آخرین اخبار

منصوريان: يک شخص ثالث به استقلالي‌ها مي‌گويد حرف نزنيد/ اميدوارم داوران را شارژ نکرده باشند ليگ هاي ايران

منصوريان: يک شخص ثالث به استقلالي‌ها مي‌گويد حرف نزنيد/ اميدوارم داوران را شارژ نکرده باشند

  بزرگنمايي:

چه خبر -

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، عليرضا منصوريان بعد از برد استقلال مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: از صميم قلب مثل هميشه اين برد را تقديم مي‌کنم به هواداراني که روزهاي سخت کنارمان بودند و امروز که روزهاي بهتري داريم مي‌توان اين پيروزي را تقديم آنها کرد.

منصوريان ادامه داد: هوادار وقتي مي‌آيد، يار دوازدهم ماست و اين برد را چه به آنهايي که آمدند و چه به آنهايي که از تلويزيون بازي را ديدند تقديم‌شان مي‌کنم و مبارک‌شان باشد.

وي افزود: بچه‌ها هم در زمين زحمت کشيدند هرچند که در نيمه اول کارمان سخت بود و چند فرصت را نزديم که علت آن هم تعطيلاتي بود که داشتيم و بازي دوستانه هم انجام نداديم. به خاطر اينکه قبل از عيد بازيها فشرده بود و هر 4 روز بازي داشتيم، سعي کرديم براي ريکاوري از روش دوم‌مان استفاده کنيم.

منصوريان گفت: از عملکرد بازيکنانم از لحاظ حوصله‌اي که به خرج دادند تشکر مي‌کنم. فولاد بازيکنان قدکوتاه خوبي مثل ساسان انصاري و شريفات را داشت که بايد با حوصله آنها را مي‌برديم که اين اتفاق هم افتاد.

وي درباره اخراجش از بازي امروز اظهار داشت: داور مسابقه مي‌گويد 2 متر روي خط محوطه فني رفتم، اينکه داور مي‌تواند هر کاري کند بحثي نيست، 2 متر روي خط رفته‌ايم، به خانه خدا که سنگ نينداخته‌ايم. من در هيجان بازي هستم به همين دليل روي خط محوطه فني رفتم.من از آقاي زرگر عذرخواهي کردم اما مثلاً اگر اين خط محوطه فني چهارمتر آن طرف‌تر کشيده مي‌شد چه اتفاقي رخ مي‌داد.

منصوريان در پاسخ به اين سوال که آيا به شما تذکري در اين باره دادند يا خير، خاطرنشان کرد: داور چهارم به من گفت در يک بازي شما از محوطه فني خارج شدي و آقاي غياثي من را زير سوال برد. اگر امروز از اين محوطه خارج شوي اخراجت مي‌کنيم. فکر مي‌کردم شوخي است؛ دفعه اول از محوطه بيرون آمدم و دفعه دوم زرگر به داور چهارم گفت که مرا اخراج کند.

سرمربي استقلال افزود: اگر آنها اين قدر ظرافت دارند بايد کساني که توهين مي‌کنند را مادام‌العمر از استاديوم اخراج کنند. من با چشمانم ديده‌ام که به داور چهارم فحش مي‌دهند اما داور آنها را نگاه مي‌کند.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که پس اخراج شما تسويه‌حساب شخصي است، تصريح کرد: اميدوارم قبل از بازي فيکس نکرده باشند! نوع ادبيات من راحت است. اميدوارم از بيرون شارژ نشده باشند که اگر منصوريان اولين خطا را انجام داد اخراجش کنيد. نمي‌خواهم ذهنم را درگير مسائل فني کنم اما من هيجان دارم و ممکن است محوطه فني را رد کرده باشم. اميدوارم اول اينکه داوران را شارژ نکرده باشند، دوم اينکه نخواهند استقلال بهم بريزند و سوم اينکه اگر اين قدر حساسيت دارند ما احترام مي‌گذاريم.

منصوريان در ادامه درباره عدم حضورش در نشست خبري اعلام کرد که به دليل اخراجش در نشست حاضر نشده است.

سرمربي استقلال همچنين در خصوص درگيري نورافکن و کريمي عنوان کرد: من در هيجانات و لحظات حساس بودم به همين دليل درگيري را نديدم. در رختکن اين موضوع را به من توضيح دادند. بايد فيلم را ببينم؛ اگر به شأن هوادار توهين شده باشد قطعاً برخورد انضباطي مي‌کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که نورافکن سن زيادي هم ندارد اما بي‌انضباطي کرده گفت: اگر يک بازيکن از بازيکن ديگر بزرگتر باشد بايد احترام را نگه دارد. ما بايد او را هم تنبيه کنيم و هم راه برگشت برايش بگذاريم؛ او يک مورد بي‌انضباطي هم داشت که ظهر امروز با دو، سه تا بزرگتر از جمله اميد ابراهيمي جلسه‌اي تشکيل داديم و با نورافکن صحبت کرديم؛ او يکي، دو سال از پسر من بزرگتر است. نگاه ما اين است که نورافکن هم تنبيه شود و هم راه برگشت داشته باشد.

منصوريان در مورد اعتراضش به رأي کميته انضباطي درباره محروميت رحمتي گفت: بعد از کنفرانسم ديدم که دوستان در استيناف مصاحبه کردند و به گوش من رسيد که آراء را 2 نفري مي‌دهند. نمي‌شود رأي را 2 نفري داد ضمن اينکه رأي رحمتي بي‌رحمي نيست مغرضانه است و براي اينکه جلوي اعتراض هوادارانمان را بگيرند سيدجلال را هم بيخودي محروم کردند.

وي ادامه داد: بازي پرسپوليس و استقلال در تمام دربي‌هايي که ديدم بي‌حاشيه‌ترين و بي‌دردسرترين دربي بود و هر اتفاقي افتاد داور مسابقه تصميم گرفت ما را تنبيه کند که تنبيه او اخراج رحمتي و کارت زرد حسيني بود اما اينکه سوت را از داور بگيريم و خودمان بازيکنان را محروم کنيم، اين ناحق است و به دربي بي‌احترامي کرديم. ما هم 30 ميليون هوادار داريم و براي اينکه به هوادار بگوييم 1-1 شده است بنده‌ خدا سيد جلال را هم لاي چرخ بردند.

سرمربي استقلال در مورد اينکه چرا استقلالي‌ها بعد از بازي صحبت نمي‌کنند، گفت: صحبت نکردن ما ربطي به اسم اسپانسر ندارد و اسپانسر نمي‌گويد صحبت نکنيد. شخص ثالثي وجود دارد که تحت قرارداد با او هستيم و آنها مي‌گويند مصاحبه نکن، در واقع اين شخص ثالث مي‌گويد که با تلويزيون بابت حق پخش اختلاف داريم و نبايد مصاحبه کرد.

وي در مورد اينکه چرا پرسپوليسي‌ها مصاحبه مي‌کنند، گفت: من هم با اين موضوع مشکل دارم چون اسپانسر نمي‌تواند براي سرخابي‌ها تعيين تکليف کند و بايد اين قضيه را در يک نشست حل کنيم. اتفاقاً علت اينکه يک نفر در استقلال و پرسپوليس معروف مي‌شود همين مسير ميکسدزون است و اينقدر او را نشان مي‌دهيد و از او عکس منتشر مي‌کنيد که بازيکنان سرخابي با بازيکنان ساير تيم‌هاي ديگر تفاوت پيدا مي‌کنند هرچند خود من هم با اين مسير مشکل دارم و دوست دارم راحت صحبت کنم.

منصوريان درباره اينکه چطور تماشاگران نفت آبادان بخشيده شدند اما رحمتي بخشيده نشد، گفت: به نظر يک رأي واحد بين کميته استيناف و انضباطي نيست و معتقدم که دوران محروميت مردم در دنيا تمام شده است. الان هر بازي رئال و بارسا بالاي 500 ميليارد جابجا مي‌شود، مگر مي‌شود مردم نيايند؟ پس اين تنبيهات جمع شده است. معتقدم بايد ريشه‌يابي کرد و هزار راه ديگر براي تنبيه وجود دارد که يکي از آنها تنبيه مالي است. چرا نبايد مردم در ورزشگاه باشند. آدم حالش بهم مي‌خورد وقتي اين ورزشگاه 100 هزار نفري را بدون تماشاگر مي‌بيند.

فارس

450



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

زمان سفر کولينا، داور سرشناس جهاني به ايران مشخص شد

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

خداداد حق را به کي روش داد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نتايج آخرين ديدار هاي ليگ برتر: سقوط صبا قم و ماشين سازي به دسته يک

4 ايراد اساسي ورزشگاه تيم پارس جنوبي جم

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

نتايج کامل هفته 29 رقابت هاي ليگ برتر ايران

پارس جنوبي بوشهر به ليگ برتر رسيد + نتايج ليگ يک

مبلغ پيشنهادي پرسپوليس به گاودين منشا لو رفت

اختلاف رامين رضائيان و تيم هلندي بر سر پول!

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

ويژگي هاي جالب جامي که پرسپوليسي ها گرفتند! عکس

انصراف از تيم داري فوتبال و ادامه فعاليت در اداره هيئت عزاداري

منصوريان: فدراسيون دقت کند؛ مگر در سال چند بازي مثل ديدار تراکتور داريم؟

درخواست منصوريان از کاپيتان استقلال براي ديدار با تراکتورسازي

خبر بد نقل و انتقالاتي براي استقلال

روايت پليس از اتفاقات عجيب ديشب در ورزشگاه آزادي

چراغ سبز بمب جذاب به مسئولان پرسپوليس

امسال شکست ناپذير بوديم و قهرمان ليگ شديم

جمله غم انگيز هاني نوروزي بعد از جشن قهرماني پرسپوليس +عکس

شعارهاي طنز عليه استقلالي‌ها

ترکيب احتمالي پرسپوليس براي بازي امروز/ مهندس غايب است

برانکو: پرسپوليس با من، قهرمان و بهترين تيم ايران شد