارآگاهان به همسر مقتول مظنون شده و او را تحت بازجويي قرار دادند اما او با اظهار بي‌اطلاعي از قتل همسرش، ادعا کرد زماني که براي خريد از خانه خارج شده بود، همسرش به قتل رسيده است. کارآگاهان که به دنبال سرنخي براي افشاي جنايت بودند، وقتي پي بردند تلفن همراه مقتول از دو روز قبل از قتل در اختيار شوهرش بوده، بار ديگر تنها مظنون پرونده را تحت بازجويي قرار دادند.

اين بار «جهان» [50 ساله] لب به اعتراف گشود و گفت: «همسرم در طول 25 سال زندگي مشترک‌مان اهل زندگي و آرام و مطيع بود، اما از وقتي به تلگرام و شبکه‌هاي اجتماعي وابسته شد، متوجه تغيير رفتارش شدم. او دائم سرگرم بازي و کار با گوشي تلفنش بود و ديگر توجهي به من و فرزندان‌مان نداشت. بارها بر سر اين موضوع جر و بحث کرديم اما فايده‌اي نداشت، به طوري که يک روز به او مشکوک شدم و از پسرم خواستم تلفن همراه مادرش را بررسي کند. او نيز همان روز گفت «بابا، بهتر است هر چه زودتر مادرمان را طلاق بدهي.» با شنيدن اين حرف، مطمئن شدم او با پيامک و تلگرام با کسي ارتباط پنهاني دارد.

بنابراين با عصبانيت تلفن همراهش را گرفتم تا زندگي‌ام را نجات دهم. دو روز بعد وقتي با هم در خانه تنها بوديم، از او خواستم به رابطه پنهاني‌اش اعتراف کند اما همسرم عصباني شد و منکر چنين اتهامي شد. او که ادعا مي‌کرد مورد بي‌احترامي و تهمت قرار گرفته، مرا تهديد به طلاق کرد. از آنجا که در سال‌هاي طولاني زندگي مشترک‌مان هيچ گاه روبه‌رويم قرار نگرفته بود، مطمئن شدم آموزه‌هاي تلگرام باعث بي‌پروايي‌اش شده و زندگي‌ام در حال نابودي است. به همين خاطر چاقويي برداشتم و او را به قتل رساندم. بعد هم با صحنه‌سازي، از خانه خارج شدم.

از سوي ديگر، فرزندان و پدر و مادر مقتول نيز در تحقيقات ضمن رد اظهارات عامل جنايت، او را گرفتار توهم دانسته و مقتول را زني پاک و خانه‌دار معرفي کردند. آنها در عين حال تأکيد کردند مقتول، قرباني سوء ظن شده است. بدين ترتيب اظهارات «جهان» بي‌اساس و دروغ از آب درآمد. پس از بازسازي صحنه جنايت، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و پرونده با صدور کيفرخواست در اختيار هيأت قضايي شعبه اول دادگاه کيفري (1) کرج به رياست قاضي «هدايت رنجبر» قرار گرفت.

به دستور رئيس دادگاه عالي جنايي کرج، متهم براي بررسي وضعيت روحي هنگام ارتکاب قتل به پزشکي قانوني معرفي شد. کميسيون پزشکي قانوني هم اعلام کرد وي در زمان قتل همسرش داراي جنون از نوع اختلال دوقطبي بوده که مي‌تواند اراده‌اش را سلب کند. کميسيون تجديد نظر پزشکي قانوني نيز اعلام کرد ضروري است وي در يک بيمارستان روانپزشکي بستري شود. پس از بررسي‌هاي باليني، نظر قطعي به جنون ادواري‌اش اعلام شد.

با وجود اين، پزشکي قانوني اظهار کرد: هرچند علائم جنون در عامل جنايت مشاهده مي‌شود اما به نظر مي‌رسد او هنگام جنايت تحت تأثير جنون نبوده است، زيرا در تمام مراحل تحقيقات مقدماتي، جزئيات قتل را تشريح و بازسازي کرده و حتي پس از کشتن همسرش، با صحنه‌سازي از خانه خارج و از ماجرا اظهار بي‌اطلاعي کرده است.

پس از اعلام نظريه پزشکي قانوني، فرزندان مقتول به دادگاه مراجعه کرده و با اعلام رضايت بي‌قيد و شرط، از مجازات پدرشان صرفنظر کرده و او را بخشيدند. با وجود اين، پدر و مادر مقتول خواستار مجازات دامادشان شدند و نماينده دادستان کرج نيز در دفاع از کيفرخواست، مجازات قانوني متهم را خواست. قرار است بزودي اين مرد از سوي سه قاضي شعبه اول دادگاه کيفري (1) کرج محاکمه شود.

منبع: روزنامه ايران



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت