آخرین اخبار

برش هايي از دوران پرافتخار يک اعجوبه ليگ هاي خارج

برش هايي از دوران پرافتخار يک اعجوبه

  بزرگنمايي:

چه خبر - تمديد قرارداد کريستيانو رونالدو با رئال مادريد

ديروز خبر رسمي تمديد قرارداد کريستيانو رونالدو با رئال مادريد منتشر شد و به همين بهانه ، برش هايي از دوران پرافتخار او در لباس کهکشاني ها را به نظاره خواهيم نشست.

22 سکانس از روزهاي باشکوه CR7 در مادريد، تنها بخشي از هنرنمايي ها او به شمار مي آيد.

1- از همان ابتدا نيز مشخص بود که کريس رونالدو براي تاريخ سازي به رئال مادريد آمده است. حضور 80 هزار نفر در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو براي استقبال از CR7، نشان داد که سکانس هاي متعددي از کهکشاني هاي 2، به کارگرداني رونالدو و با درخشش گرانترين بازيکن فوتبال جهان در آن مقطع رقم خواهد خورد.

1.png1.png

2- اولين بازي ستاره سابق يونايتدها با شماره 9 و در ديداري دوستانه برابر شارموک رقم خورد و رونالدو دريافت که هدف اول مدافعان حريف محسوب مي شود.

2.png2.png

3- در جريان ديدار برابر ديپورتيوو لاکرونيا، آمار فوق تصور گلزني رونالدو با لباس کهکشاني را به طور رسمي کليد خورد و کريستيانو موفق شد از روي نقطه پنالتي دروازه حريف را گشوده تا فصلي جديد را در دوران باشکوه خود آغاز کند.

3.png3.png

4- رونالدو در فصل اول حضور خود در رئال مادريد موفق شد در 35 بازي، 33 گل به ثمر برساند که آماري رويايي محسوب مي شود. اما اين درخشش هم منتج به قهرماني رئال مادريد در هيچ کدام از مسابقات نشد و از دست دادن لاليگا با 2 امتياز اختلاف، به منزله پايان دوران پيگريني شيليايي روي نيمکت لوس بلانکوس بود. آنها به دنبال يک ناجي براي درهم شکستن سلطه بارسلونا بودند و ترکيب پرتغالي مورينيو – رونالدو، سلطنت را در مادريد آغاز کرد.

4.png4.png

5- اگرچه در گذشته و در ليگ جزيره، مورينيو و رونالدو بارها يکديگر را مورد شماتت قرار داده بودند، اما فصل اول حضور در برنابئو به آرامي گذشت و CR7 و آقاي خاص حداقل در ظاهر رابطه گرمي با يکديگر داشتند. اين رابطه گرم، نيم فصل دوم خوبي را براي رئال مادريد در آن مقطع رقم زد.

5.png5.png

6- درخشش بي بديل کريس رونالدو در ال کلاسيکوها، با پرواز بلند فراموش نشدني او در مستايا و فتح کوپادل ري بعد از 18 سال براي کهکشاني ها آغاز شد. راند دوم از 4 گانه آوريل 2011 به سود رئال مادريد رقم خورد و رونالدو اولين جام خود را در دومين فصل حضور در مادريد لمس کرد.

6.png6.png

7- در نوامبر 2011، رونالدو خيلي از دورتر از تصور به عدد 100 در گلزني با لباس رئال مادريد رسيد و موفق شد با گشودن دروازه ليون تنها در بازي 105 با لباس رئال، نام خود را به تاريخ باشکوه کهکشاني ها الصاق کند.

7.png7.png

8 – در ماه مي 2012، رونالدو براي اولين بار در رئال مادريد لاليگا را فتح کرد که اين اتفاق نيز تا به امروز دست نخورده باقي مانده است. لاليگاي رکوردها، با زدن 121 گل و فتح نيوکمپ با شادي به يادماندني CR7، در مقطعي رقم خورد که آنها همچنان در گذر از نيمه نهايي ليگ قهرمانان ناکام بودند و اين بار بايرن، سد راه مورينيو و شاگردانش شد.

8.png8.png

9- بعد از سالها صدارت ليونل مسي، ديگر نوبت کريس رونالدو بود تا در سال 2013، از دومين توپ طلاي دوران حرفه اي خود را در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو و در مقابل ديدگان هزارن مشتاق مادريدي، رونمايي کند. اشک هاي به يادماندني او در خلال اهداي اين جايزه، از بعد ديگري از روحيه CR7 رونمايي کرد.

9.png9.png

10 – با به ثمر رساندن 17 گل، او نقشي بسيار مهم در فتح ليگ قهرمانان بعد از 12 سال داشت و شادي منحصر به فرد او بعد از به ثمر رساندن گل چهارم در فينال برابر اتلتيکومادريد، دهمين ليگ قهرمانان را به ويترين پرافتخار کهکشاني ها هديه کرد. دبل رويايي او در برابر بايرن در مونيخ، همه درخت ها را در آليانز آره نا به آتش کشيد!

10.png10.png

11- رکوردها يکي پس از ديگري در مقابل جادوي رونالدو به زانو در مي آمدند. او براي زدن گل شماره 200 با لباس رئال تنها به 178 بازي نياز داشت و سلتاويگو، ديگر حريف نگون بختي بود که پذيراي گلزني او لقب گرفت. 23 هت تريک تنها در 200 بازي، تعريفي متفاوت از گلزني را در دنياي فوتبال را ارائه مي داد.

11.png11.png

12- حالا و با فتح سومين توپ طلا، کريستيانو تنها يک گام با ليونل مسي فاصله داشت و او اين بار ترجيح داد در سالن برگزاري مراسم، با فريادي بلند شادي خود را به رخ حضار و احتمالا تيري آنري مغموم بکشد.

12.png12.png

13 – با زدن گل شماره 314، رونالدو بالاتر از دي استفانو، دومين گلزن برتر تاريخ باشگاه لقب گرفت و بدون شک در آن مقطع، رائول نيز مي دانست او به سرعت به شماره 323 هم خواهد رسيد و برترين گلزن همه ادوار شناخته خواهد شد.

13.png13.png

14- فصل 2015 با کارلتو، بدون کسب موفقيت خاصي به پايان رسيد اما رونالدو در ابعاد شخصي باز هم موفق به کسب کفش طلاي بهترين گلزن شد تا رکوردار فتح اين جايزه به شکل متوالي لقب بگيرد.

14.png14.png

15 – با گلزني براي مالمو در سوئد، کريس رونالدو راي پانصدمين بار در دوران حرفه اي خود، دروازه رقبا را گشود.

15.png15.png

16 – در ماه اوکتبر سال 2015، رونالدو با گلزني در برابر لوانته، بهترين گلزن تاريخ باشگاه رئال مادريد لقب گرفت. تنها با گذشتن حدود 6 سال از اولين بازي او براي کهکشاني ها، ستاره سابق يونايتدها به بهترين بازيکن تاريخ اين باشگاه تبديل شد و در همين مدت کوتاه، بهترين گلزن لقب گرفت.

16.png16.png

17 – رونالدو رکوردها را يکي از پس ديگري جا به جا مي کرد و موفق شد مدتي بعد با به ثمر رساندن 11 گل در مرحله گروهي ليگ قهرمانان سال گذشته، رکورددار گلزني در اين مرحله نيز لقب بگيرد. نام او با واژه رکورد، قرابت شديدي پيدا کرده بود.

17.png17.png

18 – مدتي بعد، فلورنتينو پرز و باشگاه رئال مادريد طي مراسمي، از او به عنوان بهترين گلزن تاريخ باشگاه قدرداني کردند.

18.png18.png

19 – با به ثمر رساندن 48 گل، کريس رونالدو در اوکتبر 2015، چهارمين کفش طلاي دوران بازيگري خود را دريافت کرد و طي مراسمي، آن را با هواداران خود در استاديوم اختصاصي لوس بلانکوس به اشتراک گذاشت.

19.png19.png

20- با به ثمر رساندن 4 گل در برابر سلتاويگو، رونالدو موفق شد دويست و پنجاهمين گل خود در لاليگا را به ثمر برساند که از آمار هر بازي 1 گل نيز پيشي گرفته بود.

20.png20.png

21- سومين چمپيونز ليگ دوران حرفه اي کريس رونالدو، با نواختن پنالتي به درون دروازه اوبلاک و شکست دوباره رقيب همشهري همراه بود تا زيدان نيز در کنار رونالدو، طعم شيرين قهرماني در اين تورنمنت را بچشد. هت تريک رويايي او در برابر ولفسبورگ در مرحله يک چهارم نهايي، نقطه عطف بازي هاي مادريد در آن فصل از ليگ قهرمانان بود.

