آخرین اخبار

زيباترين زنان مطلقه در هاليوود! عکس چه خبر ... ؟

زيباترين زنان مطلقه در هاليوود! عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - معروف ترين بازيگران مطلقه در هاليوود

بر کسي پوشيده نيست که رابطه ها در هاليوود بسيار کوتاه مدت هستند و حتي قبل از آنکه زندگي مشترکي شکل بگيرد، از هم مي پاشد. البته همانطور که قبلاً هم اشاره کرديم بسياري از سلبريتي ها وقتي عشق را مي يابند، به شريک زندگي شان وفادار مي مانند، ولي در اين ميان هستند ستاره هايي که قبل از خشک شدن مهر سند ازدواجشان، درخواست طلاق مي دهند.
البته وقتي جدايي ستاره ها در هاليوود به گوش رسانه ها مي رسد، هرج و مرج و سر و صداهاي زيادي به دنبال آن مي آيد.

بدون آنکه دليل جدايي مشخص شود، مجله هاي شايعه پراکن و "منابع آگاه" شروع به دادن نسخه خودشان از آنچه اتفاق افتاده مي کنند. طرفداران سر جايشان نشسته اند و سعي دارند با اين شايعات و اخبار جسته و گريخته از اين منبع و آن منبع سر در بياورند که حقيقت ماجراي طلاق ستاره ها چيست. بنابراين بدترين شايعات شکل مي گيرند و پخش مي شوند.

اخبار جدا شدن يک زوج در هاليوود مي تواند هم شوکه کننده و هم اجتناب ناپذير باشد. در هر صورت، در اين صنعت همه چيز خيلي زود حالت بدي به خود مي گيرد وقتي يکي از زوجين راه خودش را مي رود. همانطور که در بيشتر طلاق هاي هاليوودي ديده ايم، روال رسمي طلاق مي تواند به راحتي و بي دردسر پيش برود يا تبديل به جنگ اعصاب و روان شود.

در هاليوود رابطه ها هر جور که پيش بروند، يک چيز کاملاً قطعي است: خانم ها بر دلشکستگي جدايي غلبه مي کنند و از اين قضيه پيروز بيرون مي آيند. در مورد بانوان مطلقه هاليوودي زير، شايد هيچکدام حتي فکرش را هم نمي کردند که طلاق را تجربه کنند، زيرا همه آنها کله شق و جسور و بي پروا هستند. حالا اين خانم هاي جذاب در زندگي پس از طلاقشان موفق هستند و حتي بهتر از قبل به نظر مي رسند و زندگي بهتري دارند.

عکس کيتي هولمز

عکس کيتي هولمزعکس کيتي هولمز


با آنکه وقتي کيتي شروع به آشنا شدن با تام کروز يکي از آقايان موفق هاليوود کرد، حسادت بسياري از خانم ها را برانگيخت، ولي زندگي مشترک آنها پايان کليشه اي سينمايي نداشت. کيتي فقط 26 سالش بود که با تام 42 ساله دوست شد. وقتي اين دو با هم توسط دوربين هاي پاپاراتزي شکار شدند، توفاني در رسانه ها به پا شد و اولين حضور رسمي آنها بين مردم در شهر رم ايتاليا بود. بعد از دو ماه آشنايي، آنها در سال 2005 نامزد کردند و 4 ماه بعد اعلام کردند که منتظر به دنيا آمدن دخترشان هستند. چند ماه پس از به دنيا آمدن سوري کروز، اين زوج در رم ازدواج کردند.

به نظر مي رسيد که رابطه هولمز و کروز عالي و بي عيب و نقص باشد، ولي پشت دوربين ها، در واقع زندگي آنها در حال از هم پاشيدن بود. وقتي اعلام کردند که مي خواهند جدا شوند دنيا را شوکه کردند و رسماً اظهار داشتند که زندگي مشترک شش ساله آنها به بن بست رسيده است.
زماني که هولمز در برادوي صرف مي کرد و زماني که براي بزرگ کردن دخترش مي گذاشت ثابت کرد که کيتي مادري هدفمند است و سعي مي کند که حضوري فعال در عرصه کاري هم داشته باشد.

عکس امبر هِرد

عکس امبر هِردعکس امبر هِرد


اين بازيگر آمريکايي که با حرفه اش به موفقيت بالايي دست پيدا کرده است، اخيراً با ماجراي طلاقش از جاني دپ سوژه بسياري از رسانه ها و مطبوعات بوده است. اين زوج در سال 2001 سر صحنه فيلمبرداري فيلم «خاطرات عجيب و غريب» با هم آشنا شدند و رابطه رمانتيک شان از همانجا آغاز شد. چند سال بعد طي مراسمي خصوصي در منزل شان با هم ازدواج کردند. با آنکه اين زوج با مسائل حقوقي که ربطي به زندگي شان نداشت مواجه بودند، ولي هيچ کس فکرش را نمي کرد که در حريم خانه شان مشکلات جدي داشته باشند.

در ماه مه سال 2016 بود که خانم هرد درخواست طلاق داد و زمين و زمان را زير و رو کرد. درخواست طلاق او حاوي ادعاهاي جنجالي از جمله خشونت جاني دپ عليه او بود. عليرغم تيترهاي خبري زشتي که به او نسبت داده شد، اين خانم بازيگر هنوز هم يکي از زيباترين بازيگران هاليوود است و هنوز هم به کار بي نقص خود و نقش آفريني در فيلم هاي سينمايي ادامه مي دهد. توانايي اين بازيگر 30 ساله و استعدادش در بازيگري خيلي زود مسئله طلاق پر دردسر و پر سر و صدايش را در سايه خود قرار خواهد داد.

عکس بريتني اسپيرز

عکس بريتني اسپيرزعکس بريتني اسپيرز


اين ستاره موسيقي پاپ هم سهم خود را از شکست هاي عشقي داشته است. زندگي مشترک اسپيرز و دوست دوران کودکي اش شايد کوتاهترين ازدواج در طول تاريخ باشد، زيرا اين زوج 55 ساعت بعد از عروسي از هم جدا شدند. با اين حال وقتي يکي از رقصنده هاي گروهش با نام کوين فدرلاين از او تقاضاي ازدواج کرد، بريتني خجالت نکشيد و دوباره بله را گفت. اين دو پس از نامزد شدن بعد از فقط سه ماه آشنايي، با رابطه شان بسيار خبرساز شدند و حتي ريز وقايع رابطه شان در اولين برنامه رئاليتي اين خانم خواننده تحت عنوان «بريتني و کوين: پر هرج و مرج» به تصوير کشيده شد. پايان اجتناب ناپذير اين زندگي در سال 2006 اتفاق افتاد يعني زماني که اسپيرز با دو فرزند و سه سال زندگي از همسرش جدا شد.

بعد از طلاق، زندگي شخصي بريتني با خصومت هاي بيشتر روبرو شد که شايد عامل اصلي از هم پاشيدن رواني او در سال 2007 باشد که بسيار هم جنجالي شد و توسط همه رسانه ها علني شد. از آن به بعد، اين آيکون دنياي موسيقي تلاش و مبارزه کرد تا وجهه اش را از نو بسازد. مدت زيادي طول نکشيد که با نيرويي تازه برگشت و حالا با موسيقي اش در عرصه دائمي شوهاي لاس وگاس دوباره شهرت قبل را احيا کرده است. اين خانم که حالا مادر مطلقه اي با دو پسر است ثابت کرد که برنامه کاري پر او باعث نشده که از مادر بودن کم بگذارد و اين مسئله را به خوبي با سلفي هايي که از او در اينستاگرامش مي بينيم پيداست. بريتني قطعاً هنوز هم جذابيت گذشته را دارد.

عکس جنيفر لوپز

عکس جنيفر لوپزعکس جنيفر لوپز


او هنوز هم جني از بلوک بغلي است. جنيفر لوپز به عنوان يکي از جذاب ترين خانم هاي هاليوودي، ثابت کرده که زندگي اش با طلاق از هم نمي پاشد و به موفقيت هاي بزرگش ادامه مي دهد. استعداد لوپز فراتر از زندگي شخصي اش است و وجهه شخصي او با مشکلات عشقي زير سوال نمي رود. اين زيباروي 47 ساله قبل از سال 2002 دو ازدواج کوتاه را تجربه کرد، ولي طلاق پر سر و صدايش از مارک آنتوني خواننده و دوست قديمي اش بود که توجه رسانه هاي دنيا را به خود جلب کرد. آنها در سال 2004 ازدواج کردند و چهار سال بعد صاحب دوقلوي دختر و پسري شدند.

عليرغم تابلوي سعادتمندي که به تصوير کشيده بودند، آنتوني پس از هفت سال زندگي مشترک درخواست طلاق داد. با پايان غم انگيزي که لوپز تجربه کرد، شايد کاسپر اسمارت، رقصنده گروه لوپز بود که دوباره شادي را به زندگي اش بازگرداند. اين خواننده آمريکايي با وجهه جديدش هنوز هم جذاب و زيباست و شادي زندگي و خوشبختي اش را با آهنگ ها و ترانه هايش نشان مي دهد.

عکس هايدي کلوم

عکس هايدي کلومعکس هايدي کلوم


به عنوان اولين مدل آلماني که تبديل به يکي از فرشته هاي ويکتورياز سيکرت شد، هايدي کلوم چهره اي برجسته در صنعت مدلينگ به شمار مي رود. اين خانم که مدل مجله معروف sports illustrated swimsuit نيز بوده است، به راحتي از راه رفتن روي دفيله هاي فشن شو ها به داخل آتليه هاي طراحي مد راه يافت و چند خط توليد پوشاک فشن و عطر و ادکلن نيز راه اندازي کرده است. با اين حال زندگي شخصي اش به راحتي حرفه اش پيش نرفت.

کلوم پنج سال زندگي مشترک با ريک پيپينو (استايليست) داشت، قبل از آنکه وارد رابطه اي پر فراز و نشيب با سيل (خواننده) شود. اين دو در ماه مه 2005 در ساحلي در مکزيک ازدواج کردند و بعدها صاحب سه فرزند شدند. با اين وجود، پس از هفت سال زندگي مشترک، طلاق گرفتند. کلوم پس از طلاق بسيار پر سر و صدايش هرگز نلغزيد و به موفقيت هاي بيشتر در تلويزيون ادامه داد. در سال 2013، اين مدل آيکونيک به عنوان يکي از داوران فصل هشتم america’s got talent انتخاب شد.

عکس هيلاري داف

عکس هيلاري دافعکس هيلاري داف


هيلاري يک بچه ستاره سابق ديزني است که هنوز هم مردم آمريکا به او افتخار مي کنند. بر خلاف همبازي هايش در شبکه ديزني، اين هنرپيشه سريال «ليزي مک‌گواير» وجدانش را هميشه بيدار نگه داشت و از دردسر به دور ماند. وقتي اين خانم بازيگر و خواننده در سن 28 سالگي با مايک کامري (بازيکن هاکي) در سال 2010 ازدواج کرد، طرفدارانش از ازدواج او بسيار خوشحال شدند. اين زوج حتي صاحب پسري به نام لوکا شدند، ولي هيلاري بعد از شش سال زندگي مشترک و ساختن خانواده اي بي عيب و نقص، در سال 2016 تقاضاي طلاق داد.

آنچه بيشتر مردم را شوکه کرد اين بود که آنها اظهار داشتند که هنوز يکديگر را دوست دارند و به دوستي شان ادامه خواهند داد. پس از طلاق، خانم داف خود را وقف کارش کرد و در سريال تلويزيوني جديد به نام «جوانتر» بازي کرد. علاوه بر بهتر شدن رزومه کاري، داف روي آلبوم جديدش نيز کار کرد. در طول مدتي که داف روي تبليغات موسيقي و سريالش کار مي کرد، روي جلد مجله shape نيز رفت و نشان داد که يک مادر مي تواند هيکل زيبايي هم داشته باشد. وي به تازگي با فرد ديگري آشنا شده و زندگي پس از طلاقش دوباره با عشق رنگ ديگري گرفته است.

عکس کيت هادسون

عکس کيت هادسونعکس کيت هادسون


هنرپيشه جذاب فيلم «چطور مردي را در ده روز از دست بدهيم» ممکن است روي پرده سينما تجربه از دست دادن مردي را داشته باشد، ولي خارج از فيلم نيز شکست در ازدواج را تجربه کرده است. در سال 2000 کيت هادسون با کريس رابينسون، خواننده اصلي گروه «کلاغ هاي سياه» ازدواج کرد. اين زوج شش سال با هم بودند تا اينکه جدايي شان را علني کردند. يک سال بعد نيز طلاق آنها قطعي و نهايي شد و حالا حضانت مشترک پسر ده ساله شان، رايدر را به عهده دارند.

هادسون در سال 2011 بار ديگر به عشق شانسي داد و با متيو بلامي نامزد کرد. پس از آنکه اين زوج صاحب پسري شدند و چهار سال با هم بودند، نامزدي شان به هم خورد. حالا کيت مادر مطلقه اي با دو پسر است و به تازگي خط توليد پوشاک ورزشي fabletics را نيز راه اندازي کرده است. زمان هايي که کيت پوشاک ورزشي طراحي نمي کند يا مشغول فيلمبرداري نيست، با پسرانش وقت مي گذراند.




منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس