آخرین اخبار

پاسخ سردار آزمون به همه شايعات حاشيه هاي ورزشي

پاسخ سردار آزمون به همه شايعات

  بزرگنمايي:

چه خبر - پاسخ سردار آزمون به همه شايعات

در دو، سه ماه اخير بدون اينکه سردار آزمون اظهار نظري داشته باشد اخبار زيادي پيرامون او مطرح شد که در آن از پيشنهاد آژاکس و آيندهوون خبر مي‌دادند يا از ابراز علاقه‌ي باشگاه‌هاي مارسي، موناکو و ليورپول مي‌گفت تا اينکه او در پيامي تمام آنها را رد کرد.

ديروز هم عکس منتشر شده از حضور پليس روسيه در اردوي پيش از بازيِ روستوف مقابل روبين کازان موجب شد رسانه‌هاي اين کشور مطرح کنند اين اتفاق بخاطر تخلف آزمون در جدايي از کازان رخ داده باشد؛ مسائل مختلف مطرح شده براي آزمون موجب شد "ورزش سه" گفت‌وگوي اختصاصي با اين ستاره ايراني داشته باشد که مشروح آن را مي‌خوانيد:

* رسانه‌هاي روسي به صورت جدي و گسترده به موضوع شما و باشگاه روبين کازان پرداختند؛ در واقع مورد ادعاي آنها اين است شما زمان جدايي از روبين کازان در قراردادت دست بردي ولي مطمئنا شما هم صحبت‌هاي خاص خود را در اين زمينه داريد؛ داستان اين موضوع چيست؟

قبل از اينکه از روبين کازان جدا شوم بندهايي در قراردادم ذکر شده بود که مي‌توانستم به صورت قانوني از روبين جدا شوم؛ ما همه چيزمان را به فيفا فرستاديم که آنها هم راي را به ما دادند؛ الان خدا را شکر بازي مي‌کنم و اگر کار غير قانوني انجام مي‌دادم خيلي وقت پيش من را محروم مي‌کردند؛ چيزهايي که در مورد من مي‌نويسند خنده‌دار است؛ من چند روزي اينترنتم را خاموش کرده بودم و سايتي را نديدم ولي پس از بازي برابر روبين کازان حرف‌هايي به من گفتند که خنده دار بود.

01157826.jpg01157826.jpg

* رسانه‌هاي روسي مطرح کردند در محل اردوي تيم روستوف پيش از بازي روز گذشته با روبين کازان، پليس روسيه از شما و بردي‌اُف سوال و جواب کرده که بين شما و باشگاه کازان چه اتفاقي افتاده است...

خيلي جالب است که مي‌گويند پليس آمده و از من سوال و جواب کرده است؛ عکس‌هاي حضور پليس را در هتل ديدم ولي اگر از من بازجويي مي‌شد قطعا عکس‌هاي من و پليس کنار هم در سايت‌ها انتشار پيدا مي‌کرد؛ اين کارهاي خودِ روبين کازاني‌ها است که قصد داشتند تمرکز من را بهم بزنند اما خدا را شکر اين موضوعات را پس از بازي ديدم؛ مشکلي نيست، کارم را حرفه‌اي دنبال مي‌کنم و براي تيم سابقم احترام قائل هستم.

* گفته شده شما بدون اجازه باشگاه روبين کازان و همچنين پرداخت حق و حقوق‌شان در روستوف بازي مي‌کنيد که ممکن است با محروميت مواجه شويد.

من خيلي سکوت کردم چون نمي‌خواستم کاري که قانوني انجام دادم را توضيح دهم ولي الان مي‌گويم چرا بدون اجازه يا با اجازه از روبين کازان رفتم؛ روز اول که به روبين کازان رفتم آنها با من جلسه گذاشتند و مي‌دانستند در قراردادم ذکر شده مي‌توانم به صورت قانوني پس از يک هفته حضور در اردو جدا شوم؛ بخاطر همين آنها جلسات متعددي با من مي‌گذاشتند تا در روبين کازان بمانم و حتي به مترجمم گفتند 100 هزار يورو به تو مي‌دهيم که سردار را قانع کني تا در روبين کازان بماند ولي من همان جا به آنها گفتم من بايد نان حلال به خانه ببرم و يک مسلمان واقعي اصلا اين کارها را نمي‌کند که بخواهد اين مسائل را دور بزند و براي تيمي بازي کند که دلش در آنجا نيست.

اين حرف را رُک به مديرعامل باشگاه روبين کازان گفتم که موجب شده اين شايعات را در مورد من بنويسند و پشت سرم انقدر حرف بزنند؛ واقعا در روبين کازان به من دروغ مي‌گفتند؛ اگر راست حرف مي‌زدند شايد مي‌توانستم تصميمم را عوض کنم اما متاسفانه اينطور نبود؛ يک روز مي‌گفتند قراردادي که با مدير عامل روبين کازان بستي الان دست ما نيست و پرونده را نداريم؛ واقعا نمي‌توانستم به آن تيم کمک کنم چون دلم با آنها نبود؛ من بايد نان حلال به خانه ببرم؛ آنها هم ادعا مي‌کردند مسلمان هستيم ولي در يک روز، هزار دروغ مي‌گفتند.

* آيا حضورت در چمپيونز ليگ، سر زبان افتادنت و بحث پيشنهادها ممکن است موجب شود روستوف اجازه رفتنت به تيم ديگري را ندهد؟

خدا را شکر روستوف مثل باشگاه‌هاي ديگر نيست که با آمدن پيشنهاد خيلي خوب به بازيکن خودي فشار بياورد که بماند؛ قطعا آنها مي‌خواهند به من کمک کنند ولي واقعيت اين است الان هيچ پيشنهادي ندارم و اينطور نيست که رسانه‌ها خودشان مي‌نويسند و تکذيب مي‌کنند؛ واقعا براي من عجيب است و نمي‌دانم چرا روي من زوم کردند؛ با اين زوم کردن‌ها انرژي خيلي خوبي مي‌گيرم ولي واقعا راستش را بخواهيد پيشنهادي از تيمي ندارم و فکر و ذکرم کمک کردن به تيم روستوف است.

* گلزني در بازي ليگ قهرمانان اروپا با اتلتيکو مادريد که اتفاق مهمي براي خود و غرور انگيز و جذاب براي ايراني‌ها بود و از سوي ديگر بر يک دوره نه چندان خوبت در ليگ روسيه پايان داد؛ اتلتيکو يکي از بهترين خط دفاعي‌هاي دنيا را دارد ولي شما توانستي دروازه آنها را باز کني؛ چه حسي پس از آن گل داشتي؟

خدا را شکر مي‌کنم بازي با اتلتيکو گلزني کردم؛ خيلي خوب تمرين مي‌کردم به شرايط قبل برگردم و مربيان نيز کمک کردند تا به شرايط گذشته برسم؛ خيلي تحت فشار بودم و آنها را درک مي‌کردم اما خُب مي‌شود با تيم‌هاي بزرگ هم بازي کرد و گل زد؛ بالاخره بايد خوب تمرين کني تا بتواني عملکرد بهتري براي تيمت داشته باشي؛ من هم تمام تلاشم را مي‌کنم براي تيمم مثمر ثمر باشم و مي‌خواهم با روستوف تا پايان فصل ادامه دهم.

* چه احساسي داريد الان نشريات معتبر دنيا از جمله گاردين، ديلي تلگراف و ... در مورد شما مي‌نويسند؛ تاکنون بازيکن ايراني نداشتيم صحبت حضورش در ليورپول باشد؛ البته شما اين شايعه را رد کرديد ولي براي همه موضوع جالبي است و همه مي‌خواهند بدانند چه اتفاقي براي شما مي‌افتد.

واقعا براي رسانه‌ها اخبار پيرامون من جالب است؛ آرزوي هر بازيکني رفتن به تيم‌هاي بزرگ مثل ليورپول است ولي من پيشنهادي ندارم و تمام فکرم روستوف است.

* باتوجه به سن و سالي که داري از شرايط خوبي براي رفتن به تيم‌هاي بزرگ برخوردار هستيد؛ چه زماني اين اتفاق مي‌افتد؟؛ آيا مي‌خواهي پله پله در تيم‌هاي اروپايي بالا بروي يا اين توانايي را در خودت مي‌بيني در تيم خيلي بزرگ و مشهور بازي کني؟

قطعا دوست دارم پله پله پيش بروم، نه اينکه يکدفعه به تيم‌هاي بزرگ بروم که نتوانم در آنجا بازي کنم؛ واقعا به اين مسئله فکر کردم؛ يک زماني بود پيشنهادي از تيم بزرگي داشتم اما در رفتن به آنجا واقعا شرايطم خراب مي‌شد و مي‌دانستم ذخيره مي‌شوم؛ من الان در سني هستم که بايد بازي و پيشرفت کنم؛ اکنون در روستوف خيلي خوشحال هستم؛ بهترين کادر فني ليگ روسيه را داريم که از هر لحاظ سرتر از ديگر مربيان هستند و واقعا مربيان ما به پيشرفت جوانان کمک زيادي مي‌کنند.

منبع: ورزش سه



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت