آخرین اخبار

داعش به مقامات ايران: بغداد، تهران يا قم نيست! سياسي

داعش به مقامات ايران: بغداد، تهران يا قم نيست!

  بزرگنمايي:

چه خبر - داعش به مقامات ايران: بغداد، تهران يا قم نيست!

منابع رسانه‌اي وابسته به گروه تروريستي داعش، دوشنبه‌شب فايلي صوتي از «ابوالحسن المهاجر» منتشر و آن را پيام «ابوبکر البغدادي» رهبر داعش به عناصر اين گروه اعلام کردند.

المهاجر در اين فايل صوتي، درباره ائتلاف آمريکا، وضعيت اين گروه در سوريه، عراق، آسيا و آفريقا و حملات تروريستي اخير در نيوزلند صحبت و تلاش کرد به اعضاي خود بگويد که شکست را نپذيرند و همچنان مقاومت کنند.

نهاد موسوم به «مؤسسه الفرقان» که يکي از رسانه‌هاي وابسته به داعش محسوب مي‌شود، فايل صوتي سخنراني المهاجر را با عنوان «صدق الله فصدقه» منتشر کرده است.

وي خطاب به مردم عراق گفت که گروه تروريستي داعش، «کشتي نجات و دژ مستحکم» آنان در برابر گسترش نفوذ جمهوري اسلامي ايران است و داعش نيز به مناطق تحت کنترل خود بازخواهند گشت.

سخنگوي داعش با اشاره به حملات پراکنده عناصر اين گروه، خطاب به مسئولان جمهوري اسلامي ايران اعلام کرد که «بغداد، دار الخلافه، تهران يا قم دوم نيست».

واکنش به سفر مخفيانه ترامپ به عراق

بر اساس اين فايل صوتي چهل‌وپنج دقيقه‌اي که «بين‌الملل فارس» يک نسخه از آن را دنبال کرد، المهاجر با اشاره به سفر مخفيانه دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا به عراق، در اين خصوص گفت: «شگفتا بر [شخص] پيروزي (ترامپ) که براي وي اعلام سفر رسمي به کشوري دشوار است که مدعي است در آن صلح و ثبات برقرار کرده است. ولي فقط مي‌تواند مانند دزدها، مخفيانه وارد آن شود... و فورا از آن فرار کرد... و حسرت مي‌خورد که چگونه هفت تريليون دلار براي کشوري خرج کرديم که فقط مي‌توانيم مخفيانه وارد آن شويم».

سخنگوي داعش در اين سخنراني مي‌کوشد که به عناصر خود روحيه بدهد تا تسليم نشوند و در اين زمينه به ادعاهاي مسئولان آمريکايي مانند «جان بولتون» اشاره مي‌کند که گفته بود همچنان خطر داعش وجود دارد.

وي با اشاره به حضور داعش در سوريه، عراق، جنوب شرق آسيا و غرب آفريقا مدعي شد که عناصر اين گروه منتظر ساعت حمله خود هستند و خطاب به آمريکا و کشورهاي وابسته به آن گفت: «آيا گمان مي‌کنيد که با طغيانتان و از بين بردن زمين و نسل... امر واقعي را تحميل خواهيد کرد... آيا فکر مي‌کنيد که تصاوير مربوط به کوچ و افراد ضعيف که از محاصره مرگ در الباغوز سوريه خارج شدند... و تصاوير زنان و کودکان و پيرمردها موجب سستي انصار خلافت (داعش) خواهد شد؟... هرگز».

المهاجر با بيان اينکه «داعش پيروز شده و شکست نخورده است»، مدعي شد که اگر عناصر داعش صبر کنند و شکيبا باشند، قطعا پيروز خواهند شد.

سخنگوي داعش با بيان اينکه «آمريکا دشمن اسلام و مسلمانان است»، اعلام کرد، برخي از وابستگان اين کشور در قبال رخدادهاي الباغوز (آخرين نقطه تحت کنترل داعش در شرق سوريه) سکوت کرده‌اند.

واکنش به حادثه تروريستي نيوزيلند

سخنگوي داعش با اشاره به حادثه تروريستي نيوزيلند و کشته شدن بيش از پنجاه نمازگزار، اين جنايت را با کشته شدن عناصر اين گروه در منطقه الباغوز سوريه مقايسه کرد.

وي با بيان اينکه کشتار در دو مسجد نيوزلند «شکستي جز شکستهاي پيشين و آتي نيست» درباره کشورهاي غربي گفت که فقط ادعاي آزادي فاجرانه و حقوق دارند و آنچه در اين دو مسجد رخ داد بايد غافلان را آگاه کند و «نگاه عناصر الدولة الاسلامية» را که در آن منطقه حضور دارند، تيز کند تا «انتقام دين و فرزندان امت خود را بگيرند؛ کساني که در هر منطقه‌اي ذبح مي‌شوند».

المهاجر با اين ادعا که حملات به داعش باعث قدرتمند شدن اين گروه شده است، به عشاير شرق فرات درباره همکاري آنان با کُردها هشدار داد و اعلام کرد که کُردها در پي تشکيل يک حکومت کُردي هستند.

وي به اين عشاير هشدار داد که اجازه ندهند فرزندان خود با کُردها وارد ائتلاف شوند و «توبه کنند» و خطاب به کُردها گفت که وارد جنگي شدند که اهل آن نيستند و نمي‌توانند تبعات ان را تحمل کنند.

اين سرکرده داعش درباره عراق نيز مدعي شد که جنگنده‌هاي آمريکا نتوانست اين کشور را حفظ کند از عناصر داعش در ساير مناطق خواست که «براي خون برادران و خواهران خود انتقام بگيريد... تا ريشه‌هاي کفر را برکنيد.. و با [خودروهاي] بمب گذاري شده به آنان حمله کنيد...».

ابوالمهاجر از عشاير عراق نيز خواست درباره آنچه وي آن را مکر کفار مي‌نامد آگاه باشند و کودکان عناصر داعش را که در اردوگاهها حضور دارند، عامل انتقامهاي آتي معرفي کرد.

المهاجر در پايان از عناصر داعش در عراق، شام، يمن، شرق آسيا، غرب آفريقا، ليبي و سومالي و سينا و ساير مناطق خواست که که براي نبرد آماده باشند و «آستين همت بالا بزنيد و فرصت را غنيمت بشماريد و از غافلگيري استفاده کنيد... و زمان نبرد را طولاني کنيد؛ چرا که دشمن شما توان زيادي ندارد».

منبع: farsnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد