آخرین اخبار

مصاحبه هاي جنجالي دوستي که عادل فردوسي پور در او ذوب شده بعد از نود

مصاحبه هاي جنجالي دوستي که عادل فردوسي پور در او ذوب شده

  بزرگنمايي:

چه خبر - داستان ارادت عادل فردوسي پور به نکونام

عادل فردوسي‌پور با همه توانايي‌هايش يک نقطه ضعف بزرگ دارد؛ اينکه وقتي در يک نفر ذوب مي‌شود، ديگر هيچ ايرادي در طرف مقابل نمي‌بيند. خدا نکند که عادل بخواهد با کسي رفاقت کند؛ در اين صورت هيچ‌وقت هيچ مشکلي در کار او به نظرش نمي‌رسد و رفيق‌اش را سراسر سپيد مي‌بيند! داستان او با جواد نکونام هم تقريبا به همين شکل است. عادل سال‌هاست که نشان داده ارادت خاصي به کاپيتان پيشين تيم ملي دارد و از هر فرصتي براي ابراز علاقه به او استفاده مي‌کند.

مصاحبه هفته گذشته مجري برنامه 90 با نکونام هم پر از چنين لحظاتي بود؛ مثلا جايي که عادل به جواد گفت: «تو مشکلت اين بود که عليه کسي مصاحبه جنجالي نکردي و هميشه سرت به کارت خودت بوده. شايد به اين دليل به اندازه کافي محبوب نشدي!»

آيا مي‌شود باور کرد کسي مثل عادل با آن حافظه قوي و ذهن دقيقش انبوه مصاحبه‌هاي جنجالي نکونام عليه اين و آن را از ياد برده باشد؟ بله؛ اين حالت فقط وقتي به عادل دست مي‌دهد که او با يکي از دوستان جانش طرف باشد. در اين صورت هيچ فراموشي و نسياني از استاد فردوسي‌پور بعيد نخواهد بود!

به هر حال براي اينکه به جنگ با آلزايمر عادل برخيزيم، بد نيست نيم‌نگاهي به بعضي از مصاحبه‌هاي جنجالي آقا جواد در چند سال گذشته بيندازيم.

* حمله به افشين قطبي

اين يک اتفاق تاريخي بود؛ اينکه سکوت طولاني نکونام در قبال افشين قطبي بلافاصله بعد از حذف تيم ملي از جام ملت هاي آسيا و جدايي اين مربي از تيم کشورمان شکست و او در چند مصاحبه بلندبالا، به تندي به قطبي تاخت. اين مصاحبه‌ها آنقدر جنجالي بود که کمتر کسي فراموش‌شان کرده؛ البته به جز عادل ظاهرا!

بخشي از اظهارات آن زمان نکونام عليه قطبي را بخوانيد: «برايم عجيب بود چرا اکثر نفرات فيکس هم دل‌ خوشي از سرمربي ندارند دليلش رفتار دوگانه قطبي بود. در ظاهر با طرف مقابل خيلي خوب برخورد مي‌کند اما پشت‌سرش حرف مي‌زند. من اگر بد بازي کردم بايد تعويضم مي‌کرد و اصلا به خودم جلوي همه مي‌گفت نه اينکه برود پشت‌سر حرف بزند. هر وقت 48 ساعت قبل از بازي‌هاي تيم‌‌ملي به اردو ملحق شدم بهترين بازي را انجام دادم اما براي اردوهاي بلندمدت چون تمرينات قطبي را انجام داديم افت کرديم. متاسفانه فقط اهل حرف و قول بود و تاسف‌برانگيزتر اينجاست عده‌اي خام ظاهر و حرف‌هاي او شدند. بين دو نيمه بازي ايران و کره‌جنوبي به جاي اينکه 4 تا برنامه به بچه‌ها بدهد آمد داخل رختکن و يک حرف بي‌تربيتي زد و رفت!»

* حمله به مديران اوساسونا

نکونام از بازي در اوساسونا به عنوان طلايي‌ترين فراز زندگي حرفه‌اي‌اش ياد مي‌کند، اما حتي مديران اين باشگاه هم از خشم جواد در امان نماندند.

بخشي از مصاحبه‌هاي نکونام عليه مديران اوساسونا در دوره دوم حضورش در باشگاه اسپانيايي را بخوانيد: «من در شرايطي اينجا هستم که حتي خط تلفنم هم قطع شده و تمام حسابهاي بانکي‌ام مسدود شده است. در قرارداد من با باشگاه اوساسونا، اين باشگاه موظف بوده تمام ماليات من تا قبل از سال 2011 را پرداخت کند اما از آنجايي که باشگاه هيچ پولي ندارد، آنها اين کار را انجام نداده‌اند. يکي از آرزوهاي من اين است که در اوساسونا از فوتبال خداحافظي کنم اما مديران تيم دوست ندارند اين اتفاق رخ بدهد.»

* حمله به قلعه‌نويي

مصاحبه تند نکونام عليه قلعه‌نويي را ديگر محال است کسي غير از عادل از ياد برده باشد؛ گفتگويي که تا مدت ها او و امير را در محاکم قضايي سرگردان کرد.

اگر فردوسي‌پور يادش نيست، ما فقط چند خط از آن مصاحبه يک صفحه‌اي را يادآوري مي‌کنيم: «شما از مربي‌اي که به بازيکن فحش مي‌دهد و مي‌خواهد با او يقه به يقه بشود تا همديگر را بزنند چه توقعي داريد؟ تفريح‌شان شده نشستن در گوشه زمين تمرين و پشت اين و آن حرف زدن. قلبم درد مي‌گيرد وقتي مي‌بينم هوادار اجازه ندارد حرفش را بزند چون تا چيزي بگويد او را مي‌گيرند و به رختکن مي‌برند تا زير چشمش را کبود کنند. هر کسي عليه آقايان بنويسد مي‌شود اجنبي پرست اما به نفع‌شان بنويسد مي‌شود آدم خوب! با يک دلال پيش يک آدم معروف رفتند براي آنکه به تيم ملي برسند. هر کاري مي‌کردند تا اين اتفاق بيفتد. دو هفته پشت فنس ها تمرين لورکوزن را ديدند!»

* حمله به مسئولان استقلال

البته در خود استقلال هم فقط امير قلعه‌نويي نبود که زهر کلام نکو را چشيد؛ چه اينکه آقا جواد چند بازي هم خيلي شيک از خجالت علي فتح‌الله‌زاده درآمد.

مثل اين مصاحبه که بعد از بازي با الشباب امارات درست روز دوم خرداد92 انجام شد: «اگر تا روز شنبه به اين مسايل توجه نشود حرف‌هايي مي‌زنم که همه مردم بدانند در استقلال چه مي‌گذرد. آقاي فتح‌الله‌زاده در خانه پدر من پيش چشم خانواده‌ام، قسمم مي‌داد که تو را خدا به استقلال بيا و حالا جالب است که جواب تلفن مرا نمي‌دهد. قرارداد من يک ميليارد و 750 ميليون تومان بوده و قرار بود مبلغ اوليه را به اوساسونا بدهند ولي حدود 45 درصد از آن گرفته‌ام. بي‌نظمي و بي‌انضباطي در استقلال موج مي‌زند که اگر بخواهم به برخي از آنها اشاره کنم خودم را کوچک کرده‌ام. در شخصيت من نيست که به خاطر پول هر روز بخواهم صحبت کنم اما برخي از آقايان مي‌گفتند با فلاني خوب شو تا پولت را بگيري و يا آدم فلان آقا شو. ما خودمان به دنبال اين هستيم که 10 نفر آدم خودمان شوند. صددرصد از استقلال جدا مي‌شوم و در فصل بعد براي تيم ديگري توپ خواهم زد. اصلا مهم نيست که در داخل ايران باشد يا خارج از کشور، مهم اين است که بيرون از استقلال باشد. اگر در قطر و يا امارات بازي مي‌کردم زير 10 ميليارد نمي‌گرفتم.»

* بقيه‌اش پيشکش

اين چند نمونه صرفا به عنوان مثال براي عادل‌خان درج شد، وگرنه اين قصه سر دراز دارد. حالا کاري نداريم به افشاگري استاد عليه آن مسئولي که مي‌گفت کي‌روش با قطري‌ها تباني کرده و يا درگيري‌اش با جواد هاشمي و يا مصاحبه‌اي که عليه يک ستاره خاص انجام داد و از او با عنوان «بازيکن مو رنگ کرده که قاچاقي در يک تيم خوب ليگي بازي مي‌کند» نام برد!

خيلي وقت است صبح شده آقاي فردوسي‌پور؛ بيدار شو!

منبع: روزنامه گل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون