آخرین اخبار

10 برند گران و برتر لباس در دنياي مد!! مد و لباس

10 برند گران و برتر لباس در دنياي مد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - گران ترين برندهاي لباس در دنياي مد!!

اگر بگوييم پوشاک فقط براي رفع نياز نيست بلکه در دنياي پيشرفته و مترقي، خود دغدغه و نگراني محسوب مي شود، سخني به گزاف نگفته ايم. اکثر ما دوست داريم لباس هايي به تن کنيم که بهترين و مشهورترين طراحان جهان آنها را طراحي کرده اند، اما آيا قادريم مانند ستاره ها يا شيک پوش ترين هايي دنياي مد، هزينه هاي گزاف آنها را بپردازيم؟

1 - برند والنتينو Valentino

در حال حاضر والنتينو بهترين برند لباس در جهان است. نام اين شرکت از نام موسس آن، والنتينو، الهام گرفته است. اين برند با کيفيت و زيبايي فوق العاده اي که دارد، هر فردي را شيفته خود کرده است. شهرت و محبوبيت والنتينو نه تنها در ايتاليا بلکه در کل دنيا گسترش دارد و پيشرفت آن به قدري بوده که در مدت کوتاهي توجه بهترين طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است.
البته به همان نسبت که زيبايي محصولات والنتينو بي اندازه است، قيمت محصولات آن نيز بسيار بالاست يا مي توان مي گفت که گران ترين برند موجود در بازار است. اما طرفداران اين برند آنقدر مجذوب زيبايي و کيفيت بالاي آن شده اند که قيمت هاي نجومي هيچ ارزش برايشان ندارد.

2 - برند ورساچه Versace

ورساچه شرکت پوشاک و خانه مد ايتاليايي است، که در سال 1978 توسط جياني ورساچه تاسيس شد. اولين بوتيک ورساچه در سال 2000 در شهر رجيو کالابريا راه‌اندازي گرديد و امروزه تبديل به يکي از بزرگترين خانه‌هاي مد در جهان شد.
طراحي لباس‌هاي ورساچه به نوعي بين ظرافت، جذابيت و هنر عاميانه حرکت مي‌کند. ويژگي‌هاي طراحي لوکس، رنگ‌هايي درخشان و جواهر مانند، خطوط صاف و جذابيت منحصر به ‌فرد از عوامل شهرت اين برند در دنياي مد بوده‌اند. بر همين اساس، مشتري‌هاي ورساچه را افراد کاملاً متفاوتي از ستاره‌هاي موسيقي مانند مدونا و بون جووي گرفته تا هنرپيشه‌هاي شيک پوش هاليوودي را شامل مي‌شوند.

3 - برند گس Guess

گس شرکت کالاي لوکس آمريکايي است که در زمينه طراحي، توليد و توزيع انواع پوشاک و لوازم جانبي بازار مد مانند ساعت مچي، جواهرات و عطر فعاليت دارد.
اين شرکت در سال 1981 توسط پل مارسيانو تاسيس شد و پيشرفت آن به گونه اي بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه‌اي از 484 شعبه فروشگاه و بوتيک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي مارسيانو استور نيز مي‌باشد. دفتر مرکزي و شعبه اصلي فروشگاه‌هاي شرکت گس در شهر لس‌آنجلس، کاليفرنيا، قرار دارد.
اين برند بيشتر به دليل توليد لباس هاي جين خود براي مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود 1.19 بيليون دلار، جزو گران ترين برندهاي موجود در جهان است.

4 - برند کريستين ديور Christian Dior

کريستين ديور يک طراح مد فرانسوي است که به‌ عنوان يکي از معروفترين بنيانگذاران خانه مد در دنيا شناخته مي‌شود و با نام «ديور» نيز معروف است.
ديور برندي زيبا، مدرن، فريبنده و جزو قديمي ترين برندهاي لباس در جهان است که سابقه آن به سال 1946 باز مي گردد. اين برند لوکس نه تنها در پاريس، بلکه در تمام جهان شهرت دارد و محبوبيت اش تنها به لباس محدود نمي شود بلکه محصولات ديگر آن از جمله ساعت، عطر، جواهرات، کفش و محصولات زيبايي پوست نيز جاي خود را ميان طرفدارانش به خوبي باز کرده است.
قيمت محصولات گس بسيار بالاست اما فرقي به حال طرافداران آن، به خصوص خانم هايي که شيفته لوکس بودن آن شده اند، ندارد. گرچه بخش زيادي از محصولات اين کمپاني به زنان تعلق دارد اما با در نظر گرفتن دو بخش توليدي Dior Homme براي مردان و Baby Dior براي کودکان به اين دو حوزه نيز توجه کرده است. محصولات ديور در فروشگاه هاي تحت قراردادش در سراسر جهان به فروش مي رسند که البته فروشگاه هاي اينترنتي و وب سايت رسمي اين شرکت را نيز بايد به اين ليست اضافه نمود.

5 - برند مارک جيکوبز Marc Jacobs

مارک جيکوبز طراح مد آمريکايي و طراح اصلي برند مارک جيکوبز است که شرکت خود را در سال 1997 تاسيس کرده و در حال حاضر بيش از 200 فروشگاه در 80 کشور جهان دارد.
اين برند به دليل طراحي هاي لوکس و تنوعي که در محصولات فصلي خود دارد، شهرت جهاني يافته است. اگر چه اين برند به توليد اکسسوري هايي مانند کفش، کيف، جواهرات و... مي پردازد اما اصلي ترين عامل محبوبيت آن، طراحي فوق العاده لباس هايش است.

6 - برند آرماني Armani

آرماني شرکت طراحي مد و لباس ايتاليايي است که در سال 1975 توسط جورجو آرماني تاسيس شد. اين شرکت به طراحي و ساخت محصولات متنوعي شامل کالاهاي لوکس، پوشاک، لوازم آرايشي، عطر، طراحي داخلي، جواهرات، عينک و ساعت با برندهاي گوناگون مي‌پردازد. جورجو آرماني و سرجيو گالئوتي اين شرکت را با سرمايه ده هزار دلار، در سال 1975 در شهر ميلان بنيان گذاشتند و آنقدر پيشرفت شان قابل ملاحظه بوده که در پايان سال 2005 ميزان فروشي برابر با 1/69 ميليارد دلار داشته و به يکي از گران ترين برندها جهان تبديل شده اند.
اين شرکت هم ‌اکنون مالک شبکه‌اي از 300 فروشگاه و بوتيک در 36 کشور جهان است و در حدود 4700 کارمند و 13 نمايندگي توليد در سراسر جهان دارد.
آرماني همچنين از طريق همکاري با ساير شرکت‌ها در حيطه‌هاي تازه‌اي مانند ساخت هتل ها و مراکز تفريحي زنجيره‌اي و حتي ساخت گوشي‌هاي موبايل و همچنين توليد عطرهاي زنانه و مردانه، پس از همکاري با شرکت لوازم آرايشي لورئال، کار خود را آغاز کرده است.

7 - برند دولچه و گابانا Dolce & Gabbana

دولچه و گابانا شرکت کالاي لوکس و خانه مد ايتاليايي است که در سال 1985 توسط دمينيکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ايتاليايي، در شهر ميلان تاسيس شد. اين شرکت داراي دو برند مجزا به نام هاي دولچه و گابانا و دي اند جي است که هر يک خط و سياست‌هاي خود را دنبال مي کنند.
دولچه و گابانا مخصوص اقلام بيشر تجملي و گران‌قيمت است. اين برند که به پيچيدگي طرح هايش و به عنوان برندي لوکس و گران قيمت شناخته شده است، طرفداران بسياري در ميان چهره هاي شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرايش، عطر، عينک آفتابي و کيف و کفش گرفته تا لباس زير و لباس شب و خلاصه تمام ريز و درشت پوشاک و اکسسوري را توليد مي کند که ظرافت و زيبايي بي نظيري دارند.
از آنجا که اين برند به دليل بالا بودن کيفيت و زيبايي کالاهايش جزو لوکس ترين برندهاي جهان است، در ميان گران ترين ها نيز قرار مي گيرد.

8 - برند پرادا Prada

پرادا برند تخصصي مد ايتاليايي براي کالاهاي لوکس مردانه و زنانه و توليد کننده عينک، چرم، کفش، چمدان و کيف دستي مي باشد که به وسيله ماريو پرادا و برادرش در سال 1913 ميلادي تاسيس شده است. دفتر مرکزي پرادا در ميلان ايتاليا قرار دارد.
طراحي زيباي محصولات اين برند توجه نوجوانان و جوانان بسياري را به خود جلب کرده است. از آنجا که اين برند شعبه هاي زيادي در نقاط مختلف جهان دارد، دسترسي آن نيز براي همگان آسان است که اين خود عاملي براي محبوبيت بيشتر آن شده است. البته اين را بگوييم که لباس هاي پرادا، به دليل طراحي خاص، لوکس و چشمگير خود، جزو گران ترين لباس هاي موجود در بازار هستند.

9 - برند شنل Chanel

شنل شرکت کالاي لوکس و خانه مد فرانسوي، واقع در پاريس است، که در سال 1909 توسط خياطي به نام گابريل کوکو شنل، تاسيس شد. اين شرکت امروزه به ‌عنوان يکي از مهم‌ترين موسسات طراحي مد و لباس زنانه، شناخته مي‌شود.
شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتايمر، نوه‌هاي پي‌ير ورتايمر تنها شريک کوکو شانل در زمان تاسيس اين شرکت، مي‌باشد.
شنل بخصوص در زمينه ارائه کالاهاي لوکس و گران‌قيمت مانند لباس‌هاي آماده، کيف‌هاي دستي، عطر و لوازم آرايشي، در ميان ديگر برندهاي مشابه، شهرت دارد. يکي از دلايل محبوبيت محصولات شنل طراحي منحصر بفرد آن است طوري که طرح هاي اين برند را در هيچ کجاي ديگر جهان نخواهيد ديد و البته براي خريدشان بايد هزاران دلار خرج کنيد.

10 - برند گوچي Gucci

گوچي نشان تجاري ايتاليايي در صنعت مد و کالاهاي چرمي است که متعلق به گروه گوچي مي‌باشد، که خود زير مجموعه‌اي از شرکت فرانسوي کرينگ است. شرکت گوچي در سال 1921 توسط گوچيو گوچي، تاسيس شد و امروزه دفتر مرکزي آن در شهر فلورانس، ايتاليا، قرار دارد.
در سال 2008، شرکت گوچي درآمدي در حدود 4/2 ميليارد يورو داشته است و در سال 2009، به مقام چهل ‌و يکم در جدول 100 نام تجاري برتر صعود کرد. گوچي پر فروش‌ترين نام تجاري ايتاليايي نيز مي‌باشد. اين شرکت 278 نمايندگي مستقيم در سراسر جهان دارد و يکي از برندهاي لوکس برجسته در جهان براي نوآوري در مد و توليدات بي عيب و نقص، با کيفيت ايتاليايي است.
از سال 1992 که گوچيو گوچي اين شرکت را در فلورانس تاسيس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کيفيت محصولات ساخت ايتاليا براي مردان و زنان بود. گوچي پوشاک آماده، کيف دستي، اجناس چرمي کوچک، ‌اکسسوري‌هاي سفري، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عينک، عطر و لوازم آرايشي توليد مي‌کند که هر محصول آن حاصل نزديک به يک قرن تجربه کيفي صنعتگران و طراحي‌هاي بي رقيب و غير قابل مقايسه آن است.



منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آرايش عروس الهام حميدي در مراسم ازدواج اش + عکس

خانم هاي شيک پوش روسري چهارخانه زمستاني را اينگونه مي بندند

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکي ست کنيم؟

فرم بدن تان را با اين ترفندها تشخيص دهيد

ولنتاين امسال، لباس هاي تان را اينگونه ست کنيد

ست کردن لباس به سبک آيشواريا راي و شکيرا براي ولنتاين

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

12 ويژگي که شما را به يک مرد جذاب براي خانمها تبديل مي کند

جديدترين مدل پالتو در دنياي مد، پالتو خزدار زنانه

10 عطر مردانه اي که زنان را جذب مي کند!!

مدل کت و شلوار زنانه به پيشنهاد ستاره هاي شيک پوش هاليوود

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

مدل مانتو بازيگران در جشن حافظ 97 ( هجدهمين جشن حافظ )

10 طراح لباس برتر دنيا !

مدل لباس هايي که کيت ميدلتون و مگان مارکل دقيقا مانند هم پوشيدند

10 طراح لباس برتر دنيا !

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld طراح مشهور برند شنل درگذشت

مدل لباس در بفتا 2019، کيت ميدلتون تا ايرينا شايک

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

نگاهي روانشناسانه به مدل لباس هاي جنجالي جشنواره فجر 37

مدل پالتو زمستاني بلند، به سبک بازيگران زن ايراني

مدل مانتو در روز هفتم و هشتم جشنواره فجر، پريناز ايزديار تا مهناز افشار

مدل مانتو بازيگران زن در ششمين روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل لباس عروس و آرايش الهام حميدي، تازه عروس سينماي ايران

مدل مانتو بازيگران زن در چهارمين روز جشنواره فجر 37

مدل مانتو در روز دوم و سوم جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل مانتو بازيگران در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 97

مدل لباس هاي برتر در SAG Awards 2019, ليدي گاگا تا اما استون

9 واقعيت جالب درباره کيت ميدلتون Kate Middelton که نمي دانستيد

عکس هاي جديد جنيفر لوپز روي شماره ژانويه مجله مد بازار

بدترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

بدترين مدل لباس در گلدن گلوب Golden Globes 2019

بهترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب Golden Globes 2019