آخرین اخبار

لحظه به لحظه با دربي 84 /حاشيه هاي پيش از دربي ليگ هاي ايران

لحظه به لحظه با دربي 84 /حاشيه هاي پيش از دربي

  بزرگنمايي:

چه خبر - لحظه به لحظه از خبرها، نکته ها و اظهار نظرها مطلع شويد

11:50: مسئولان سازمان ليگ چندين بار به هواداران استقلال و پرسپوليس اعلام کردند بليت فروشي در ورزشگاه صورت نمي‌گيرد، اما براساس اخبار سيده گيشه‌هاي بليت فروشي ورزشگاه آزادي اقدام به فروش بليت کردند و طبقه دوم ورزشگاه آزادي بليت فروشي مي‌شود که قيمت هر بليت 10 هزار تومان است.

11:47: کافه ها، رستوان ها و قهوه خانه هايي که از نمايشگرهاي بزرگ استفاده مي کنند، امروز روز پررونقي در پيش دارند. براي همه کسبه در روزهاي شب عيد آرزوي رونق بيشتر داريم.

11:46: باانتشار نفراتي که پرسپوليس براي بازي امروز درنظر گرفته، همه منتظر ترکيب مدنظر عليرضا منصوريان براي دربي هشتاد و چهارم است. بايد ديد که منصوريان در اين مسابقه تا چه حد به ترکيب تثبيت شده بازي هاي اخير استقلال دست مي زند.

11:45: دغدغه امروز کارمندها چگونگي هماهنگي براي تماشاي دربي هشتاد و چهارم است. نکته جالب اينکه يک مدرسه در تهران در ساعت دربي کلاس ها را تعطيل کرده و در عوض در روز چهارشنبه به جبران تعطيلي امروز کلاس فوق العاده برگزار مي کند. اين ترفندي است که احتمالا بيشتر از سوي معلم هاي محترم در دستور کار قرار گرفته تا دانش آموزان!

01179971.jpg01179971.jpg

11:43؛ کميته اخلاق از حضور ناظران ويژه خود در ديدار استقلال و پرسپوليس تهران خبر داد تا تمامي اتفاقات اين بازي را زير نظر داشته باشد.

11:40؛ بازار سياه بليت همچنان پشت درهاي ورزشگاه آزادي وجود دارد تا جايي که بليت جايگاه هاي طبقه اول تا مرز 100 هزار تومان هم به فروش مي رسد

11:36: تا اين لحظه نزديک به 20 هزار هوادار دو تيم خود را به ورزشگاه ازادي رسانده و با توجه به بارش پراکنده باران زير سقف طبقه دوم و در راهروهاي منتهي به سکوهاي طبقه اول ايستاده اند.

11:32: در فاصله چند ساعت تا آغاز دربي مسئولان تدارکات باشگاه پرسپوليس رختکن اين تيم را براي ورود بازيکنان آماده کردند و اولين تصوير از اين رختکن بيرون آمد.

01179968.jpg01179968.jpg

11:20: يکي از هواداران فوتبال در حاليکه بيرون از استاديوم مشغول فروش بليت به صورت غير مجاز بود که وقتي از او سوال شد چرا بليت را اينقدر گران مي‌فروشد، گفت: با کارت ملي پدرم در سامانه ثبت‌نام کردم خلافي هم نکردم. دوست دارم الان بليت را 200 هزار تومان بفروشم! (فارس)

11:12: پرسپولس در خط حمله از زوج طارمي و اميري استفاده مي کند و علي عليپور اولين تعويضي تيم خواهد بود.

11:11: فرشاد احمدزاده دفاع چپ پرسپوليس در دربي خواهد بود. او در بازي رفت، هافبک چپ بازي کرد تا حرکات وريا و خسرو را مهار کند. اين احتمال هم وجود دارد که ماهيني دفاع چپ و فرشاد هافبک دفاعي بازي کنند.

11:10: با انتشار ترکيب پرسپوليس، ابهام در استفاده برانکو از مهره ها بالا رفته است. در ترکيب امروز سه دفاع راست متخصص (ماهيني، رضاييان و محرمي) حضور دارند. به نظر محرمي دفاع راست، ماهيني هافبک دفاعي و رضاييان وينگر راست باشند.

01179963.jpg01179963.jpg

11:04: ترکيب پرسپوليس براي دربي اعلام شد: عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسينى، محمدانصارى، حسين ماهينى، رامين رضاييان، فرشاد احمدزاده، سروش رفيعى، محسن مسلمان، صادق محرمى، مهدى طارمى و وحيد اميرى

11:03: با توجه به بارش شديد برف و باران و البته پيش فروش بليت ها، هم اکنون ورودي هاي استاديوم آزادي کاملا خلوت است و تماشاگران کمي براي ورود به استاديوم در جلوي استاديوم حضور دارند

11:01: مردم از ورزش 3 سئوال کرده اند که آيا سازمان ليگ در برنامه ريزي بازي ها، شرايط آب و هوايي روز مسابقه را لحاظ نمي کند؟ پاسخ ما اين است که چه خوب که هنوز آنقدر خوش بين هستيد که چنين انتظاراتي داريد.

11:00: در بين اتفاقات دربي، يادي کنيم از مردم جنوب؛ عشق فوتبال هايي که گرد و خاک زندگي طبيعي شان را مختل کرده است. کاش بحران ريزگرد هرچه سريع تر به اتمام برسد.

10:57: مردم در شبکه هاي اجتماعي به شدت مشغول توليد محتوا هستند. اگرچه وب سايت ها و خبرگزاري ها همچنان منبع اصلي انتشار اخبارند. يادش بخير زماني روزنامه ها يکه تاز عرصه خبررساني بودند. اما به نظر کار براي آنها سخت تر از هميشه پيش مي رود. بااين حال براي همکاران شاغل در روزنامه ها آرزوي موفقيت مي کنيم و اميدواريم بازارشان همچنان رونق داشته باشد.

10:56: بازيکنان پرسپوليس بعد از تمرين عرق گيري در هتل، خود را آماده حضور در ورزشگاه خواهند کرد. اتوبوس تيم يک ساعت و ربع قبل از بازي در ورزشگاه توقف خواهد کرد تا بازيکنان آماده دربي 84 بشوند.

10:45 :شب گذشته مسئولان باشگاه پرسپوليس به بازيکنان وعده داده اند به هر شکلي که هست تا قبل از آغاز مسابقه 15 درصد از قرارداد‌شان را پرداخت مي‌کنند تا بدون دغدغه مالي به مصاف حريف سنتي خود بروند.

10:40: تراکتورسازي با برد فوق العاده ديروز مقابل ذوب آهن فاصله خود را با پرسپوليس به عدد 6 کاهش داده است. آيان پرسپوليس اين شانس را دارد که دوباره اختلاف را به 9 امتيازي افزايش دهد؟

10:35: عادل فردوسي پور گزارشگر دربي 84 ساعتي ديگر به سمت ورزشگاه آزادي خواهد رفت و در جايگاه خود مستقر خواهد شد. با توجه به اينکه او اين هفته برنامه 90 را هم آماده پخش دارد، امروز و فردا را کمتر خواهد خوابيد. اگرچه برگزاري بازيهاي اين هفته در روز پنجشنبه به فردوسي پور و تيمش کمک کرده است.

10:25: لئاندر پادوواني مدافع استقلال با 197 سانتيمتر بلندقامت ترين بازيکن ميدان است. اگر سامان نريمان جهان 165 سانتيمتري هم فرصت حضور در ميدان را پيدا کند، کوچکترين بازيکن زمين خواهد بود.

10:14: عليرضا بيرانوند با تابلوي اميرحسين مرادي بازيکن فقيد نفت به زمين خواهد آمد ؟ احتمالا . دم عليرضا گرم که حواسش به خانواده داغديده اين بازيکن تيم اميدهاي نفت هست . بازيکني که براثر گازگرقتگي ناباورانه جان سپرد .

01179940.jpg01179940.jpg

10:00: حميد درخشان مي گويد سروش رفيعي مثل دوران اوج او فوتبال بازي مي کند . حرف حميدخان بي راه هم نيست .او در دوره خود سرآمد اکثرهافبکهاي ايران بود . مطلب جالب مقايسه بازيکنان پرسپوليس با نسل قبلي را بخوانيد :

09:55: اما اگر دوست داريد بدانيد استقلاليهاي فعلي شبيه کداميک از بازيکن هاي نسل قديم هستند، حرفهاي رضا رجبي مدافع دهه 50 و 60 آبي ها را بخوانيد:

نسل به نسل با استقلالي‌ها؛ رضا رجبي

09:51: حميد درخشان مي گويد سروش رفيعي مثل دوران اوج او فوتبال بازي مي کند . حرف حميدخان بي راه هم نيست .او در دوره خود سرآمد اکثرهافبکهاي ايران بود . مطلب جالب مقايسه بازيکنان پرسپوليس با نسل قبلي را بخوانيد :

نسل به نسل با پرسپوليسي ها؛ حميد درخشان

09:48: چمن کاورکشي شده در انتظار پايان باران.

01179936.jpg01179936.jpg

10:10: در حالي که اعلام شده بود درهاي ورزشگاه ساعت 10 صبح به روي هواداران باز مي‌شود، اما حضور تعداد زيادي از هواداران از شب گذشته و بامداد امروز مقابل ورزشگاه باعث شد مسئولان دو ساعت زودتر درهاي ورزشگاه را باز کنند.درحال حاضر نزديک به 5 هزار نفر در ورزشگاه حاضرند . اين ها پاکارهاي دربي هستند و تا دم بازي فضا را گرم مي کنند.

10:00: ترکيب احتمالى پرسپوليس به شرح زير است: عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسينى، محمدانصارى، حسين ماهينى، رامين رضاييان، فرشاد احمدزاده، سروش رفيعى، محسن مسلمان، محسن ربيع خواه، مهدى طارمى و وحيد اميرى.

٩:٤٠: ترکيب احتمالي استقلال در دربي به شرح زير است: رحمتي، پادواني، رابسون، زکي پور، حيدري، ابراهيمي، نورافکن، اسماعيلي، قرباني، برزاي و کاوه رضايي.

9:35: مسئولان ورزشگاه براي حفاظت از زمين چمن برابر بارندگي، روي اين زمين کاور کشيدند تا چمن ورزشگاه شرايط مناسبي براي برگزاري بازي داشته باشد.

9:30: بازيکنان استقلال ساعت 11:30 آخرين جلسه فني خود را در هتل محل اقامتشان برگزار مي کنند و پس از آن ساعت 13:30 در ورزشگاه حاضر مي شوند.

9:25: بارش باران باعث ترافيک سنگيني در خيابان هاي منتهي به ورزشگاه شده است.

9:20: در فاصله کمتر از 6 ساعت تا شروع مسابقه نزديک به 400 بليط مربوط به هواداران استقلال هنوز فروش نرفته است.

٩:٢٠: ترکيب احتمالي استقلال براي دربي را اگر با ديدار رفت دو تيم مقايسه کنيم به اين نتيجه مي رسيم که استقلالي ها به نسبت بازي رفت 2/2 ميليارد تومان ارزان تر شده اند. آبي ها در ديدار رفت و بر اساس آنچه در سايت سازمان ليگ به ثبت رسيده است 9 ميليارد و 950 ميليون تومان خرج ترکيب يازده نفره تيمشان کرده بودند که با مصدوميت بازيکناني مانند مگويان و غفوري و همچنين نيمکت نشيني فرشيد باقري، قيمت ترکيب يازده نفره آنها به مبلغ 7 ميليارد و 800 ميليون تومان تنزل کرده است.

٩:١٥: آمار عجيب و غريب؛ در هر 5 ديداري که سيد جلال حسيني پيش از اين در دربي به ميدان رفته است نتيجه ي دربي با حساب صفر بر صفر به پايان رسيده است.

٩:١٣: پيش از دربي از شهداي چوار تجليل خواهد شد. پس اين دربي به ياد آنها ؛ جوانمردانه تر.

٩:١٠: هنوز بليت هاي دربي تمام نشده؛ دقيقا همان جاهايي که در بازي رفت خالي ماند. اگر بارندگي نبود مطمئن بوديم تماشاچي دربي حداکثري خواهد بود ولي حالا...

9:03: بارش برف، علاقه مندان فوتبال را نگران هواداراني کرده که از شهرستان به تهران آمده و به سنت دربي ها شب را روي چمن هاي مقابل ورزشگاه به صبح مي رسانند. براي اين علاقه سفت و سخت ماچ مي‌فرستيم.

8:55: دو روزنامه، خبرورزشي و تماشاگران در تيتر پيش از دربي از عنوان ماجراي نيمروز فيلم ستايش شده جشنواره فجر وام گرفته اند.

8:50: هوا مطابق پيش بيني هواشناسي گرفته و باراني است. هواشناسي البته اين پيش بيني را هم کرده بود که در ساعت برگزاري دربي بارندگي در حداقل خواهد بود

8:50: هوا مطابق پيش بيني هواشناسي گرفته و باراني است. هواشناسي البته اين پيش بيني را هم کرده بود که در ساعت برگزاري دربي بارندگي در حداقل خواهد بود.

8:40: سيد جلال ملکي سخنگوي سازمان آتش نشاني :همزمان با برگزاري اين شهرآورد، 11 دستگاه خودرو عملياتي منبع‌دار، پنج دستگاه موتورسيکلت، يک گروه کامل نجات متشکل از سه دستگاه خودرو در معيت 70 آتش‌نشان در پارکينگ‌ها، درهاي اصلي ورودي و خروجي، تالار ورودي ورزشگاه آزادي حضور خواهند داشت.»

8:35: بر اساس برآورد سايت ترانسفرمارکت، ارزش بازيکنان تيم پرسپوليس 13 ميليون يورو است و در مقابل تيم استقلال نيز با 10 و نيم ميليون يورو وارد شهرآورد مي‌شود. مجموع ارزش بازيکنان دو تيم که گرانقيمت‌ترين تيم‌هاي ليگ برتر امسال هستند، 23 ميليون و 400 هزار يورو يا به عبارتي حدود 98 ميليارد تومان است.

8:30: به جامانده از ديشب ؛ حضور چندبازيگر در اردوي پرسپوليس . مهران غفوريان با آن لبخند هميشگي و چهره بي خيال در آغوش برانکو.

منبع: ورزش سه



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

زمان سفر کولينا، داور سرشناس جهاني به ايران مشخص شد

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

خداداد حق را به کي روش داد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نتايج آخرين ديدار هاي ليگ برتر: سقوط صبا قم و ماشين سازي به دسته يک

4 ايراد اساسي ورزشگاه تيم پارس جنوبي جم

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

نتايج کامل هفته 29 رقابت هاي ليگ برتر ايران

پارس جنوبي بوشهر به ليگ برتر رسيد + نتايج ليگ يک

مبلغ پيشنهادي پرسپوليس به گاودين منشا لو رفت

اختلاف رامين رضائيان و تيم هلندي بر سر پول!

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

ويژگي هاي جالب جامي که پرسپوليسي ها گرفتند! عکس

انصراف از تيم داري فوتبال و ادامه فعاليت در اداره هيئت عزاداري

منصوريان: فدراسيون دقت کند؛ مگر در سال چند بازي مثل ديدار تراکتور داريم؟

درخواست منصوريان از کاپيتان استقلال براي ديدار با تراکتورسازي

خبر بد نقل و انتقالاتي براي استقلال

روايت پليس از اتفاقات عجيب ديشب در ورزشگاه آزادي

چراغ سبز بمب جذاب به مسئولان پرسپوليس

امسال شکست ناپذير بوديم و قهرمان ليگ شديم

جمله غم انگيز هاني نوروزي بعد از جشن قهرماني پرسپوليس +عکس

شعارهاي طنز عليه استقلالي‌ها

ترکيب احتمالي پرسپوليس براي بازي امروز/ مهندس غايب است

برانکو: پرسپوليس با من، قهرمان و بهترين تيم ايران شد