21.png21.png

22- حالا و با رسمي شدن خير تمديد قرارداد رونالدو، کهکشاني ها مي توانند منتظر شکسته شدن رکوردهاي ديگري از سوي اين فوق ستاره پرتغالي و درنورديده شدن مرزهاي فوتبال باشند. تمديد قرارداد با رونالدو، بدين معنا بود که سران رئال مادريد نيز همانند ما ايمان دارند که اين روزهاي نه چندان خوب، در فلسفه رونالدو جايي طولاني نخواهد داشت و تا سال 2021، فوتبال اين شانس را دارد که از هنرنمايي هايي CR7 در بيرق سفيد لوس بلانکوس لذت ببرد!

22.png22.png

ترجمه: آريا فاطمي مقدم

منبع: سايت گل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ليگ قهرمانان اروپا؛ جنگ بارسلونا و ليورپول!

شگفتي در ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس با رونالدو حذف شد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا: برد ارزشمند بارسلونا مقابل منچستر

آژاکس رئال مادريد را در هم کوبيد!!

معجزه در پاريس؛ برد منچستريونايتد در آخرين دقيقه مقابل پاري سن ژرمن

انتقام سخت رونالدو از اتلتيکومادريد؛ حذف نماينده اسپانيا

بايرن مونيخ – ليورپول؛ جنگِ سرخ ها براي صعود

شاهکار ليورپول و بارسلونا براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان اروپا

خاطره ژوليو سزار از نوشته جالب لباس مورينيو

با بهترين پنالتي‌زن لاليگا آشنا شويد!

رکورد جديد ليونل مسي در دنياي فوتبال

رئال مادريد بازهم به بارسلونا باخت

بارسلونا با تحقير رئال مادريد به فينال جام حذفي رفت

قرعه کشي ليگ اروپا: بازي سخت سردار و زنيت با تيم اسپانيايي

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ شب عجيب يوونتوس و منچسترسيتي

امشب ديدار حساس ليورپول و بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا

ليگ قهرمانان اروپا: برد رئال مادريد با خوش شانسي

ليگ قهرمانان اروپا: شکست تلخ منچستر مقابل پاريس

آغاز دوباره هيجان ليگ قهرمانان اروپا: امشب منچستريونايتد - پاري سن ژرمن

چلسي توسط منچسترسيتي درهم کوبيده شد

امشب ساعت 23:30 بارسلونا - رئال‌مادريد + ترکيب احتمالي دو تيم

برد راحت منچستريونايتد مقابل آرسنال

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس با رونالدو منچستريونايتد را شکست داد

تحقير شدن رئال مادريد توسط بارسلونا با 5 گل!!

پيروزي عجيب منچستريونايند مقابل يوونتوس در لحظات پاياني

شکست غيرمنتظره بارسلونا در خانه در ديداري با 7 گل

تير خلاص رونالدو باعث برد يوونتوس مقابل ميلان

گوارديولا بازهم منچستريونايند و مورينيو را شکست داد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ شب عجيب ليگ قهرمانان براي ليورپول

ديدار حساس منچستريونايتد - آرسنال امشب در تئاتر رؤيا‌ها

امشب نبرد گلادياتور‌ها : يوونتوس - اينتر ميلان

با پيروزي مقابل اينتر ميلان؛ يوونتوس دست نيافتني تر شد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ اينتر ميلان صعود نکرد اما ليورپول رستگار شد!

شب عجيب ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس و منچستر باختند

شکست تلخ منچستر يونايتد مقابل ليورپول

بازي هاي هيجان انگيز در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان + تاريخ بازي ها

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ ريش هاي مسي درآمد بارسلونا طوفاني شد!

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ منچستر و رئال ناکامان بزرگ

شعار حيا کن رها کن در نيوکمپ بارسلون!

درخشش مسي در اولين بازي ليگ قهرمانان اروپا

نتايج ليگ قهرمانان اروپا: همه بردند بجز منچسترسيتي

امشب بازي هيجان انگيز ليورپول – پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان اروپا

پايان طلسم رونالدو در تيم يوونتوس

بارسلونا حريفش را به خاک و خون کشيد!!

بحراني شدن شرايط مورينيو در منچستريونايتد؛ شکست سنگين مقابل تاتنهام

شکست برايتون مقابل ليورپول در حضور عليرضا جهانبخش

اشتباهات عجيب دروازه بان ليورپول باعث قهرماني رئال مادريد شد!

اتلتيکومادريد با اقتدار قهرمان ليگ اروپا شد

کشتن بارسلونا و روياهايش با 5 گل!

افتضاح داوري در شب تساوي رئال مادريد و بارسلونا