آخرین اخبار

برانکو: مقابل الريان عالي بازي کرديم/ راه خودمان به مرحله بعد ليگ قهرمانان را باز مي‌کنيم ليگ هاي ايران

برانکو: مقابل الريان عالي بازي کرديم/ راه خودمان به مرحله بعد ليگ قهرمانان را باز مي‌کنيم

  بزرگنمايي:

چه خبر -

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، برانکو ايوانکوويچ در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: قبل از هر صحبتي تمايل دارم که با استفاده از اين فرصت، يک بار ديگر نوروز و سال جديد را به تمام ايراني‌ها تبريک بگويم. همين طور به بازيکنان خودم به مناسبت اين روزها و نتايج درخشان سال گذشته تبريک مي‌گويم و اميدوارم و انتظارم اين است که موفقيت‌ها را ادامه بدهيم. البته پيش از همه اينها براي همه آرزوي سلامتي دارم.

وي درباره آخرين وضعيت تيم خود براي شروع بازي‌هاي سال جديد ادامه داد: بعد از چند روز استراحت، تمرينات آماده‌سازي براي سخت‌ترين بخش فصل فوتبال شروع شده است. ما در مقطعي قرار داريم که بايد نتيجه تمام تلاش‌ها را دريافت کنيم. براي اين منظور خواست و اراده فراواني در تيم وجود دارد تا به هدف اصلي يعني قهرماني قاطعانه در ليگ برتر و راهيابي به مرحله دوم ليگ قهرمانان دست پيدا کنيم.

ايوانکوويچ درباره ارزيابي خود از شرايط سرخپوشان در سال 96 با توجه به افزايش انتظارات، ناشي از عملکرد باشگاه و تيم خاطر نشان کرد: پيش از هر چيز انتظار اين است که پرسپوليس به عنوان يک باشگاه در تمام موارد و زمينه‌ها پيشرفت کند و به عنوان يک تيم هم از لحاظ فني هر روز قويتر شويم. همچنين روند کسب نتايج خوب را ادامه خواهيم داد. به هرحال اگر امروز يک تيم موفق داريم دليلش اين است که کل مجموعه باشگاه کار خود را به خوبي انجام داده است.

سرمربي سرخپوشان در پاسخ به سوالي درباره اينکه به نظر مي‌رسد پرسپوليس در کنار حفظ فاکتورهاي بازي‌هاي زيبا در بعضي بازي‌ها مانند ديدار با الريان در مواردي مانند پرس کردن کمي دچار ايراد شد، تصريح کرد: من با اين نظر موافق نيستم. ما مقابل الريان يک بازي عالي انجام داديم. من حتي به شما نشان خواهم داد که داور با اشتباهات خود به ويژه در مورد پنالتي به ما لطمه زد. مي‌گوييم قطعا زيبايي‌هاي فوتبالي که توسط پرسپوليس اجرا مي‌شود و حداقل در ميان تيم‌هاي ايراني منحصر به فرد است قابل انکار نيست ولي همين پرسپوليس در مواجهه با اشتباهات فراوان داوري در ليگ برتر و به ويژه در نيم فصل دوم راه خود را باز کرد که وي پاسخ داد: ما اشتباهات کوچکي داشتيم ولي قطعا روند بازي اينگونه نبود که بخواهيم در همين بازي با الريان بازنده باشيم. ليگ قهرمانان شرايط خاص خود را دارد و با توجه با توان تيم‌ها رقابت فشرده‌تر است و در اين شرايط اشتباه داور واقعا روند بازي را تغيير داد.

وي درباره پيروزي تيم ملي ايران برابر قطر با ارايه يک بازي بسته تر اظهار داشت: من به تيم ملي و مردم ايران بابت اين نتيجه خوب تبريک مي‌گويم. از نظر من شايد اين پيروزي يکي از مهمترين نتيجه‌ها در مسير راهيابي ايران به جام جهاني بود و خوشحالم که بازيکنان ما هم به بهترين شکل در اين پيروزي سهيم بودند.

برانکو درباره حضور 90 دقيقه‌اي طارمي در بازي با قطر در شرايطي که مهاجمان لژيونر چنين شرايطي نداشتند و ارتباط آن با ميزان آمادگي او افزود: من به دليل آنکه در هواپيما بودم نتوانستم بازي را ببينم و از اين رو آن را تحليل نمي‌کنم ولي به طور کلي، هم از پيروزي ايران و هم از نقش آفريني بازيکنان خودمان در آن خوشحال هستم. چهار بازيکن از ليگ ايران در اين بازي حضور داشتند که سه نفرشان پرسپوليسي بودند. در مورد عملکرد بازيکنان هم بايد از کيروش سوال کنيد ولي طارمي هم حتما عملکرد خوبي داشته است که تا آخر بازي کرد. ضمن آنکه انجام تعويض را هم نمي‌توان به حساب نارضايتي گذاشت ولي همانطور که گفتم چون نتوانستم بازي را ببينم آن را تحليل نمي‌کنم. همينکه تيم ملي در قطر به پيروزي رسيد يک اتفاق خوب براي شروع سال جديد و راهيابي به جام جهاني بود.

سرمربي پرسپوليس با توجه به اينکه در ليگ قهرمانان در شرايط امتياز برابر، بازي‌هاي رو در رو ملاک رتبه بندي قرار مي‌گيرد، درباره استراتژي تيمش در بازي برگشت با الريان گفت: اصلا قرار نيست کار ما براي صعود به مرحله بعد به اين جاها بکشد. ما حريفان را دست کم نمي‌گيريم ولي به قدرت و توانايي خودمان هم ايمان داريم. الريان تيم خوبي است ولي 6 امتياز خود را از دو بازي خانگي گرفته است. کافي است ما دو بازي برابر الريان و الوحده را در تهران ببريم. در اين صورت ده امتيازي مي‌شويم و همواره کسب 9 امتياز براي صعود کافي بوده است. البته ما به بيش از اين فکر مي‌کنيم.

ايوانکوويچ درباره اينکه آيا اظهارات لادروپ مبني بر اينکه پرسپوليس و الهلال از قدرت هاي اصلي گروه و آسيا در اين دوره هستند را ناشي از استراتژي او براي بازي مي‌داند يا نه؟ خاطر نشان کرد: واقعيت همين است و به نظر من او در گفتارش صادق بود. گروه ما واقعا گروه مرگ است و بازيکنان ما مصمم هستند قدرت خود را در آسيا نشان بدهند. بچه‌ها استراحت کرده‌اند و هم اکنون تمرينات خوبي را هم دنبال مي‌کنيم تا در 21 فروردين در بهترين فرم خود باشيم.

وي درپاسخ به اين سوال که آيا در صورت قهرماني زود هنگام در ليگ برتر به بازيکنان جوانتر و نيمکت نشين فرصت بيشتري براي بازي خواهد داد تا براي فصل آينده تجربه بيشتري پيدا کنند يا نه؟ اظهار داشت: ما همين حالا جوان‌هاي زيادي را در ترکيب اصلي داريم که آينده را مي‌سازند. بايد منتظر بود و ديد شرايط در آن زمان چگونه خواهد شد. آن چه قطعي است براي بازي در پرسپوليس نه سن و سال و نه قهرماني زود هنگام تعيين کننده نيست بلکه شايستگي اهميت دارد و هر بازيکن بايد خود را به اين حد برساند تا بازي کند. البته الان بچه‌هايي که کمتر بازي مي‌کنند هم شايستگي خود را براي اين پيراهن و بازي با آن نشان داده اند ولي ما در هربازي در نهايت مي‌توانيم از يازده بازيکن در ترکيب اصلي و 14 نفر در کل 90 دقيقه استفاده کنيم.

برانکو در پايان افزود: پرسپوليس از سال 94 روندي صعودي را در سايه حمايت هواداران خود رقم زده است. همه ما مصمم هستيم در سال 96 بهترين ها را تقديم آنها کنيم و البته مانند گذشته روي حمايت‌هاي همه جانبه آنها حساب مي‌کنيم و بي‌صبرانه منتظر ديدار با آنها در ورزشگاه‌ها به ويژه ورزشگاه آزادي هستيم.

450



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

زمان سفر کولينا، داور سرشناس جهاني به ايران مشخص شد

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

خداداد حق را به کي روش داد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نتايج آخرين ديدار هاي ليگ برتر: سقوط صبا قم و ماشين سازي به دسته يک

4 ايراد اساسي ورزشگاه تيم پارس جنوبي جم

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

نتايج کامل هفته 29 رقابت هاي ليگ برتر ايران

پارس جنوبي بوشهر به ليگ برتر رسيد + نتايج ليگ يک

مبلغ پيشنهادي پرسپوليس به گاودين منشا لو رفت

اختلاف رامين رضائيان و تيم هلندي بر سر پول!

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

ويژگي هاي جالب جامي که پرسپوليسي ها گرفتند! عکس

انصراف از تيم داري فوتبال و ادامه فعاليت در اداره هيئت عزاداري

منصوريان: فدراسيون دقت کند؛ مگر در سال چند بازي مثل ديدار تراکتور داريم؟

درخواست منصوريان از کاپيتان استقلال براي ديدار با تراکتورسازي

خبر بد نقل و انتقالاتي براي استقلال

روايت پليس از اتفاقات عجيب ديشب در ورزشگاه آزادي

چراغ سبز بمب جذاب به مسئولان پرسپوليس

امسال شکست ناپذير بوديم و قهرمان ليگ شديم

جمله غم انگيز هاني نوروزي بعد از جشن قهرماني پرسپوليس +عکس

شعارهاي طنز عليه استقلالي‌ها

ترکيب احتمالي پرسپوليس براي بازي امروز/ مهندس غايب است

برانکو: پرسپوليس با من، قهرمان و بهترين تيم ايران شد