آخرین اخبار

اصول شيک پوشي، اين بار به سبک بازيگر محبوب سريال مدينه!! مد و لباس

اصول شيک پوشي، اين بار به سبک بازيگر محبوب سريال مدينه!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - يک گفتگوي جالب و خواندني با مهرداد صديقيان پيرامون استايل و شيک پوشييک مهرداد صديقيان قبل از سال 86 و يک مهرداد صديقيان بعد از سال 86 داريم. لايف استايلت قبل و بعد از اين اتفاق چقدر تغيير کرد؟

در واقع اين حس کانون توجه بودن، از قبل، البته در اشل کوچک‌تر، در من وجود داشت. به دليل اين‌که همان‌طور که گفتم، در مدرسه کارهايم ديده مي‌شد. وقتي اول دبيرستان بودم، رئيس شوراي دانش‌آموزي شدم. مثلا تصميم مي‌گرفتيم توي سيستم‌هاي دانش‌آموزي چه کارهايي کنيم. البته اين‌ها يک جور سرگرمي بود. منظورم اين است که من در اشل کوچک‌تر هميشه اين توجه بهم بوده است، که باز اين را يک هديه الهي درنظر مي‌گيرم. اما اين اتفاق بعدها و بعد از سال 86 اشلش گسترده‌تر شد. براي همين تغيير آن‌چناني در اخلاق و رفتار من به وجود نياورد. ولي در زندگي‌ام خيلي تغيير به وجود آورد و همه چيز عوض شد. به قول شما لايف استايلم کلا تغيير کرد. حالا ديگر همه چيز بستگي به سينما دارد. سينما به حدي وقت من را پر کرد که با اين‌که دوست داشتم بروم دانشگاه و اين رشته را از نظر تئوري هم قوي کنم، ولي واقعا سينما اجازه اين کار را به من نداد. بعد از ديپلم نتوانستم درس بخوانم. به نظرم تنها زياني که سينما به من زد، همين است.

اين‌که مي‌گويم لايف استايلت تغيير کرده يا نه، منظورم اين است که قبل از سال 86 موقع رانندگي ممکن بود از چراغ قرمز رد بشوي، ولي الان احتمالا اين کار را نمي‌کني، چون مردم تو را مي‌شناسند. اين تاثير را مي‌گويم. شهرت چقدر رفتارت را تغيير داده است؟

بله، کاملا حرفتان درست است. ما ناچاريم طوري رفتار کنيم که در جامعه قابل قبول باشد. من نمي‌توانم آزادانه هرکاري دلم مي‌خواهد انجام دهم، هرچه دلم مي‌خواهد بپوشم و هرطور که دلم مي‌خواهد رفتار کنم. مثلا من نمي‌توانم در رستوران بلند بخندم، نمي‌توانم هرجايي که بقيه مي‌روند بروم و... خب اين موضوع کاملا يک چهارچوب براي زندگي من تعريف کرده که دقيقا همان لايف استايل من است که تغيير کرده.

مهراد صديقيان - عکس شماره 1

مهراد صديقيان - عکس شماره 1مهراد صديقيان - عکس شماره 1

نوع لباس دغدغه هميشگي ت است، يا فقط براي مراسم‌ مهم؟

من به‌خاطر شغلم ناچارم هميشه سعي کنم که خوب لباس بپوشم. يک موقع‌هايي هم حوصله‌اش را ندارم، يا وقتش را ندارم. اما هميشه سعيم را مي‌کنم تا خوش‌لباس باشم.

برند و اسم چقدر برايت مهم است؟

اصلا مهم نيست. واقعا اهميت اصلي را طرح لباس دارد و اين‌که چقدر روي تن من مي‌نشيند و در کليتش چه اتفاقي مي‌افتد. واقعا برايم مهم نيست که يک برند مثلا اروپايي باشد يا ايراني. اتفاقا بيشتر ترجيح مي‌دهم ايراني باشد. به دليل اين‌که در اين اقليم لباسي که طراحي مي‌شود، قطعا بيشتر جواب مي‌دهد.

نگراني هاي زندگي‌ات چيست؟

در واقع مهم‌ترين دغدغه و نگراني‌ام در اين روزها و در اين دوره زندگي‌ام سلامتي جسمي و روحي اطرافيانم است. هميشه برايم مهم است که خانواده و دوستانم سلامت باشند. روي اين موضوع خيلي تاکيد دارم و هميشه مثل مبصرهاي کلاس حواسم هست که اطرافيانم چه کار مي‌کنند، چه مي‌خورند، يا چه حرکاتي انجام مي‌دهند که مي‌تواند روي سلامتي‌شان تاثير داشته باشد. يک‌سره دارم همه را کنترل مي‌کنم. حالا شايد گاهي براي اطرافيانم کمي هم اذيت‌کننده باشد، اما واقعا اين نگراني در من وجود دارد و نمي‌دانم از کجا مي‌آيد.

ست کردن و ‌هارموني لباس چقدر برايت مهم است؟

درواقع لباس پوشيدن در دنيا به سمتي رفته که الان ديگر مسئله ست کردن نيست. يعني اگر يک شلوار آبي پوشيده‌ايم، حالا حتما پيراهن آبي يا کت آبي هم بپوشيم. اصلا ماجرا اين نيست. مسئله اين است که در پکيج کلي ترکيب کلي لباس با هم چشم‌انداز خوبي داشته باشد.

وقتي وارد يک فضايدجديد مي شوي، اولين چيزي که توجهت را جلب مي‌کند، چيست؟

من در هر فضايي که وارد مي‌شوم، تابلوها هميشه اولين چيزي هستند که چشم من را مي‌دزدند. تابلوي عکس و تابلوي نقاشي روي ديوار برايم خيلي جذابيت دارد، به‌خصوص تابلوي نقاشي. به نظرم يک فضاي بسته را يک تابلوي نقاشي مي‌تواند زيباتر کند.

مهراد صديقيان - عکس شماره 2

مهراد صديقيان - عکس شماره 2مهراد صديقيان - عکس شماره 2

لباس يا آکسسوار خاصي در کمدت هست که هميشه همان مدل و طرح را، حالا شايد با رنگ‌هاي مختلف، بخري؟

من عاشق کفشم. کفش خيلي برايم مهم است. حالا از هر نوعش. مثلا مي‌تواند رانرز باشد، کفش ورزشي، کفش اسپرت يا کفش‌هاي کلاسيک. اصولا کفش خيلي دوست دارم و بيماري خريدن کفش دارم.

براي خريد لباس نظر اطرافيان چقدر برايت مهم است؟ نظر ديگران رويت تاثير مي‌گذارد، يا نه همان چيزي را که خودت دلت بخواهد، مي‌خري؟

نظر اطرافيانم را با احترام گوش مي‌کنم. اما واقعيت اين است که حتي اگر موقع خريد کردن کسي همراهم باشد، هيچ تاثيري در انتخاب من ندارد. وقتي يک لباس را مي‌پوشم و امتحان مي‌کنم، اگر خودم دوستش نداشته باشم، يا حس خوبي به من ندهد، امکان ندارد آن را بگيرم. برعکس اگر لباسي را دوست داشته باشم و کسي به من بگويد اين لباس خوب نيست، باز هم تاثيري ندارد. اتفاقا من آدمي هستم که در همه کارهايم مشورت مي‌کنم و از همه نظرخواهي مي‌کنم و معمولا بدون مشورت کاري را انجام نمي دهم. اما در مسئله لباس خريدن اصلا مشورت‌پذير نيستم. معمولا با برادرم مي‌روم براي خريد که ايشان هم يک موقع‌هايي اعمال نظر مي‌کنند. اما درواقع من خيلي گوش نمي‌کنم.

چقدر براي لباس هزينه مي‌کني؟

معمولا لباس برايم چيز مهمي است، همان‌طور که اول مصاحبه هم گفتم. بنابراين تا حدي که معقول باشد، سعي مي‌کنم اگر لباس خوب و قشنگي مي‌بينم، بخرم. خيلي عجيب و غريب هزينه لباس نمي‌کنم، اما سعي مي‌کنم هميشه روي اين موضوع دقت داشته باشم.

مهراد صديقيان - عکس شماره 3

مهراد صديقيان - عکس شماره 3مهراد صديقيان - عکس شماره 3

چقدر به تناسب فيزيکي ت اهميت مي‌دهي؟

براي من خيلي مهم است که اندامم هميشه درست باشد. چون به نظرم صورت و اندام يک بازيگر ابزار او هستند و بايد هميشه درست و آماده باشند که بازيگر بتواند به‌خوبي از آن‌ها استفاده کند و در نقش‌هاي مختلف بتواند تغييرشان بدهد. بنابراين چيزي که مي‌تواند به اين قضيه کمک کند، تغذيه و ورزش است.

خوش‌تيپ‌ترين آدمي که مي‌شناسي (مي‌تواند چهره مطرح ايراني يا خارجي باشد)، چه کسي است؟

از نظر من (که البته فکر مي‌کنم نظر ميليون‌ها آدم ديگر در کره زمين هم باشد) خوش‌تيپ‌ترين و خوش‌لباس‌ترين آدمي که مي‌شناسم، ديويد بکام، فوتباليست سابق انگليسي و مدل تبليغاتي حال حاضر کل دنياست که فکر مي‌کنم جديدا به حرفه بازيگري هم جذب شده است و مي‌خواهد در فيلم آقاي گاي ريچي بازي کند. به نظر من بکام خيلي خوش‌لباس و خوش‌استايل است. خيلي خوب استايل خودش را مي‌شناسد و طبق آن لباس مي‌پوشد و باهوش عمل مي‌کند. در زمينه استايل، او مرجعي براي طراحان لباس و طراحان دنياست که اين خودش يک هنر است.

به نظرت نشانه هاي خوش‌تيپي چه چيزهايي است؟

خيلي مواقع ديده‌ام که بعضي‌ها لباس‌هاي خيلي گران تنشان است، اما اصلا لباس‌هاي قشنگي نيست، يا نتوانسته‌اند متناسب با استايل خودشان آن لباس‌ها را انتخاب کنند. به نظرم چيزي که يک آدم را خوش‌تيپ مي‌کند، سليقه است، نه پول و نه حتي قيافه و اندام. اگر يک آدمي به‌فرض از نظر عموم جامعه هيکل خوبي نداشته باشد، اما با سليقه لباس بپوشد، مي‌تواند خوش‌تيپ به نظر بيايد. سليقه و هوش خيلي مهم است و اصلا ربطي به پول‌دار بودن و لباس گران خريدن ندارد. کما اين‌که خيلي از آدم‌هاي اطرافمان را در شهر مي‌بينيم که آدم‌هاي ثروتمندي هستند، اما لباس پوشيدنشان خيلي بد است.



منبع : styleiran.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آرايش عروس الهام حميدي در مراسم ازدواج اش + عکس

خانم هاي شيک پوش روسري چهارخانه زمستاني را اينگونه مي بندند

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکي ست کنيم؟

فرم بدن تان را با اين ترفندها تشخيص دهيد

ولنتاين امسال، لباس هاي تان را اينگونه ست کنيد

ست کردن لباس به سبک آيشواريا راي و شکيرا براي ولنتاين

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

12 ويژگي که شما را به يک مرد جذاب براي خانمها تبديل مي کند

جديدترين مدل پالتو در دنياي مد، پالتو خزدار زنانه

10 عطر مردانه اي که زنان را جذب مي کند!!

مدل کت و شلوار زنانه به پيشنهاد ستاره هاي شيک پوش هاليوود

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

مدل مانتو بازيگران در جشن حافظ 97 ( هجدهمين جشن حافظ )

10 طراح لباس برتر دنيا !

مدل لباس هايي که کيت ميدلتون و مگان مارکل دقيقا مانند هم پوشيدند

10 طراح لباس برتر دنيا !

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld طراح مشهور برند شنل درگذشت

مدل لباس در بفتا 2019، کيت ميدلتون تا ايرينا شايک

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

نگاهي روانشناسانه به مدل لباس هاي جنجالي جشنواره فجر 37

مدل پالتو زمستاني بلند، به سبک بازيگران زن ايراني

مدل مانتو در روز هفتم و هشتم جشنواره فجر، پريناز ايزديار تا مهناز افشار

مدل مانتو بازيگران زن در ششمين روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل لباس عروس و آرايش الهام حميدي، تازه عروس سينماي ايران

مدل مانتو بازيگران زن در چهارمين روز جشنواره فجر 37

مدل مانتو در روز دوم و سوم جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل مانتو بازيگران در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 97

مدل لباس هاي برتر در SAG Awards 2019, ليدي گاگا تا اما استون

9 واقعيت جالب درباره کيت ميدلتون Kate Middelton که نمي دانستيد

عکس هاي جديد جنيفر لوپز روي شماره ژانويه مجله مد بازار

بدترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

بدترين مدل لباس در گلدن گلوب Golden Globes 2019

بهترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب Golden Globes 2019