آخرین اخبار

اين گجت ها زندگي را ساده تر مي کنند چه خبر ... ؟

اين گجت ها زندگي را ساده تر مي کنند

  بزرگنمايي:

چه خبر - از ردياب وسايل شخصي گمشده تا فندک شارژي

تجهيزات الکترونيکي، روز به روز کوچک‌تر مي‌شوند و آن قدر کارآمد هستند که شايد در آينده، زندگي بدون آنها دشوار باشد. شرکت‌هاي فناوري در سال‌هاي اخير، نسبت به توليد تجهيزات الکترونيکي بسيار کوچک اقدام کرده‌اند که در زمره پيشرفته‌ترين فناوري‌ها قرار دارند و به کاربران کمک مي‌کنند امور روزانه خود را به راحتي بگذرانند. بسياري از اين ابزار، به بلوتوث مجهز هستند، قابليت اتصال به اينترنت را دارند و با قيمت مناسبي ارائه مي‌شوند.

در اين گزارش، به برخي از فناوري‌هاي پيشرفته قابل حمل اشاره مي‌شود که مي‌توانند به کاربران در انجام کارهاي روزمره کمک کنند و با قيمتي مقرون به صرفه ارائه شده‌اند.

ردياب وسايل شخصي گمشده
ردياب "تايل ميت"(Tile Mate)، يکي از گجت‌هاي کوچک و جالبي است که مي‌تواند کاربران را به راحتي از گم شدن وسايل نجات دهد. طول اين ردياب، 1.3 اينچ و ضخامت آن، 0.2 اينچ است و مي‌توان آن را به سادگي به هر وسيله‌اي متصل کرد تا در صورت لزوم رديابي شود. کاربر براي استفاده از اين ردياب فقط کافي است آن را به يک اپليکيشن تلفن همراه متصل کند تا مکان‌يابي را با کمک آن انجام دهد. براي پيدا کردن وسايلي که در نزديکي شما قرار دارند، حتي به اپليکيشن هم نياز نخواهيد داشت و مي‌توانيد با کمک صدا، لرزش و يا نور منتشر شده از ردياب، وسيله مورد نظر را پيدا کنيد. قيمت يک ردياب تايل ميت، حدود 25 دلار تعيين شده اما مجموعه چهارتايي آن با قيمت 60 دلار عرضه مي‌شود.

ساعت هوشمند مجهز به بلوتوث
اين گجت، فقط براي گذاشتن در کيف يا جيب ابداع نشده بلکه يک فناوري پوشيدني است. ساعت هوشمند "اميزفيت بيپ"(Amazfit Bip)، يک گجت جالب و کارآمد است که به راحتي با نرم‌افزارهاي اندرويد و ios کار مي‌کند و هشدارهاي لازم را به صورت پيام‌هايي روي صفحه نمايش خود نشان مي‌دهد. عملکرد اين ساعت هوشمند، مانند ساعت "اپل" است و کاربرد راحتي دارد. صفحه نمايش ساعت هوشمند، هميشه روشن است و باتري داخلي آن، پس از هر بار شارژ کامل، به مدت يک ماه کار مي‌کند. اين ساعت، به GPS مجهز است و مي‌تواند ضربان قلب، وضعيت خواب و مواردي از اين دست را بررسي کند. ساعت اميزفيت بيپ، بر خلاف ساعت‌هاي ديگر، قيمت بالايي ندارند و بسيار مقرون به صرفه است. علاقمندان مي‌توانند اين ساعت هوشمند را با قيمت 67.50 دلار از سايت آمازون تهيه کنند.

پاوربانکي به اندازه کف دست
"انکر پاورکور"(Anker PowerCore)، يک پاوربانک و شارژ به اندازه کف دست است که به کاربان امکان مي‌دهد آن را به راحتي با خود حمل کنند. اين پاوربانک، از نظر اندازه طول و پهنا، کمي از کارت اعتباري بزرگ‌تر اما از پاوربانک‌هاي ديگر کوچک‌تر است. پاورکور مي‌تواند سرعت شارژ را براي ابزار گوناگون افزايش دهد تا کاربر، نگران طولاني شدن زمان شارژ نباشد. قيمت اين شارژر کارآمد، 32 دلار تعيين شده است.

شارژر سريع موبايل در خودرو
گجت ديگر شرکت انکر، يک ابزار جيبي نيست اما نمي‌توان مصرف آن را به خانه محدود کرد. اين گچت، يک شارژر سريع براي خودرو است که مي‌تواند قدرت خروجي را تشخيص دهد و آن را به صورت خودکار تنظيم کند. اين شارژر موسوم به "پاوردرايو اسپيد"(PowerDrive Speed) مي‌تواند تلفن‌هاي همراه را نيز طي 35 دقيقه تا 80 درصد شارژ کند. شارژر پاوردرايو اسپيد، با قيمت 20 دلار به بازار عرضه شده است.

ميني پاوربانک
پاوربانک‌ها، يکي از ابزارهاي جالب و کارآمد هستند که مي‌توانند همراه خوبي هنگام بيرون رفتن از منزل باشند و امکان شارژ تجهيزات الکترونيکي را در بيرون از منزل فراهم کنند. ميني پاوربانک "راوپاور لوستر"(RAV Power Luster) در مقايسه با پاوربانک‌هاي ديگر، بسيار کوچک است و امکان حمل و نقل ساده‌تر را براي کاربران فراهم مي‌کند. اين ابزار، طوري طراحي شده که بتواند به صورت خودکار، ميزان ولتاژ ابزار مورد نظر را تشخيص دهد و امکان شارژ سريع‌تر را فراهم سازد. گفتني است که امکان دارد لوستر، ابزار هوشمند را به طور کامل شارژ نکند اما باتري آن براي شارژ بيشتر تلفن‌هاي همراه هوشمند، مناسب است. ميني پاوربانک لوستر، با قيمت 12 دلار از سايت آمازون قابل خريد است.

فندک شارژي
فندک‌هاي الکتريکي نسبت به فندک‌هاي معمولي، مزاياي بسياري دارند. فندک‌هاي معمولي، سوخت خود را به سرعت از دست مي‌دهند اما فندک "تسلا کويل"(Tesla Coil)، از يک باتري داخلي قابل شارژ استفاده مي‌کند. اين فندک، طوري طراحي شده که با محيط زيست سازگار باشد و با هر بار شارژ، تا 300 بار روشن شود. اين فندک، نيازي به سوخت‌هاي شيميايي ندارد و با يک کابل USB معمولي شارژ مي‌شود. قيمت فندک تسلا کويل، 16 دلار تعيين شده و کاربران مي‌توانند آن را از سايت آمازون تهيه کنند.

صفحه کليد تاشو
صفحه کليدهاي تاشو، اختراعات جديدي نيستند اما بيشتر آنها، قابليت جاي گرفتن در جيب را ندارند. "جلي کامب"(Jelly Comb)، يک صفحه کليد تاشو و بي‌سيم است که پس از تا شدن، به شکل يک تلفن همراه کوچک درمي‌آيد. ساختار فلز و پليمر اين صفحه کليد، بادوام و سبک است و به همين دليل به راحتي حمل مي‌شود. صفحه کليد تاشوي بي‌سيم جلي کامب، با قيمت 30 دلار از سايت آمازون قابل خريد است.

دست‌بند تناسب اندام
شرکت "بلابيت"(Bellabeat)، ردياب‌هاي تناسب اندام خود را در قالب گردن‌بند و دستبند ارائه داده است. اين ردياب‌هاي پوشيدني، ظاهر زيبايي دارند؛ در نتيجه مي‌توان آن‌ها را در موقعيت‌هاي گوناگون مانند مهماني نيز مورد استفاده قرار داد. طراحي اين ردياب‌ها، بسيار ظريف است و بزرگ و سنگين ساخته نشده‌اند تا استفاده از آنها براي کاربر راحت باشد. ردياب بلابيت، يک اپليکيشن همراه هم دارد که روي اپليکيشن‌هاي اندرويد و ios قابل نصب است. اين ردياب‌ها مي‌توانند ميزان کالري سوزانده شده، کيفيت خواب، سطح استرس، چرخه قاعدگي و مواردي از اين دست را بررسي کنند. علاقمندان مي‌توانند ردياب‌هاي بلابيت را با قيمت 71 دلار از سايت آمازون تهيه کنند.

اسپيکر مجهز به بلوتوث
اسپيکرهاي بي‌سيم، در حال حاضر يکي از کاربردي‌ترين فناوري‌هاي موجود در بازار هستند که امکان گوش دادن به موسيقي را در هر مکاني براي کاربران فراهم مي‌کنند. بيشتر اين اسپيکرها، به راحتي قابل حمل نيستند زيرا به خاطر ابعاد بزرگ خود در جيب جا نمي‌گيرند، اما شرکت "اوا" (Eva)، يک اسپيکر جديد ارائه داده که اين مشکل را ندارد. اين اسپيکر نسبت به اسپيکرهاي ديگر، بسيار کوچک است و براي کار کردن، به شش باتري نياز دارد. کاربران با خريد اين اسپيکر مي‌توانند موسيقي مورد علاقه خود را از يک گجت کوچک که تنها به اندازه يک کف دست است بشنوند. اين اسپيکر کوچک جيبي، به بلوتوث نيز مجهز است و به خاطر نياز نداشتن به سيم، به راحتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اسپيکر اوا، با قيمت 17 دلار قابل خريد است.


منبع: isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس