آخرین اخبار

حمله شديد پرسپوليسي‌ها به تراکتورسازي ليگ هاي ايران

حمله شديد پرسپوليسي‌ها به تراکتورسازي

  بزرگنمايي:

چه خبر -

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، پندار خمارلو در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: اين روزها هر کس مي‌خواهد خودش را مطرح کند يا اينکه به دنبال توجيه عملکرد خود است براي پرسپوليس حاشيه‌سازي کرده يا بيانيه صادر مي‌کند. بعضي اظهارات عجيب رقبا و حريفان ما در هفته‌هاي گذشته به نظر از اين جهت است که بايد پاسخگوي هواداران خود باشند. من فکر مي‌کنم هيچ پاسخ قانع‌کننده‌اي هم وجود ندارد، مي‌آيند و يکسري مطالب يا دلايل غير واقعي را بدون هيچ گونه دليل و مدرکي مطرح مي‌کنند و شايد اميدوارند هواداران فوتبال يا مسئولاني که قرار است تحت تاثير قرار بگيرند با فقدان اطلاعات اين مسائل را باور کرده و نسبت به آنها ترتيب اثر بدهند. در واقع مسائلي از سوي آنها مطرح مي‌شود که هر فرد منصفي مي‌گويد بايد از سوي باشگاه پرسپوليس مطرح شده و مورد مطالبه قرار گيرد.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس ادامه داد: پرسپوليس به صورت مکرر قرباني مسائلي چون اشتباهات داوري شده است، به همين دليل وقتي هوادار ما مي بيند همان تيمي که داوران با اشتباهات سهوي خود قهرماني را از پرسپوليس گرفته و به آنها داده‌اند، مدعي مي‌شود که همه مي‌خواهند به پرسپوليس خدمت کنند! طبيعي است ناراحت ‌شود و از ما بخواهد پاسخ آنها را بدهيم. ما با انتقادهاي شديدي از سوي دوستان رسانه‌اي روبرو هستيم که چرا در دفاع از خودمان و پرسپوليس مصاحبه نمي‌کنيم و بيانيه نمي‌دهيم؟ ولي واقعاً يکي به ما بگويد در مقابل چنين استدلال‌هايي چه مي‌توان گفت؟! در تمام اين سال‌ها بحث رسانه‌ها و هواداران اين بوده که با توجه به اينکه پرسپوليس دولتي است، بايد از سوي دولت حمايت شده و بودجه بگيرد اما اينگونه نيست، آن وقت در شرايطي که پرسپوليس از سال قبل با طرح‌هايي مبادرت به درآمدزايي نموده، در برابر کسي که مدعي مي‌شود همه براي حل مشکلات پرسپوليس کمک مي‌کنند، چه جوابي بايد بدهد؟! فقط در سه فصل گذشته پرسپوليس دو قهرماني ليگ برتر را به دليل اشتباهات داوري که طبق يک سنت قديمي سهوي خوانده مي‌شود به رقبايش واگذار کرده است. در همين فصل هم به گواه تمام کارشناسان اشتباهات داوري عليه ما فراوان بود تا حدي که تعجب مي‌کنيم، چگونه مي‌شود اشتباهات هميشه سهوي است ولي عليه ما هم هست؟! آنگاه مي‌آيند و در توجيه عقب ماندن خودشان چنين مساله‌اي را مطرح کنند، چه پاسخي مي‌تواند اثرگذارتر از اين باشد که در چهار بازي آخري که داشته‌ايم، فقط پنج پنالتي مسلم را براي ما اعلام نکردند. يک گل کاملاً درست ما را مردود اعلام کردند. بازيکن دو کارته حريف را اخراج نکردند و حداقل، محروميت دو بازيکن ما به دليل صدور اخطارهاي نادرست بوده است. با اين اوصاف ديگر بايد کدام حادثه طبيعي و سهوي به ضرر ما روي بدهد که شايد رضايت رقبا جلب شود؟! تازه مسائل داوري تنها بخش کوچکي از مشکلات پرسپوليس است و هميشه تلاش کرده‌ايم، هواداران را درگير ساير نگراني‌ها نکنيم.

تازه ما به مواردي اشاره کرديم که کارشناسان داوري روي آن اتفاق نظر داشتند، وقتي در چنين شرايطي يکي مي‌گويد به پرسپوليس لطفي مي‌شود، يا حتي اگر ادعا داشته باشند به آنها لطف نمي‌شود، بي‌انصافي است و خود را زير سوال برده‌اند. به نظرم قبل از اينکه ما حرفي بزنيم، اين رسانه‌ها هستند که با قدرت تحليل خود پاسخ اين افراد را مي‌دهند.

مدير رسانه اي پرسپوليس خاطرنشان کرد: هواداران را درک مي‌کنيم. آنها روي تيمشان تعصب دارند. وقتي مي‌بينند همه چيز عليه پرسپوليس است و باز افرادي اين مسائل را مطرح مي‌کنند خونشان به جوش مي‌آيد. باورشان نمي‌شود بعضي مي‌توانند اينقدر به دور از واقعيت و استدلال صحبت کنند. آنها مرتب در تماس با باشگاه مي‌خواهند، پاسخ و بيانيه بدهيم ولي حرف ما اين است که نگران نباشيد. اين کارها براي به حاشيه بردن تيم است که ما به شدت از آن پرهيز مي کنيم. اما به طور قطع از طريق مبادي رسمي و در مذاکرات شفاف با مسئولان به دنبال احقاق حقوق پرسپوليس و هواداران است و در اين ارتباط همواره اقدامات لازم انجام مي‌شود ولي براي پرهيز از ايجاد تشنج بيشتر در فوتبال و حفظ تمرکز و آرامش تيم از هياهو درباره آنها پرهيز کرده‌ايم. پرسپوليس حرفش را در زمين فوتبال مي‌زند. برانکو ايوانکوويچ، دستيارانش و بازيکنان تيم محکم ترين و زيباترين جواب‌ها را به اينگونه رفتارها داده‌اند. از سوي ديگر هواداران بدانند که از اهداف حريفان و رقباي ما اين است که ضعف خود در زمين فوتبال با درگير کردن ما با اين حواشي و جنگ‌هاي رسانه‌اي جبران کرده و تمرکز ما را بر هم بريزند، در حالي که در باشگاه و تيم پرسپوليس انرژي و توان خود را روي مسائل تعيين کننده مي‌گذارند و البته همه مي‌دانند در اين چند وقت اخير چه داستان‌هايي براي پرسپوليس درست کرده و حتي تلاش کرده‌اند آقاي برانکو را با آن متانتي که دارد، درگير کنند.

پندار خمارلو به ادعاهاي کذبي که اين روزها عليه فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ مطرح مي شود، اشاره کرد و افزود: با توجه به اينکه از سوي مقامات و مسئولان اين باشگاهها هيچ گونه جلوگيري از اينگونه اظهارات به عمل نمي آيد، اين شائبه پيش مي آيد که يک طرح منسجم از سوي مديريت مجموعه ها در جهت تخريب پرسپوليس شکل گرفته است؛ادعاهايي مطرح شده است که اگر از جانب هر يک از اعضاي مجموعه پرسپوليس عنوان شده بود تا امروز بايد به همه جواب پس مي‌داديم و در واقع اين باشگاه پرسپوليس است که بايد به طور جدي گلايه کند که چرا حريفان و رقبايش از حاشيه امنيت در تمام موارد برخوردار هستند؟ چرا در حالي که ما کليه اصول حرفه اي را در استخدام بازيکن از رقبا رعايت مي کنيم، بازيکنان شاغل به تحصيل پرسپوليس که از معافيت تحصيلي برخوردارند و با ما قرارداد هم دارند در مدت زمان کوتاهي با پيشنهادات اغوا کننده رقيب ما از تحصيل انصراف مي دهند و به اين تيم مي پيوندند؟! رقابت برابر و عادلانه‌اي که فيفا مي‌گويد بايد حاکم باشد، اين است؟ اين چه برابري و عدالتي است که يکي مي‌تواند بازيکن سرباز داشته باشد و يکي نمي‌تواند و تازه باشگاهي که بازيکن تحت قرارداد ما را عليه خود ما استفاده مي‌کند، مدعي است و مرتب بيانيه مي‌دهد؟! چرا اشتباهات سهوي داوري فقط عليه ما اتفاق مي‌افتاد؟ چرا برخوردهاي انضباطي نسبت به آنها ملايم است و بعضاً اصلاً برخوردي با آنها انجام نمي شود؟! چرا همين که پرسپوليس قهرمان نيم فصل شد، ميزان هجمه‌ها از هر جهت اينقدر زياد شد؟ چرا اشتباهات داوري عليه ما در هفته‌هاي اخير تا اين حد افزايش يافته است؟اگر تيم پرسپوليس اينقدر قدرتمند نبود که با وجود اشتباهات مکرر داوري همچنان امتياز بگيرد الان چه کسي پاسخگوي بحراني بود که براي ما به وجود مي‌آمد؟ چرا ديگر باشگاه‌ها در مقابله با ما اجازه دارند هر مطلب غير واقعي را مطرح کنند و حتي به فدراسيون و سازمان ليگ هم حمله مي‌کنند اما برخوردي نمي‌شود؟

مدير روابط عمومي پرسپوليس در پايان اظهار داشت: اين موارد را گفتيم تا همه بدانند، ما هم حرف براي گفتن بسيار داريم. پرسپوليس مظلوم است. مظلوم‌تر از پرسپوليس در اين فوتبال نداشته‌ايم و نداريم. اين فوتبال حيات خودش را مديون هواداران فوتبال است و پرسپوليس اکثريت اين هواداران را به خود اختصاص داده است. فوتبال و ليگ ايران طراوت و نشاط دوباره خود را در اين سال‌هاي اخير و بعد از اينکه مردم با ورزشگاه‌ها قهر کرده بودند و باعث شده بود، همه دست و پايشان را گم کنند و نگران شده بودند که درآمدها و اقتصاد فوتبال با تاثيربرداري شرکت‌ها از اين مساله به ورشکستگي بيفتد را مديون هواداران و باشگاه پرسپوليس است. اين هواداران پرسپوليس بودند که ورزشگاه‌ها را دوباره زنده کردند.

450



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

زمان سفر کولينا، داور سرشناس جهاني به ايران مشخص شد

رقابت هاي حساس در ليگ دسته اول: شانس 5 تيم براي صعود به ليگ برتر

شوک فيفا به پديده مشهد با کسر 6 امتياز

ترکيدن بغض استقلال با 3 سوپرگل مقابل سپاهان

نتايج هفته چهاردهم ليگ برتر: تساوي نااميد کننده استقلال مقابل تيم 10 نفره

پرسپوليس صدرنشين شد؛ استقلال از بحران خارج شد

شکست پيکان و سپاهان در هفته سيزدم ليگ برتر

خداداد حق را به کي روش داد

پرسپوليس خشن ترين تيم ليگ ايران شد

امير قلعه نويي با قراردادي 1 ساله سرمربي ذوب آهن شد

تقويم ليگ هفدهم اعلام شد + جزئيات دقيق از زمان شروع ليگ و تعطيلات آن

بررسي ليگ از نظر تعداد برد هاي متوالي: اقتدار پرسپوليس

نفت تهران قهرمان جام حذفي شد

نفت تهران با 6 بازيکن غايب دربرابر تراکتورسازي

نتايج آخرين ديدار هاي ليگ برتر: سقوط صبا قم و ماشين سازي به دسته يک

4 ايراد اساسي ورزشگاه تيم پارس جنوبي جم

سپيدرود رشت هم ليگ برتري شد + نتايج هفته آخر ليگ دسته يک

امروز اوج هيجان در ليگ دسته اول با برگزاري بازي هاي حساس

نتايج کامل هفته 29 رقابت هاي ليگ برتر ايران

پارس جنوبي بوشهر به ليگ برتر رسيد + نتايج ليگ يک

مبلغ پيشنهادي پرسپوليس به گاودين منشا لو رفت

اختلاف رامين رضائيان و تيم هلندي بر سر پول!

آخرين خبر در مورد خريدهاي پرسپوليس: توافق نهايي با 3 بمب! + نام بازيکنان

ويژگي هاي جالب جامي که پرسپوليسي ها گرفتند! عکس

انصراف از تيم داري فوتبال و ادامه فعاليت در اداره هيئت عزاداري

منصوريان: فدراسيون دقت کند؛ مگر در سال چند بازي مثل ديدار تراکتور داريم؟

درخواست منصوريان از کاپيتان استقلال براي ديدار با تراکتورسازي

خبر بد نقل و انتقالاتي براي استقلال

روايت پليس از اتفاقات عجيب ديشب در ورزشگاه آزادي

چراغ سبز بمب جذاب به مسئولان پرسپوليس

امسال شکست ناپذير بوديم و قهرمان ليگ شديم

جمله غم انگيز هاني نوروزي بعد از جشن قهرماني پرسپوليس +عکس

شعارهاي طنز عليه استقلالي‌ها

ترکيب احتمالي پرسپوليس براي بازي امروز/ مهندس غايب است

برانکو: پرسپوليس با من، قهرمان و بهترين تيم ايران شد