آخرین اخبار

حاشيه جنجالي ياغي استقلال/ نورافكن عامل اخراج منصوريان! حاشيه هاي ورزشي

حاشيه جنجالي ياغي استقلال/ نورافكن عامل اخراج منصوريان!

  بزرگنمايي:

چه خبر -

شايد اين پرش ناگهاني باعث شد تا نتواند آن‌گونه كه بايد، خود را با شرايط جديد وفق دهد. تا چند ماه قبل در تمرينات، خبرنگاران رمقي براي مصاحبه با او نداشتند ولي اين جهش ناگهاني باعث شد تا بيش از پيش در تيررس رسانه‌ها باشد. بزرگترهاي استقلال تلاش كردند اين بازيكن را متوجه شرايط حساسش كنند. در اين بين منصوريان سرمربي استقلال، بيش از هميشه حواسش به او بود. تا پيش از تعطيلات نوروز، تك و توك نورافكن از كادر فني تذكر مي‌گرفت اما بعد از تعطيلات، چهره‌هاي متفاوتي از خود نشان داد...

اولين جرقه‌؛ درگيري با كادر فني

اميد دو روز پيش از بازي استقلال و فولاد، در يكي از جلسات تمريني استقلال، به ناگهان جملاتي به زبان آورد كه باعث دلخوري شديد عليرضا منصوريان شد. سرمربي استقلال كه قبلاً نشان داده بود در مواجهه با توهين عليه كادر فني‌اش آرام نمي‌گيرد و حتي بزرگترين بازيكن تيم را نيمكت‌نشين مي‌كند، تلاش كرد جدي‌ترين تذكر را به اميد بدهد. منصوريان همه چيز را به پاي جواني اين بازيكن نوشت. رفتاري كه او در تمرين كرد، از نظر سرمربي توهين به كادر فني بود. روز بازي با فولاد، سرمربي استقلال پس از جلسه فني، اميد ابراهيمي و خسرو حيدري دو بازيكن باتجربه تيم را با خود همراه كرد تا براي دقايقي با اميد نورافكن حرف بزنند. در اين جلسه منصوريان حرف‌هايي زد و به نورافكن گفت: «مسيري كه مي‌روي اشتباه است، پس اگر مي‌خواهي موفق شوي، بايد تمركزت را روي بازي‌ات بگذاري و...» خسرو و اميد هم حرف‌هايي به نورافكن زدند و اين بازيكن در همان جلسه قول داد كه ديگر رفتار خود را تكرار نمي‌كند اما در زمين بازي اتفاقات ديگري انتظار او را مي‌كشيد...

بي‌احترامي به اميد ابراهيمي

در نيمه دوم بازي استقلال و فولاد، نورافكن اشتباهاتي داشت و اين مسئله باعث شد تا اميد ابراهيمي به عنوان رهبر ميانه ميدان، تذكري به او بدهد. منصوريان هميشه روي شماره 6 خود نگاه ويژه‌اي دارد و بارها به بازيكنان گفته بازيكنان در زمين به حرف‌هاي اميد گوش كنند، مخصوصاً جوان‌ها. قاعدتاً يكي از اين جوان‌ها هم اميد نورافكن است كه در زمين كنار دست ابراهيمي بازي مي‌كند. به رسم همين قاعده، در اواخر مسابقه وقتي نورافكن توپي لو داد و باعث ضد‌حمله حريف شد، اميد به او تذكر داد اما از اين بازيكن پاسخي شنيد كه باعث عصبانيت شديدش شد. يكي از استقلالي‌ها در اين‌باره به خبرورزشي مي‌گويد: «چيزي كه ما و آقاي منصوريان متوجه شديم، بي‌احترامي اميد به اميد بود. نورافكن حتي با چند بازيكن ديگر هم در زمين رفتار خوبي نداشت. همان لب خط منصوريان متوجه اين رفتارهاي اميد شد و به همين دليل از دستش شاكي بود.»

علت تعويض نورافكن

تعويض سوم استقلال قرار نبود نورافكن باشد. منصوريان قصد داشت بازيكن ديگري را به زمين بفرستد اما زماني كه متوجه شد نورافكن چنين رفتارهايي در زمين داشته، تصميم گرفت اين بازيكن را از زمين مسابقه بيرون بكشد. او به كادر فني‌‌اش دستور داد نورافكن را به عنوان سومين تعويض از زمين بازي بيرون بكشند اما بعد از تعويض هم جنجال‌هاي نورافكن ادامه پيدا كرد. او كه شاكي از تعويض و اتفاقات بود، بطري را پرتاب كرد كه نزديك بود به يعقوب كريمي و ديگر نيمكت‌نشين‌ها برخورد كند. در اين لحظه كريمي به او اعتراض كرد و گفت: «اين چه رفتارهايي است مي‌كني؟» كه جمله او به مذاق نورافكن خوش نيامد تا به قصد درگيري با اين بازيكن سراغش برود! منصوريان صحنه پرتاب بطري را نديد ولي شاهد ديگر صحنه‌ها بود.

مكث

نورافكن تا آخر فصل نيمكت‌نشين شد؟!

جنجال‌هايي كه اميد نورافكن بازيكن جوان استقلال در بازي فولاد به راه انداخت، باعث شد تا حتي بازيكنان باتجربه تيم هم از منصوريان بخواهند با اين بازيكن شديدترين برخورد را انجام دهد. طبق خبرهاي رسيده، به احتمال فراوان اين بازيكن تا پايان فصل در تركيب استقلال قرار نمي‌گيرد و روي نيمكت آبي‌ها مي‌نشيند. در فصل آينده هم با بازگشت دوباره روزبه چشمي به استقلال، به احتمال فراوان نورافكن كمتر فرصت بازي به ‌دست مي‌آورد.

صحنه‌اي كه دوربين‌ها نگرفتند

نورافكن با ابراهيمي دست به يقه شد!

اميد: تو رختكن مي‌بينمت

اميد نورافكن خيلي خوش‌شانس است كه دوربين تلويزيوني يكي از حاشيه‌اي‌ترين تصاوير زندگي فوتبالي‌‌اش را ثبت و ضبط نكرد. در اواخر بازي فولاد و استقلال، وقتي نورافكن يك توپ حساس را لو داد و باعث شد حريف ضد‌حمله بزند، ابراهيمي شماره 6 استقلال به شدت از دستش شاكي شد و خطاب به بازيكن 20 ساله تيمش گفت: «اين چه كاري است انجام مي‌دهي؟!» تذكر اميد در دنياي فوتبال يك تذكر عادي بود اما رفتاري كه ثانيه‌هايي بعد نورافكن انجام داد، اصلاً عادي به نظر نمي‌آمد. او در حالي كه عصبانيت ابراهيمي را به خاطر توپ لو رفته‌‌اش مي‌ديد، به سمت اين بازيكن رفت و با او دست به يقه شد! اميد يكي از ملي‌پوش‌هاي استقلال است و جزو بزرگترها به حساب مي‌‌آيد. همه احترام اميد را نگه مي‌دارند چرا كه او هيچ‌گاه اهل حاشيه و جنجال نبوده و هميشه به تمام بازيكنان احترام گذاشته است. نورافكن اما ظاهراً در آن لحظات اصلاً به اين مسائل فكر نمي‌كرد و يقه اميد را گرفت. ابراهيمي كه از اين رفتار بازيكن جوان تيم شاكي شده بود، با تيزهوشي تمام خود را كنار كشيد تا مبادا دوربين‌ها اين تصوير را شكار كنند. اين واكنش سريع باعث شد دوربين تصوير را نگيرد و ابراهيمي هم پس از مسابقه از نزديكانش پرسيد كه آيا تصوير پخش شده يا نه؟ در لحظه‌اي كه نورافكن چنين كاري كرد، ابراهيمي فقط يك جمله به او گفت و رفت: «تو را در رختكن مي‌بينم.» اما نكته اينجاست كه در رختكن استقلال شماره 6 استقلال خيلي خويشتنداري كرد و هيچ چيز به نورافكن نگفت. ابراهيمي خشم خود را كنترل كرد و اين رفتارش باعث شد تا ديگر بازيكنان هم به تحسين او بپردازند. بازيكنان در جمع خودشان مي‌گفتند كه اگر جاي ابراهيمي بودند، رفتار تندي با نورافكن مي‌كردند.

دلخوري شديد سرمربي استقلال از بازيكنش

نورافكن عامل اخراج منصوريان!

عليرضا منصوريان سرمربي استقلال پس از بازي با فولاد از برد تيمش بسيار خوشحال بود اما از اخراجش بسيار ناراحت. مسئله‌اي كه بيش از همه اين‌ها او را ناراحت كرده بود، به رفتار هافبك دفاعي تيمش بازمي‌گشت. منصوريان به نزديكانش مي‌گفت رفتاري كه اميد نورافكن در زمين بازي داشت، علت اصلي اخراجش از لب خط به حساب مي‌آمد. در صحنه‌اي كه نورافكن به اميد ابراهيمي بي‌احترامي كرد، سرمربي استقلال كه از بازيكن جوان تيمش به شدت شاكي شده بود، با صداي بلند نورافكن را صدا كرد ولي وقتي اين بازيكن نشنيد، منصوريان يك قدم جلوتر گذاشت و از منطقه فني بيرون آمد. در اين لحظه كمك‌داور، داور بازي را در جريان گذاشت و بدين ترتيب سرمربي آبي‌ها از زمين بازي اخراج شد. منصوريان پس از بازي مي‌گفت كه اگر نورافكن در زمين جنجال درست نمي‌كرد، اصلاً او هم از منطقه فني خارج نمي‌شد و اين اتفاق برايش نمي‌افتاد.

منبع: خبر ورزشي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت