آخرین اخبار

15 لوازم جانبي پرفروش و جالب آيفون چه خبر ... ؟

15 لوازم جانبي پرفروش و جالب آيفون

  بزرگنمايي:

چه خبر - لوازم جانبي براي گوشي هاي آيفون اپل

آيفون‌هاي اپل محصولات فوق‌العاده‌اي هستند که استفاده از آن‌ها تجربه‌اي لذت‌بخش را در اختيار هر فرد علاقمند به دنياي گجت‌هاي هوشمند قرار مي‌دهد. اما اين تجربه دل‌نشين مي‌تواند با استفاده از لوازم جانبي منحصر به فرد و کاربردي که براي اين محصولات طراحي شده‌اند، بيش از پيش لذت‌بخش شود.

هم اکنون اگر جستجوي ساده‌اي در اينترنت داشته باشيد، متوجه مي‌شويد که اکسسوري يا لوازم جانبي بسيار متنوعي براي آيفون‌هاي اپل موجود هستند، اما کداميک از اين اکسسوري‌ها بازده بسيار جالبي برايتان خواهند داشت؟

گجت Outdoor Tech Buckshot Pro

گجتي که عکس آن را مشاهده مي‌کنيد، يک محصول سه کاره است! اين گجت Outdoor Tech Buckshot Pro نام دارد و مي‌تواند بنا به نياز شما نقش يک پاوربانک، چراغ قوه يا اسپيکر بلوتوث را براي آيفونتان ايفاء کند. اين گجت بسيار جالب از استاندارد ضد آب IPX5 بهره مي‌برد و باتري آن با يک بار شارژ از پخش 10 ساعت موزيک مداوم پشتيباني مي‌کند. نکته جالب بعدي در رابطه Outdoor Tech Buckshot Pro مربوط به قابليت عملکرد اسپيکرهاي آن به عنوان ميکروفون مي‌شود.

شما با استفاده از اين گجت در حين رانندگي يا دوچرخه‌سواري مي‌توانيد بدون نياز به آيفون خود به مکالمه با دوستان خود بپردازيد. اين گجت فوق‌العاده که بي‌شک يکي از بهترين لوازم جانبي آيفون‌هاي اپل به شمار مي‌رود، هم اکنون با قيمتي در حدود 80 دلار از طريق سايت آمازون (Amazon) قابل خريد است.

کيس‌‌هاي مجهز به باتري مستقل

دومين اکسسوري يا لوازم جانبي که احتمالا هر کاربري نسبت به خريد آن اقدام مي‌کند، کيس آيفون است. هر يک از مدل‌هاي مختلف سري محصولات آيفون اپل داراي کيس‌هاي متنوع و متعددي هستند که اغلب آن‌ها با هدف محافظت از بدنه شکيل دستگاه و جلوگيري از انتقال ضربه به آن طراحي شده‌اند. اما در بين تمام اين کيس‌ها يک سري از کيس‌هاي آيفون که داراي باتري داخلي هستند، مي‌توانند نسبت به ساير موارد مشابه انتخاب بهتري محسوب شوند. اين دسته از کيس‌هاي اختصاصي از يک باتري مستقل بهره مي‌برند و با نصب به آيفون، علاوه بر افزايش مقاومت دستگاه منجر به افزايش ظرفيت کل باتري‌ آن هم مي‌شوند.


شارژر فندکي اتومبيل براي آيفون

اگر از افرادي هستيد که دائما با اتومبيل خود به اين طرف و آن طرف مي‌رويد، حتما يک شارژر فندکي را براي آيفونتان خريداري کنيد. به اين صورت مي‌توانيد دائما آيفونتان را از طريق سوکت فندک اتومبيل شارژ کنيد و با مشکل تمام شدن انرژي باتري دستگاه مواجه نشويد. شارژرهاي فندکي در انواع و اقسام مختلفي موجود هستند که براي انتخاب بهترين آن‌ها بايد به کيفيت ساخت و همچنين سازگاري آن با مدل آيفون خود توجه داشته باشيد.


اسپيکر بلوتوث

اگر از علاقمندان به موزيک و گوش دادن به موسيقي هستيد، اسپيکر بلوتوث يکي از اصلي‌ترين اکسسوري‌هاي مورد نيازتان محسوب مي‌شود که بايد در کنار آيفون از آن استفاده کنيد. تنوع اسپيکرهاي بلوتوث به مراتب زياد است و اين دستگاه‌ها در مدل‌ها، مارک‌ها و کيفيت‌هاي مختلفي روانه بازار شده‌اند. يک نمونه از مقرون به صرفه‌ترين و باکيفيت‌ترين اين نوع اسپيکرها، اسپيکر Anker A7908 است که از دو اسپيکر داخلي بهره‌مند بوده و باتري آن با يک بار شارژ قادر به 20 ساعت پخش موزيک مدام خواهد بود. اين اسپيکر با قيمت ناچيزي در حدود 34 دلار در سايت آمازون به فروش مي‌رسد.


پاوربانک يا منبع شارژ همراه

يکي ديگر از اکسسوري‌هايي که کاربران آيفون‌هاي اپل بايد به همراه داشته باشد، پاوربانک يا منبع شارژ همراه محسوب مي‌شود. پاوربانک‌هاي سازگار با آيفون‌هاي اپل هم داراي مدل‌ها و سبک‌هاي مختلفي هستند که هر يک توان و قيمت متفاوتي دارند. بنابراين در انتخاب پاوربانک مد نظرتان براي آيفون کاملا آزاد هستيد. به عنوان مثال پاوربانک Anker Astro E1 5200mAh يکي از گزينه‌هاي خريد مناسب موجود براي کاربران آيفون‌هاي اپل به شمار مي‌رود که از تکنولوژي شارژ سريع Power IQ بهره‌مند است. اين پاوربانک در سايت آمازون با قيمتي در حدود 20 دلار به فروش مي‌رسد.


اپل تي‌وي (Apple TV)

مطمئنا اپل تي‌وي هم يکي ديگر از بهترين لوازم جانبي موجود براي آيفون‌هاي اپل محسوب مي‌شود. با استفاده از اپل تي‌وي مي‌توانيد محتواي صفحه نمايش آيفون خود را بر روي تلويزيون به تصوير بکشيد و حتي از آيفون خود به عنوان ريموت کنترل در حين پخش محتوا استفاده کنيد. اپل تي‌وي هم اکنون در بازارهاي داخلي کشورمان با قيمتي در حدود 800،000 تومان به فروش مي‌رسد.


استند يا نگه‌دارنده آيفون براي دوچرخه

استند‌هاي مخصوصي براي آيفون‌هاي اپل طراحي شده‌اند که به شما اجازه مي‌دهند تا در حين دوچرخه سواري از آيفون خود استفاده کنيد. اين استندها عموما داراي قفل‌هاي خاصي هستند که به بدنه دوچرخه متصل مي‌شوند و سپس با گيره‌ منحصر به فردي که برايشان در نظر گرفته شده، آيفون را به شکل کاملا محکم و امني پيش روي کاربر قرار خواهند داد. به اين صورت شما مي‌توانيد حتي در حين دوچرخه سواري هم از آيفون خود استفاده کنيد. يکي از بهترين اين نوع استندها، استند Rokform Pro Bike Mount نام دارد که در آمازون با قيمتي در حدود 100 دلار به فروش مي‌رسد.


مونوپاد

مونوپادها هم مي‌توانند از ديگر لوازم جانبي کاربردي آيفون‌هاي اپل يا هر اسمارتفون ديگري باشند. مونوپادها داراي کيفيت‌، طول و مدل‌هاي مختلفي هستند. توصيه مي‌کنيم که حتما مونوپادي خريداري کنيد که از ريموت بلوتوث بهره‌مند باشد و به اين صورت پروسه عکس‌برداري براي شما ساده‌تر شود.


کيبورد بلوتوث و همراه

اگر يک نويسنده هستيد يا بنا به هر دليل با نرم‌افزار ورد و تايپ متن در آن سر و کار داريد، کيبورد بلوتوث مي‌تواند يکي از بهترين و کاربردي‌ترين اکسسوري‌هاي مورد نيازتان براي آيفون باشد. يک نمونه از بهترين اين نوع کيبوردها Jorno Tri-Folding نام دارد که عکس آن را در بخش فوق مشاهده مي‌کنيد. اين کيبورد بلوتوث و کوچک هم اکنون با قيمتي در حدود 100 دلار به فروش مي‌رسد.


اپل واچ يا دستبندهاي هوشمند

اگر تمايل داريد که تجربه خود را از محصولات شرکت اپل به حد اعلاء برسانيد، توصيه مي‌کنيم که يک اپل واچ (Apple Watch) خريداري کنيد و از آن به عنوان لوازم جانبي آيفون خود استفاده کنيد. البته بايد اشاره کنيم که اپل واچ به واقع يک گجت مستقل است، اما در هر صورت مي‌توان آن را از بهترين لوازم جانبي يا اکسسوري آيفون‌هاي اپل هم به شمار آورد. اگر تمايل نداريد که هزينه‌ گزافي براي خريد اپل واچ صرف کنيد، خريد دستبندهاي هوشمند هم مي‌تواند يکي ديگر از بهترين و کاربردي‌ترين گزينه‌هاي پيش رويتان محسوب شود.


هندزفري يا هدست بلوتوث

هندزفري يا هدست‌هاي بلوتوث هم مي‌توانند از ديگر لوازم جانبي حياتي و پرکاربرد موجود براي آيفون‌هاي اپل به شمار آيند. اين محصولات شامل تنوع زيادي مي‌شوند و شما بنا به سليقه شخصي خود قادر به انتخاب هر يک از آن‌ها هستيد. اگر اهل باشگاه و جيم (Gym) هستيد، مطمئنا خريد يک هدست بلوتوث بازده بهتري برايتان خواهد داشت، اما اگر بيشتر زمان خود را صرف رانندگي مي‌کنيد، خريد هندزفري بلوتوث و استفاده از آن در کنار آيفون برايتان واجب مي‌شود.


استند يا داک نگه‌دارنده آيفون براي خودرو

اگر در طول روز زمان زيادي را صرف رانندگي مي‌کنيد، بدون ترديد اهميت استفاده از استند يا داک نگه‌دارنده آيفون در خودرو را بهتر درک خواهيد کرد. هم اکنون مدل‌هاي مختلفي از اين نوع استندها براي آيفون‌هاي اپل طراحي شده‌اند، اما استند Alpatronix MX101 نسبت به ساير موارد مشابه برتري خاصي دارد. اين استند علاوه بر اينکه امکان چرخش و حرمت دادن سريع و آسان آيفون را فراهم مي‌کند، با اتصال به سوکت فندک اتومبيل به طور همزمان باتري دستگاه را شارژ هم خواهد کرد. بنابراين يکي ديگر از اکسسوري‌هاي جالب و کاربردي موجود براي آيفون‌هاي اپل، استندها يا داک‌هاي نگهدارند دستگاه در خودرو محسوب مي‌شوند.


لنز دوربين

علاقمند به عکسبرداري حرفه‌اي هستيد و دوربين باکيفيت آيفون همچنان پاسخگوي نيازتان نيست؟ نگران نباشيد! با لنزهاي دوربين مستقلي که به عنوان لوازم جانبي براي آيفون‌هاي اپل طراحي شده‌اند، مي‌توانيد آيفونتان را به يک دوربين فوق‌العاده قدرتمند تبديل کنيد و عکس‌هايي رؤيايي را با آن ضبط نماييد. يکي از شرکت‌هايي که در زمينه ساخت لنزهاي دوربين اين چنيني بسيار خوب عمل مي‌کند، شرکت ژاپني سوني است. به عنوان مثال هم اکنون لنز دوربين Sony ILCE-QX1 اين شرکت که براي آيفون 6 اپل طراحي شده است با قيمتي در حدود 400 دلار در آمازون به فروش مي‌رسد!


فلش مموري HooToo Flash Drive

يکي از مشکلات آيفون‌هاي اپل مربوط به عدم پشتيباني آن‌ها از حافظه جانبي مي‌شود. اين موضوع مي‌تواند براي کاربران نسخه 16 گيگابايتي آيفون‌هاي اپل بسيار آزاردهنده باشد. خوشبختانه فلش مموري‌هايي همچون HooToo Flash Drive مي‌توانند به عنوان يک اکسسوري کارآمد اين مشکل را رفع کنند! فلش مموري HooToo Flash Drive داراي دو سوکت در طرفين خود است که يکي از آن‌ها سوکت لايتنينگ آيفون بوده و سر ديگر آن سوکت يو‌اس‌بي 3.0 است. بنابراين به اين صورت شما مي‌توانيد از اين فلش مموري 40 دلاري به عنوان حافظه جانبي آيفون خود و انتقال سريع اطلاعات مابين آيفون و کامپيوتر استفاده کنيد.


گيم پد Mad Catz Micro C.T.R.L.i

اکسسوري بعدي که معرفي مي‌کنيم يک لوازم جانبي عالي براي علاقمندان به انجام بازي در آيفون محسوب مي‌شود. اين اکسسوري، گيم پد Mad Catz Micro C.T.R.L.i است که مي‌تواند آيفونتان را به کنسول بازي همراه و جالبي تبديل کند. اين گيم پد هم اکنون در سايت آمازون با قيمتي در حدود 50 دلار به فروش مي‌رسد و بدون ترديد يکي از بهترين لوازم جانبي آيفون‌هاي اپل به شمار مي‌رود.




منبع: shabakeh-mag.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس